Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Idei despre extinderea transportului electric

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 05 Mai 2010 13:03:09    Titlul subiectului: 126607

Am adaugat aici 2 harti, propunerile mele de extindere a transportului electric din Galati, cu tramvaie si troleibuze.

In prima poza este reteaua troleibuzelor: cu verde cea operationala, cu mov cea extinsa.

In a doua poza este reteaua tramvaielor: cu negru cea operationala/existenta si cu rosu cea extinsa.

In ultima poza reteaua transportului electric din Galati cu toate extinderile planificate si propuse de mine. Cu rosu tramvaiele si cu albastru troleele.



Proiect troleibuz.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.97 MB
 Vizualizat:  de 9357 ori

Proiect troleibuz.jpg



Proiect tramvai - Copy.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  944.29 kb
 Vizualizat:  de 9357 ori

Proiect tramvai - Copy.jpg



Proiect tramvai + troleibuz.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.29 MB
 Vizualizat:  de 9350 ori

Proiect tramvai + troleibuz.jpg



_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 05 Mai 2010 18:07:03    Titlul subiectului: 126617

Stefan,...ai postat niste desene, cu niste propuneri, dar,...fara nici o explicatie macar asa sa stie si cel care nu e din Galati! Hai ca explic eu cum stau lucrurile cu ce ai propus fata de realitatea din teren!!!
Stefane, stiu ca toti visam la lucruri frumoase,...utopii, sau sfinte, dar nu concorda cu realitatea din teren.Insasi realitatea din teren nu-ti permite acest lucru. Si-ti dau cateva exemple!
Cum ai putea tu reintroduce tramvai pe str. Tecuci asa cum era inainte ????Si unde sa intoarca acel tramvai??? Odata ca str Tecuci este f ingusta. Daca in 1970 avea tramvai asta se datoreaza in primul rand numarului extrem si foarte scazut de automobile particulare. Ori azi cand orasul este arhisufocat de masini,... pe unde mai bagi si tramvai????Abia au reusit sa faca sens unic pe aceasta strada tocmai datorita aceluiasi motiv: circulatia aglomerata in acea zona!!!
Tot legat de ingustimea strazilor....Cum Dumnezeului vezi tu circuland tramvai pe...Str. Feroviarilor din Micro-13b ( zona unde locuiesc) cand abia au loc doua...Dacii una pe langa alta, dara-mi-te...tramvai!!!Stefane,...cand mai faci propuneri din astea,..cauta sa verifici in teren,...bate terenul pe jos.Tu cu gurita ta ziceai- citez- ,,daca voi ajunge primar...!" ...Tocmai, pana sa ajungi primar,..macar pentru veridicitatea propmisiunilor pe care le vei folosi ca argument in campania electorala impotriva contracandidatilor tai, musai trebuie sa bati orasul per-pedes frate!!! Sa cunosti, sa stii, sa simti, sa traiesti, sa respiri sa visezi fie noapte fie zi fiecare coltisor al orasului.Sa rumegi geo-fizica si arhitectura ca pe Tatal-Nostru. Sa simti pulsul orasului, sa stii sa-ti asculti cetatenii care isi pun increderea in tine! Nu e nevoie de troleu la Lacul de agrement Vanatori( ,,Partidului"), Stefane!!! Daca mai rumegai putin situatia din teren ai fi observat ca mai usor si mai pertinent este sa introduci o linie de tramvai catre localitatea Samardan care azi este foarte mare si mai are putin si se alipeste Galatiului. Deja ai o linie de la Poarta-Est SIDEX ----> Poarta Nord Comerciala SIDEX, pe fostul traseu 53 care poate fi frumos consolidat si lungit pana la Smardan. Navetisti catre Galati si mai ales Combinatul Siderurgic ai tot timpul anului: iarna, vara, toamna si primavara. Ori la Lacul ,,Partidului" ,...mafalda iti merge tie cu troleul in decembrie sau ianuarie la -20 grade Celsius!!!!Ori asa, mai ales iarna vei avea un mijloc de transport eficient pe nameti: TRAMVAIUL! Care va face fata mult mai bine zapezilor si troienelor decat autobuzele sau dubele!!! Gandeste putin Stefane!!! Stefane! Biata straduta Tecuci,...abia isi suporta masinile particulare, ori tu deja visezi mergand pe ea atat tramvai cat si troleu,...Dumnezeule mare!!! Stefan,...in situatia unui Galati refacut complet dupa bombardamentul din august-1944, cu strazi apte pentru un trafic de anii 70-80 daca e sa luam perspectivele din 1944,...iaca tin sa-ti amintesc ca ne aflam cu peste 25 ani peste perspectivele din 1944: suntem in 2010!!! Strazi sufocate, aglomerate si foarte inguste!!!Stefane,...da-mi un singur exemplu de bulevarde largi exceptand...Brailei si Cosbuc, care sa permita tramvai si troleu laolalta cu restul autoturismelor fara se se creeze ambuteiaje sa blocaje de trafic!!!!!Ascult!!!?? Pai daca pe ditamai bulvardul Brailei azi se produc catastrofe de aglomeratii si blocaje,....ce pretentii ai de strazi ca Tecuci, Feroviarilor, si multe altele pe care le-ai expus tu acolo...???? Daca voiai sa iesi cu ceva in evidenta, veneai cu o idee revolutionara, cu solutia optima pentru orasul Galati in privinta descongestionarii traficului aglomerat: CIRCULATIA PE ESTACADA a tramvaielor. Sa nu mai zic ca ai in Galatiul asta strazi MOARTE dar foarte capabile de a suporta tramvai sau troleu.Si-ti dau doar un exemplu: B-dul Alba-Iulia care strabate cartierul IC-Frimu paralel cu B-dul 1-Decembrie-1918/ Siderurgistilor.Bulevardul asta ar putea foarte frumos sa preia traficul de pe Siderurgistilor prin Gheoghe Doja, Nae Leonard, IFR, Alba-Iulia si apoi jonctiune cu Aurel-Vlaicu catre Aviatie!!! Hai sa mai gandim putin, daca tot locuim intr-un oras,...sa-i aflam si punctele slabe dar mai ales punctele forte!!!Si sa le punem in valoare pe ultimele!!!

_________________
,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
nik_galati



Data înscrierii: 04/Noi/2009
Ultima vizita: 08/Iul/2015
Mesaje: 111
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 05 Mai 2010 19:38:04    Titlul subiectului: Traseele mijloacelor de transport in comun din Galati 126621

Am citit cu mare atentie tot ce sa discutat, si sunt de acord visele frumoase ale lui Stefan cat si cu gandirea limpede si matura a lui Sergiu.Si cum spunea pe buna dreptate ca in orasul Galati (mai ales la orele de varf) nu mai ai loc sa-ti intorci bicicleta daramite ditamai tramvaiul,de ce nu le-am scoate sa circule in afara orasului? O linie pana in orasul Braila si mai departe cu acordul Braicarului pana la statiunea Lacul Sarat, linie care automat ar deservi si cartierul nou infiintat Dimitrie Cantemir ar fi un traseu rentabil pentru societate cat si pentru pasager.O alta linie ar putea ajunge in padurea Garboavele linie care iarasi ar deservii localitatile aflate de-a lungul traseului.Cred ca orasul nostru nu duce lipsa de zone unde tramvaiul ar putea fi introdus cu succes ci de idei si initiativa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 05 Mai 2010 21:13:22    Titlul subiectului: 126628

Corect domnul Nicu! Dar ideea ar fi ca o linie sa fie rentabila ar trebui sa lege doua puncte importante ale unui traseu! Padurea Garboavele este fiabila doar intre aprilie si septembrie sau octombrie cel tarziu. In rest,...liniste!In schimb ar putea fi realizata o linie de tramvai: Bariera Traian -----Tulucesti.
_________________
,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 05 Mai 2010 23:12:38    Titlul subiectului: 126637

O linie Bariera Traian - Tulucesti sau poate chiar mai departe de Tulucesti ar fi o idee mareata insa - conform unor discutii cu iz politic la care am asistat involuntar - la Galati transportul in comun nu detine o pozitie fruntasa in ceea ce priveste problemele de dezvoltare a orasului. De exemplu, haideti sa ne amintim de cata agitatie se face atunci cand Transurb-ul cere vehicule noi... Si pe urma, de cati ani am mai vazut la Galati linii noi de tramvai pentru trasee noi?! De cati ani am mai vazut linii noi de troleibuz pentru trasee noi?! Aud...
Am auzit tot felul de promisiuni provenind de la "forurile inalte"... insa nimic concret. Promisiuni peste promisiuni. Daca vine cineva cu o idee noua, asa cum face de exemplu BaditaStefanGalati, o idee buna de pus in practica, imediat se gaseste un "boss" care sa demonstreze ca un microbuz privat e numai bun sa suplineasca propunerea...
Inca un aspect: sunt fonduri alocate pentru transportul in comun. Fonduri care daca ar fi intrebuintate cu cap, poate la ora actuala nu am fi la un nivel fruntas, demn de vestul Europei ci la unul modest insa bun de luat in considerare. Modul in care se gestioneaza fondurile lasa mult de dorit... si pe urma fiti siguri ca acesti bani nu ajung in totalitate pentru deservirea scopului intital... Nu, domnilor. Mai apar unele probleme... auxiliare, se mai fac unele repartitii, unele transferuri iar ceea ce ramane se dovedeste de cele mai multe ori insuficient si tocmai pentru ca la Galati transportul nu reprezinta un punct esential. Sunt altele mai grave, recunoastem cu totii, insa ca sa neglijam transportul pe parcursul mai multor ani, lasand mana libera unor privati barbari mi se pare de acum o prostie.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 06 Mai 2010 00:29:26    Titlul subiectului: 126643

Alea sunt propuneri si idei nascocite de mine. Nu am specificat unde troleul sau tramvaiul va avea un singur fir, de exemplu cum este pe Str. Asachi de la Ireg pana la Liceul Auto + ca linia Gara -> Port -> Faleza -> Parc Viva vreau sa fie o linie speciala turistica, pentru 2 tramvaie de epoca la fel ca cele ale Iasiului. Acolo pentru aceasta cauza as extinde reteaua. In primavara si vara tramvaiul sa circule de la 10 la 22, iar in toamna si iarna de la 12 la 20. La fel si la trolee, mai intai propui, apoi verifici locurile, strazile si amenajarile rutiere posibile. Este bine sa avem propuneri, idei, chiar si tampite cum sunt ale mele, poate din 10.000 de idei tampite iese 1 care rupe gura targului. Haideti sa ne unim toti si sa evitam scoaterea liniei de tramvai de pe tronsonul Parc Rizer (Maracana) - Bariera Traian.
Acum cateva raspunsuri la observatiile colegului nostru Sergabi:

1. La Lacul Vanatori nu am pus troleu, ce vezi tu acolo e pentru Filesti.

2. O linie de tramvai folositoare pe schema spusa de tine este foarte buna: Gara CFR - Basarabiei - Energiei - Viaduct - Poarta Nord - Smardan. Aici recunosc ca nu mi-a dat prin gand, dar lasam traseul 14 pe autobuz, pana facem tramvai.

3. Troleibuz pentru Barbosi si chiar pana la Sendreni as face.

4. Cea mai tare linie de tramvai, si poate chiar cea mai lunga ar fi o linie: Tulucesti/Garboavele - Metro - Bariera Traian - Patinoar - Micro 30 - Liceul 3 - Siderurgistilor - Stadion Otelul - Frunzei - Stadionului - Otelarilor - Cozamin - Univ. Danubius - Pod Siret - Cantemir - DIG - Plantelor - Dorobanti (la intors pe Independentei) - Lacu Sarat - Varsatura.

5. Pentru inceput vreau sa punem troleu in Gara si la Barbosi, astfel traseele 9, 21 si 31 vor fi trolee.

6. Tramvaie mai multe isi doreste orice om intreg la minte si care realizeaza importanta transportului electric/ecologic!!! Liniile propuse de mine nu sunt batute in cuie, si pe Strada Feroviarilor unde este ingusta putem pune doar o linie, sau nu punem deloc. Eu doar am schitat niste propuneri pentru forum sa fie discutate si analizate. Fiecare este invitat sa imi corecteze si sa propuna peste propunerile mele.

_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 23/Noi/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 06 Mai 2010 01:02:08    Titlul subiectului: 126644

Daca tot ati zis ca sa venim cu propuneri rationale, de ce nu propuneti mai bine sa se reabiliteze calea ferata Braila-Galati, decat sa visati in continuare la tramvai pe soseaua-dig?!

Eu nici pana in ziua de azi nu-mi pot imagina functionalitatea, ratiunea, utilitatea (ce mai vreti sa spuneti voi) unei astfel de linii de tramvai propusa de unii dintre voi?! Ce sa fac, sa vad daca s-au facut recoltele pe camp, ce sa vad?! Acuma daca exista tramvai in Braila pe camp pana la combinat sau in Craiova pana la Isalnita la termocentrala, asta inseamna ca acolo era util cumva, intre Galati si Braila ce rost ar avea?! Un tramvai are viteza comerciala de 30-40 la ora, ce rost are sa iau tramvaiul de la Galati la Braila, doar asa de dragul tramvaiului? Sa fim seriosi...

Mai bine s-ar imbunatati conditiile de transport feroviar si s-ar introduce curse rapide (sa zicem la 10 minute) de tren ("motoare" de gen "Sageata" dar o singura rama ar ajunge) intre cele doua orase fara alte opriri, pe intervalele de timp dintre doua curse de tren de lunga distanta (personale, accelerate, rapide si intercity-uri la Bucuresti, Buzau, etc.), atunci cand nu circula niciun tren de calatori care sa lege municipiile si nu e folosita linia, pentru a putea ajunge oricand din si in fiecare dintre cele doua orase. Asa nu s-ar deranja nici traficul feroviar si s-ar implini si "visul unei nopti de vara" al unora dintre forumisti: disparitia serviciului de transport cu microbuzul. Serviciile concurentiale superioare oferite de CFR ar conduce la disparitia de la sine a microbuzelor. Sa-mi scuzati fabularea cu "serviciile concurentiale superioare oferite de CFR", eh, ce sa fac, visez si eu...

Si nu sariti iarasi pe post de explicatie cu fabula conform careia "intr-un moment temporal fantastic, cele doua orase se vor infrati intr-o megaaglomeratie urbana infloritoare"... Voi v-ati uitat pe o harta sa vedeti cat de mare e campul dintre cele doua orase?!? Ati batut drumul intre cele doua orase sa vedeti ditai campul de grau si porumb ce se intinde?!? Nici nepotii nostri n-au sa apuce sa vada cum brailenii si galatenii au sa-si dea mana prieteneste peste gard... Laughing

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 06 Mai 2010 13:09:30    Titlul subiectului: 126652

Nu cred ca e rentabil tren din 10 in 10 minute Galati - Barbosi - Braila. In primul rand Desiro Siemens este automotor, consuma foarte mult si polueaza, mai sunt si ramele electrice "frantuzoaice" care fac Galati - Buzau, dar un tramvai interurban Galati-Braila ar da peste mana tuturor maxi-taxi-urilor care pun in pericol viata calatorilor pe dig, prin practicarea unor viteze de 110-120 km/h. Acei oameni sunt iresponsabili. Ca sa stiti si voi, digul a fost creat pentru a fi pusa linie de tramvai interurban. Este mult mai buna ideea mea.
_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 06 Mai 2010 13:50:17    Titlul subiectului: 126655

Degeaba va bateti capul cu idei legate de acea linie. Vor fi probleme cu brailenii si depinde foarte mult si de contextul politic dar si de interesele personale ale unora. Daca sunt persoane capabile pe acest forum, sa-si puna mintea la contributie si sa se duca sa-i tranteasca un proiect serios pe masa primarului legat de promovarea transportului electric ar fi cu totul altceva. Sunt acele proiecte finantate de UE care au fost acesate de Craiova, Cluj .... Pentru ce spui tu Stefan .... trebuiesc studii de fezabilitate, apropari peste aprobari, avize si tot felul de studii care, multe din ele se pot pierde prin sertarele unor birouri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cg2005



Data înscrierii: 18/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Mai/2013
Mesaje: 97
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 06 Mai 2010 14:12:33    Titlul subiectului: 126657

Referitor la o linie de tramvai Galati-Braila , chiar nu-i vad rostul!
Digul e si asa supra aglomerat de masini, pe unde sa mai bagi si o linie de tramvai? Plus ca investitia ar fi destul de mare si nu stiu in cat timp s-ar amortiza.
Oarecum off-topic, o solutie mult mai buna, pe langa cea propusa mai sus, de reabilitare a caii ferate Galati-Braila, ar fi reintroducerea unei nave de pasageri care sa lege porturile Galati si Braila. Candva (anii '80), intre Galati si Braila circulau atat nave clasice de pasageri cat si nave rapide. N-ar mai fi necesare atatea fonduri pt. a construi ceva de la zero, ceva care, posibil sa se dovedeasca ulterior a fi inutil (a se vedea linia dintre Gara CFR si Gara Fluviala, recent desfiintata).
Dar, si aici, apare alta problema: nu mai sunt nave de pasageri destule, pt. ca Navromul le-a vandut sau taiat...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 06 Mai 2010 15:06:58    Titlul subiectului: 126658

Banuiesc ca ideea asta cu linia de tramvai Galati - Braila (pe care nici eu n-o vad fezabila) a avut influenta si de la transportul privat de persoane ce are loc intre cele doua localitati. Am vazut ca aceste microbuze au mereu suficient de multi calatori insa nu prea vad in viitor o posibilitate de inlocuire a acestora cu o linie de tramvai. Nu zic ca nu ar fi rentabila o astfel de linie insa, dupa cum a spus anterior si colegul nostru, cg2005, e vorba de o investitie marisoara. Si sa nu uitam nici infrastructura. Poate mai realizabila ar fi crearea unei linii de troleibuz interurbane decat crearea unei linii de tramvai... Sunt suficiente exemple care ar putea promova o astfel de idee. Insa, ce ne facem ca mai-marii braileni au "alergie" la troleibuze iar mai-marii galateni au tot idei marete cu maxi-taxi in prim-plan...
Un tovaras mai hatru cu care colaborez a sugerat - in gluma, desigur - o linie de zepelin Galati - Braila. Ar fi probabil o miscare "revolutionara" si totodata a naibii de lenta ... exact ca modul in care unii edili trateaza subiectul transportului in comun.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 06 Mai 2010 18:44:14    Titlul subiectului: 126662

BaditaStefanGalati a scris:
Nu cred ca e rentabil tren din 10 in 10 minute Galati - Barbosi - Braila. In primul rand Desiro Siemens este automotor, consuma foarte mult si polueaza, mai sunt si ramele electrice "frantuzoaice" care fac Galati - Buzau, dar un tramvai interurban Galati-Braila ar da peste mana tuturor maxi-taxi-urilor care pun in pericol viata calatorilor pe dig, prin practicarea unor viteze de 110-120 km/h. Acei oameni sunt iresponsabili. Ca sa stiti si voi, digul a fost creat pentru a fi pusa linie de tramvai interurban. Este mult mai buna ideea mea.

Te contrazic Stefan! Digul a fost creeat NUMAI si NUMAI pentru protectia campiei impotriva inundatiilor! Ulterior s-a realizat soseaua peste el. Iar chestia cu tramvaiul pe dig,..NICIODATA! S-a propus, e drept, ca eventuala linie sa coboare de la capatul de azi din micro-19 pe sosea pana exact la trecerea la nivel CF. Dupa care se realiza rambleu separat pentru tramvai. Nu exista ca un mijloc de transport feroviar sa circule pe un dig care este destinat NUMAI si numai pentru protectia impotriva inundatiilor! Nu uita ca de la dig la Dunare ai...100-200 m maxim. In alta ordine de idei, ,,kaustik" are perfecta si dreptate si bine explicata. Corect! Avem niste rame Desiro care circula pe IC sau R ( inca!), de ce ma rog nu ar circula intre Galati si Braila? Iar cat priveste unirea celor doua orase: Galati si Braila asta nu se poate face in 2 ani! Cu 4 hipermarketuri si un Mall construite pe soseaua-dig intre cele doua orase nu poti numi ,,Unire". O alta idee care imi surade, ar fi prelungirea liniei de tramvai de la Bazinul-Nou catre padurea/zona de agrement de la Zatun/Cotul Pisicii. In acest fel s-ar promova si pune in vitalitate acea zona cu potential turistic. La fel pe Faleza Dunarii ar putea circula un tramvai pe linie ingusta ca traseu de promenada.
La fel de bine s-ar putea creea un traseu de troleibuz pentru Combinat cu capatul SIDEX la Poarta-Tirighina! Astfel, troleibuzul ar suplini cu brio autobuzele care fac zilnic curse conventie. Idei sunt multe, dar avem niste milogi de edili care nu fac nimic decat transforma mancarea in ,,alte materii folosite ca ingrasamant agricol"!

_________________
,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 11 Noi 2016 19:32:44    Titlul subiectului: 187112

Pe masura ce mai cresc si studiez vin cu variante mai bune. Extinderi propuse de mine.


Linii Energiei.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  627.74 kb
 Vizualizat:  de 3106 ori

Linii Energiei.jpg



Depoul Dunarea.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.71 MB
 Vizualizat:  de 3106 ori

Depoul Dunarea.jpg



IREG.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  700.27 kb
 Vizualizat:  de 3106 ori

IREG.jpg



Trasee de troleibuz - Copy.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.91 MB
 Vizualizat:  de 3106 ori

Trasee de troleibuz - Copy.jpg



_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community