Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M5: Cartier Drumul Taberei - Universitate (etapa 1)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 40, 41, 42
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 20/Feb/2017
Mesaje: 1765
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Dec 2016 20:51:17    Titlul subiectului: 187343

Cum ai ajuns la concluzia ca statia Tudor Vladimirescu ( DT 34 ) n-ar genera calatori ? E plin de blocuri in cercul de 5 minute care se ia in calcul.
Sunt doua statii care ar putea sa intre in discutie referitor la acest rationament, si anume Oriziont si Parc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2017
Mesaje: 6122
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Ian 2017 13:52:08    Titlul subiectului: 188037

Vesti proaste pentru locuitorii Drumului Taberei. Metroul va circula la anul (si la multi ani ?). Articolul se gaseste aici.

Citat:
Metroul din Drumul Taberei NU va mai fi gata în 2017. Inaugurarea, amânată pentru 2018
Locuitorii din cartierul bucureștean Drumul Taberei vor putea circula cu metroul abia din a doua parte a anului 2018, și nu de la finele acestui an, după cum anunțau recent autoritățile. Și, cel mai probabil, vor circula cu trenuri vechi. Oficialii Metrorex se apără și spun că amânarea nu este cauzată de companie.

Secțiunea Râul Doamnei - Eroilor, inclusiv Valea Ialomiței, a fost prevăzută inițial pentru punerea în funcțiune la sfârșitul anului 2017. Punerea în funcțiune cu călători va depinde, însă, de soluționarea contestațiilor sau reluarea licitației pentru achiziția de noi trenuri și, respectiv, demararea achiziției sistemului de siguranță a traficului (care trebuie montat pe trenurile noi), au explicat reprezentanții companiei de metrou.

"Metrorex continuă proiectul într-un ritm accelerat și susținut și, ca soluție de accelerare a procesului, a demarat deja achiziția sistemului de siguranță, cu utilizarea materialului rulant existent și montarea echipamentelor pe trenurile din flota sa. Finalizarea lucrărilor este estimată pentru primul semestru al anului 2018", a declarat pentru ECONOMICA.NET Marin Aldea, directorul general al Metrorex.

El a mai spus că motivele de amânare a termenului propus sunt independente de societate. Astfel, principalele trei cauze care ar putea duce la amânarea inaugurării acestui tronson în 2017 ar fi: atingerea parametrilor proiectați pentru instalații pe parcursul probelor tehnologice după terminarea lucrărilor, contractarea cu întârziere - din cauza unor contestații în procedura de achiziție - a sistemului de siguranță a traficului și finanțarea insuficientă a lucrărilor pe anul 2017.

Bugetul solicitat către Ministerul Transporturilor, pentru execuția Magistralei 5 de metrou în 2017, este de 846,98 milioane de lei, a precizat șeful Metrorex.

Întrebați dacă Metrorex are restanțe la plată către constructorii primei secțiuni a Magistralei 5, reprezentanții companiei au răspus că "la sfârșitul anului 2016, Metrorex SA nu are restanțe către Astaldi S.p.A, cu excepția unor sume care necesită reglementare contractuală, în legătură cu care se poartă discuții".

Pe 29 decembrie anul trecut, Tribunalul București a dat câștig de cauză constructorilor Astaldi – FCC Construccion – Delta ACM 93 – AB Construct într-un litigiu cu Metrorex. Instanța a obligat compania de metrou la plata către reclamantă a sumei de 15,12 milioane de lei fără TVA reprezentând ajustări de preț aferente perioadei 1 aprilie 2012 – 31 octombrie 2013.

De asemenea, reprezentanții Metrorex au mai vorbit despre impactul condițiilor meteo din ultima perioadă asupra evoluției lucrărilor la metroul din Drumul Taberei.

„Condițiile meteorologice au afectat semnificativ realizarea tuturor lucrărilor de suprafață. În ceea ce privește zona supraterană, constructorii fac toate eforturile pentru înlăturarea efectelor produse de căderile masive de zăpadă și de temperaturile scăzute. Legat de lucrările care se execută în acest moment în subteran, condițiile meteorologice din ultima perioadă nu au avut un efect semnificativ asupra evoluției lor", a explicat Marin Aldea.

Acesta declara anul trecut că Metrorex intenționează să achiziționeze 26 de trenuri pentru două tronsoane de pe Magistrala 5, Eroilor-Râul Doamnei și Eroilor-Iancului. Până când se va rezolva problema legată de achiziția de trenuri, pe tronsonul Eroilor-Râul Doamnei a fost luat în calcul transportul cu 10 trenuri Bombardier, care se află în funcțiune pe Magistralele 1 și 3.

Procedura anterioară de achiziție a 51 de trenuri, în valoare de circa 400 milioane de euro, a fost suspendată în urma unei anchete DNA. În decembrie 2015, procurorii DNA l-au trimis în judecată pe Valeriu Picu, angajat al Metrorex SA, membru al comisiei de licitație, în dosarul privind achiziția de trenuri noi de metrou pentru Magistrala 5 Drumul Taberei – Pantelimon. El este acuzat că a transmis informații în scopul adjudecării licitației de către firma spaniolă CAF.

DNA menționează că firma respectivă a fost desemnată câștigătoare, însă contractul de atribuire nu a fost încheiat din cauză că, în prezent, procedură este suspendată. Dosarul a fost trimis spre judecare Tribunalului București.

Tronsonul 1 Drumul Taberei - Eroilor al Magistralei 5 va avea un depou și zece stații de metrou: Râul Doamnei, Constantin Brâncuși, Valea Ialomiței, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Drumul Taberei 34, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor.

Obiectivul principal al proiectului este acela de a facilita legătura intre vestul și centrul orașului, prin intermediul unei linii de transport cu metroul ce va avea o lungime construită de 6,87 km.

Valoarea totală a proiectului este de circa 3,12 miliarde de lei cu TVA. Proiectul este cofinanțat din Fondul de Coeziune prin Programul Operațional Infrastructură Mare.
Lucrările la Magistrala 5 a metroului bucureștean au inceput în 2011, iar termenul inițial de finalizare era 2014.

_________________
#rezist
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 15/Feb/2017
Mesaje: 6

MesajTrimis: Mar 14 Feb 2017 22:58:47    Titlul subiectului: 188366

PSS Opera, in caz ca va spune ceva denumirea...


IMG_20170213_161743.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.3 MB
 Vizualizat:  de 120 ori

IMG_20170213_161743.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 40, 41, 42
Pagina 42 din 42

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community