Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Articole de presa privind transportul in comun de suprafata
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 11 Feb 2014 00:18:27    Titlul subiectului: 171047

Emiliane, este corect ce zici in ambele situatii.
Demonseye iti zic pentru ca sunt bine plasat. Oprescu era un medic extrem de prost. Decat sa ajungi pe masa lui de operatie, mai bine te puneai pe un butuc de macelari.
Draga itb, iti reamintesc ca prietenii tai USL care o sa iti dea inapoi pensia si salariul pe unde nu rasare soarele, sunt de aproape 3 ani la guvernare locala si/sau nationala. Portocaliul s-a dus dracu, "cinstitii si priceputii" rosiiunde sunt?! Tot cu placa aia cu mostenirea o tinem la infinit? Sa iti zic ceva: nu aia erau mai buni decat astia, deloc, doar ca astia, vorba cuiva, sunt infinit mia prosti decat aia!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 6171
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 11 Feb 2014 08:20:29    Titlul subiectului: 171051

Sunt curios daca se vor scumpi titlurile de calatorie. Cel putin, abonamentele pe toate liniile au acelasi pret de multi ani (50 RON).
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 11 Feb 2014 16:57:17    Titlul subiectului: 171057

Cam putin. Ar trebu reactualizate, in conditiile cresterii pretului la pompa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mar 11 Feb 2014 18:58:00    Titlul subiectului: 171061

Ionescu a scris:

Draga itb, iti reamintesc ca prietenii tai USL care o sa iti dea inapoi pensia si salariul pe unde nu rasare soarele, sunt de aproape 3 ani la guvernare locala si/sau nationala. Portocaliul s-a dus dracu, "cinstitii si priceputii" rosiiunde sunt?! Tot cu placa aia cu mostenirea o tinem la infinit? Sa iti zic ceva: nu aia erau mai buni decat astia, deloc, doar ca astia, vorba cuiva, sunt infinit mia prosti decat aia!
Tare asta frate Ionescu cu "prieteni mei" USL-(asi Twisted Evil ) care fie vorba intre noi a dat bani inapoi si colo si colo dar deh daca nu esti aici sa vezi ce si cum cam degeaba vorbesti.Chestia cu mostenirea ar suna cam asa tu ti-ai cumparat o casa si te gandesti sa o renovezi si incepi treaba,bagi bani si bagi si bagi si ajungi cam la fundul sacului si treaba nu o termini pentru ca tu in momentul cand ai inceput sa renovezi nu ti-ai dat seama ca fostul proprietar ti-a cam ascuns faptul ca imobilul a fost cam distrus si atunci nu dai vina pe fostul proprietar!?Sa ne amintim ca fosti primari "portocalii" au cam devalizat orasul si normal si RATB-ul sa nu uitam ca cel numit dupa numele unui orasel mic din Teleorman (Videanu-Vicleanu Twisted Evil Twisted Evil ) a vrut sa faca jaf national a vrut sa deasfiinteze un depou si o autobaza,a cumparat 1000 de stelute dar deh conform presei(chiar impartiale) sotia domnului Primar era in consiliul de administratie al EVOBUS firma castigatoare a licitatiei organizate de RATB,macar "Doctorul" chiar daca nu are RATB-ul la suflet incearca de bine de rau sa nu faca asa pe fata matrapazlacurile sale.Din pacate RATB-ul a "beneficiat" pe vremea cand in CGMB "portocalii" erau majoritari si numeau directori cum vroiau "muschii" lor vazandu-se managementul acestora.Si inca ceva si inchei cu off-topicul RATB-ul moare si din cauza nenumaratelor gratuitati pe care le-a oferit multor categori sociale si nu numai.Cred ca un bilet de 2,0 lei calatoria ar fi oarecum mai aproape de realitatea zilelor noastre la fel si un abonament de 55 de lei in loc de 50 de lei cat este in prezent.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 6171
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 11 Feb 2014 23:31:34    Titlul subiectului: 171064

Un articol referitor la acest subiect, care exprima, oarecum si parerile noastre expuse mai sus. Acesta se gaseste aici.

Citat:
Modelul Apa Nova dă fiori consilierilor locali, care nu vor să repete aceeași greșeală cu RATB

În birourile Primăriei Capitalei dospește de doi ani transformarea RATB în societate comercială. Zvonul este confirmat atât de consilierii generali din Comisia Transporturi, cât și de sindicaliști. Dacă transformarea va deveni sau nu rentabilă pentru Municipalitate, rămâne de văzut. Un lucru este cert: primarul general nu vrea să se mai confrunte cu amenințări cu greve ale șoferilor din RATB. Pe de altă parte, organizarea „licitațiilor” poate fi o altă sursă de comisioane și satisfacerea clientelei politice.

Tergiversarea deciziei de transformare a RATB în societate comercială are mai multe cauze. Pe de o parte, este indecizia legată de noua configurație a orașului prin legarea de viitoarele autostrăzi, lipsa parcărilor, dar și relocarea depourilor în afara Capitalei. Toate acestea au implicații mari în afacerile imobiliare și exproprieri.

Ion Dedu, șeful Direcției de Transport din Primăria Capitalei, spune că se dorește păstrarea patrimoniului regiei sub autoritatea Consiliului General al Municipiului București (CGMB) și transformarea RATB în operator de transport. Din cinci în cinci ani, urmează să fie scoase la licitație liniile de transport public, ceea ce înseamnă că în sistem vor putea intra și operatori privați. „Transformarea este complicată. Se are în vedere în primul rând restructurarea RATB, care a devenit o mare gaură neagră pentru Primăria Capitalei. Sunt multe probleme de discutat, de analizat, să nu pățim ce am pățit cu Apa Nova. Trebuie analizat cu grijă ce condiții punem în contracte așa încât să fie în avantajul cetățenilor și din punct de vedere financiar, dar și de confort. Va mai dura până se vor finaliza treburile”, explică Victor Stan, consilier general în cadrul CGMB.

Sindicatele sunt pregătite sufletește pentru această schimbare, care este inevitabilă. Numai că ele speră ca societatea să rămână integral la stat, recte la CGMB, și să nu fie privatizată.

„Transformarea în societate comercială este sigură. Ea se va produce cel târziu până la începutul lui 2015. Există și legislație europeană în domeniu care recomandă acest lucru. Noi credem că trebuie să fie o singură societate de transport public, nu mai multe, altfel vor fi mari probleme în intervenții. În plus, Sorin Oprescu a spus prea des asta, înseamnă că are în cap să facă acest lucru. Problema este că nu s-a discutat niciodată economic, cu cifrele pe masă, iar scumpirea biletelor să se facă pe bază de venituri și cheltuieli, nu politic”, afirmă președintele executiv al STB Transloc, Vasile Petrariu.

Grevele deranjează mai mult decât cheltuielile

Lipsa unei analize financiare și economice arată că primarul general este mai vulnerabil la amenințările sindicatelor din RATB privind greva generală, deși există un raport al Curții de Conturi care arată clar jaful produs în transportul public. Sindicaliștii însă spun că întotdeauna subvenția a fost stabilită fără analize sau discuții pe cifre. „Subvenția a scăzut programatic. În acest moment, doar 60% reprezintă subvenție din prețul biletului”, apreciază Vasile Petrariu.

De altfel, este de notorietate că sindicatele au cerut mereu majorarea prețului biletelor de transport și a salariilor, dar anchetele inspectorilor fiscali arată și un comportament neadecvat al personalului. Și în ședințele CGMB au existat interpelări în care se spunea că personalul RATB fură motorină, iar conducerea trebuie să fie mult mai fermă cu aceștia.

Prea mulți bucureșteni au gratuitate

Nimeni nu vrea să recunoască faptul că gratuitatea oferită pensionarilor calează mult bugetul RATB. Dacă aceștia ar plăti transportul public, nu ar mai fi nevoie de o subvenție suplimentară de 40% din partea Municipalității și ar circula mai puțin. De altfel sunt multe orașe mari în țară, precum Clujul, unde persoanele pensionate sunt obligate să-și plătească transportul prin oraș. Din populism, Sorin Oprescu nu îndrăznește să-i oblige să plătească, dar pregătește o monitorizare și o triere a acestora. Acest lucru îi va viza în primul rând pe cei care nu sunt rezidenți în Capitală, dar și pe cei care circulă cu copii false ale actelor de identitate.

Primăria va supune aprobării CGMB eliberarea unor carduri magnetice nominale pentru pensionari, care trebuie validate la fiecare călătorie. Noul sistem se dorește introdus din vara acestui an, va fi livrat gratuit și va înlocui actualul sistem de călătorie numai pe baza talonului de pensie.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2017
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 14 Feb 2014 01:42:05    Titlul subiectului: 171115

Nu cred ca e prea fericita ideea existentei unui singur operator.....mai important ar fi sa existe un singur operator pe un traseu, in rest Primaria (sau in mod normal Autoritatea Metropolitana de transport) trebuie sa liciteze periodic traseele din oras stabilind in acelasi timp si subventia pe care o ofera, dar perioada trebuie sa fie mai mare de 5 ani....in Europa de Vest organizarea de succes se bazeaza pe existenta unor autoritati la nivel de zona metropolitana (oras, land, judet, regiune) care scoate la licitatie traseele de transport si asigura integrarea tarifara a diversilor operatori, astfel ca pentur calator e transparent cati operatori sunt, el cumpara un singur titlu de calatorie (bilet/abonament) pe care il foloseste indiferent de linia pe care circula.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 6171
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 27 Apr 2014 13:07:04    Titlul subiectului: 172613

RATB-ul vrea sa incheie contracte de asigurare obligatorie de raspundere civila pentru prejudicii produse prin accidente de autovehicule și pentru călători și bagajele acestora. Articolul se gaseste [urlhttp://www.b365.ro/asigurare-de-un-milion-de-euro-pentru-calatorii-ratb-i-bagajele-acestora_206410.html]aici[/url].

Citat:
Asigurare de un milion de euro pentru călătorii RATB și bagajele acestora

Regia Autonomă de Transport București vrea să încheie contracte de asigurare obligatorie de răspundere civila pentru prejudicii produse prin accidente de autovehicule și pentru călători și bagajele acestora. Valoarea polițelor este de un milion de euro, iar asigurarea va fi valabilă 12 luni.

Regia Autonomă de Transport București (RATB) vrea să încheie un acord-cadru pentru asigurarea obligatorie de răspundere civilă pentru prejudicii produse prin accidente de autovehicule (RCA) și asigurarea călătorilor și a bagajelor acestora. Valoarea polițelor încheiate este estimată la 4,5 milioane lei (un milion euro).

Polițele vor fi încheiate pentru asigurarea obligatorie RCA și pentru "asigurarea persoanelor aflate în vehicule și a bagajelor acestora pentru vehiculele care efectuează transport public de persoane (autobuze, tramvaie, troleibuze), vehiculele școlii RATB de conducători auto, precum și autocarele care efectuează curse ocazionale în trafic intern și internaționale", se precizează în caietul de sarcini

Contractul va fi încheiat pentru:

- 259 - 303 troleibuze cu o capacitate de transport cuprinsă între 26.440 și 31.004 călători

- 460 - 480 tramvaie cu o capacitate de transport cuprinsă între124.106 și 127.934 de călători

- 999 - 1010 autobuze cu o capacitate de transport cuprinsă între 104.393 și 104.969 călători

- 2 autobuze pentru Școala RATB cu o capacitate de 20 de cursanți

- 3 troleibuze pentru Școala RATB cu o capacitate de 30 de cursanți

- 3 troleibuze pentru Școala RATB cu o capacitate de 30 de cursanți.

Acordul-cadru va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni, termenul limită pentru primirea ofertelor fiind 23 mai 2014.

Vehiculele RATB sunt implicate anual în zeci de incidente rutiere. Pe 10 martie 2014, un tramvai care circula pe linia 8 a deraiat pe Calea Ferentari. De asemenea, pe 27 septembrie 2013, un tramvai al liniei 23, care circulă de la Unirii înspre Rahova, a deraiat pe Calea Rahovei, la intersecția cu Ferentari. Tramvaiul s-a rupt în două, de la burduf, cele două jumătăți aflându-se la o distanță de 100 de metri una de alta. Jumătatea din față a tramvaiului a continuat să meargă, după ce acesta s-a rupt.

În iulie 2012, un tramvai de pe linia 41, care se retrăgea la Depoul Alexandria, a intrat în coliziune cu un tramvai din linia 32, care se îndrepta către Piața Unirii. Tramvaiul liniei 41 s-a rupt de la jumătate. Accidentul a avut loc la intersecția Calea Rahovei cu Str. Sebastian.În urma accidentului, zece persoane au primit îngrijiri medicale la fața locului, iar alți 18 călători au fost transportați la spital.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 6171
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Iun 2014 12:42:09    Titlul subiectului: 173449

Fostul director al RATB-ului, da cu subsemnatul pe la DNA. Poate este si una din explicatiile pentru care RATB-ul a ajuns in faliment. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Fostul director al RATB Viorel Popescu, în arest la domiciliu

Curtea de Apel București a înlocuit măsura arestului preventiv cu cea a arestului la domiciliu în cazul fostului director al RATB Viorel Popescu, în dosarul în care este acuzat că a împuternicit o firmă, care nu avea drept de asistență juridică, să ofere regiei astfel de servicii.

Decizia Curții de Apel este definitivă, Viorel Popescu fiind de vineri în arest la domiciliu.

Instanța a stabilit ca, în perioada măsurii preventive, Viorel Popescu să nu ia legătura cu martorii din dosar sau cu alte persoane angajate la Regia Autonomă de Transport București sau la SC Urb Connet SRL, firma pe care fostul șef al RATB ar fi avantajat-o.

Fostul director al RATB Viorel Popescu a fost arestat în 7 iunie, în dosarul în care este acuzat de procurorii anticorupție de abuz în serviciu, pentru că a împuternicit o firmă, care nu avea drept de asistență juridică și reprezentare în instanță, să ofere regiei astfel de servicii, prejudiciul fiind estimat la 820.000 de euro.

Hotărârea instanței a fost contestată de Viorel Popescu la Curtea de Apel București, care a dispus ca măsură preventivă arestul la domiciliu.

Fostul director al RATB Viorel Popescu a făcut "diligențe insistente și ferme", în cadrul regiei de transport, pentru avantajarea unei firme, arăta Tribunalul București în motivarea deciziei de arestare preventivă a acestuia.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 6171
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Iun 2014 07:41:05    Titlul subiectului: 173470

RATB are un nou director general. Articolul se gaseste aici.

Citat:
RATB are un nou director general

Consiliul de administrație interimar al RATB și-a ales un nou director, conform unui comunicat trimis de Regie. Noul director este Vincențiu Daniel Antonescu.

RATB anunță că, în cadrul ședinței Consiliului de Administrație al Regiei Autonome de Transport București, din data de 12 iunie, s-a luat act de demisia domnului Daniel Florentin Doman din funcția de Director General al Regiei și s-a aprobat încetarea contractului de mandat nr.11910/23.01.2014.

În cadrul aceleiași ședințe, în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, a fost desemnat în funcția de Director General al R.A.T.B. domnul Vincențiu Daniel Antonescu.

„Este director interimar până la organizarea unui nou concurs. Domnul Vicențiu Daniel Antonescu a avut motive persoanele“, au precizat reprezentanții RATB pentru Adevărul.ro

În ședința CGMB din 29 aprilie, aleșii locali au aprobat două proiecte de hotărâre privind revocarea membrilor din Consiliul de Administrație al RATB și al RADET. Demiterea unor membri din consiliile de administrație a fost votată cu unanimitate de voturi de consilieri.

Membrii revocați din Consiliul de Administrație RATB:

Tudorache Florentin Gabriel
Florea Daniela
Radu D. Dumitru
Teodorescu Theodor Razvan Emil
Pîrvuț I. Ovidiu
Macovei M. Dorel

Membrii Consiliului de Administrație interimar de la RATB:

Radu Dumitru
Dorem Macovei
Anca Alexandrescu
Claudiu Ștefan Leonida Adam
Popescu Marin
Pîrvuț Ovidiu

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 6171
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 20 Iun 2014 07:16:36    Titlul subiectului: 173524

O informare de presa privind numirea noului director al RATB-ului, pe site-ul regieie de transport: http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=369

Citat:
Informare de presă privind numirea noului Director General al RATB

În cadrul ședinței Consiliului de Administrație al Regiei Autonome de Transport București, din data de 12.06.2014, s-a luat act de demisia domnului Daniel Florentin Doman din funcția de Director General al Regiei și s-a aprobat încetarea contractului de mandat nr.11910/23.01.2014.

În cadrul aceleiași ședințe, în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, este desemnat în funcția de Director General al R.A.T.B. domnul Vincențiu Daniel Antonescu.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 130
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Mar 01 Iul 2014 21:17:41    Titlul subiectului: Deocamdată, zvon 173678

Aflată astăzi, cu titlu de zvon, este demiterea fostului nou director general al RATB, Vincențiu Daniel Antonescu.
Știrea nu este confirmată și încă nu apare în mass media.
Se pare că motivul demiterii directorului a fost acesta: http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/psd-a-pierdut-majoritatea-in-consiliul-general-al-bucurestiului-341235

_________________
Munca în exces duce la deces!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 6171
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Ian 2015 12:22:49    Titlul subiectului: 176524

RATB vrea sa faca niste "cumparaturi de iarna". Articolul se gaseste aici.

Citat:
RATB cumpără GAZE și ENERGIE de 50,5 milioane de lei

Regia Autonomă de Transport București vrea să cumpere gaze naturale în valoare de peste 6 milioane de lei și energie electrică de circa 35 milioane de lei, fără TVA, potrivit unor anunțuri de intenție postate vineri în Sistemul Electronic de Achiziții Publice.

Contractul pentru achiziția de gaze naturale pentru unitățile RATB este estimat la 6.029.920 lei, fără TVA, iar cel aferent achiziției de energie electrică pentru tracțiune electrică RATB și energie electrică pentru sedii RATB pentru perioada 1 iulie 2015 - 30 iunie 2016 are valoarea estimată la 34.747.000, fără TVA, potrivit evz.ro.

Cantitatea estimată de gaze naturale este de 43.622 MWh/12 luni. De asemenea, în anunț se precizează că, urmare a condițiilor specifice din piața de gaze naturale, se pot organiza două proceduri de achiziție pentru câte 6 luni fiecare.

Plata se va face din surse proprii ale RATB, cu ordin de plată în termen de 60 zile.

Data prevăzută pentru începerea procedurilor de adjudecare este 2 februarie 2015.


-

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 6171
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Feb 2015 08:26:20    Titlul subiectului: 177385

Schimbari in consiliul de administratie al RATB. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Schimbări la vârful RATB și RADET. Membrii Consiliilor de Administrație au fost revocați de CGMB

Consiliul General al Municipiului București i-a revocat din funcție pe membrii Consiliilor de Administrație din cadrul RATB și RADET. Decizia a fost luată în cadrul ședinței extraordinare de miercuri. În locul celor revocați au fost numiți 8 noi membri. Decizia a fost luată din cauza situației dezastruoase în care se află cele două regii și din cauza performanțelor foarte slabe înregistrate de actualele consilii de administrație.

Consiliul General al Municipiului București i-a revocat din funcție pe membrii Consiliilor de Administrație din cadrul RATB și RADET, la doar cinci luni de la numirea lor.

Consiliul de Administrație al RADET a fost schimbat integral, noii membrii fiind propuși de către PNL, iar în CA al RATB au fost schimbați doar 2 membri, ambii propuși de PPDD.

"Datoriile celor două regii au crescut, numărul avariilor este mai mare ca niciodată, iar termenul de remediere a crescut. În lunile de iarnă care mai sunt ne așteptăm la ce e mai rău. CA actual al RADET se comportă de parcă ar lucra la cabinetul primarului general și de cele mai multe ori a fost de acord cu acordarea unor subvenții reduse. Eu cred că azi CA al RADET trebuie înlocuit integral cu oameni noi care să ofere o nouă perspectivă și să își asume noi obiective pe care să le ducă la îndeplinire", a declarat Cornel Pieptea, viceprimarul Capitalei.

Cine sunt noii membrii ai CA ai RATB și RADET

RADET

- Tănase Antonel

- Tudorache Rizia

- Agiu Marian

- Dumitrașcu Gabriel

- Alin Chitu

- Miu Andreea

Antonel Tănase ar fi candidat la Primăria Sectorului 6 în 2008.

La RATB au rămas în CA Radu Dumitru, Popescu Marin, Macovei Dorel, Pârvuț Ovidiu și au fost numiți ca noi membri Tudor Tănăsescu și Radu Orzață.

Din actualul Consiliu de Administrație al RADET, numit tot de CGMB pe 4 septembrie 2014, făceau parte: Valentin Timnea, Gheorghe Amzar, Robert Seremeta, Costin Berevoianu, Silviu Costăchie și Silvian Gherghiceanu.

Cei șase membri revocați din Consiliul de Administrație al RATB sunt: Dumitru Radu, Dorel Macovei, Anca Alexandrescu, Claudiu Ștefan Leonida Adam, Marin Popescu și Ovidiu Pârvuț. Ultima dată, componența CA al RADET a fost modificată tot pe 4 septembrie 2014.

Decizia de modificare a componenței celor două consilii de administrație a fost luată de CGMB în ședința extraordinară de miercuri, 18 februarie.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 6171
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 06 Oct 2015 21:51:02    Titlul subiectului: 181852

Sistemul de Management al traficului este nefunctional. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Sistemul de Management al Traficului din București, NEFUNCȚIONAL din cauza unui cablu tăiat

Sistemul ultraperformant de Management al Traficului din București nu funcționează din cauza unor cabluri tăiate accidental, în urma unei lucrări. Și, din moment ce contractul de întreținere al sistemului a expirat și nu a fost reînnoit, problema nu poate fi rezolvată.

Pe ecranele de la Centrul de comandă al Sistemului de management al Traficului nu apare nimic, pentru că o lucrare între Piața Sudului și Piata Victoriei a tăiat cablurile. Și, cum nu există contracte de mentenanță, nu are cine sa repare situația, informează stirileprotv.ro.

Conform sursei citate, cei 7 angajați care monitorizeaza aceste calculatoare vin la serviciu degeaba de aproape jumătate de an.

B365.ro a relatat încă din luna iulie că Bucureștiul are un Sistem de Management al Traficului ultraperformant care stă nefolosit. Sistemul, care a costat 143 milioane lei (din care mai sunt încă de achitat 67 milioane lei) permite intervenția live asupra traficului în orice moment, inclusiv prioritizarea transportului public. Primăria Capitalei nu prea știe însă cum să îl folosească. Astfel, doar 60% dintre intersecțiile semaforizate au fost incluse in sistem și doar 300 de vehicule RATB au fost dotate cu senzori pentru prioritizarea lor în trafic. Primăria Capitalei nu are nici personal calificat pentru administrarea acestui sistem, așa că Centrul de Control este găzduit de o firmă privată, UTI. Însă nici această firmă nu are angajați pregătiți pentru utilizarea sistemului la potențialul real, așa că, în acest moment, Centrul de Control se ocupă doar cu monitorizarea traficului. Între timp, a expirat și contractul de întreținere a sistemului, iar Primăria Capitalei nu l-a reînnoit.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 6171
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2016 08:15:49    Titlul subiectului: 183575

Un autobuz RATB a fost inchiriat, pentru comemorarea victimelor de la Colectiv. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Cine este femeia care a venit cu un autobuz RATB la comemorarea victimelor din #Colectiv

După ce vrut să numească o stație de tramvai cu numele „Colectiv”, Regia Autonomă de Transport București (RATB) surprinde din nou opinia publică: încercând să-și manifeste solidaritatea, instituția a trimis un autobuz să participe la comemorarea organizată sâmbătă, cu ocazia împlinirii a trei luni de la tragedia din Club #Colectiv. Autobuzul a fost însoțit de un șofer, dar și de o femeie care s-a prezentat Cristina Silivan, cea care a creat o pagină pe internet "Colectiv 30 Octombrie".

Autobuzul a fost punctual și a ajuns în fața clădirii „Colectiv" cu câteva minute înainte de ora 14.00, când era programată începerea evenimentului. Condus de un șofer cu mustață, vehiculul a rulat încet pe strada Tăbăcarilor și, cu ajutorul polițiștilor din zonă, și-a făcut loc prin mulțime și s-a apropiat spășit de altarul improvizat în fața fostei fabrici Pionierul. Copleșit de încărcătura momentului, a stins afișajul electronic pe care scria „Cursă specială", a parcat pe un trotuar și a oprit motorul, pentru a se putea reculege în liniște.

„Din ce am înțeles este un gest al nostru în memoria victimelor din club. Mie mi s-a transmis că între orele 14 și 16 am o cursă specială, mi s-a spus că trebuie să vin aici și să staționez, sub coordonarea doamnei", scrie Adevărul.

Sute de persoane au fost, sâmbătă, la #Colectiv pentru a aduce flori și a aprinde o lumânare în amintirea celor care și-au pierdut viața în incendiul din club.

TRAGEDIA #COLECTIV. Au trecut aproape 90 de zile de la tragedia din #Colectiv, iar amintirea serii fatidice de 30 octombrie 2015 este și acum vie, întreținută fiind de rudele, prietenii și cunoștințele celor 63 de persoane care și-au pierdut viața după incendiu. Detalii, aici.

Doamna era o femeie îmbrăcată în negru, care stătea lângă el în cabină. A coborât și a încercat să explice: „Mă numesc Cristina Silivan și sunt cea care a creat contul de Facebook «Colectiv 30 Octombrie». Cei care au murit aici pot să spun că sunt frații și surorile mele întrucât ascultăm același gen de muzică. Sunt frații și surorile mele din această sferă a muzicii rock", a spus femeia.

"Eu am trimis un mesaj de mulțumire către RATB, prin care i-am felicitat pentru inițiativa de a denumi o stație cu numele Colectiv. Ei m-au întrebat ce ar mai putea să facă pentru noi și așa am ajuns la această idee comună în baza căreia ei au trimis acest autobuz să staționeze aici pe durata comemorării, în semn de solidaritate cu victimele. Nu puteau să trimită un troleibuz sau un tramvai, așa că au trimis acest autobuz. Este un gest frumos, pe care l-am acceptat cu bucurie. Calul de dar nu se caută la dinți", a ad[ugat Cristina Silivan, citată de Adevarul.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Mar/2017
Mesaje: 5886
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 08 Feb 2016 13:18:55    Titlul subiectului: 183692

Ce chestie, incep si astia cu traznaile, e clar ca e treaba concertata.
Se spune de bani pentru tramvaie si autobuze... dar troleibuze nu (mai) exista? Sau le omitem, ca nu cumva sa se trezeasca careva?!?

Cand auzim "autobuze", la ce ne gandim noi? Pai, bunoara, ca RATB chiar trebuie sa aiba nevoie - chiar daca nu are, de fapt - de "vreo" 1.000 de autobuze electrice, sa zicem, ca parte a birului platit Europei de contribuabilul roman pentru ca politrucii fanarioti "romani" sa stea linistiti si sa prade in continuare si ei tara, la nivelul feudelor locale... Evil or Very Mad
Ei, si cate autobuze va avea, pe hartie, RATB dupa cele 1.000, sa zicem, de autobuze electrice noi? Pai ... vreo 2.000. Calitate, tata! Cate functionale? Ei... vreo 1.200, ca alea electrice, na... nu au fost ei in stare sa le mentina p-astea "clasice", d-apoi... si uite asa... ajungem lada de gunoi a Europei...

http://adevarul.ro/economie/afaceri/modernizare-impiedicata-ratb-trebuie-devina-societate-comerciala-primi-130-milioane-euro-1_56b4792d5ab6550cb879afe8/index.html

"Modernizare împiedicată: RATB trebuie să devină societate comercială pentru a primi fondurile europene necesare achiziției de autobuze și tramvaie

5 februarie 2016

RATB trebuie să devină societate comercială, pentru a primi 130 de milioane de euro pentru modernizare RATB nu poate beneficia de cele 130 milioane de euro, din programe europene, pentru tramvaie și autobuze, pentru că este regie autonomă și nu una comercială. În această situație se mai regăsesc Metrorex și RADET, a declarat, vineri, Aura Răducu, ministrul Fondurilor Europene.

„Nu putem moderniza RATB, pentru că este încă regie autonomă. Trebuie să punem mâna și să ne rezolvăm problemele, pentru a ne moderniza. Vedeți care este situația RATB. Nu poate primi un euro pentru tramvaie și autobuze pentru că este regie autonomă. Are 130 milioane euro prin programele europene și stăm și nu le folosim. Trebuie să fie societate comercială a Primăriei, să aibă contract de servicii publice. Ca orice societate comercială în care să se spună <>”, a spus Aura Răducu, potrivit Agerpres. Ea a precizat că și Metrorex se află în aceeași situație ca RATB și a dat ca exemplu Polonia, care a cumpărat 100 de tramvaie, în urmă cu câteva luni. De asemenea, Răducu a comentat și situația Regiei Autonome de Distribuție a Energiei Termice București. „Vedeți câte probleme sunt pentru RADET. Sunt 78 de milioane de euro fonduri, pentru modernizare. Nimeni nu folosește acești bani. Trebuie să existe interes, dorință de a schimba ceva”, a adăugat ministrul Fondurilor Europene."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Mar/2017
Mesaje: 5886
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 14 Mar 2016 11:26:31    Titlul subiectului: 184110

http://www.wall-street.ro/articol/Careers/195817/cate-femei-conduc-tramvaie-si-troleibuze-in-bucuresti.html

"Cate femei conduc tramvaie si troleibuze in Bucuresti si ce salariu primesc

Cate femei conduc tramvaie si troleibuze in Bucuresti si ce salariu primesc
Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB) are o echipa de peste 3.700 de persoane in functii de vatmani si conducatori autobuze si troleibuze, din care doar 103 sunt femei, respectiv mai putin de 3%, se arata in datele institutiei, furnizate la solicitarea wall-street.ro.

RATB avea in luna februarie 2016 un numar total de 10.021 de salariati, dintre care 3.751 de conducatori de tramvaie si soferi de autobuze si troleibuze.

Din total, 873 sunt incadrati in meseria de conducator tramvai (vatman), iar 83 sunt femei.

De asemenea, 2.878 sunt soferi, dintre care 2.303 sunt incadrati in meseriile de conducator autobuz, iar 575 sunt conducatori de troleibuze. Din totalul soferilor, doar 20 sunt femei.

Cat castiga un sofer de autobuz
Angajatii RATB din aceste categorii de personal castiga un salariu de baza care variaza intre 2.200 lei brut si 2.298 lei brut."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 6171
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Iun 2016 20:26:47    Titlul subiectului: 185564

Proaspat instalata primarita, a capitalei, Gabriela Vranceanu vrea transport public gratuit. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Firea promite transport public gratuit în Capitală

Primarul ales al Capitalie, Gabriela Firea, se angajează să găsească ''cea mai bună soluție'' pentru ca transportul public în București să devină gratuit, promițând totodată că această inițiativă nu va duce la disponibilizări.

''Modernizarea transportului public este o prioritate pentru mine, precum și îmbunătățirea condițiilor pentru bicicliști. Voi găsi căile economice cele mai potrivite pentru ca transportul public să fie gratuit, într-un timp rezonabil, tocmai pentru a încuraja cât mai mulți bucureșteni să îl folosească'', anunță Firea prin intermediul unui comunicat remis MEDIAFAX miercuri.

''Asta nu înseamnă că personalul RATB care vinde, acum, biletele, va rămâne pe drumuri. Vom găsi soluții pentru fiecare în parte. Eu vreau să creez locuri de muncă pentru bucureșteni, nu să cresc șomajul. Tot ce am promis în campanie voi face'', mai spune primarul ales, potrivit sursei citate.

Intrebare. De unde va gasi primaria bani, pentru acest proiect ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 629
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Mar 15 Noi 2016 13:42:13    Titlul subiectului: 187142

Un reportaj realizat de PRO TV despre starea tehnica a autobuzelor de la RATB: http://stirileprotv.ro/stiri/inspectorul-pro/camera-ascunsa-cat-de-sigure-sunt-autobuzele-ratb-inspectia-tehnica-o-face-portarul-doar-uitandu-se-pe-geamul-biroului.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 6171
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Ian 2017 11:09:05    Titlul subiectului: 187774

L-am vazut dar mai sunt si exagerari. Autobuzele nu sunt ele curate, dar nici asa murdare nu sunt, asa cum le descrie in acel reportaj. ProTV-ul ar trebui sa fie obiectiv, probabil s-au dus la soferi care au un "cui" impotriva conducerii.
Acum, autobuzele nu sunt "bombe pe patru roti" asa cum sunt descrise in acel reportaj. Sunt probleme la RATB, dar trebuie prezentate obiectiv. Jurnalistii de la PROTV cred ca nu au mai mers demult cu transportul public in capitala. Ca sa faci un reportaj obiectiv, trebuie sa mergi cu RATB la servici si nu numai. Numai asa "iei" pulsul transportului in comun si poti face un reportaj credibil, nu unul exagerat.

Referitor la conducerea RATB-ului, aceasta are zilele numarate: http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/primarul-general-cere-demiterea-conducerii-ratb-645245

Citat:
Primele victime ale iernii în București

Gabriela Firea a declarat că singura instituție bucureșteană care nu a reacționat promp la ordinele sale referitoare la pregătirea pentru ninsoare și viscol este regia de transport public. Motiv pentru care a convocat în weekend o ședință a Consiliului General în care va cere demiterea

Consiliului de Administrație al RATB. Printre altele, primarul general reproșează că nu a fost mărit numărul autobuzelore care au circulat în oraș, că nu au fost curățate stațiile mijloacelor de transport în comun și că directorul general al regiei este plecat în concediu fără să fi anunțat acest lucru.

„Am convocat o ședință de îndată a CGMB pentru mâine dimineață (sâmbătă – n.r.), la ora 9:30, în care voi supune dezbaterii și aprobării Consiliului General demiterea Consiliului de Administrație al RATB pentru neîndeplinirea sarcinilor privind pregătirea Capitalei pentru vremea grea de iarnă pe care o depășim în acest moment. Stațiile RATB nu erau curățate de dimineață. De asemenea, timpii de așteptare au fost îndelungați, am rugat să fie scoase mai multe autobuze din garaj pe traseu și nu s-a întâmplat acest lucru. Mai mult decât atât, domnul director general era în concediu fără ca măcar să mă anunțe, iar persoana care a rămas la comandă nu a fost suficient de bine pregătită pentru a face față unui moment atât de important”, a declarat Gabriela Firea.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 6171
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2017 10:31:10    Titlul subiectului: 187847

Acum 6 zile conducerea RATB a fost revocata. Directorul RATB, pus de PNL in urma cu un an jumate a fost inlocuit cu un PSD-ist. Noul director al regiei are competente pentru acest post sau iar a fost pus pe criterii politice ?
Daca a fost pus pe criterii politice, este drumul sigur spre distrugere, dupa parerea mea.
Articolul se gaseste aici.

Citat:
Conducerea RATB, demisă cu scandal în Consiliul General al Capitalei. O consilieră USR, amenințată cu evacuarea din sală. Firea: Am toleranță zero față de șmecherii din anumite instituții, cărora nu li s-a mișcat un fir de păr ani de zile

Consiliul General al Municipiului București a decis să revoce Consiliul de Administrare al Regiei Autonome de Transport a Capitalei ca urmare a modului defectuos în care s-au deszăpezit stațiile RATB și a întârzierilor înregistrate de autobuze și tramvaie.

Primarul Capitalei, Gabriela Firea, a convocat, de urgență, Consiliul General al Municipiului București și a cerut demiterea Consiliului de Administrație al RATB și numirea unei noi conduceri.

,,În urma reclamațiilor primite la Telverde, foarte multe s-au îndreptat către conducerea RATB-ului. Sunt total nemulțumită de modul cum au acționat privind eliberarea stațiilor de autobuz. Pe traseu nu au fost suficiente autobuze, astfel că oamenii au așteptat zeci de minute mașinile în stații. Am toleranță zero față de indisciplină, am toleranță zero la tupeu față de cetățeni, am toleranță zero față de șmecherii din anumite instituții, cărora nu li s-a mișcat un fir de păr ani de zile și cred că pot să continue în acest fel. Mai mult, directorul RATB nu a depus planul de management în termen de 30 de zile, ceea ce nu s-a întâmplat, iar CA-ul RATB trebuie să depună în termen de 30 de zile planul de administrare, ceea ce nu s-a întâmplat. Deci conducerea putem spune că e demisă de drept", a declarat Gabriela Firea.

Consilierii Uniunii Salvați România s-au opus, însă, demiterii conducerii RATB, explicând că primarul general nu a prezentat niciun raport care să confirme că CA-ul Regiei de Transport nu și-a dus la îndeplinire atribuțiile.

,,Doamna primar nu ne-a prezentat niciun fel de raport din care să rezulte că actuala conducere a RATB nu și-a îndeplinit atribuțiile. Ceea ce ne propune doamna Firea sunt doar vorbe, fara nicio dovadă scrisă, fără niciun raport, fără nicio analiză a unei autorități competente", a declarat Ana Ciceală, consilier USR în cadrul CGMB.

Intervenția consilierului USR a fost întreruptă, însă, de consilierii PSD, care au acuzat-o că ia apărarea unei conduceri ineficiente a RATB, iar președintele de ședință, Orlando Marian Culea, a cerut acesteia să își încheie intervenția și să predea microfonul. Deoarece consilierul USR a refuzat să își încheie pledoaria, spiritele s-au încins, iar președintele de ședință a cerut evacuarea acesteia din sala de ședință. După mai multe minute de certuri și schimburi de replici, Ana Ciceala a predat microfonul și ședința s-a putut relua.

Cu 28 de voturi pentru, nicio abținere și 6 voturi împotrivă, Consiliul de Administrație al RATB a fost demis.

Tot sâmbătă, CGMB a votat un Consiliul interimar de Administrare al RATB, care, spune Primarul General al Capitalei, își va prelua de îndată atribuțiile și va avea un mandat de șase luni, timp în care Consiliul General al Municipiului București va putea alege noua conducere a RATB.

De asemenea, CGMB l-a demis pe directorul Regiei de Transport București, Paul Orzață, numit în urmă cu un an și jumătate, la propunerea PNL, în locul său fiind ales prin votul a 28 de consilieri generali, Sorin Adrian Mihail, consilier general PSD.

Astfel, din noul Consiliu de Administrație RATB fac parte Mihail Adrian Sorin (director), Ciocoiu Ionuț Nicolae, Georgescu Iuliu Jean, Catană Dumitru, Trifan Alexandru și Petcu Mihai.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 23/Mar/2017
Mesaje: 129
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Ian 2017 09:35:14    Titlul subiectului: ARTICOL 187977

http://www.evz.ro/noi-dezvaluiri-ale-soferilor-ratb.html

Citat:
Noi dezvăluiri ale șoferilor RATB: „Ușile autobuzelor se pot deschide orcând în mers"

Zeci de mii de bucureșteni circulă zilnic cu mijloacele de transport în comun. O parte dintre acestea au defecțiuni care ar putea duce la provocarea unui accident grav.

În timp ce Regia de Transport tace, șoferi și vatmani spun că dezvăluirile EVZ au avut efect. Autobuzele au început să fie verificate cum trebuie

Autobuz căruia stau să îi cadă roțiile, defecțiuni care ar putea deschide ușile în mers sau ar putea duce la deraparea mașinilor în trafic. Sunt poveștile angajațiilor Regiei Autonome de Transport București (RATB) trimise redacției EVZ.

Asta, după ce reporterii noștri au dezvăluit faptul că RATB scoate în trafic mijloace de transport cu defecțiuni și că sunt autobuze cu anvelope de vară în plină iarnă. Cert este că, dezvăluirile EVZ au avut ecou deja, deși autoritățile tac mâlc. Mai multe echipe ale Regiei au început să verifice problemele din depouri, iar tot mai mulți șoferi și vatmani postează pe rețelele de socializare noi cazuri care demonstrează că EVZ a avut dreptate: viața călătorilor este pusă în pericol.

Dovezi aduse de angajați

Șoferii au trimis noi imagini pe adresa redacției cu defecțiunile apărute la bordul autobuzelor. Potrivit imaginilor primite, mașini care nu au ABS sau au dezumificator aer stricat, erau în trafic luni și marți.

Potrivit specialiștilor, cele două defecțiuni fac ca autobuzele să nu fie sigure. Motivul: „ABS este sistemul care face ca autobuzul să nu derapeze, iar frânarea să fie gradată, iar defectarea dezumificatorului poate duce la deschiderea ușilor în mers și la blocarea roților, a explicat Valer Ciobănescu, șofer RATB.

Un autobuz era să rămână fără roți

O altă problemă gravă a apărut pe lina 116, au povestit doi angajați ai Regiei. Potrivit acestora, zilele trecute, un autobuz era să rămână fără roți. „Acel autobuz nu a fost verificat cum trebuie, înainte de a ieși pe traseu. S-a dat prin stație și a venit o echipă și a strâns roțiile, după ce au coborât toți pasagerii, autobuzul fiind plin în momentul în care șoferul și-a dat seama de pericol”, a povestit Ciobănescu.

Șoferii, prea obosiți

Pe paginile de socializare au apărut zeci de reacții, după ce EVZ a scris că bucureștenii sunt în pericol în autobuze și tramvaie. „Șoferii sunt ținuți în traseu peste program. Șoferii din turele de noapte sunt ținuți în continuare în traseu, de cele mai multe ori până la ora 13.00, ori chiar mai târziu, din lipsa de șoferi”, a scris un șofer pe pagina de facebook.

Firea: Toate mijloacele sunt sigure

Edilul-șef al Capitalei, Gabriela Firea, a emis un punct de vedere, după dezvăluirile EVZ, în care susține că niciun autobuz sau tramvai nu iese din depouri dacă nu este sigur din punct de vedere al circulației. În replică, angajații Regiei spun că o așteaptă pe doamna primar în depouri, să vadă problemele. „Să vină pe teren, să îi aratăm cum nu avem piese de schimb, în ce condiții lucrăm și ce defecte au autobuzele și cum se face seara verificarea lor”, a declarat șoferul Valer Ciobănescu.Potrivit acestuia, nici criteriile salariale nu sunt egale pentru toți angajații.

_________________
R.I.P. 20
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 6171
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Ian 2017 10:01:43    Titlul subiectului: 187978

Nu stiu ce sa zic. De ce nu fac soferii greva, daca situatia este asa dezastroasa ?
Pur si simpu sa refuze sa iasa de pe trasee. O alta chestie cu mass-media. Se tot vehiculeaza ca autobuzele sunt vechi si nesigure. Autobuzele nu sunt la prima tinerete, dar nici nu au 30 de ani vechime.
Autobuzele sunt Mercedes Citaro, cele mai vechi avnad 10 ani (cele din prima serie de Citaro),
Vorbim totusi de niste autobuze nemtesti, asa ca hai sa fim seriosi, nu sunt niste "cazane pe roti" asa cum incerca sa sugereze si primarita capitalei.
Daca, autobuzele ar fi fost intretinute ca la carte, azi functionau foarte bine, TOATE autobuzele. Problema lor este urmatoarea: piesele de schimb sunt scumpe.

Credeti ca daca vor veni autobuze electrice (iEcologice) sau cele cu Euro6, vor fi toate bune si frumoase ? Daca nu le faci mentenanta cum trecuie o sa cada mai repede ca mertanurile.

Inca o data spun, daca este adevarat ceea ce spun soferii, de ce nu fac greva ?
Doar sa posteze pe Facebook nu inseamna nimic, iar in caz de vreun accident si soferii ar fi complici prin..........tacere si lipsa de reactie.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 25/Mar/2017
Mesaje: 399
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Sâm 21 Ian 2017 02:24:37    Titlul subiectului: 188017

Media pierde credibilitatea cand totul le pute si le miroase. La fel cu directorii de regii care vor ceva anume fara nici-o noima (justificate numai din lacomie sau cine stie ce)
_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 7 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community