Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Spre un transport civilizat, la standarde europene...
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 17 Ian 2017 09:10:12    Titlul subiectului: 187946

Intr-una din poze de presa se vede ca deasupra geamului soferului nu e sticla, ci tabla cum am speculat.

Despre parbriz, in state majoritatea au parbriz din doua bucati. Nu e numai de pret de achizitionare (mai ales ca aici daca exista crapatura de 2.5 cm in calea stergatorului, sau parca 3 toli oriunde, trebuie inlocuit, adica imediat. Nu se poate circula). Mai e si problema inlocuituilui. Ditamai stical iti trebuie doi oameni cel putin, pe cand cu geam pe jumata un singur mechanic o poate face. Si asta fara scule speciale in afara de ventuze (dar nici alea la o adica nu iti trebuie)

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mie 18 Ian 2017 23:06:30    Titlul subiectului: 187973

lenta1 a scris:
Solaris au lansat un autobuz hibrid care a făcut teste prin mai multe orașe, dar nu și în România.

Eu imi amintesc ca a circulat prin Bucuresti un articulat Solaris verde hibrid. Nu stiu care au fost concluziile testarii, imi amintesc doar ca intr-un reportaj soferul se plangea ca e greu de condus in Bucuresti (fiind articulat - fara legatura cu faptul ca era hibrid)

Revin: http://tramclub.org/viewtopic.php?t=11706

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Ian 2017 23:25:01    Titlul subiectului: 187975

Daca ar fi banda speciala pentru transportul public asa cum este in Budapesta de exemplu, nu cred ca ar fi probleme. In Budapesta circula atat troleibuze articulate cat si autobuze articulate si nu exista probleme, inclusiv cand traficul in capitala ungara este mai aglomerat. Eu nu inteleg ce a devenit asa mare "fobia de articulate" in Romania ?
Chiar asa avem dictatura automobilelor ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Lineus



Data înscrierii: 11/Iun/2014
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 26
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 20 Ian 2017 16:52:28    Titlul subiectului: 188013

MAN Lion`s City și 803 Smile
15.01.2017, Rond Copou
Flickr: https://flic.kr/p/R4T96P



32205409081_305f4d6c9e_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  217.21 kb
 Vizualizat:  de 15913 ori

32205409081_305f4d6c9e_c.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Vin 20 Ian 2017 23:50:36    Titlul subiectului: 188015

Off topic: cineva sa anunte pe vatman ca a pus invers steagul...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 21 Ian 2017 07:15:37    Titlul subiectului: 188022

Gresit! Nea omu' si-a pus pentru sufletelul lui draperia-steag si la el se vad corect culorile. Cool Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Mar 24 Ian 2017 09:10:04    Titlul subiectului: 188032

O intrebare- la acest autobuz urban MAN Lyons City testat in Iasi, motorul este amplasat central (cum era la DAC si Roman-112-UD) sau amplasat in spate ?

Ar fi interesant de facut ocomparatie intre acest autobuz MAN Lyons City si autobuzul urban "romanesc" Eurobus-Diamond!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2017 17:04:48    Titlul subiectului: 188063

Motorul e in spate. Nu stiu sa se mai fabrica nimic cu motor central (nu are unde la un low floor). Sunt cu motor in fata in SUA (cu bot ca la camion si fara).

Majoritatea au motorul pus pe verticala (care are probleme cu presiune de ulei. Daca incepe sa se duca pumpa, blochezi pistoane).

Mi-am aminti ca exista Van Hool cu motor central, dar e pe partea stanga, intr-o cutie (cam la fel de mare ca la troleele vechi). Alta ciudatenie. Ideal daca se vrea podea joasa, spatele poate fi inalt, sa aiba loc un motor orizontal, cu transmise directa, si diferential in mijloc mai normal, si usor de reparat.

Si se plange lumea de ce costa din ce in ce mai mult un autobuz (Dar asta e doar opinia mea ca fost sofer, si fost mechanic de autobuz)

Alex

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2017 17:48:10    Titlul subiectului: 188065

Problema e ca trebuie sa adaptezi achizitiile la conditiile de exploatare. In Romania (si Iasi nu e o exceptie) autobuzul joaca acelasi rol in sistemul de transport public ca si tramvaiul/metroul - din pacate - de unde provine si necesitatea ca autobuzele standard sa aiba 3 usi si cele articulate 4 si preferinta pentru amplasarea verticala a motorului, astfel incat sa nu existe busculade la usa din spate. MAN-ul prezentat, in particular, are motorul pe orizontala, iar circulatia pasagerilor in zona usii 3 este dezastruoasa. Din fericire, acest autobuz poate fi comandat si cu motor vertical, ceea ce rezolva in mare parte problema. Unii vor intreba cum de exista, totusi, si in Vest autobuze cu 3 usi si motor orizontal. Explicatia este simpla: dat fiind rolul autobuzului in orasele occidentale, acestea circula in geenral cu incarcare medie, iar fluxul de calatori in interior - indiferent de incarcare - este bine reglementat si respectat (cu atat mai mult daca urcarea si coborarea se fac dupa reguli).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Vin 27 Ian 2017 05:36:50    Titlul subiectului: 188085

Inteleg nevoia de o podea dreapta, ceva care un LF (chiar si cu numai o treapta in spate, pnetru a face loc diferentialului) dar cand costul de achizitie si mentinere e atat de mare de ce nu se fac licitatii la autobuze cu podea inalta?

Cineva un scaun cu rotile tot face ca soferul sa iasa si sa monteze rampa? Lasa ca aici in state e moda idioata ca TOATE autobuzele si autocarele sa aiba rampa. Eu am probleme cu mersul si nu sunt genul sa astep ca sa se cheltuie atatia bani pentru eventuala calatorie.

Daca e vorba, sun inainte, sau daca am program stabilit, sun ca un anumit autobuz sa fie in orar cand as avea nevoie..

Sau cum face NJ Transit, au autobuze cu podea inalta (toate peste 1000 de buc) si daca are nevoie cineva, au o flota de Crown Victoria ca taxi, si vin si iau persoane cu scaun cu rotile, sau varstnici si ii lasa unde vor, pentru costul unui bilet.

O masina e mult mai ieftina decat o instalatie de lift hidraulic pentru scaun cu rotile, si mai mult decat diferenta intre un autobuz low floor si unul clasic, intre achizitie si intretinere. Si asta incluzand un salariu al unui sofer de asemenea taxi.

Si pentru evitare de abuz, exista certificate pentru a folosi asa ceva, semnate de un doctor. Cineva in scaun nu are nevoie, ca e clar, daca e in scaun cu rotile.

Dar asta devine o problema de ligislatie, cum aici trebuie sa ai lift, in Europa cred ca e obligatoriu sa fie low floor in fata, si aici revenim la aglomeratie la scara 3.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 27 Ian 2017 08:01:39    Titlul subiectului: 188089

Ca și costuri așa este, dar deja să fi o persoană în scaun cu rotile și să trebuiască să ieși cu programare din casă nu este ok.

Cred că nimănui nu i-ar conveni ca atunci când are treabă să depindă de un șofer sau un anumit autobuz la o anumită oră. Chiar dacă costă mai mult, trăim într-o societate unde toți trebuie să aibă aceleași drepturi și obligații.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 27 Ian 2017 08:59:10    Titlul subiectului: 188090

Accesibilitatea este o notiune ce nu trebuie lipita de imaginea unei persoane in scaun cu rotile, caci masurile ce o au in vedere se aplica mai multor categorii de persoane, nu doar celor cu dizabilitati. Este vorba despre batrani si despre persoanele cu carucioare pentru copii (poate or mai fi si alte categorii), in cazul carora nu e nevoie de rampa, ci doar de restul avantajelor vehiculelor cu podea coborata. Orasele UE cel putin tind acum spre accesibilitate 100%, proces ireversibil ce da deja una dintre masurile calitatii vietii urbane.

Pentru Romania, in general autobuzele 100% lf cu motor vertical ofera conditii rezonabile in zona usii 3, deci problema aglomeratiei din acea zona e rezolvata multumitor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 27 Ian 2017 12:45:09    Titlul subiectului: 188095

Iar referitor la vehicule la comanda pentru persoane cu dizabilitati, ar putea exista varianta organizarii unui serviciu de tipul ASTAX-urilor din Occident, cu trasee speciale pe care ar circula la cerere (in baza unui grafic de circulatie) cele 10 microbuze Iveco cu lift.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Lun 30 Ian 2017 00:02:52    Titlul subiectului: 188131

De cand am avut accident merg cu baston, si greu de tot, dar totusi (e adevarat doar preferinta mea) ma sui cum ma sui, decat sa fac balamuc sau se se foloseasca liftul.

Idea e urmatoarea. Ce este mai civilizat? Sunt doua optiuni,

1. Sa fie access in orice masina, la orice usa, la orice ora, chiar daca falimenteaza regia (gen RATB care spune ca nu are bani decat pentru cine stie ce second handuri), sau lipsa de fonduri pentru piese de schimb, masini care stau garate ca nu functioneaza (nu mai stiu unde, parca in Neamt cu trolee relativ noi care nu au ingineri calificati pentru reparatiile sistemelor electronice).

2. Sau ceva eficient, rapid? Un taxi poate lua idividul cu nevoia respectiva. Mie mi se pare mai ieftina solutia asta. Ca asa, extrema "civilizata" ar fi taxi low floor cu access identic pentru toti.

Eu nu ma plang ca nu am access la autobuz low floor. Asta e, dar stiu ca sunt multi care sunt ok sa se cheltuie jumate de milion de euro pe autobuz, unmultit cu numarul total din parc.

Daca sunt fonduri in buget, foarte bine, dar daca nu sunt, atunci trebuie aleasa solutia economica sensibila, pentru ca bani pe autobuze low floor dar drumuri ne dezapezite ca nu sunt bani de utilaje sau pentru salarii dezapezitorilor, sau gropi, sau retea elecrica care se rupe, intelegeti voi...

Idea de civilizatie nu e ca stau in coloana la un blocaj, dar e un Man Low floor, dar ca ajung unde vreau, la timp. Gen Japonia sau Elvetia, care nu strimba din nas daca e un tren sau autobuz mai vechi. Atat timp cat e curat, bine mentinut, va arata si frumos.

Nu?

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 30 Ian 2017 02:52:30    Titlul subiectului: 188134

Am spus mai sus ca, in afara persoanelor cu dizabilitati transportate in scaun cu rotile si pentru care e nevoie sa fie manevrata rampa, alte categorii cu mobilitate redusa (persoane cu dizabilitati care nu sunt imobilizate in scaun cu rotile - si includ aici, de exemplu, persoane cu vedere slabita sau nevazatoare sau pe cei aflati in situatia ta actuala -, batrani, persoane cu carucioare pentru copii) nu necesita rampa, ci doar acces usor in/din vehicul (in cazul in discutie, autobuz fara trepte tras langa trotuar). Asa functioneaza Europa, care tinde spre accesibilitate 100% (un scop declarat, pentru care se fac toate eforturile posibile), ceea ce inseamna, pana la urma, civilizatie. Pretul unui autobuz diesel lf de 12 metri nu cred ca trece de 250 de mii de euro, iar al unuia articulat de 300-350 de mii, nicidecum nu ajunge la o jumatate de milion (iar CNG, hibrid si alte arogante de astea europene nu se lipesc de Romania, asa ca Diesel face legea). Ca idee, in orasele europene mai vestice in care mai exista si vehicule cu trepte si acestea sunt anuntate distinct in statii fata de cele fara trepte, parintii cu copii in carucioare lasa sa treaca vehiculele cu trepte si le asteapta pe celelalte (sistemele de informare din statii anunta obligatoriu cate minute mai sunt pana la venirea primului vehicul fara trepte pentru fiecare linie in parte, indiferent daca urmatorul vehicul e cu trepte). In unele cazuri iti poti planifica calatoria pe baza datelor disponibile online referitoare la tipul de vehicul care se va afla in statie la un moment dat. Evident, astea sunt deja sefeuri pentru Romania, caci existenta lor presupune predicitibilitate si (aproape) zero rateuri in n domenii, dar nu vad nimic in neregula ca oamenii sa tinda spre o viata urbana cat mai comoda, iar un minim de confort poate fi asigurat chiar si in tara asta amarata daca se vrea.

Transportul public este un serviciu public, de aceea municipalitatile trebuie sa faca tot ce le sta in putinta sa-l asigure, pe cat posibil la standardele impuse de lumea civilizata. Problema RATB si a municipalitatii bucurestene (si e valabil oriunde in Romania) nu o reprezinta faptul ca n-ar putea achizitiona autobuze noi, ci ca nu fac cele necesare pentru a le asigura intretinerea corespunzatoare si isi dau duhul inainte de vreme. Lasand la o parte durata normata de exploatare de 8 ani, care impune luarea de masuri in privinta parcului de autobuze, RATB nici nu ar avea nevoie sa-si schimbe autobuzele in acest moment daca ar fi avut grija de ele (laolalta cu municipalitatea, care ar fi trebuit sa-i asigure cadrul si finantarea pentru desfasurarea in bune conditii a serviciului de transport public). Lucurile nu sunt deloc mai simple cu masinile sh, in cazul carora singurul avantaj este ca pot fi achizitionate mai ieftin decat cele noi, exploatarea si intretinerea presupunand aceeasi gama de probleme, daca nu chiar mai multe in unele cazuri.

Nu stiu cum e in Japonia, dar in privinta Elvetiei iti spun sigur ca cetatenii cer municipalitatilor accesibilitate (chiar la Iasi, de exemplu, avem tramvaie elvetiene cu trepte, care au fost retrase din circulatie acolo si inlocuite, la cererea insistenta a persoanelor varstnice, cu tramvaie cu podea joasa - si iti spun din discutiile avute cu reprezentanti ai unor operatori din orasele elvetiene ca situatia este aceasta la nivelul intregii tari). Mai mult decat atat, mai au voie doar pana in 2024 sa tina in circulatie vehiculele cu trepte, din acel an fiind obligati sa asigure doar vehicule cu cel putin 70% podea joasa.

Dar stii care e paradoxul?! Uita-te la spatiul ex sovietic! Se intrec in autobuze si troleibuze (si deja si tramvaie) cu podea coborata orasele din acea parte a lumii! Am participat acum vreo 3 ani la Chisinau la o conferinta a producatorilor din transportul public din spatiul ex sovietic si din cateva tari europene ale fostului bloc comunist si am ramas masca vazand abordarea ruseasca a evolutiei in domeniul transportului public. Solutii si idei ce bat la fund marii producatori europeni si se preteaza foarte bine pentru conditiile de exploatare din zona noastra (mai ales in privinta diferentelor uriase de temperatura vara-iarna). Un alt paradox e ca vad si sistemele americane de transport public ca dau timid la o parte conservatorismul si cam imbratiseaza stilul de viata european (personal nu inteleg de ce, dincolo de faptul ca - si aici mentionez ca e o parere strict personala - sunt urate, batrancioase si deprimante, chiar si din generatiile noi fiind, autobuzele din orasele americane inca nu sunt complet inlocuite cu vehicule fara trepte). De fapt, nu e un paradox, ci pur si simplu, cum am spus, e nevoia omului de a avea o viata tot mai confortabila.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Sâm 04 Feb 2017 03:18:44    Titlul subiectului: 188216

In cele din urma publicul cere ce vrea, si parerea mea este afectata de faptul ca in state circulatie cu autobuzul este mai mult sau mai putin a celor care se duc si se intorc la lucru.

Exista alte moduri de transport pentru cei varstnici si cei cu dezabilitati. Stiu ca locuiesc aici si am un asemena handicap. Era o vreme cand ma suiam in autobuz fara probleme, dar acum mi-e sila sa merg zece metrii.

Si daca vreau sa ma duc undeva, ma duc cu masina ca e mult mai usor si mai rapid. E drept ca aici o masina e mult mai ieftina si cu cateva sute de dollari iti iei ceva fiabil. Si de aici vine problem de costuri, si taxare. Daca procentajul de pasageri in autobuz cu dezabilitati este foarte mic, de ce sa plateasca publicul in taxe? Cand eram sofer, in toti anii mei, nu am luat nici o persoana care sa foloseasca liftul.

Am avut o comanda pentru un pasager cu scaun, si am astepta 10 minute si nimic. M-au injurat restul de calatori dar nu am plecat pana cand dispeceratul mi-a zis ca e ok.

Si alta problema e, ca eu care am lipsa de mobilitate, nu vreau sa fiu cauze scumpirii taxelor, intarzieri de autobuz si vreau ca sa fii cat mai aproapde de normal, de ce eram odata. Sunt altii care numai se vaita si vor totul sa li se faca. Dar, asta e problem sociala si nu de transport.

Despre uratenia, sunt unule urate, (cele urbane cel putin) dar cele interurbane vechi erau cele mai reusite, si cele mai fiabile. Au fost numite de multe regii, si chiar si din alte tari, ca MC-9ele a fost cel mai bun autobuz produs vreodata.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Silviu T-S



Data înscrierii: 03/Noi/2007
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 1317
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 30 Oct 2022 10:49:05    Titlul subiectului: 214536

Ikarus 120e, în teste la Iași

Un nou autobuz electric și-a făcut apariția pe străzile Iașului, începând de sâmbătă, 29 octombrie 2022. Mijlocul de transport fabricat în Ungaria, sub denumirea Ikarus, de către compania chineză CRRC se află într-un circuit de promovare și testare. CRRC (China Railway Rolling stock Company), o companie înființată în China încă din secolul al XIX-lea, a achiziționat una dintre cele două fabrici constructoare de autobuze, Ikarus, din Ungaria, precum și dreptul de utilizare a brand-ului. După falimentul Ikarus din 2006, marca ungurească revine pe piață cu sprijinul CRRC, producția concentrându-se asupra vehiculelor electrice.

Autobuzul Ikarus 120e, aflat în teste la Iași până miercuri, 2 noiembrie 2022, are o lungime de 12 metri, trei uși duble de acces și o capacitate de 84 de pasageri, dintre care 28 pe scaune, 56 în picioare și două pentru fotolii rulante. Autobuzul este dotat cu zece pachete de baterii, de tip fosfat de litiu-fier, cu o putere de 314.14 kWh, ce oferă o autonomie de 250 de km. Bateriile au o durată de viață de opt ani sau 3.000 de cicluri de încărcare.

Autobuzul Ikarus 120e poate fi întâlnit pe traseele 36 (30 oct.), 28 (31 oct.), 52 (1 nov.), 43 (2 nov.). Accesul este gratuit.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  472.23 kb
 Vizualizat:  de 2388 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  365.58 kb
 Vizualizat:  de 2388 ori

2.jpg



_________________
ASOCIAȚIA PASIONAȚILOR DE TRANSPORT PUBLIC TRAMCLUB IAȘI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Silviu T-S



Data înscrierii: 03/Noi/2007
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 1317
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 01 Noi 2022 13:57:29    Titlul subiectului: 214544

Autobuzul electric Ikarus 120e City Pioneer, în teste la Iași (VIDEO)

https://www.youtube.com/watch?v=fEONK8rE7P0&ab_channel=TramclubIasi



Ikarus 120e City Pioneer, in teste la Iasi.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  407.13 kb
 Vizualizat:  de 2254 ori

Ikarus 120e City Pioneer, in teste la Iasi.jpg



_________________
ASOCIAȚIA PASIONAȚILOR DE TRANSPORT PUBLIC TRAMCLUB IAȘI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Iun/2023
Mesaje: 316
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mie 02 Noi 2022 07:06:34    Titlul subiectului: 214549

Design-ul caroseriei este cu mult sub Solaris, Mercedes sau chiar BYD. Sunt însă foarte drăguțe cromatic în interior.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 02 Noi 2022 23:23:47    Titlul subiectului: 214557

Si au o autonomie de 4 ori mai mare decat Solaris-urile aduse prin MDRP la Iasi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trifescu Matei



Data înscrierii: 19/Mar/2018
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 50
Locație: Piatra Neamt

MesajTrimis: Joi 19 Oct 2023 12:11:47    Titlul subiectului: Resistematizare zona Frigorifer-Pasaj Socola-Poitiers 217072

Va prezint o posibilitate de transformare a benzii noi create dupa reabilitarea Pasajului Socola.


Proiect banda unica Bucium.pdf
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Proiect banda unica Bucium.pdf
 Mărime fișier:  1.05 MB
 Descărcat:  de 25 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trifescu Matei



Data înscrierii: 19/Mar/2018
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 50
Locație: Piatra Neamt

MesajTrimis: Joi 19 Oct 2023 23:05:29    Titlul subiectului: 217081

Resistematizare intersectii


Capture1.PNG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.79 kb
 Vizualizat:  de 320 ori

Capture1.PNG



Capture2.PNG
 Descriere:
 Mărime fișier:  606.57 kb
 Vizualizat:  de 320 ori

Capture2.PNG



Capture3.PNG
 Descriere:
 Mărime fișier:  150.94 kb
 Vizualizat:  de 320 ori

Capture3.PNG



Capture4.PNG
 Descriere:
 Mărime fișier:  216.44 kb
 Vizualizat:  de 320 ori

Capture4.PNG



Capture5.PNG
 Descriere:
 Mărime fișier:  703.31 kb
 Vizualizat:  de 320 ori

Capture5.PNG



Capture6.PNG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.72 kb
 Vizualizat:  de 320 ori

Capture6.PNG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 9 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community