Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Sageata Verde și Depoul Ghioroc
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Feb/2017
Mesaje: 5841
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 15 Feb 2017 09:14:57    Titlul subiectului: 188367

Păi mă gândesc că ideea este ca linia să fie nu numai reabilitată, ci mai degrabă restaurată și readusă cât mai aproape de forma ei inițială, altfel își pierde total valoarea istorică; or restaurarea, presupun, implică materiale "pe comandă", care au costuri pe măsură, nu e ca și cum ai construi o linie de tip nou.
De asemenea, odată cu reconstrucția liniei de obicei se refac total și rețelele de apă, canalizare, electricitate, se reconstruiește și drumul etc etc.
Costurile ar putea fi justificate, însă trebuie văzut concret ce anume implică ele pentru cazul concret de la Arad.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 15/Feb/2017
Mesaje: 955
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 15 Feb 2017 16:25:41    Titlul subiectului: 188377

Realist vorbind, consiliul judetean trebuie sa se limiteze la reabilitarea liniei Arad-GHioroc. Ramurile spre Pancota-Lipova nu mai pot fi refacute fara costuri, procese, exproprieri. De la Paulis la Radna, langa DN7, nici nu mai este loc. Sincer luxul de a pune materiale care sa semene cu cele vechi nu il consider fezabil, mai bine sa avem o linie sigura pana la Ghioroc ce sa permita pe toata distanta viteze de 50-60 km/h.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 8 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community