Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Știri și articole de presă legate de transportul botoșănean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BOTOȘANI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 19 Aug 2010 23:30:24    Titlul subiectului: 132138

Liniile de tramvai si lucrarile aferente creaza probleme participantilor la trafic. Vorba unui tovaras de-al meu: "In Romania degeaba ai bolid de lux ca n-ajungi la destinatie... Ia-ti cel mai bine un Aro 243 si vei reusi acolo unde BMW si Audi si-au dat duhul!"

http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosani-_Liniile_de_tramvai_de_pe_Sucevei-cosmarul_soferilor_0_319768551.html

"Botoșani: Liniile de tramvai de pe Sucevei, coșmarul șoferilor

Întreaga intersecție este plină de macadam. Calea de rulare a tramvaiului a fost înlocuită în intersecția Primăverii cu Sucevei la începutul lunii iunie.

De atunci toți șoferii strâng din dinți când tranzitează această întersecție și după mai multe treceri se duc direct la mecanicii auto pentru reparații.

"Nu am cuvinte. Dacă ai mașină mai joasă nu ai nici o șansă să nu o agăți. Au turnat niște piatră înj bătaie de joc și au dispărut din oraș. Acum nimeni nu mai face nimic. Măcar să pună niște pietriș, sau nisip", a declarat furios Emil Grădinaru, un șofer ce tranversa intersecția.

Beneficiarul lucrării nu are nimic de rău de zis despre cei care nu au finalizat lucrarea și sunt de părere că acesta este mersul firesc al lucrării.

"Nu avem cum să asfaltăm acum. Șina se mai așează, mai trebuie reglată. Straturile turnate trebuie să se compacteze de mai multe ori până la asfaltare. În plus, cei care au schimbat șina de tramvai nici nu aveau contractat să asfalteze înapoi",a declarat directorul Eltrans, Victor Ivănescu.

Lucrarea de schimbare a șinei de tramvai a fost executată de o firmă specializată din Suceava, care nu are tramvai, pentru că în Botoșani nu există o asemenea firmă, deși avem tramvai.
"



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.94 kb
 Vizualizat:  de 12046 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Mar/2017
Mesaje: 929

MesajTrimis: Lun 20 Sep 2010 11:55:41    Titlul subiectului: 2010-09-17 133684

http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosanenii-chemati_sa_faca_sport_in_Centru_0_337166651.html

"Botoșănenii, chemați să facă sport în Centru

Adrian Șorodoc

Vineri 17 sep 2010

Botosani

Pasionații de tenis de masă vor putea juca gratuit cu amicii

Primăria organizează concursuri de volei, tenis, badminton sau haltere, cu ocazia Săptămânii Mobilității Europene.

Botoșănenii sunt îndemnați să gândească în spirit ecologic de organizatorii ediției din acest an a Săptămânii Mobilității Europene. Evenimentul a început de ieri și se va încheia miercurea viitoare, sub sloganul „Călătorim mai inteligent, trăim mai mai bine“. Oficialii Primăriei și cei ai Agenției pentru Protecția Mediului Botoșani promovează necesitatea efectuării de mișcare și sport și folosirea mijloacelor de transport nepoluante.

Funcționarilor din instituțiile publice li s-a recomandat ca în această săptămână să renunțe la deplasarea cu mașina personală în favoarea mersului pe jos, cu tramvaiul sau cu bicicleta.
De asemenea, în școli și licee vor fi distribuite pliante prin care se va încerca conștientizarea elevilor de importanța transportului nepoluant.

Un tramvai gratuit

Societatea de transport în comun, ELTRANS Botoșani, va asigura un vagon de tramvai gratuit pentru călători în weekend. În plus, sâmbătă și duminică, circulația mașinilor va fi întreruptă pe Bulevardul Mihai Eminescu, pe sectorul cuprins între intersecțile Marchian și Octav Onicescu, între orele 8-23.


O acțiune în premieră este programată mâine, între orele 10.30 și 12.00, pe Bulevardul Mihai Eminescu. În zona sensului giratoriu, botoșănenii vor avea ocazia să participe la competiții sportive cum ar fi tenis, volei, badminton, haltere sau fitness.

Desene pe asfalt

„La sfârșitul săptâmânii, când totată lumea este liberă, ar trebui ca zona centrală să nu mai fie circulată de mașini. Cred că ar fi în beneficiul botoșănenilor care ar avea ocazia să facă și puțină mișcare fizică. Eu, spre exemplu, am să joc o partidă de tenis cu unul dintre colegii mei de serviciu“, a declarat Aurel Panțiru, inginer.

De luni, Săptâmâna Mobilității se va muta în școli și licee, unde vor fi organizate simpozioane. Acțiunile se vor finaliza miercuri, când va fi organizată o expoziție de desene pe asfalt cu tema „Mijloace de transport nepoluante“.
"


Ultima modificare efectuată de către Arhiva de Presa la Mar 26 Iul 2011 16:05:16, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 6092
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 12 Ian 2011 17:42:47    Titlul subiectului: 138713

O idee excelenta care sper sa fie si pusa in practica, exploatarea UNITARA a transportului public printr-un parteneriat public-privat.

Fireste, neuitand cum se numeste tara in care ne gasim, sunt aproape convins ca acel "parteneriat" va fi facut exact "asa cum trebuie", in folosul cetatenilor.
A cetatenilor care se achita de "obligatiile politice", adica...

Dar chiar si asa, sper totusi sa fie si ceva bun pentru cetatenii de rand...

http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosani-_Transportul_in_comun_ar_putea_fi_controlat_de_o_singura_societate_0_407359640.html

"Botoșani: Transportul în comun ar putea fi controlat de o singură societate

Alex Chirilă

Miercuri 12 ian 2011

Microbuzele vor completa tramvaiele

Noua lege a Parteneriatului Public Privat și-a găsit utilizare și în Botoșani. Municipalitatea vrea să aplice reglementările noului act normativ pentru îmbunătățirea transportului în comun.

„Legea parteneriatului public privat este o soluție pentru rezolvarea problemei transportului local. Vom căuta o variantă astfel încât să modernizăm transportul local și acesta să fie mai eficient. Nu este normal ca pe același traseu să meargă și tramvaiul și maxi taxi și ambele să aibă câte trei-patru călători", a spus viceprimarul Cătălin Alexa.

Ideea unei singure societăți de transport în comun, care să dețină atât tramvaiele cât și microbuzele nu este nouă, însă până acum nu s-a găsit un cadru legal prin care să se realizeze fuziunea.

„Vreau ca cele două mijloace să meargă complementar. Când tramvaiul nu are destui călători, bag microbuz și invers. Câteodată eu nu pot să transport toate persoanele și tramvaiul merge de multe ori aproape gol. Cele două ar merge excelent în comun , dar să se completeze, nu să concureze", a precizat Dumitru Bălan, administratorul societății Microbuzul.

Contopirea celor două societăți de transport în comun ar fi benefică și pentru botoșăneni, care nu pot acoperi în prezent întreg orașul cu un singur abonament. Mai multe detalii în ediția de mâine a ziarului Adevărul de Seară."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 23/Sep/2017
Mesaje: 860
Locație: Bacau

MesajTrimis: Vin 04 Feb 2011 09:03:13    Titlul subiectului: 139544

Licitația pentru aducerea tramvaielor din Germania, amânată
Evenimentul.ro a scris:
Eltrans nu mai reușește să aducă tramvaiele second-hand achiziționate din Dresda, Germania, pentru că nu a găsit încă o firmă care să le transporte. La începutul săptămânii, a avut loc o nouă licitație prin care Eltrans a încercat să găsească o firmă care să efectueze transportul. Victor Ivănescu, directorul companiei de transport din subordinea Consiliului Local, a declarat că la licitație s-a prezentat o singură firmă.
„A venit o singură firmă de această dată, față de licitația anterioară când nu a venit nimeni, doar că se oferă să transporte tramvaiele rutier și nu pe calea ferată, așa cum era trecut în caietul de sarcini. Peste o săptămână, vom mai organiza o licitație și vom include și transportul rutier”, a declarat Ivănescu.

http://www.evenimentul.ro/articol/licitatia-pentru-aducerea-tramvaielor-din-germania-amanata.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 6092
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 08 Feb 2011 13:21:43    Titlul subiectului: 139658

Nea' asta, patronul de maxi-taxi, oare si-o fi adaptat cotinetele pentru a le face apte sa transporte persoane cu handicap?

Sau se pricepe doar la tramvaiele care nu-s ale lui si, probabil, il incurca?!?

Probail ca mai intai va "scapa" de "tramvaiele astea vechi", dupa care ... mai vedem...

http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosani-_Patronul_de_la_maxi-taxi_vrea_sa_cumpere_tramvaiele_din_oras_0_423557845.html

"Botoșani: Patronul de la maxi-taxi vrea să cumpere tramvaiele din oraș

Adrian Șorodoc

Marți 8 feb 2011

Botoșani

Microbuzul SRL vrea monopol pe transportul în comun al orașului

Dumitrru Balan, patronul firmei Microbuzul SRL, a solicitat Primărie să-i fie vândute acțiunile Eltrans. Ideea este agreată și de către municipalitate, mai ales că societatea de transport în comun Eltrans merge în pierdere.

Dumitru Balan, a depus o adresă la Primărie, prin care și-a manifestat intenția de a cumpăra cel puțin jumătate din societatea Eltrans. Până acum, patronul de la Microbuzul SRL nu a primit niciun răspuns concret, însă speră ca solicitarea lui să fie luată în serios și aprobată de Consiliul Local, care este și acționarul majoritar al societății de transport Eltrans. "De ce să nu accepte? Este spre binele lor pentru ă după societatea de termofocare, Eltrans aduce cele mai mari pierderi bugetului local. Dacă aș administra eu această societatea, fie chiar și printr-un parteneriat public privat, în maxim trei ani aș adunce-o în profit. Aș scăpa de tramvaiele astea vechi și aș cumpăra altele modernizate cu GPS și aș regândi traseele de tramvai. În plus călătorii ar putea circula cu un singur bilet atât pe maxi-taxi cât și pe tramvai", a declarat Dumitru Balan, patronul firmei Microbuzul.

În prezent, SC Microbuzul SRL deține un număr de 70 de mașini care circulă pe traseele din oraș pe care nu sunt linii de tramvai. Dumitru Balan susține că dacă va prelua și activitatea Eltrans, va investi bani pentru a cumpăra vagoane de tramvai modernizate care să le înlocuiească pe cele actuale. El este dispus să investească cel puțin trei milioane de euro, bani pe care vrea să-i ia din bănci.

Viceprimarul Florin Ghiorghiță este convins că cea mai bună variantă este ca Eltrans-ul să fie privatizat." Eltrans are pentru zece tramvaie 140 de angajați, iar Microbuzul la 70 de mașini, o sută de salariați. Văd oportună privatizarea societății de transport în comun pentru că modul de administrare privat este mult mai eficient", a declarat viceprimarul Flrin Ghiorghiță. Potrivit municipalității, privatizarea societății de transport în comun nu se va putea face mai devreme de un an de zile.

Nimic nu se vinde fără „studiu de oprtunitate"

Conducerea Primăriei a fost oarecum suprinsă de cererea omului de afaceri, însă nu poate lua nicio decizie fără ca mai întâi să fie realizat un studiu din care să reiasă clar dacă este sau nu renatabil să fie vândute tramvaiele. "Nu se poate lua o hotărâre până când nu se va face un studiu de oportunitate. El a făcut o solicitatre în acest sens, așa cum poate să facă oricine, însă noi trebuie să vedem dacă se justifică economic și social această vânzare. Consiliul Local trebuie să analizeze un studiu pertinent, făcut de specialiști în domeniu. Până una alta nici nu s-a aprobat acest studiu, pentru că nici bugetul pe anul acesta nu a fost votat ", a declarat Adriana Zăiceanu, directorul general al Primăriei Botoșani. Abia săptâmâna aceasta Consiliul local va aproba bugetul și se va decide dacă se vor aloca bani pentru realizarea acestui studiu. În cazul în care Cosiliul Local va aproba cererea, Microbuzul SRL ar deține monopol pe transportul public din Botoșani."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Mar/2017
Mesaje: 929

MesajTrimis: Joi 03 Mar 2011 14:29:37    Titlul subiectului: 2011-03-03 140679

http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosani-_Eltrans_schimba_tramvaiul_cu_microbuzul_0_437356578.html

"Botoșani: Eltrans schimbă tramvaiul cu microbuzul

Alex Chirlă

Joi 3 mar 2011

În perioada în care circulația tramvaielor pe strada Primăverii va fi închisă, abonații Eltrans vor fi plimbați cu microbuze.

Societatea de transport în comun are trei microbuze pe care le poate utiliza, iar dacă numărul de călători va depăși capacitatea maximă a acestor autovehicule, unitatea ia în calcul și închirierea unor microbuze.

Abonații din zona Primăverii vor duși până în stația de la Gară, de unde vor fi preluați de tramvaiele de pe traseul 101 pentru a se deplasa în zona Industrială. Călătoria se va efectua cu un singur bilet, chiar dacă se vor folosi două mijloace de transport în comun diferite.

Conducerea Eltrans și-a făcut calculele, iar societatea nu va înegistra pierderi în această perioadă, costurile de rulare ale microbuzelor fiind mai mici decât cele ale tramvaielor."


Ultima modificare efectuată de către Arhiva de Presa la Mar 26 Iul 2011 16:05:43, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 23/Sep/2017
Mesaje: 860
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Mar 2011 16:34:58    Titlul subiectului: 87 141474

Adevărul în editia de Marți 22 Martie 2011 a scris:
Societatea Eltrans trimisă în judecată pentru șinele de tramvai uzate
Mihaela Iacob

Victima unui accident de tramvai a depus plângere împotriva societății și cere daune materiale de 50.000 de lei pentru că a fost mutilată. Femeia de 37 de ani reclamă că un tramvai a intrat în Dacia cu care circula după ce a deraiat pe șinele uzate și vechi de 20 de ani. Experții confimă acuzațiile sale iar polițiștii trimit mâine dosarul în instanță.

Magda Lăbușcă( 37 ani) este originară din localitatea Dracșani și este stabilită în București de 14 ani. Acum trei ani femeia a fost mutilată în cel mai grav accident de tramvai produs vreodată la Botoșani. Aceasta se afla într-o mașină de ocazie când, intersecția străzilor Primăverii cu Sucevii din municipiu, Dacia în care se afla a fost spulberată de un tramvai care a deraiat de pe șine .

Femeia a ajuns la Spitalul Județean Botoșani mai mult moartă decât vie cu mâna stângă distrusă complet și capul zdrobit. 80 de zile a stat în spital sub supravegherea medicilor și acum are nevoie de o proteză pentru mâna pe care nu o poate folosi. „ Pur și simplu tramvaiul a sărit de pe șine și s-a izbit în noi din cauza șinelor uzate. Vatmanul nu putea circula cu viteză în curbă. Acolo șinele au fost de vină" a spus victima.

Încă de la început societatea Eltrans a aruncat vina pe umerii vatmanului Virginia Rață( 50 ani) care a conducea tramvaiul cu viteză. Magistrații au au dispus neînceperea urmăririi penale a vatmaniței și au cerut o expertiză a șinelor de tramvai mai ales că și victima a semnalat acest lucru.

Anchetatorii au cerut lămuriri de la experții în accidente rutiere din Iași. Aceștia au confirmat reclamațiile victimei.


Ancheta a fost finalizată iar dosarul va fi trimis mâine la Parchetul de pe lângă Judecătoria Botoșani. Victima accidentului vrea despăgubiri materiale de 50.000 de lei pentru suferințele sale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 6092
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 05 Apr 2011 09:53:11    Titlul subiectului: 142231

Atentie-atentie!!!

Fiti atenti ce se pregateste:

http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosani-_Tramvaiele_ar_putea_sa_nu_mai_circule_sambata_si_duminica_0_456554901.html

"Botoșani: Tramvaiele ar putea să nu mai circule sâmbătă și duminică

4 aprilie 2011

Autor: Adrian Șorodoc

Botoșani

Eltrans vrea să țină în week-end tramvaiele în depou

Societatea de transport în comun Eltrans a solicitat municipalității ca în week-end să înlocuiască tramvaiele cu microbuze, motivând că ar fi mai ieftin.

Conducerea Eltrans vrea deocamdată să înlocuiască în week-end tramvaiele cu microbuze doar pe linia 102. Societatea de transport în comun dispune de trei microbuze pentru călători, dar nu și de licență de transport pentru acestea. Mai mult, Eltrans ar face concurență neloială firmei private Microbuzul SRL care a licitat la primărie pentru traseele pe care circulă cu microbuzele sale și pentru care plătește o redevență bugetului local."


V-ati prins? Adica tragem concluzia, din burta, ca trebuie microbuze, apoi "ne dam seama" ca dubele proprii nu au licenta si am mai si face concurenta neloiala celor care chiar ne fac concurenta neloiala... Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Si atunci, ghiciti ce: microbuzele CUI vor inlocui tramvaiele mai intai in weekend ?!?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 23/Sep/2017
Mesaje: 860
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 30 Apr 2011 07:05:14    Titlul subiectului: 193 143116

Evenimentul în editia de Sâmbătă 30 Aprilie 2011 a scris:
Companiile Consiliului Local, pe profit
A.C.

Pentru prima dată în ultimii ani, cele patru firme din portofoliul Consiliului Local Botoșani au raportat profit. Astfel, pentru anul fiscal 2010, Modern Calor SA, firma de termoficare, Urban Serv SA, compania de salubrizare, Locativa SA, firma care administrează fondul locativ, și Eltrans SA, firma de transport cu tramvaiul, au raportat profit.

În 2010, Urban Serv a avut un profit brut de 58.417 lei, Locativa a contabilizat un profit de 15.950 lei, Eltrans SA s-a înregistrat cu plus 594.000 lei, iar Modern Calor a fost înființată în a doua parte a anului trecut și a avut un profit cu puțin peste zero. Pentru 2011, singura companie care nu și-a propus profit este Eltrans SA, care a investit bani în achiziția de tramvaie. „Este prima dată de la înființare când absolut toate firmele Consiliului Local au terminat pe plus un exercițiu financiar. Acesta este rodul muncii constante, a unui management bun și a hotărârilor succesive ale Consiliului Local luate în favoarea companiilor sale. Dacă noi nu le-am fi sprijinit, nu ar fi ajuns la un rezultat pozitiv”, a spus primarul Cătălin Flutur. Consilierii locali au aprobat bugetul de venituri și cheltuieli pentru anul 2010 și prognoza pentru 2011 la cele patru companii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Mar/2017
Mesaje: 929

MesajTrimis: Lun 25 Iul 2011 12:03:49    Titlul subiectului: 2008-10-06 146358

http://www.evenimentul.ro/articol/cu-ochii-dupa-autobuz.html

"2008-10-06

Cu ochii după autobuz...

Indiferent că merg la serviciu, la școală sau dintr-o localitate în alta, zilnic, moldovenii sînt nevoiți să aștepte mijloacele de transport în comun sub cerul liber, în stații în care traseele sînt afișate pe indicatoare de tablă ruginite. Există însă și cîteva excepții, puține ce-i drept, unde stațiile au fost amenajate cu panouri luminoase, cu scaune și tonete de bilete.

La Botoșani, stațiile de autobuz care întrunesc cît de cît condițiile decente sînt cele care aparțin firmelor de transport persoane private. Sita cerne însă și aici în funcție de cît de profitabile sînt afacerile. Unii transportatori se mulțumesc cu parcarea lîngă bordură. Stațiile de maxi taxi arată mai degrabă ca niște cocioabe. Mici, înghesuite, cu o bancă murdară care tronează inutil în interior, locațiile pot concura cu siguranță la cele mai urîte din Moldova. Singurele stații adevărate pentru călători sînt cele de tramvai, dotate cu scaune, curățate în permanență și magazine de tot felul. "Asta era pe timpuri. Cine mai are azi timp să aștepte la autobuz? Localnicii merg la tramvai și cei care circulă în exterior la autocar. Nu stă nimeni ore în șir să aștepte o cursă. Și atunci la ce bună o modernizare?", a spus unul dintre transportatori.

Dacă aruncăm un ochi la stațiile pe care le au la dispoziție ceilalți cetățeni europeni, iar mijloacele de transport în comun arată și funcționează însutit de ori mai bine ca la noi, este lesne de înțeles de ce o simplă călătorie spre casă sau spre serviciu este mai plăcută...
Geanina Manolache, cu sprijinul subredacțiilor ASIS"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 23/Sep/2017
Mesaje: 860
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 02 Mai 2012 06:53:57    Titlul subiectului: 2012-05-02 155460

Evenimentul
Miercuri 2 Mai 2012

"Tramvai special pentru copii

Idee inedită a conducerii Eltrans. Reprezentanții societății vor să amenajeze un tramvai numai pentru copii. Acesta va fi folosit la momente speciale, respectiv activități școlare, aniversări, contra unor sume modice de bani. Victor Ivănescu, directorul Eltrans, a declarat că tramvaiul pentru copii va fi lansat pe 1 iunie, cu ocazia marcării Zilei Internaționale a Copilului, scrie www.botosaninews.ro. „În interiorul tramvaiului vom modifica scaunele, vom pune măsuțe pentru copii. Va fi numai pentru copii și vom lipi autocolante din desene animate. Vrem să îl lansăm pe 1 iunie, iar tramvaiul va fi scos din circulație pentru călători. O grădiniță dacă vrea să plimbe copii o va pute face la un preț modic, măcar energia electrică să se plătească“, a spus Ivănescu."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 23/Sep/2017
Mesaje: 568
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 12 Ian 2017 21:30:30    Titlul subiectului: 187828

La vedereda titlului clipului , am crezut ca si Botosani va ramane fara tramvaie , dar se pare ca va fi modernizata reteaua , nu desfiintata.
https://www.youtube.com/watch?v=mNVpgMrJs_8

_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
iahim



Data înscrierii: 03/Mai/2016
Ultima vizita: 23/Sep/2017
Mesaje: 81
Locație: Craiova

MesajTrimis: Joi 02 Mar 2017 08:32:20    Titlul subiectului: 188607

Da, dar in timpul in care tramvaiele vor fi trase pe dreapta pe traseele 101 si 102 vor intra dubele neincapatoare de la Microbuzul.
Eu zic ca mai bine ar cumpara autobuze second-hand sau, daca o duc prost cu bugetul, mai bine ar inchiria niste autobuze.
In week-end ar putea circula bine-mersi si niste midibuze. La Craiova, in timpul reabilitarii caii de rulare, au circulat adesea BMC-uri pe 101 si 102 in zilele nelucratoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BOTOȘANI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community