Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele Astra Town 118 (Iveco Urbanway 18) ale CTP
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 15 Feb 2017 19:53:20    Titlul subiectului: 188379

112 a fost intre 13-19 pe 7.

104 a fost usor sifonat la bot.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 16 Feb 2017 20:46:33    Titlul subiectului: 188392

106 a cedat astăzi chiar ăn jurul amiezii, înainte de stația Piața Mărăști și după el s-a format ditamai coloana de troleibuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sergiu.9



Data înscrierii: 26/Sep/2015
Ultima vizita: 14/Sep/2021
Mesaje: 181
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 18 Feb 2017 19:11:04    Titlul subiectului: 188409

Am observat ceva interesant circuland ieri cu 107,schema de vopsire e putin diferita. Azi m-am uitat pe niste poze cu 107 si cu un alt Astra Town sa compar.


104_466.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  234.82 kb
 Vizualizat:  de 14767 ori

104_466.jpg



107_506.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  244.61 kb
 Vizualizat:  de 14767 ori

107_506.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ovipop



Data înscrierii: 02/Mar/2017
Ultima vizita: 22/Mai/2020
Mesaje: 13

MesajTrimis: Joi 02 Mar 2017 18:06:32    Titlul subiectului: 188615

Astazi a sosit 114 care este in depou alaturi de 113.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ovipop



Data înscrierii: 02/Mar/2017
Ultima vizita: 22/Mai/2020
Mesaje: 13

MesajTrimis: Joi 02 Mar 2017 21:55:05    Titlul subiectului: 188640

104;108;112 - apartin de IRA
103;107;111 - apartin de Gherorgheni
101;105;105 - apartin de Manastur I
102;106;110 - apartin de Manastur II
Banuiesc ca 113; 114 merg tot la Manastur.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergiu.9



Data înscrierii: 26/Sep/2015
Ultima vizita: 14/Sep/2021
Mesaje: 181
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 02 Mar 2017 22:30:27    Titlul subiectului: 188641

Se repartizeaza in ordinea: Manastur 1,Manastur 2, Gheorgheni, IRA.
Deci cel mai probabil 113 Manastur 1, 114 Manastur 2, 115 Gheorgheni, 116 IRA si urmatoarele 4 in aceeasi ordine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Dobre



Data înscrierii: 02/Mar/2017
Ultima vizita: 03/Mai/2023
Mesaje: 12
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 03 Mar 2017 14:55:42    Titlul subiectului: 188661

Aici este imaginea cu afișajul lateral de la 106 pe linia 1.


IMG_20170301_134759.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.71 kb
 Vizualizat:  de 14352 ori

IMG_20170301_134759.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Dobre



Data înscrierii: 02/Mar/2017
Ultima vizita: 03/Mai/2023
Mesaje: 12
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 03 Mar 2017 15:02:27    Titlul subiectului: 188662

Am văzut în imagini că între 101 și 107 erau liniile 3, 4, 6, 1, 25, 7 și la 107 afișajul oprit. Cred că aceste troleibuze vor circula și pe liniile 3 și 4, poate după construcția de la Pod Traian.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ovipop



Data înscrierii: 02/Mar/2017
Ultima vizita: 22/Mai/2020
Mesaje: 13

MesajTrimis: Vin 03 Mar 2017 15:08:29    Titlul subiectului: 188663

Pe linia 4 vor circula mai ales cele de la ira cand vin din depou si 190, 194 au circulat pe 4 de aceea cred ca au toate liniile.
De retras de la ira in depou am vazut ca se mai duc si pe 25r l-am vazut saptamana trecuta pe 104 care toata ziua a fost pe 6si din msnastur sa dus la depou pe 25r
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Dobre



Data înscrierii: 02/Mar/2017
Ultima vizita: 03/Mai/2023
Mesaje: 12
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 03 Mar 2017 15:35:38    Titlul subiectului: 188665

Pe data de 1 martie l-am văzut pe 106 că era pe linia 1. Era în drum spre Piața 1 Mai. În plus, mă bucuram că acest model de troleibuz intra pentru prima dată la Piața 1 Mai. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 09 Mar 2017 20:39:57    Titlul subiectului: 188803

102 era tractat în Mărăști spre depoul din Gheorgheni astăzi în jurul orei 18:00.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 442
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 09 Mar 2017 21:11:11    Titlul subiectului: 188806

Și 109 a cedat azi, tot cam pe la ora respectivă
_________________
Galerie (FB)
Profil Phototrans
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ed



Data înscrierii: 01/Dec/2014
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 257
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 09 Mar 2017 23:11:50    Titlul subiectului: 188811

Prea multe incidente cu aceste troleibuze. Sunt curios din ce cauza apar atatea probleme cu aceste troleibuze. Sa fie din cauza infrastructurii retelei de troleibuz care e invechita, din cauza soferilor, a exploatarii lor sau din cauza producatorului? Inclin sa cred ca s-a facut o mare greseala atunci cand s-a dat castig de cauza celor de la Astra la licitatie. Chiar daca Astra a venit cu un pret mai mic decat Solaris, era de preferat a doua varianta. Culmea e ca intr-o situatie similara, la licitatia pentru autobuzele scurte castigata de Iveco, nu s-a tinut cont de principalul criteriu, conform caruia producatorul care ofera cel mai mic pret castiga licitatia. Interesant, nu? Un ziar local a publicat atunci (in urma cu 2 ani) preturile oferite de firmele care au participat la licitatia respectiva:

http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/cine-a-castigat-licitatia-pentru-cele-10-autobuze-scurte--134227.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergiu.9



Data înscrierii: 26/Sep/2015
Ultima vizita: 14/Sep/2021
Mesaje: 181
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 10 Mar 2017 13:56:35    Titlul subiectului: 188817

O problema ar fi variatiile de tensiune ale retelei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 10 Mar 2017 22:30:14    Titlul subiectului: 188831

Problema este că aceste troleibuze au niște sisteme noi ce sunt testate acum, fiindcă primul astfel de troleibuz a fost cel construit pentru Cluj. Înclin și eu să cred că a fost o mare greșeală că nu s-a optat pentru Solaris cu Skoda.

Acum o zi când ploua am trecut pe lângă 3 astfel de troleibuze, iar înăuntru era ca în Titanic sau în Rocarurile vechi, aburite complet...sistemul de climatizare este și el la pământ probabil.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Sâm 11 Mar 2017 07:04:14    Titlul subiectului: 188839

De obicei la serii noi de autobuze exista perioda de rodaj, nu neaparat la motor (ca acum se face rodajul din fabrica, si la trolee nu se aplica ca nu au motoare cu pistoane), dar sistemele electronice trebuie lucrate putin.

Stiu cand au aparut la noi generatiile noi de MCI erau cu cateva sute de mile la bord si ramaneam in pana destul de des, sau afisajul era auirea, sau farurile (automate) nu mergeau. Eventual inginerii de la fabrica cu machanicii nostrii (si al altor firme care operau noul model) au gasit hibele si le-au reparat sau chiar modificat. Dupa aia nu au avut probleme. Asta a fost acum vreo 20 de ani si inca circula bine masinile astea.

La fel si cu troleele astea, sunt sigur. Personal nu stiu daca imi plac sau nu ca estetica (in timp cred ca o sa imi placa) dar sunt extrem de complexe in comparatie cu cele mai vechi. Din pacate asta va fi problema lor cu timpul, dar nu exclusiv modelului asta. Toate (si masinile mici) sufera de complexitatea si computerizare excesiva (cand un sistem mechanic ar fi suficient, si fara a avea nevoie de upgraduri etc)

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 11 Mar 2017 16:30:29    Titlul subiectului: 188855

Si acum vine intrebarea mea. De ce sa cumperi un trolei serie noua, cand puteai alege unul produs in sute de exemplare si deja testag?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 442
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 14 Mar 2017 22:23:14    Titlul subiectului: 188912

105 pare să fi fost reparat. Azi e prima oară când îl văd în curte de când cu incidentul din noaptea dintre 31.01 și 01.02
_________________
Galerie (FB)
Profil Phototrans
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 442
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 20 Mar 2017 23:43:30    Titlul subiectului: 189125

Câteva poze cu 101, 103, 106, 110 și 111.
Am tot urmărit aceste troleibuze, și aproape în fiecare zi lucrătoare circulă 101->112 (fără 105), și par să cedeze mult mai rar decât la început, deci probabil că încet-încet le sunt remediate problemele. Aștept să apară la traseu și 113, 114, 115 care sunt livrate, și 105 care bănuiesc că încă e la reparat după ce a avut parte de un mic incendiu în 1 februarie. Sad



101.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  569.39 kb
 Vizualizat:  de 13443 ori

101.jpg



103-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  473.49 kb
 Vizualizat:  de 13443 ori

103-2.jpg



106-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  624.18 kb
 Vizualizat:  de 13443 ori

106-2.jpg



110.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  535.18 kb
 Vizualizat:  de 13443 ori

110.jpg



111-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  505.6 kb
 Vizualizat:  de 13443 ori

111-1.jpg



111-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  501.87 kb
 Vizualizat:  de 13443 ori

111-2.jpg



_________________
Galerie (FB)
Profil Phototrans
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Dobre



Data înscrierii: 02/Mar/2017
Ultima vizita: 03/Mai/2023
Mesaje: 12
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 22 Mar 2017 19:04:58    Titlul subiectului: 11.3.2017 189159

Iată-l pe 108 și pe 104, care au fost pe linia 6.


IMG_20170311_113520.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  159.7 kb
 Vizualizat:  de 13287 ori

IMG_20170311_113520.jpg



IMG_20170311_114537.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  260.33 kb
 Vizualizat:  de 13287 ori

IMG_20170311_114537.jpg



_________________
Transportul public din Cluj-Napoca este plăcerea mea!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 22 Mar 2017 19:54:18    Titlul subiectului: 189164

104 pe 6 , 109 , cu care am calatorit pe 25 110 tot pe 25 si 113 in probe , primele poze cu el sunt de pe strada Memorandului , iar ultima la iesirea din garajul Bucium.
Pareri pozitive despre 109 , silentios , rapid , confortabil. Pareri negative: in unele locuri capcaele de plastic din tavan par a fi fost fortate sa intre la loc cu surubelnita (presupun ca asa au venit de la Iveco , pe sticlele din salon fiind scris "Iveco") , soferul deschide usile , in loc sa fie deschise de catre calatori.



104.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.61 MB
 Vizualizat:  de 13274 ori

104.JPG



109.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.71 MB
 Vizualizat:  de 13274 ori

109.JPG



110.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.93 MB
 Vizualizat:  de 13274 ori

110.JPG



113,1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.79 MB
 Vizualizat:  de 13274 ori

113,1.JPG



113,2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.61 MB
 Vizualizat:  de 13274 ori

113,2.JPG



113,3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.76 MB
 Vizualizat:  de 13274 ori

113,3.JPG



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mie 22 Mar 2017 23:29:07    Titlul subiectului: 189191

Sunt frumoase...dar, botul. Cand le vad, in minte im apare o piele de caprioara intansa intre faruri Very Happy

Spatele in schimb este foarte reusit, si va remane modern dupa mutli ani.

Despre usi, singura chesti ar fi cu aerul conditionat, daca soferul deschide toate usile, iese aerul rece (sau caldura in iarna).

Dar din punct de vedere ca fost sofer, personal m-ar enerva usi deschide de calator. Mi-ar lipsi controlul. Daca eu deschid usa, stiu sa o inchid (chiar daca becul pe bord nu merge, etc). Mai ales la un articulat unde usa din remorca nu se vede (in curba stanga) nici cu oglinda. In fine, calatorilor imi inchipui ca le-ar place sa apese butonul (stiu ca eram mort dupa V3A-M93 pe 41 in Buc care le aveau).

Alex

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BusFan



Data înscrierii: 18/Iul/2012
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 318
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 23 Mar 2017 14:19:36    Titlul subiectului: 189208

Nu pierzi chiar de tot controlul Razz
Până la urmă e responsabilitatea ta, ca șofer, să blochezi sistemul de deschidere automată după ce nu mai există călători cu intenția folosirii ușilor. La fel, deblocarea sistemului cade tot în responsabilitatea șoferului.

Sistemul acesta este funcțional la tramvaiele mov, acolo s-a mers de la bun început pe această idee, spre deosebire de troleibuze. Acolo s-a încercat o perioadă implementarea acestui sistem, la troleibuzele Citelis (ultimele vehicule noi nevopsite în mov), dar s-a renunțat din nu-știu-ce motiv (asta deși călători, inclusiv pensionarii, se obișnuiseră cu acest sistem și îl foloseau cu succes). Să sperăm că se va reveni la această idee.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Joi 23 Mar 2017 20:55:51    Titlul subiectului: 189226

Sunt curios cum opereaza. Pe tramvaie RATB (prin 2004) vatmanul apasa un buton (separat de butoanele normale pentru fiecare usa individual) si calatorii putea deschide usa. Apoi apasa acelasi buton (cred) si se inchideau, in tim ce leduri la butoanele usilor individuale schimbaru culorile. Rosu inchis, verde deschis (sau invers ca rosu e stop lol, si verde e bun de mers)

E asa si la troleele astea? Sau trebuie inchise de la butoane individuale? In fine, daca as conduse m-as obisnui cu ele, dar mai e si experienta mea. Autobuzele noastre aveau doar o usa. Si puteam merge cu ea deschisa (cele stil urban trebuia sa folosim comutator, dar se aprindea un bec mare pe bord, si inspectorii amendau firma. Dar ca sofer, ne placea sa inchidem sau sa deschidem usa din mers sa nu pierdem timp lol)

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 23 Mar 2017 21:21:38    Titlul subiectului: 189228

Mai toate autobuzele și troleibuzele noi din Cluj au un sistem ce nu permite plecarea din stație cu ușile deschise. Deci nu riști să pierzi nici un călător în prima curbă Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
Pagina 7 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community