Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun

Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Statele Unite, New York: Tramvai

Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> America
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
dm

Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024

MesajTrimis: Joi 02 Mar 2017 23:41:36    Titlul subiectului: Statele Unite, New York: Tramvai 188643

Asa se pare ca la New York se vrea reintroducerea tramvaiului intre Brooklyn si Queens. Astfel dupa cca. 60 de ani absenta vor circula din nou tramvaie pe strazile din "Big Apple".

Pe data de 7 martie 2017 se va organiza o dezbatere pe aceasta tema, unul din invitati fiind fostul director de la BKK din Budapesta, David Vitezy. Defapt de pe pagina lui de Facebook am gasit informatia privind dezbaterea. Mai jos mesajul postat:

Citat:
Next Tuesday afternoon in Brooklyn we will discuss what New York can learn from other cities for its streetcar project, the Brooklyn-Queens Connector (BQX) together with the Deputy Mayor of New York City and transport experts. It is an honor to be invited by the Regional Plan Association and I expect an exciting discussion.
New York City abandoned its massive streetcar network in the 40s and 50s as streetcar companies were purchased and lines were wiped out by the automotive industry (General Motors, an oil and a tyre company). Everything has changed in the last sixty years and driving isn't considered as the sustainable way of getting around in our cities anymore. Major metropolitan regions like New York City has to realize: good public transport networks, subways and connecting surface transportation including streetcars and light rail are vital for easing congestion and getting people out of their cars.
The BQX is planned to be a 16-mile long new streetcar line from Brooklyn to Queens, connecting residential areas and new development zones with local hubs and with the subway network.
I'm honored to be invited to this event as the only European expert and I will talk about the benefits of streetcars and our success with recent projects in Budapest. I'm interested in the discussion and I expect that both support and criticism are present around the project, as it is the case with every major transit investment. Many people support better public transportation and shorter journey times and I can imagine that more than 60 years after the last streetcar ran on the streets of New York City, many people are understandably skeptical. And I am sure that the discussion on removing lanes and on-street parking for a new streetcar line is in the centre of criticism - as it was always in Budapest, even when it was clearly the interest of the majority of locals to make this shift. I am aware that infrastructure projects resulting in gentrification and rising rents are central issues in major U.S. cities.
This will be an exciting night and an interesting discussion - I hope some of you reading this in NYC can join us.
Details of the event: http://www.rpa.org/event/streetcar-success-what-new-york-can-learn-from-other-cities
Page of the friends of the project: http://www.bqx.nyc
Last New York Times article about the project: https://www.nytimes.com/2016/11/02/nyregion/city-unveils-possible-routes-for-streetcar-in-brooklyn-and-queens.html?_r=0

@castrosua daca ai timp si interes, poti sa fii prezent la eveniment? Eventual un mic reportaj de la fata locului? Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua

Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Vin 03 Mar 2017 06:26:16    Titlul subiectului: 188648

Nu cred ca o sa pot fi acolo, dar am sa ma tin la curent cu ce se intampla.

Nu cred ca se poate, din cauza unor diferente intre tramvai, si light rail. Foarte putine tramvaie mai exista in SUA, (Gen SF, New Orleans) si ele sunt ori rute turistice, ori separate de traffic cu verdeata.

In Brooklyn si Queens, nu prea e loc. Nu vad cad de sigur ar fi un tramvai care imparte o banda cu masini, pietoni care trec complet aiuirea (si in masa) si cei mai rai infractori, bicicletele (mai ales cei care trimit colete etc).

Deci ramane subteran, si exista deja metrou, subtrateran, si iarai mertroul, sau sa fure 3-4 benzi pentru 2 de tramvai si atunci se ajunge cu aglomeratie.

Acum vreo 15 ani au discutat pentru introducerea de troleibuz ca alternative ecologica, dar nu s-a ales cu nimic. E posibil sa se intample la fel.

Dar, in NJ au bagat cateva trasee (3 retele complet separate) dar a fost mai mult decat ma asteptam, asa ca o vedem.

Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> America Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum