Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Sistemul Automat de Taxare - cardurile Activ si Multiplu
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tarife, bilete, validatoare
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
mihai565



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 31 Ian 2015 17:00:59    Titlul subiectului: 176934

Instructiuni de validare
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Mar/2017
Mesaje: 6189
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Feb 2015 12:15:37    Titlul subiectului: 177220

Cica, nu sunt stocuri suficiente de carduri. Din ciclul "Stan si Bran au aterizat la RATB" Laughing
Articolul se gaseste aici.

Citat:
Stocul de carduri de călătorie pentru RATB, insuficient. Cum pot scăpa călătorii de amenzi

Stocul de carduri „Activ” al Regiei Autonome de Transport Bucuresti s-a diminuat, iar la unele centre de emitere și reîncărcare carduri nu au mai fost disponibile aceste titluri de călătorie, însă, potrivit reprezentanților Regiei, situația s-a remediat ulterior, fiind repartizate carduri de la alte casierii RATB. Totuși, în cazul în care călătorii nu au de unde să cumpere carduri, conducerea Regiei dă asigurări că nimeni nu va lua amendă de la controlori.

De la sfârșitul săptămânii trecute, cardurile de călătorie RATB sunt împărțite la ghișee cu porția, după ce stocul RATB a fost aproape epuizat, scrie adevărul.ro. „Au fost anumite situații când s-au terminat cardurile distribuite la centrele din București. Noi am demarat o procedură de achiziție pentru carduri din luna decembrie a anului trecut și cei doi furnizori câștigători ne-au asigurat că în această săptămână se va rezolva problema, vor fi aduse noi carduri. De exemplu, luni au fost distrubuite în tot Bucureștiul 2.000 de carduri", a declarat Constantin Tobescu, șeful Biroului de Relații Publice de la RATB.

De asemenea, Tobescu a ținut să precizeze că cei care se urcă în mijloacele de transport în comun din stații în care se află ghișee ce au rămas fără carduri de călătorie nu vor fi amendați de controlorii RATB. "Există o colaborare între centrele de vânzare și corpul de control. Călătorii care nu au avut de unde să își cumpere carduri nu vor fi amendați. Ne asumăm efectiv acest lucru, iar călătorii care nu au de unde să cumpere carduri nu vor fi amendați. Acolo unde se epuizează stocul activitatea de control va fi pe prevenție, nu se vor mai da sancțiuni, dacă oamenii nu au avut de unde să cumpere carduri. Noi avem în circulație 3 milioane de carduri care se încarcă periodic. Unele sunt încărcate lunar sau chiar de mai multe ori pe lună. Nu e o problemă pentru călătorii bucureșteni, ci doar pentru cei ocazionali. E o situație provizorie. Marți dimineață au fost distribuite 800 de carduri "Multiplu" și "Activ". În zonele în care stocurile de carduri se epuizează se solicită titlul de transport, iar dacă oamenii spun că nu avut de unde să cumpere carduri și argumentează că nu au găsit carduri la centrul de vânzare și controlorii știu asta nu vor fi amendați", a explicat Constantin Tobescu, pentru B365.ro.

Angajatele de la centrele de emitere și reîncărcare carduri susțin însă că nu știu de o asemenea colaborare. „De ce nu v-ați luat până acum carduri? Este o problemă la nivel de București, așteptăm altele noi pentru că s-au terminat în tot orașul. Normal că luați amendă în cazul în care vă urcați fără card de călătorie", a spus, citată de adevarul.ro, o angajată de la un centru de vânzare din Sectorul 3 al Capitalei.

Constantin Tobescu a declarat anterior, pentru B365.ro, că stocul de carduri de călătorie nu s-a epuizat, ci s-a diminuat. La finele săptămânii trecute RATB a scos la vânzare circa 4.000 de carduri "Activ" și "Multiplu", care au fost distribuite în special la centrele din zona Gara de Nord și de lângă Aeroportul Otopeni, după cum a declarat anterior pentru B365.ro, Constantin Tobescu.

Potrivit acestuia, au fost situații în care, din cauza stocului diminuat, s-au epuizat stocurile la centrele de emitere și reîncărcare carduri, însă, ulterior au fost repartizate carduri din alte casierii RATB. Unele dintre chioșcurile RATB care nu au mai putut comercializa pentru o perioadă carduri "Activ" sunt în cartierul Militari, în zona Apusului. Însă, conform reprezentantului RATB, situația a fost remediată ulterior, prin repartizarea altor carduri din alte casierii.

Tobescu a mai precizat, pentru B365.ro, că s-a ajuns în această situație din cauza faptului că s-a organizat o nouă licitație pentru achiziția de carduri de călătorie. "Actuala conducere a vrut un cost mai mic pentru carduri, iar licitația a fost câștigată de două firme, alții decât cei cu care colaboram noi până acum. Prin această licitație s-a reușit astfel obținerea unui preț foarte bun, aproape la jumătate față de cel din contractul precedent. Fiind firme noi au avut nevoie de timp pentru procedurile tehnice pentru cardurile de călătorie. Sperăm ca de săptămâna viitoare să intre în vânzare noile carduri", a mai declarat Constantin Tobescu pentru B365.ro.

Potrivit unui anunț postat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), Regia a atribuit pe 8 ianuarie 2015, un contract privind încheierea unui acord-cadru pentru achiziția de carduri inteligente (carduri "Activ", "Multiplu" și carduri de suprataxă). Licitația a fost câștigată de 2 firme: Inform Lykos SA, căreia i-a fost atribuit un lot cu o valoare totală de 200.880 euro cu TVA inclus, și Meximpex SRL, căreia i-au fost atribuite două loturi, în valoare totală de 116.560 euro cu TVA inclus. Acordul-cadru prevede achiziția a minim 899.250 și maxim 1.137.500 de carduri inteligente. Durata contractului este de 7 luni de la data atribuirii contractului.

Anterior, conform unui anunț publicat în SEAP, pe 9 august 2013, RATB a atribuit firmei Quantum Protect SRL un contract privind încheierea unui acord-cadru pentru achiziția de carduri inteligente. Valoarea totală a contractului s-a ridicat la peste 1,1 milioane de euro cu TVA inclus. Anunțul viza încheierea a 4 contracte subsecvente, cantitatile estimate pentru un contract subsecvent: minim 340.000 bucati si maxim 530.000 bucati pentru lotul 1; minim 50.000 bucati si maxim 140.000 bucati pentru lotul 2. În acest caz durata contractului a fost de 12 luni de la data atribuirii contractului.

Cardurile „Activ" pot fi încărcate cu cel puțin două călătorii și cu până la 50 de lei. Totodată, aceste echipamente pot găzdui orice tip de abonament (de o zi, de o săptămână sau de o lună) pe o linie, pe două linii sau pe toate liniile de transport de suprafață din municipiu.

Bucureștenii care nu dețin un card „Activ” au la dispoziție alte mijloace, mai costisitoare, pentru a circula legal. Printr-un SMS la numărul 7456 puteți cumpăra un abonament de o zi valabil pe toate liniile de transport ale RATB, însă vă costă 8,8 lei. A doua variantă ar fi achiziția unui card „Multiplu” (albastru) care poate conține de la 2 la 10 călătorii. Dacă mai găsiți la chioșc vreun exemplar el vă costă între 2,6 și 13 lei, la care adăugați 1,6 lei costul cardului.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Mar/2017
Mesaje: 6189
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 23 Feb 2015 12:42:54    Titlul subiectului: 177495

S-a reluat aprovizionarea cu carduri: http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=440

Citat:
Incepand de astazi, 20.02.2015, cardurile de calatorie vor fi disponibile la centrele RATB,

Ca urmare a finalizării operațiunilor de verificare și encodare in Sistemul Automat de Taxare a cardurilor de călătorie achiziționate de către Regia Autonomă de Transport București, vă aducem la cunoștință că, începând de astăzi, 20.02.2015, vom relua aprovizionarea centrelor de vânzare cu carduri contactless.

Pe această cale, dorim să cerem scuze călătorilor noștri pentru toate inconvenientele produse de dereglarea survenită în fluxul de aprovizionare cu carduri de transport.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Mar/2017
Mesaje: 6189
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 27 Feb 2015 21:01:13    Titlul subiectului: 177624

Se are in vederea scumpirea unei calatorii de la 1,3 RON cat este in prezent la 1,8-2,0 RON. De asemenea se are in vedere renuntarea la gratuitati pentru pensionari. Acum ramane de vazut daca Consiliul General al Municipiului Bucuresti este de acord. Articolul se gaseste aici.

Citat:
De ce vrea RATB să scumpească călătoriile: Tariful de 1,3 lei e cel mai mic din țară

Reprezentanții RATB susțin necesitatea de a scumpi biletele de călătorie întrucât prețul unui bilet de călătorie este cel mai mic din țară și ultima majorare s-a făcut în 2008. De asemenea, conducerea RATB dorește să micșoreze beneficiile pensionarilor, care în prezent călătoresc gratuit.

Pretul unui bilet de calatorie in reteaua RATB, de 1,3 lei, este cel mai mic din tara, in conditiile in care traseele deservite in Capitala sunt si de trei ori mai lungi decat in alte orase, iar cresterea la 1,8 - 2 lei, solicitata de institutie, ar resuscita incasarile, spun reprezentantii RATB, printr-un comunicat de presă citat de Hotnew.ro.

Conducerea Regiei Autonome de Transport Bucuresti (RATB) arata, de asemenea, ca ultima majorare a tarifelor a fost aprobata in februarie 2008, prin Hotararea Consiliului General al Municipiului Bucuresti (CGMB) nr. 7/2008, cand pretul unui bilet a crescut de la 1,1 lei la 1,3 lei cat este si in prezent.

"Trebuie sa semnalam faptul ca tariful din Bucuresti, de 1,3 lei, este mult mai mic decat cel practicat in tara, in conditiile in care traseele deservite de RATB sunt chiar si de trei ori mai lungi decat cele ale altor operatori. Un alt motiv care ne determina sa solicitam o reajustare a tarifului de calatorie il reprezinta influentele economice manifestate in ultimii opt ani, precum si evolutia preturilor, determinata atat de inflatie, de cursul leu - euro, cat si de modificarea frecventa a pretului barilului de petrol pe pietele internationale. De asemenea, suntem nevoiti sa abordam un nou plan tarifar avand in vedere si implicatiile legislatiei aplicabile de la ultima majorare aprobata (de exemplu marirea cotei de TVA de la 19% la 24%, incepand cu luna iulie 2010)", transmite RATB.

Potrivit RATB, cresterea pretului unei calatorii la 1,8 sau 2 lei ar putea sa "resusciteze" regia "pe partea de incasari".

Reprezentantii RATB mai mentioneaza ca, in Bucuresti, in conformitate cu Hotararea Consiliului General nr. 139/2006, se acorda gratuitati pentru pensionarii cu domiciliul stabil in Capitala.

"In privinta acestei gratuitati, pentru viitor, sunt in calcul mai multe variante, cum ar fi: sa se mentina gratuitatea, dar intr-o forma adaptata la fluxurile de calatori pe perioade caracteristice ale zilei, de exemplu acordarea gratuitatii pentru pensionari in intervalul orar 9.00 - 15.00, cand cererea de transport din partea persoanelor active, aflate in campul muncii, incepe sa scada. De asemenea, ar fi de luat in calcul si acordarea unor carduri de calatorie pentru pensionari, prin care sa oferim un anumit numar de calatorii gratuite, in intervalul orar convenit", a precizat sursa citata.

Majorarea tarifelor de calatorie cu mijloacele de transport ale Regiei Autonome de Transport se realizeaza insa numai prin hotarari ale CGMB.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Mar/2017
Mesaje: 6189
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Apr 2015 20:49:16    Titlul subiectului: 178843

Un articol despre cardul comun RATB+Metrorex. Deocamdata nu se stie data exacta cand se pune din nou in vanzare. Articolul se gaseste aici.

Citat:
RATB va încasa comision din vânzarea cardurilor comune RATB-Metrorex

Directorul general al Regiei Autonome de Transport București (RATB), Vincențiu Dan Antonescu, vrea să rotunjească veniturile instituției pe care o conduce aplicând un comision la vânzarea cartelelor comune RATB-Metrorex.

Deși până acum s-a vehiculat ideea că biletele unice RATB-Metrorex vor fi repuse în vânzare din primul trimestru al acestui an, Vincențiu Dan Antonescu spune că în prezent nu se știe exact când vor fi reintroduse cardurile comune RATB-Metrorex, în contextul în care RATB așteaptă un răspuns de la Consiliul General privind majorarea tarifelor de călătorie cu mijloacele de transport în comun de suprafață. Însă, șeful Regiei spune că atunci când aceste carduri vor fi din nou pe piață, RATB va încasa un comision din vânzarea lor.

"Suntem în tratative cu cei de la Metrorex pentru reintroducerea cardurilor comune RATB-Metrorex. Am început o discuție la începutul lunii martie, între timp dumnealor și-au schimbat iar politica tarifară, iar noi suntem în așteptare să vedem dacă ni se aprobă acea majorare de tarif pe care am propus-o, de 1,8-2 lei pe călătorie, ca să putem să echilibrăm cardul comun RATB-Metrorex. E greu de estimat când vor fi reintroduse aceste carduri de călătorie comune, dar imediat ce vom avea un răspuns de la Consiliul General privind tariful RATB vom putea lua o decizie", a declarat, pentru B365.ro, Vincențiu Dan Antonescu, directorul general al RATB.

Într-un interviu anterior acordat B365.ro de fostul director general al Metrorex, Aurel Radu, acesta a precizat că a solicitat RATB-ului să pună la dispoziția Metrorex o anumită sumă de reyervă, într-un cont, astfel încât să se evite o situație similară cu cea de anul trecut, când RATB a acumulat datorii de peste 17,3 milioane lei către Metrorex, suma provenind din banii încasați din vânzarea titlurilor comune de călătorie, fapt care a și dus la sistarea vânzării biletelor unice RATB-Metrorex. ”Asta a fost una din condițiile pe care dânșii le-au solicitat pentru noul contract, cu care noi nu am fost de acord, și poate că și din acest motiv se întârzie puțin semnarea noului contract între RATB și Metrorex, dar poate și din cauza faptului că noi am solicitat pentru serviciile prestate și un comision de această dată. Până anul trecut noi asiguram acest serviciu pentru 0 comision, iar acum am propus un comision de 8% din valoarea tichetului de călătorie. Sper că am ajuns la o concluzie, pentru că și noi și dumnealor suntem în interesul bucureștenilor și, cu cât ajungem mai repede la o concluzie și o agreăm și o semnăm, va fi cu atât mai bine pentru toți bucureștenii”, a explicat Vincențiu Dan Antonescu.

Șeful RATB a mai, precizat, totodată, că datoria către Metrorex a fost plătită integral.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Mar/2017
Mesaje: 6189
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Aug 2015 19:30:32    Titlul subiectului: 181049

Inca un articol legat de posibilitatea scumpirii calatoriei. Stie cineva mai multe ? Se va scumpi calatoria, dupa 1 septembrie ?
Articolul se gaseste aici.

Citat:
RATB vrea să scumpească cu 50% prețul călătoriei și să introducă restricții pentru pensionari

Prețul unei călătorii cu mijloacele de transport în comun ar putea crește de la 1,3 la 2 lei, iar un abonament general ar putea urca de la 50 la 75 de lei.
Directorul general al RATB, Vincențiu Daniel Antonescu, solicită majorarea pe motiv că astfel regia ar putea „ieși din impasul cu ANAF”, potrivit Agerpres.
Conturile RATB au fost blocate de ANAF din cauza unei datorii de 272 de milioane de lei, care a fost eșalonată pe cinci ani, iar veniturile obținute din majorarea tarifelor, estimate la 4,2 milioane de lei lunar, ar acoperi exact rata lunară către ANAF.
Reprezentanții RATB susțin că majorarea tarifelor nu ar fi însă singura măsură pentru salvarea regiei de transport.
„Am solicitat, de asemenea, acordarea gratuității doar pentru pensionarii a căror pensie nu depășește 1.500 lei și numai în anumite intervale orare. Pensionarii vor circula contra cost în intervalele 8.00-10.00 și 17.00-19.00, și gratuit între 10.00 și 17.00”, a spus directorul general al RATB, Vincențiu Daniel Antonescu.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Mar/2017
Mesaje: 6189
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 05 Feb 2016 20:54:18    Titlul subiectului: 183666

Incep sa se miste lucrurile la RATB: http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=549

Citat:
Măsuri pentru creșterea calității serviciilor la RATB

Regia Autonomă de Transport București (RATB) anunță publicul călător că, începând cu 15 februarie 2016, va aplica măsuri prin care intenționează să stabilească, cu exactitate, și nu pe bază de estimări, numărul călătorilor care utilizează fiecare linie și mijloc de transport.
De aceea, RATB îi roagă pe călătorii care dețin abonamente să valideze fiecare călătorie în sistemul automat de taxare. Astfel, în urma unei perioade de cercetare, în care călătorii se vor adapta, RATB speră să poată reduce intervalul orar dintre două vehicule consecutive și să asigure o mai bună ritmicitate, creând un program de transport în funcție de necesarul de călători de pe fiecare linie, în diferitele zone ale Capitalei.
Această măsură face parte dintr-un pachet mai larg de reglemetări prin care RATB intenționează să eficientizeze sistemul de transport și să crească nivelul calității serviciilor oferite. Printre alte măsuri imediate, menționăm reinstruirea controlorilor, îmbunătățirea regulamentului, a procedurii de control și întărirea colaborării cu Poliția Locală și cu Jandarmeria, precum și o colaborare mai strânsă cu municipalitatea, pentru creșterea încrederii și coeziunii în rândul comunității bucureștene și a gradului de civilizație în mijloacele de transport în comun.
În anul 2015, numărul călătoriilor validate în sistemul automat de taxare al RATB a fost de peste 60 de milioane, în condițiile în care călătorii care dețin abonamente lunare (aproximativ 200.000) nu obișnuiau să valideze cardul, deci nu este cunoscut numărul de călătorii efectuate de aceștia.
La numărul total al călătoriilor validate trebuie adăugate și cele efectuate de alte categorii socio-profesionale, care pot călători gratuit, pe baza cărții de identitate și a diverselor documente. Menționăm că aproximativ 60% din încasările RATB provin din cumpărarea de abonamente lunare, ceea ce dovedește ponderea pe care aceste titluri de călătorie ar avea-o în stabilirea traseelor și numărului de vehicule.
Luând în calcul doar datele din sistemul automat de taxare, numărul călătorilor corecți (care au validat cardurile) a scăzut anul trecut, fiind comparabil cu anul 2012, când au fost înregistrate, în total, 60.639.953 validări. În anii 2013 și 2014, numărul de călătorii validate a fost de 66.136.952, respectiv - 65.113.849.
RATB estimează că, în medie, zilnic, pe lângă cele 165.000 de călătorii validate, alte 1,1 milioane de călătorii sunt efectuate de către abonați și alte categorii, care nu au în prezent obligația de a valida vreun card. Asta, în timp ce vehiculele Regiei asigură circa două milioane de călătorii pe zi.
În prezent, numărul călătorilor evazioniști nu poate fi stabilit, deși este foarte mare, fapt care afectează grav veniturile RATB și – implicit – calitatea serviciilor oferite călătorilor. De aceea, politica RATB este aceea de a fideliza publicul călător și de a-l conștientiza asupra faptului că gradul de civilizație din mijloacele de transport în comun depinde în primul rând de conștiinciozitatea și respectul pe care fiecare le dovedește.

Sunt posesor de abonamnt lunar. Voi da curs solicitarii RATB si voi valida cardul la fiecare urcare in vehicul (desi nu este obligatoriu). Dar, ca si calator sunt direct interesat de imbunatatirea serviciilor calitative ale transportului in comun.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2017
Mesaje: 5895
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Dum 07 Feb 2016 11:58:37    Titlul subiectului: 183679

Ce prostie, daca e doar o "rugaminte", e fix zero.
Daca nu se impune OBLIGATIVITATEA valudarii cardului, n-au facut nimic, e joaca de copii.
Disciplina se face cu bata, nu cu rugaminti.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Mar/2017
Mesaje: 6189
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 13 Feb 2016 14:15:27    Titlul subiectului: 183751

Ai dreptate, nu prea merge cu "va rugam". Dar, constat ca cei de la RATB incearca sa schimbe ceva in bine (in al 12-lea ceas). Si asta o spune unul care era foarte acid la adresa lor, aici pe forum.

Acum, sper ca nu este un foc de paie si sa si mai schimbe ceva in bine cei de la RATB in viitorul apropiat.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Mar/2017
Mesaje: 6189
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 20 Feb 2016 19:13:35    Titlul subiectului: 183791

Un prim bilant al celor de la RATB: http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=553

Citat:
Efecte pozitive în urma aplicării măsurilor RATB de creștere a calității serviciilor

Regia Autonomă de Transport București (RATB) mulțumește publicului călător pentru înțelegerea și cooperarea pe care le-a dovedit în prima săptămână de aplicare a măsurilor pentru creșterea calității serviciilor de transport public.

De asemenea, RATB mulțumește Municipalității Capitalei, Brigăzii de Poliție pentru Transportul Public, Jandarmeriei și Poliției Locale a municipiului București pentru sprijinul acordat în aplicarea acestor măsuri.

Din primele date obținute, rezultă că un număr mare de călători a răspuns apelului RATB, valoarea titlurilor vândute luni, 15 februarie 2016 (în prima zi de aplicare a măsurilor) fiind de 1.087.639,32 lei, față de 622.348,03 lei, cât s-a încasat într-o zi similară, luni, 1 februarie 2016, creșterea reprezentând aproximativ 43%.

Și numărul validărilor de titluri de călătorie a crescut, dar cu numai 15.069 călătorii (7%), luni 15 februarie, 2016, fiind înregistrate 213.123 călătorii validate, față de luni, 1 februarie 2016, când numărul acestora a fost de 198.054.

De aceea, RATB reînnoiește apelul adresat călătorilor care dețin abonamente ca aceștia să valideze fiecare călătorie în sistemul automat de taxare, acest lucru permițând o analiză cât mai completă a cererii de transport și alocarea de resurse în funcție de acest indicator. Aproximativ 60% din încasările RATB provin din cumpărarea de abonamente lunare, ceea ce dovedește ponderea pe care aceste titluri de călătorie ar avea-o în stabilirea traseelor și numărului de vehicule.

RATB a înregistrat anul trecut o medie anuală de 165.000 de călătorii validate pe zi, în timp ce vehiculele Regiei asigură circa două milioane de călătorii pe zi.

Începând cu data de 15 februarie, RATB a demarat aplicarea unor măsuri prin care să poată stabili cu exactitate, și nu pe bază de estimări, numărul călătorilor care utilizează fiecare linie și mijloc de transport.

Astfel, în urma unei perioade de cercetare, în care călătorii se vor adapta noilor proceduri, RATB speră să poată asigura o mai bună ritmicitate și un program de transport în funcție de necesarul de călători de pe fiecare linie, în diferitele zone ale Capitalei.

Menționăm că această măsură face parte dintr-un pachet mai larg, care include colaborarea cu Poliția locală a sectoarelor Capitalei, prin care RATB intenționează să eficientizeze sistemul de transport și să crească, astfel, nivelul calității serviciilor oferite, precum și încrederea și coeziunea comunității bucureștene.

RATB urmărește fidelizarea publicului călător și conștientizarea lui asupra faptului că gradul de civilizație din mijloacele de transport în comun depinde în primul rând de respectul fiecăruia, precum și de reducerea fraudelor și a vandalismelor.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2017
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 21 Feb 2016 22:39:35    Titlul subiectului: 183815

Prima oara am crezut ca e o gluma... astia de la RATB chiar ne iau de prosti, cica de asta isi bat joc de noi nepunand suficiente mijloace de transport pe trasee, ca nu situ exact cati calatori sunt ... o asemenea minciuna ma asteptam sa iasa din gura unuia ca Oprescu, dar se pare ca la nivelul RATB s-a clonat mai multi opresti mincinosi ... e suficient sa se uite pe camerele de supraveghere din autobuzele care au ca sa isi dea seama in ce hal isi bat joc de noi...dar vorba unei angajate de la RATB, cand am sunat sa fac reclamatie ca in 20 de minute nu a venit nici un autobuz pe linia 117, mi-a zis clar ca pot depune cate reclamatii vreau, inclusiv scrise, pe nimeni din conducerea RATB nu intereseaza aspectele astea, pe care de altfel le cunosc ... inclusiv angajatii RATB s-a plans sefilor de conditiile in care calatoresc si nu i-a pasat nimanui ... asa ca sa ne scuteasca cu bataia asta de joc, e doar un joc de imagine care nu mai tine insa, sa zica merci ca lumea nu le sparge inca geamurile cand raman in statie dupa ce trec chiar si 2 autobuze trenulet pentru ca nu pot urca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 29/Mar/2017
Mesaje: 1770
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 22 Feb 2016 08:35:15    Titlul subiectului: 183820

Gresit, nu se uita la camerele de supraveghere, se uita la cate calatorii se valideaza.
La cate calatorii / abonamente se valideaza de atatea masini aveti parte.
Eu cand iau autobuzul asta ( statia Pecineaga sau asa ceva ) si validez sunt 6 - 7 - 8 persoane vesnic care se uita curios la mine, ar vrea sa ma ia la bataie.
Asta e, validati aveti autobuze, nu validati n-aveti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Mar/2017
Mesaje: 6189
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 22 Feb 2016 08:42:06    Titlul subiectului: 183822

Dar acum, daca valideaza mai multi calatori o sa puna masini in plus pe trasee ? Din cate stiu eu unul din motivele pentru care circula mai putine mijloace de transport in comun este faptul ca nu exista bani pentru reparatii si multe stau pe bara.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 29/Mar/2017
Mesaje: 1770
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 22 Feb 2016 08:51:01    Titlul subiectului: 183823

Evident ca tu ai dreptate, dar nici cu cei care nu valideaza nu mi-e rusine.
Pe de alta parte RATB - ul e regie, cere bani de reparatii ca din resurse proprii n-are cum.
Si statul - daca e al Twisted Evil - ului face aceleasi calcule ca si mine :
,, Bă, de câți bani aveti din incasari rezulta ca nu va trebuie prea multe autobuze"
Ce, teoretic n-am dreptate ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2017
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Feb 2016 09:26:10    Titlul subiectului: 183885

guest a scris:
Dar acum, daca valideaza mai multi calatori o sa puna masini in plus pe trasee ? Din cate stiu eu unul din motivele pentru care circula mai putine mijloace de transport in comun este faptul ca nu exista bani pentru reparatii si multe stau pe bara.
Evident ca nu vor pune..... au doar 690 de masini active din 1000, la fel si la tramvaie si troleibuze... e doar o incercare ieftina de PR si de a arunca vina pe calatori, chipurile ei sunt de vina ca nu valideaza si de aia nu stie RATB cate vehicule sa fie pa traseu... miciuni, am auzit eu un sofer cand vorbea cu altcineba si zicea ca pe timpul lui Videaunu erau 20 de masini pe 117 si acum sunt 13 maxim... si ca a tot facut sesizari ca se circula foarte greu din cauza aglomeraitei si timpilor pierduti in statii, dar nimanui din RATB nu ii pasa... asa ca renuntase si el sa se lupte cu morile de vant.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Mar/2017
Mesaje: 6189
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Feb 2016 15:00:53    Titlul subiectului: 183887

Aici trebuie sa fie cineva tras la raspundere. Pentru faptul ca din 1000 de autobuze noi, care au costat mult, 4 sute stau pe bara. Cineva trebuie sa dea explicatii pentru asta.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 29/Mar/2017
Mesaje: 1770
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Feb 2016 07:40:27    Titlul subiectului: 183895

Cu simpla observatie ca din cele 1000 de autobuze "noi" multe nu mai sunt asa de noi...Numai intr-un joc de calculator cand "cumperi" 1000 de autobuze toate functioneaza...In realitate la orice autobaza exista parcul rece si cel de casare...Niciodata nu vei gasi intr-o autobaza toate masinile circulabile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2017
Mesaje: 1720
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 28 Ian 2017 21:43:20    Titlul subiectului: 188115

Azi in trei mijloace de transport diferite, pe linii diferite am patit acelasi lucuru cand am incercat sa validez abonamentul meu valabil inca cateva zile: S-a aprins led-ul rosu si a aparut mesajul: NE PARE RAU, NICI UN TITLU DE CALATORIE VALABIL. Si alti calatori din tramvai/troleu mi-au zis ca au patit la fel.

O fi vreun bug introdus de curand in softul validatoarelor?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 29/Mar/2017
Mesaje: 1770
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 28 Ian 2017 23:10:07    Titlul subiectului: 188118

Azi n-a mers nici un validator pe nici un mijloc de transport. Eventualele controale iti verificau daca ai bani pe card, in rest nu puteau face nimic. S-a mers moka toata ziua.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Mar/2017
Mesaje: 6189
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 30 Ian 2017 07:55:20    Titlul subiectului: 188135

Asta este motivul pentru care eu pastrez si chitanta, cand iau abonament pe o luna (oncarc cardul lunar). Daca exista o eroare cu sistemul de validare, le arat chitanta controlorilor.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihaixp



Data înscrierii: 30/Mai/2010
Ultima vizita: 12/Mar/2017
Mesaje: 4
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Mar 2017 12:26:18    Titlul subiectului: 188872

Sunt curios de un aspect al validatoarelor: la capat de linie se reseteaza/ sincronizeaza automat validarile de dinainte? Sau care e procedeul aici?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 29/Mar/2017
Mesaje: 1770
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Mar 2017 12:44:08    Titlul subiectului: 188873

Apasa soferul un buton. Daca uita sa-l apese si nimeresti acelasi autobuz in aceeasi zi o sa-ti indice ca ai validat deja calatoria.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mihaixp



Data înscrierii: 30/Mai/2010
Ultima vizita: 12/Mar/2017
Mesaje: 4
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Mar 2017 13:43:38    Titlul subiectului: 188875

Mersi pentru raspuns, Andrei.

Si legat de asta, oare sunt monitorizati oamenii (platitorii de calatorii) de catre RATB dupa carduri? Gen cand/unde urca/coboara, traseu, etc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 29/Mar/2017
Mesaje: 1770
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Mar 2017 16:03:15    Titlul subiectului: 188878

Very Happy
Cred ca numai in cazul unui urmarit de catre serviciile speciale se pune problema. In rest...
Lasand la o parte faptul ca un urmarit poate sa mearga cu un abonament / calatorii de pe cardul unui amic, care la randul lui are cardul de la alt amic care de fapt l-a imprumutat de la altul. Deci daca esti urmarit general si vrei sa circuli legal cu Cardul Activ ai variante. Lasand la o parte ca daca-ti cumperi <<bilete>> ( cardul albastru ) este practic imposibil sa te urmareasca.
PS : Pana acum n-am vazut control care sa-ti ceara si buletinul sa vada daca chiar tu ăla esti. Adica numele de pe card sa corespunda cu numele din buletin.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tarife, bilete, validatoare Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
Pagina 19 din 19

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Nu puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community