Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Maz
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 18 Mar 2006 01:21:15    Titlul subiectului: 18655

Produsele MAZ, la http://photo.minsk-online.net/thumbnails.php?album=126 gasiti o galerie foto cu noua aparitie MAZ-203.
A inceput caravana MAZ-203 in Romania. Luni, un autobuz de acest tip va fi prezentat la Iasi.
Ziua de Iasi, 18 martie 2006:
"Expoziție cu autobuze MAZ
Ieșenii au ocazia de a vedea un nou model de autobuz de mare capacitate MAZ, ce va fi expus luni, 20 martie, cel mai probabil pe esplanada din fața Palatului Culturii. Acest model reprezintă o versiune superioară a actualului MAZ folosit de Regia de Transport Public Iași (RATP) pentru transportul călătorilor. Deși vine cu un preț mai mare cu aproximativ 25 mii Euro, MAZ 203, modelul ce va fi expus, nu are dotări deosebite, singurele diferențe constând în restilizare și podeaua joasă. "Noul model vine în plus cu toată podeaua joasă. În rest, în ceea ce privește motorizările și celelalte opțiuni, diferențele nu sunt mari. Prețul unui MAZ 203 este cu aproximativ 25 mii Euro mai mare decât al modelului 103 C, model ce se poate regăsi în acest moment pe străzile municpiului Iași", a declarat Costin Frâncu, președintele firmei importatoare. Acesta a mai precizat că a ales să realizeze o astfel de caravană la nivel național datorită tendinței în marele orașe de a se trece la un transport de persoane de mare capacitate, realizat în cea mai mare măsură prin intermediul autobuzelor. (Cristian ALBU)"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dori



Data înscrierii: 22/Mar/2006
Ultima vizita: 07/Noi/2006
Mesaje: 1
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 22 Mar 2006 12:21:18    Titlul subiectului: 18911

Salutare!am si eu o oaresce afinitate fata de mijloacele de transport in comun, si demult cautam un loc de cu asemenea specific..
Acu ca am descoperit acest forum, vreau sa imi spun si eu parerea despre Maz-uri..
Locuiesc in Brasov, sunt elev in cls a 12-a, si pana la scoala si inapoi calatoresc cu linia 31, pe care sunt doar Mazuri verzi..(care au inlocuit troleibuzele articulate care au fost aduse din Constanta)..
Nu am absolut nimic de reprosat Maz-urilor...sunt foarte rapide, au demaraj bun si vreau sa zic ca sunetul motorului chiar imi place...
De cele mai multe ori imi place sa ma urc la usa din fata si sa privesc tot ce face soferul, si am observat complexitatea comenzilor precum si modul de conducere....
La orele cand calatoresc frecvent cu Maz-ul traficul e extrem de aglomerat si nu merge foarte tare..dar am mers la ore tarzii cand drumul era liber si vreau sa zic ca este un vechicul foarte rapid...
Ce am observat negativ la cateva autobuze a fost faptul ca incepuse sa bata plasticul la putin timp dupa aducerea lor in Bv, si de asemenea un zgomot ciudat cand erau pornite instalatiile de caldura...
De asemenea in Bv sunt colate cu fel de fel de reclame care impiedica vizibilitatea dinauntru afara si invers...dar asta nu e asa important...
Ce este cu adevarat deranjant e faptul ca ele fiind scurte si inlocuind troleibuze articulate, ar fii trebui sa vina la un interval mai scurt in statii, dar lucrul acesta nu se intampla si de multe ori nu ai loc sa te urci in ele..plus ca, calatorii au tendinta sa sugrume mijlocul...iar pe culoarul dintre randurile de scaune e mai tot timpul spatiu gol...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
qwerty



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Feb/2023
Mesaje: 55
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 22 Mar 2006 19:03:50    Titlul subiectului: 18927

Mie imi place cum arata si ce caracteristici are. Singurele lucruri care pot spune ca nu-mi plac deloc sunt vitezometrul si turometrul care au aspect vechi si nu se incadreaza bine in bord. In rest pare OK.
Pacat ca nu-l aduc si prin Bucuresti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Vizitator







MesajTrimis: Joi 23 Mar 2006 12:52:47    Titlul subiectului: 18931

Vad ca tot motorul OM906LA de la Mercedes il are. Sad .Asta a cauzat probleme mari.Sa speram ca va fi superior lui 103 din toate punctele de vedere
Sus
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Dum 23 Apr 2006 21:01:53    Titlul subiectului: Maz CHIX 21181

Ca iubitor de Maz-uri ce sint, voi incepe aici prezentarea agoniei unor astfel de agregate lukasenkocheze.
M 162, Sibiu (13.02.2006).
162 e defect, 164 la fel, dar e nevoie de piese de schimb.
Fara nici o satisfactie, vreau sa adunam poze si stiri despre disparitia, incet-incet din tara noastra, a produselor belaruse. N-am auzit nici chitait atunci cind am ingropat fabrica Autobuzul (mi-aduc aminte de un reportaj in care bietii muncitori primisera de Paste cred, niste pungute cu cite o paine. Nu-si mai luasera salariile de o buna bucata de timp.
Bineinteles ca sint subiectiv, nu vreau sa-mi descarc nervii aici, dar avem un sir lung de tradari de-a lungul "glorioasei" noastre istorii. De-aia sintem acum aici.



Maz CHIX -162.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.62 kb
 Vizualizat:  de 39074 ori

Maz CHIX  -162.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ATM



Data înscrierii: 23/Mar/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2017
Mesaje: 89
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 30 Apr 2006 07:34:51    Titlul subiectului: 21797

Nu sunt de acord este cu reteaua de after-sales... Bine frate, daca tu, ca Dunarea-Lizing-debarcader-de-port, vinzi un numar de X MAZ-uri in Romanian (si X-ul ala nu e chiar mic-mic), atunci se presupunce ca ai o minima relatie de furnizare a pieselor de schimb...accept sa stea autobuzul 1 saptamana pe bara... dar deja dupa aia e prea mult. Mai ales ca masina e in garantie, iar pentru ea se platesc (bag mana in foc ) in continuare rate contractuale... iar ea sta degeaba in depou...
Curat murdar: FBW-ul ala pe care il putem numi deja "tataie cu paru' alb" iese pe traseu zilnic, iar un vehicule practic nou sta sa-l manace sobolanii.
RUSINEEEEEEEEEEEEE! Of, ca pagubosi suntem...
Hai sa nu aruncam cu rosii stricate in MAZ, ca nu e masina de vina pentru inlocuirea troleibuzelor... vina e a celor care au comandat-o. Daca in loc de MAZ se aduceau Mercedes sau orice altceva, ne enervam pe respectivele masini.
Ca incheiere, doresc sa subliniez ca nu plang MAZ de mila, ci sistemul de after-sales deficient care a venit cu respectivele masini. Daca ii plang cuiva de mila, este regiei de transport (dar mai ales soferului) care teoretic lucreaza pe respectivul vehicul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Dum 30 Apr 2006 18:37:17    Titlul subiectului: 21829

DAF, Mercedes, MAZ (noi) + FBW, Saviem, Saurer &c (vechi) insemna cate un pas mai aproape pentru Rocar, care astfel mai pierdea cate un contract. Stiu din surse sigure ca Rocar a pierdut, mare parte din propria vina, un contract mare intr'o tara straina.
De chitait am chitait destul legat de contractele cu dunarealizingul, firma care, din informatiile din surse publice si Internet, pe care le iau asa cum le-am gasit, a contribuit indirect la situatia grava in care se afla Rocar. Am avut ocazia sa discut cu persoane care cunosteau situatia Rocar si care mi-au spus ca pe deoparte situatia era care era si pe de alta parte nimeni de acolo nu facea ceva sa rentabilizeze compania, iar oamenii munceau cum munceau: "Dorele, ia mai fa qqqqqqqq" (reclama aceea stupida). Sa ne gandim ca pana la preluarea de catre Renault, Dacia a tot batut pasul pe loc cu imbunatatiri la un model uzat moral de multa vreme.
Atat timp cat Rocar vindea autobuze depasite la pretul altora mult mai fiabile era normal ca intr'un final sa se ajunga aici. Cateva bete in roate si s'a pus jos uzina. Acum, ca nu mai avem producator mare de autobuze si troleibuze, importam aceste vehicule de unde putem si de unde gasim mai ieftin sau mai scump, cand interesul poarta fesul.
MAZ este totusi un autobuz care iese pe piata europeana. Sovietic, nesovietic, este competitiv. Faptul ca o anumita firma il vinde la pretul altora mai bune este altceva. Apropos de alte discutii tot de la acest subiect, s'ar putea ca tocmai un sistem de tipul celui al lui Lukashenko sa tina in frau economia de acolo. Daca acolo vreun dunarealizing facea ce face in Romania, devenea brusc disident si chiar "martir", dar pentru asemenea persoane nu mi-as strica chitaitul.
Sa nu asociem marca MAZ, pe Luka, Belarusul si fosta URSS cu "oamenii noi", mari fauritori de capitalism salbatic, care au adus in Romania MAZ la pret de Mercedes. Daca e asa, sa adunam stiri si informatii de cum cad Saurer, Saviem, FBW, Renault, Vetter si mai stiu eu ce, pana la disparitia lor incet-incet, din tara noastra.
O alta parere despre MAZ este ca acesta pare produs "pentru Romania", intrucat o serie de deficiente care apar la el par a nu fi deloc conforme cu standardele europene unde totusi ei se zbat sa-l comercializeze. Aici cred ca intervine si statutul de republica bananiero-telenovelica la care am ajuns stand degeaba cu nasu'n televizor si tinand pumnii portocaliilor din Belarus.
Eu nu vreau ca MAZ sa dispara. Eu vreau ca regiile care l-au cumparat sa-si amortizeze cheltuielile cu el si sa scoata si profit (trecem peste aspectele juridice ale problemei). Apoi aceste regii sa-si permita sa cumpere autobuze mai performante, sa-si refaca retelele de troleibuze si tramvaie si sa poata cumpara troleibuze si tramvaie performante.
Daca nu sunteti de acord, atunci propun sa ne urcam in cate un MAZ si sa incepem sa zgariem scaunele, sa tragem de usi si altele, contribuind astfel cu avant la disparitia lor "incet-incet din tara noastra". In tot acest timp, dunarealizingul va schimba vile si masini ca noi abonamentele la RATB, RATP, RATXXX sau cum s'or numi in orasul unde locuieste fiecare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 04 Mai 2006 13:56:12    Titlul subiectului: 22229

Ma deranjeaza MAZ-urile din 2 privinte:
1. Faptul ca au fost aduse pentru a inlocui transportul electric, ceea ce e inacceptabil. Daca veneau pentru a inlocui alte autobuze, ramanea doar punctul 2.
2. MAZ nu este un autobuz atat de S.F. incat sa nu poata fi produs in tara (Romania, ma refeream). Daca macar ar fi avut bunul simt sa-l produca in Romania, ar mai fi fost o chestie, nu sa cumparam ceva ce puteam produce bine mersi pe plan local.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
blood13



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2018
Mesaje: 110
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 10 Mai 2006 13:48:46    Titlul subiectului: maz 22701


Dupa cum se vede, MAZ 203 are dulap.

_________________
Tiberiu Sufitchi
http://iasi.stfp.net | http://myaviation.net/?uid=9398
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Joi 18 Mai 2006 19:28:11    Titlul subiectului: 23160

Forma mi se pare OK, dar bordul este prea plastic... Dar ca design merge!
Va mai amintiti de prietenul nostru Paal Csongor? Ei, el este bun rpieten cu sefii mari de la Siletina, si astazi umbland prin garaj, a dat de un inginer rus, venit din fabrica MAZ. Inginerul a spus, ca nu este mirat de starea autobuzelor, pt. ca au fost fabricate acum 3 ani (!) si au stat in curtea fabricii in tot acest timp. In plus, daca trebuie aduse ceva piese de schimb, autobuzul este tras la dreapta, si asteapta cateva saptamni, pana cand este o comanda suficienta pentru a face 1000 km cu transportul. AUTOBUZE DE IMPORT!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 08/Mai/2023
Mesaje: 311
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 18 Mai 2006 21:08:46    Titlul subiectului: 23170

Hm, punteai aia spate tip portal, fiind ZF, o fi ca la Citaro?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 18 Mai 2006 22:50:29    Titlul subiectului: 54575257252 23177

Uitați-vă în stânga axei B. Nu vi se pare că e cam multă funingină?

Motorul autobuzului din poză este OM 906 LA (Euro 2)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 18 Mai 2006 22:56:12    Titlul subiectului: 23178

Un autobuz care a rezolva problema fluxului ridicat de călători fiind, totodată, mai puțin vulnerabil ca unul articulat. Ar fi binevenit așa ceva pe străzile din Târgu Mureș și Constanța?

2. Partea stângă a autobuzului:

și unele date tehnice:
Назначение (tip autobuz) Городской (urban)
Overall dimensions,mm 14480-2500-2838
Base,mm 6800 (1615)
Wheels track (front-middle-rear), mm 2046-1825-2125
Outside turning radius,mm 12500
Step height over road,mm 335
Floor height at the middle door platform, mm 360
Width of the passway between the seats,mm 560
tolerable front-load-rear axle suspension 6500-11500-5750
Gross mass, kg 23750
Quantity of seats 25
Nominal capacity, persons 150
ч/Maximum speed, km/h 78.4
Engine Daimler Chrysler OM 906LA (Euro-2, Euro-3)
Power, kW (hp) 205 (279)
Volume engine, l 6.37
Grear box automatic
Front axle - middle axle - rear axle suspension independent - dependent - dependent pneumatic with telescopic shock absorbers
Driving axle rigid beam with double spaced gear
whells disc, 8.25x22.5
Tyres dimension 11 70R22.5
Дополнительное оборудование Under customers requirement: rendered glass pack, opaque bus-glasses, information table
3. Schema unui MAZ 107.

4. Interiorul unui MAZ 107:
Spațiul în dreptul axelor B și C pare mai lat decât la Irisbus Agora sau la Citaro
5. Una din uși:



23_4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  10.57 kb
 Vizualizat:  de 36577 ori

23_4.jpg



33_5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  4.39 kb
 Vizualizat:  de 36577 ori

33_5.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 19 Mai 2006 00:03:47    Titlul subiectului: 23187

un MAZ fără acel dulap inestetic: MAZ 104:

Interiorul:

Schema unui MAZ 104.
Practic e o variantă a MAZ-ului 103, doar că e mai lung cu 15 mm și mai încăpător, neavând dulapul din spate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 19 Mai 2006 00:10:59    Titlul subiectului: 23190

Schema MAZ 103:

Și cea a MAZ-ului 105:

Precizez că MAZ 105 are atât variantă cu "dulap" în dreptul ușii 2 cât și variantă fără dulap. Se observă că, MAZ-urile urbane (mai puțin 203) sunt foarte asemănătoare ca design:
-Figură arogantă, dar simpatică
-ferestre rectangulare
-lunetă mică, aș putea spune mult prea mică
-podea joasă (parțial sau total) și, totuși, culoarul nu e îngustează chiar atât de mult în zona axei B ca la Irisbus Agora sau Mercedes O 530 (O 530 G)
-dulap (exceptând modelul 104);
Eu sunt fan al autobuzelor articulate, dar, dacă tendința unor regii cum ar fi RATUC, RATP, RATC, RATB este de a elimina articulatele, nu ar strica o soluție de compromis. Problema este că autobuzele din clasa 3 axe
-iau curba mai greu ca cele standard și ca cele articulate
-sunt mai încăpătoare ca cele standard
-sunt mai robuste ca cele articulate
Și mai e ceva. MAZ 105, chiar dacă are motorul așezat central, ia curba mult mai greu ca un IK 280. Motivul: roțile axei C sunt neorientabile. Se va comporta ca FBW-ul articulat, ceea ce nu e chiar de dorit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 20 Mai 2006 13:51:35    Titlul subiectului: 23281

Maz 107

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 21 Mai 2006 00:09:26    Titlul subiectului: 23315

O rudă foarte apropită a MAZ-ului 103:

Este un MAZ 103 C
Schema autobuzului respectiv:

MAZ 152:


MAZ 256 (L=8090 mm)


MAZ 251 (L=11990 mm)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 19 Iun 2006 15:49:44    Titlul subiectului: 25810

Surpriză: MAZ 107 are tracțiune 6x4:
Citat:
Technical specification of Bus MAZ 107 in English language:
* Whell formula of MAZ 107: 6x4
* Engine of Bus MAZ - 107 : Daimler Chrysler OM 906LA
* Gearbox of Bus MAZ 107 : mechanical or automaticaly
* Clutch of Bus Maz 107 : Friction type, dry
* Gross vehicle weight of MAZ 107, kg : 24500
* Maximum speed of Bus MAZ 107, no less than : 78 km per hour
* Tyres size : 315R22,5
* The city bus is used for convey 150 passengers
Nu știu dacă e vorba de un MAZ 107 mai special sau e vorba, efectiv de MAZ-ul 107 de serie. MAZ 107 de serie are pe axa C roți simple iar MAZ 107 cu roți duble pe axa C duble nu am văzut: Deși există topice pentru
-MAZ
-autobuze 6x4
voi posta niște poze pentru a scoate în evidență ciudățenia:

Spațiul culoarului în dreptul axelor B și C e la fel de îngust

Roțile axelor B și C:

Ori e o greșeală a celor care au scris pe site (deși nu cred, având în vedere că și în limba rusă se menționează" Kaliosnaia Formula 6x4) ori e vorba de o tracțiune mai specială, folosind la axa C ceva asemănător unor tripode. Dacă e, într-adevăr, tripodă, cum rezistă la cuplul motor dezvoltat de motorul OM 906 LA sau de motorul Renault MIDR 06. 02. 26Y41 ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 08/Mai/2023
Mesaje: 311
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Iun 2006 20:16:51    Titlul subiectului: 25827

Daca suspensia nu e independenta, nu ai nevoie de tripode.
Pentru punti rigide , motoare si directoate exista articulatii speciale (tracata de exemplu, cu plaja de miscare de 30 de grade fata de 50 de grade la tripoda) ce rezista perfect la 2000 Nm. Desi in cazul autobuzului acesta, cel mai mult cuplu il primeste puntea cu roti jumelate.
Ventilatoarele de Maz au actionare hidrostatica
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 19 Iun 2006 21:55:52    Titlul subiectului: 25853

1. Suspensia autobuzului MAZ 107:
Citat:
independent - dependent - dependent pneumatic with telescopic shock absorbers
2. În atenția lui Einstein 1984 și a lui Tudor: ventilatorul autobuzului MAZ 103 (probabil și al MAZ-ului 107, având în vedere că poza am întâlnit-o la datele tehnice ale autobuzului respectiv):

Cum vi se pare concepția unui astfel de sistem de răcire?
Ventilatorul unui MAZ 105:

Motorul Renault al MAZ-ului 105 (MAZ 105 poate avea și motorizare OM 906 LA)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 19 Iun 2006 22:23:47    Titlul subiectului: 25864

1. MAZ 105 cu dulap "clasic":

2. MAZ 105 cu un dulap care amintește de un sicriu:

Există două variante de organizare a interiorului unui astfel de autobuz
MAZ 105 mai are o particularitate: Suspensia:
Подвеска Передняя Независимая, пневматическая, двухбаллонная с двумя регуляторами положения кузова
Задняя Зависимая, пневматическая, четырехбаллонная с двумя регуляторами положения кузова
Второй секции Независимая, пневматическая, двухбаллонная с двумя регуляторами положения кузова
Asta înseamnă:
-Axa A: suspensie independentă
-Axa B (motoare) : supensie dependentă
-Axa C: suspensie independentă în condițiile în care roțile sunt duble:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 08 Iul 2006 15:44:00    Titlul subiectului: 27208

Maz 103 este copia fidela a lui Neoplan N4016.Poze preluate de pe:http://pestka.info/galeria/categories.php?cat_id=44&page=12:




Noul midibus MAZ 206. Cateva poze preluate de pe un un forum rusesc:http://forum.esmasoft.com/viewtopic.php?t=619&start=480. Dupa cum observati si voi este un Maz 203 in miniatura.

http://forum.esmasoft.com/download.php?id=1828&sid=69eeb64d4cb8ba6d82826b367afe983b
http://forum.esmasoft.com/download.php?id=1829&sid=69eeb64d4cb8ba6d82826b367afe983b
http://forum.esmasoft.com/download.php?id=1831&sid=69eeb64d4cb8ba6d82826b367afe983b
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Vin 14 Iul 2006 14:41:36    Titlul subiectului: 27437

Am incercat sa traduc site-ul original,cam greu insa, dar se poate intelege. Se pare ca MAZ 203 a avut un accident, pe "teritoriul fabricii".

Iata ce scrie in forumul belorus (tradus cu babelfish):
Citat:
On the Minsk auto works the internal presentation of bus today took place MACE -206. They showed machine the workers of plant, management.
Inside low floor in the forward section of the bus. There large storage area with the place for the invalid and a small quantity of seats. Immediately behind the second door go two steps upward - they small. Is there located the "sedentary" part of the bus, on two rows of seats from each side and narrow passages. On me, inconveniences this layout does not cause step they do not strain, to standing passengers there it can't be helped, but to place portal bridge on this microbus would be strangely. As a whole the machine was pleased similar to the present valuable bus, but not to the "alteration" as MACE -256. It is inside likable and it is convenient. On the first copy, alas, stands the diesel MMZ, but already is gathered the second bus with the "Mercedes".
Still the news of mace. They recently broke MACE -203. In the territory of plant it encountered with the truck. Is broken snout, now in the repair.
MACE -251 now gathers the eighth copy. One machine is shrewd into Rumania. To it already order frontal glass- they broke football fans it costs glass- 600 dollars.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 23 Iul 2006 11:24:50    Titlul subiectului: 28466

MAZ
Sibiu, 8.07.2006. An fabricație: 2004 (sau mai nou).
Stare: retras, donator de piese. Nu cred că poate fi dezmembrat complet deorece nu s-a achitat leasingul!



Aceeași oră, același loc, același model de autobuz: MAZ 103. Ăsta a fost oprit de puțin timp, însă soarta lui e pecetluită... va ajunge ca M 855.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Dum 23 Iul 2006 13:38:35    Titlul subiectului: 00000000 28475

Conform unor surse, marea majoritate a autobuzelor MAZ care circula in Romania au stat in curtea fabricii 2-3 ani... De ce?
Cum sa carpesti un MAZ, uite asa:



bn.maz104_100.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  148.46 kb
 Vizualizat:  de 36590 ori

bn.maz104_100.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 4 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community