Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Vor rezista atat aceste autobuze cat au rezistat O305Gurile? |
Da |
|
36% |
[ 18 ] |
Nu |
|
44% |
[ 22 ] |
Nu stiu |
|
18% |
[ 9 ] |
|
Voturi totale : 49 |
|
Autor |
Mesaj |
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Vin 15 Iul 2016 08:34:54 Titlul subiectului: |
185929 |
|
Mulțumim pentru explicații.
|
|
Sus |
|
|
Horia Radulescu
Data înscrierii: 28/Iul/2006 Ultima vizita: 06/Mai/2024 Mesaje: 83 Locație: Mulhouse (Franta)
|
Trimis: Vin 15 Iul 2016 13:46:23 Titlul subiectului: |
185930 |
|
Cu placere.
Kilometrajul avansat nu este in principiu o problema pentru diferitele modele de MB O 405 de dupa jumatatea anilor 1990. Cele fabricate pentru Freiburg (numere de parc de la 92x pana la 966) erau GN2 la care "problemele de copilarie" nu mai existau. Un MB O 405 G sau GN din 1997 este cu mult mai fiabil si in ziua de azi (bineinteles, intretinut corespunzator) ca un MB O 530 Citaro tot din 1997 care abia vedea in acel an pentru prima data lumina zilei.
Totul depinde de intretinere. Nici la VAG Freiburg si nici la BVB Basel 405-urile cu planseu partial coborat nu au avut probleme cu rugina, in alte parti (ex: SWB Bonn) modele din acelasi an erau complet mancate structural si curgea rugina de pe ele.
Am avut ocazia sa-l conduc o data pe 959 al VAG (unul din cele doua vopsite in rosu rubin, alaturi de 955) in 2003, cand avea cam sapte ani si 450.000km la bord - primul articulat pe care l-am condus vreodata si am ramas foarte placut impresionat de calitatea generala a masinii si de cea a finisarilor. Nu auzeai nici un zgomot, nu scartaia nici un panou.
L-am revazut si fotografiat in 2011 cand se stia ca va parasi parcul (nu a mai primit filtru de particule si a ramas Euro 2, cu placuta rosie, deci nu a mai avut voie sa circule in Freburg dupa 1.1.2012). Soferul mi s-a plans ca e vechi, ca franeaza prost, ca are cutie de viteza model vechi care tureaza mai mult si schimba mai tarziu ca pe Citaro FL G. "Insa nu scartaie si nu cad panourile de plastic prin el ca pe cele noi". Masina arata optic la exterior si la interior absolut impecabil. L-am intrebat cati km la bord are. "Oho, multi, are deja cam 480.000km pe ceas". Ignorantul - era un turc tanar, un copil de 25 de ani - nu stia ca intre timp daduse ceasul peste cap.
Dupa vanzare cele mai multe O 405 GN2 ale VAG au fost preluate de alte retele central europene - unele de BVB Basel, altele de orase mai mici din Germania. 959 de care scriu mai sus a ajuns - echipat intre timp cu filtru de particule si adus la standard Euro 4 - la transport scolari in nordul Germaniei in 2012-2013.
Cele patru 405 GN2 ex-BVB propuse pentru vanzare in Romania ar putea circula inca mult si bine daca vor fi intretinute in mod corespunzator. Insa stiind cum se intretin masinile in spatiul carpato-danubiano-pontic, imi este mila si imi pare rau de ele.
_________________ Toate cele bune,
H |
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 23 Aug 2016 06:31:28 Titlul subiectului: |
186208 |
|
Autobuzul 507 in curs de casare
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.83 MB |
Vizualizat: |
de 11473 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ArMiN-MaRiAn
Data înscrierii: 07/Aug/2013 Ultima vizita: 27/Feb/2020 Mesaje: 92 Locație: Sfantu Gheorghe
|
Trimis: Mie 02 Noi 2016 18:57:38 Titlul subiectului: |
187024 |
|
507 a stat mult timp descomplectat in curtea Regiei Autonome din Triaj,respectiv Sectia 1 Transporturi.Acest Mercedes O405G a fost retras datorita unor probleme cu cutia de viteze din ce am auzit,dar cu timpul a fost descomplectat in cea mai mare parte,ramanand caroseria.In data de 24.10 daca nu ma insel,s.a inceput taierea acestuia,ramanand din el doar partea din fata a acestuia.In aceeasi zi in jurul orei 14 nu mai era nimic din el din pacate,acesta ramanand doar o amintire.
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Mie 18 Ian 2017 17:09:17 Titlul subiectului: |
187964 |
|
#506, #510 și #508 fotografiate astăzi în Livada Poștei, respectiv Gara Brașov.
Din cauza soarelui puternic nu am putut realiza o fotografie mai clară.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
403.53 kb |
Vizualizat: |
de 10714 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
433.21 kb |
Vizualizat: |
de 10714 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
328.4 kb |
Vizualizat: |
de 10714 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Sâm 04 Mar 2017 21:34:53 Titlul subiectului: |
188712 |
|
In ultimele 2 saptamani am surprins urmatoarele Mercedesuri articulate la traseu:
#500, #503, #504, #506, #508, #509, #510
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Lun 20 Mar 2017 17:24:57 Titlul subiectului: |
189111 |
|
Bună ziua! Aș dori să-mi actualizez lista vehiculelor RAT S.A. și dacă s-ar putea să mi se corecteze lista.
Nr - Nr. Înm - An. fab. - Proveniență - Nr. Vechi
500 - BV 11 PIF - ...... - BBOOGG Olten - 41
501 - BV 11 PIE - ...... - BBOOGG Olten - 17
502 - BV 11 PIY - ...... - ZVB Zug - .....
503 - BV 11 PJA - ...... - ZVB Zug - 73
504 - BV 11 PIL - ....... - ZVB Zug - 68
505 - BV 11 SEJ - ...... - ZVB Zug - .....
506 - BV 11 SEK - 1989 - Basel - 722
507 - BV 12 CVT - ..... - .............. - 8 - CASAT!
508 - BV 12 CVU - ..... - Klopfstein Laupen - .....
509 - BV 12 CVS - ..... - Konstanz - 42
510 - BV 13 AAL - ...... - Busverkehr Imfeld - 658
Mulțumesc.
|
|
Sus |
|
|
Volvo 65
Data înscrierii: 29/Oct/2008 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 137 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 20 Mar 2017 20:57:49 Titlul subiectului: |
189122 |
|
Scaunele de pe 507 au ajuns pe un MAZ galben 617 sau 620 daca imi aduc bine aminte
|
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 21 Mar 2017 08:07:34 Titlul subiectului: |
189127 |
|
507 - ex PostAuto Uznach - 8 -
|
|
Sus |
|
|
|