Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
alex_trs
Data înscrierii: 23/Apr/2012 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 31 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 28 Iul 2016 12:48:24 Titlul subiectului: |
186024 |
|
Am avut marele noroc sa prind intoarcerea vagonului plug 4 de la misiunea de adapost pentru muncitorii de la santierul de langa piata Rogerius. Am inteles ca lucrarile la curba din intersectia Coposu - Transilvaniei sunt gata, iar cele de la pasaj vor fi gata la sfarsitul lui August.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
387.65 kb |
Vizualizat: |
de 20044 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
371.14 kb |
Vizualizat: |
de 20044 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
364.58 kb |
Vizualizat: |
de 20044 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
430.73 kb |
Vizualizat: |
de 20044 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
412.17 kb |
Vizualizat: |
de 20044 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
411.73 kb |
Vizualizat: |
de 20044 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
349 kb |
Vizualizat: |
de 20044 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
394.3 kb |
Vizualizat: |
de 20044 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 20 Aug 2016 11:56:23 Titlul subiectului: |
186202 |
|
Eu am vazut doar ca intr-o dimineata vagonul plug #4 (ex #43) era pe linia de stocare dela Pod CFR si m-am mirat de acest fapt, ca stiam ca de pe sensul spre Olosig doar mergand cu spatele putea sa ajunga la Pod CFR, si pentru a intra in bucla trebuia sa atace din sens opus macazul de iesire ce necesita o atentie sporita (adica trebuie verificat arcul de mentinere pe pozitie a limbii sa fie functional fara sa permita ca limba sa prezinte joc fata de calea de rulare). Inca o procedura rara in istoria tramvaielor din Oradea.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 29 Noi 2016 10:40:41 Titlul subiectului: |
187290 |
|
Vagonul #4 dezmembrat joia trecuta azi a fost remorcat de vagonul bidirectional #44 si in aceste momente este incarcat pe trailerul care a adus vagonul Autentic, asadar cel mai probabil va ajunge la Astra Vagoane Arad. Pentru ca nu s-a afirmat nimic oficial, doar presupunem ca acest vagon va fi modernizat si nu se exclude posibilitatea ca va fi reconstruit ca vagon bidirectional pentru inlocuirea vagonului #44. Oare remorca #104 va inlocui un vagon remorca mai vechi sau vagonul laborator #3 va fi pus in circulatie?
Descriere: |
#4 loading for transport to Astra Arad for modernisation |
|
Mărime fișier: |
529.61 kb |
Vizualizat: |
de 19169 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
469.59 kb |
Vizualizat: |
de 19169 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 29 Noi 2016 18:51:54 Titlul subiectului: |
187296 |
|
44 se defecteaza des , este prea vechi sau de ce s-ar dori inlocuirea lui?
Nu a fost cam periculoasa tractarea lui 4 pana la Emanuel? Ma gandesc ca franele nu le avea functionale , si nu avea nici semnalizari sau becuri de frana...
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
alex_trs
Data înscrierii: 23/Apr/2012 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 31 Locație: Oradea
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 14 Dec 2016 11:22:22 Titlul subiectului: |
187421 |
|
Vagonul bidirectional #44 a primit "papuci" (bandaje) noi.
Poate se vede si in poza vagonul desi se deplasa in directia inainte farurile din spate ardeau si ele pana le-a stins pe cele din fata. Asta nu am vazut pana acum sa arda toate farurile concomitent.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
930.08 kb |
Vizualizat: |
de 18852 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mie 14 Dec 2016 17:48:39 Titlul subiectului: |
187432 |
|
O , ce bine arata cu "tocurile"noi. Roata din spate a boghiului 2 este vopsita in negru sau mi se pare?
Poate are un scurt circuit daca ar trebui sa se stinga automat la schimbarea directiei sau a uitat vatmanul sa stinga farurile din postul din spate daca trebuie aprinse/stinse din postul activ si de aceea le avea aprinse si in fata si in spate.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Timi
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 151 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 13 Ian 2017 14:10:06 Titlul subiectului: |
187856 |
|
Fragment dintr-un articol apărut pe pagina Primăriei la 12 ianuarie 2017.
Celălalt obiectiv important este realizarea unui prototip de tramvai Tatra modernizat. Acest prototip de tramvai Tatra modernizat presupune aducerea unei serii de îmbunătățiri la tramvaiele Tatra existente, cum ar fi: schimbarea tracțiunii, schimbarea caroseriei, a geamurilor, a scaunelor etc. Prin această modernizare, durata de viață a acestor tramvaie va crește cu cel puțin 15 ani", a completat directorul Csuzi Istvan.
Pentru întreg articolul accesați:
http://www.oradea.ro/stiri-oradea/otl-si-a-prezentat-activitatea-pe-2016-si-obiectivele-pentru-anul-2017
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Ian 2017 14:25:18 Titlul subiectului: |
187857 |
|
Proiectul se deruleaza in parteneriat cu Astra Vagoane Calatori Arad, Electroputere VFU Pascani si Universitatea din Oradea.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 31 Ian 2017 00:20:25 Titlul subiectului: |
188161 |
|
Vagonul 3 (ex MVB 1183) folosit ca laborator pentru masuratori si evaluat si care de la sosirea in 2015 nu a fost inca inclus in serviciu activ (transport calatori) a fost revopsit si urmeaza sa primeasca un numar final (celalalt a fost doar pictat provizoriu) . Vom vedea daca va primi un vagon remorca liber (103 sau 104) sau va schimba un vagon vechi.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 22 Mar 2017 10:01:52 Titlul subiectului: |
189150 |
|
Ca o continuare a postarii mele de mai sus vagonul ex MVB 1183 ex 3 (laborator) a primit numarul 31 si un sistem de control al tractiunii dezvoltat de OTL. O treaba laudabila, sa vedem in teste cu se comporta. Oare se vor reactiva si cele doua vagoane cu chopper? Ele sunt intr-o stare mai buna dpdv al caroseriei decat multe vagoane aflate din 2002 la Oradea (gen 10,12,14,17,22,25,27,28,29).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 22 Mar 2017 10:08:34 Titlul subiectului: |
189151 |
|
zsizsi a scris: | sistem de control al tractiunii dezvoltat de OTL |
Poti da detalii?
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 22 Mar 2017 13:24:01 Titlul subiectului: |
189154 |
|
Din pacate nu am date tehnice. Nu cred ca astfel de date se vor publica sau mi se vor comunica, deoarece constituie un knowhow detinut de OTL. Vagonul in dreptul usii din mijloc dedesubt are o cutie care adaposteste sistemul. Exact in acel loc s-a montat si la Praga chopperul de la vagoanele T3R.P
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 22 Mar 2017 15:31:43 Titlul subiectului: |
189155 |
|
Sa nu exageram, totusi! SAERP, de exemplu, publica detalii tehnice mai mult decat interesante pe pagina oficiala a companiei despre produsele lor... Eu nu ma gandeam la astfel de detalii (care, ma rog, sa zicem ca ar putea fi considerate de unii intruzive), ci la aspecte mult mai subtiri, ce pot aparea fara probleme in brosuri.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 30 Mar 2017 18:33:37 Titlul subiectului: |
189375 |
|
Vagonul 31 ex 1144 a fost oprit ieri si decuplat de la vagonul remorca 131. Noul 31 ex 1183 a fost cuplat la remorca 131. Zilele urmatoare se va scrie istorie la OTL, cand va iesi primul T4D echipat cu chopper functional de productie proprie. Am asteptari mari de la acest sistem mai ales ca am sperante ca si-a dat stiinta si directorul OTL care este doctor in inginerie electronica, dar cum un astfel de sistem se poate dovedi un adevarat fiasco chiar produs de nume mari in electronica (vezi cele doua vagoane 1168 si 1169 echipate ca un test cu chopper), si proiectul OTL s-ar putea sa se confrunte cu neajunsuri la inceput.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
234.36 kb |
Vizualizat: |
de 17441 ori |
|
Descriere: |
31''' (ex 1183)+131 T4D-M with new chopper system developed and built at the company's own mekatronic laboratory ready for tests |
|
Mărime fișier: |
112.06 kb |
Vizualizat: |
de 17441 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 06 Apr 2017 22:48:41 Titlul subiectului: |
189545 |
|
31+131 a iesit in proba prin oras alaltaieri si s-a intors cu bine la depou.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Joi 06 Apr 2017 23:34:49 Titlul subiectului: |
189546 |
|
In videoclipul acesta (Digi24) , domnul Muresan face o mica referire la ce s-a schimbat la 1183 (3/31). Ciudat este ecranul acela montat in locul indicatoarelor de viteza si amperaj.
https://www.youtube.com/watch?v=VHK9Pgpn4z4
Am inteles bine sau se vrea restaurarea unei locomotive pentru a fi functionala?
Tramvaie fabricate la Arad , nu am stiut ca au existat si tramvaie Arad 2 nu doar Timis 2.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
istvan_eloc
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Aug/2021 Mesaje: 60 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 07 Apr 2017 16:39:07 Titlul subiectului: |
189571 |
|
Da. Tramvaie construite în Arad n-au existat.
Este tipic dacă presa (sau TV) scrie despre ceva nu se documentează și nu întreabă pe nimeni competenți în tema respectivă să verifice informațiile.
Lor a fost arătat locomotiva Nr. 2 care a fost construit în Arad în 1906. În schimb primele 14 tramvaie MWG tip Siemens au fost construite la Győr echipate cu motoare și controller Siemens. Ei au confundat locomotiva cu una dintre aceste tramvaie. Din păcate n-a fost păstrat nici un tramvai cu structură de lemn.
|
|
Sus |
|
|
Timi
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 151 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 07 Apr 2017 17:38:04 Titlul subiectului: |
189573 |
|
Un cuplu mai interesant staționat azi pe linia pe care un ULF mai ia din când în când câte o pauză: cuplul 31-31-131.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
551 kb |
Vizualizat: |
de 17225 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
445.11 kb |
Vizualizat: |
de 17225 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
493.35 kb |
Vizualizat: |
de 17225 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
462.46 kb |
Vizualizat: |
de 17225 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
704.61 kb |
Vizualizat: |
de 17225 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 07 Apr 2017 19:01:39 Titlul subiectului: |
189576 |
|
zsizsi a scris: | ... vagonul ex MVB 1183 ex 3 (laborator) a primit numarul 31 si un sistem de control al tractiunii dezvoltat de OTL. |
Trebuie sa ma autocorectez: Acest sistem este produsul cooperarii a doua firme craiovene CESI Automation si SPIACT Craiova.
Azi s-a facut inca o cursa de probe acesasta garnitura. Testul de azi a fost efectuat pentru a urmari parametrii cu garnitura incarcata. Incarcatura a fost de 4,5 tone pe fiecare vagon, constand in saci de nisip aranjate uniform in salon.
Vagonul motor a mai fost echipat si cu un sistem de climatizare al salonului si cabinei vatmanului, Observati in poza cu afisajul LCD ca diagrama vagonului poarta schema RATB.
Un miniclip la sosirea in bucla https://www.youtube.com/watch?v=nOpKuV30yxQ
Timi a scris: | Un cuplu mai interesant...31-31-131. |
Ce splendoare in depou. Vagonul vechi manevreaza intreaga garnitura noua...
OFF TOPIC:Doamne Fereste sa se cupleze si electric aceste doua vagoae motor cu sistem diferit, ca daca contactele din cupla Scharfenberg sunt active se poate distruge chopperul. Este o regula ca doua vagoane motor cu sistem diferit de tractiune se cupleaza doar mecanic si trebuie izolate electric. Adica nu sunt compatibile vagon cu tractiune clasica si tiristor sau chopper nici tiristor cu chopper. Vezi Praga un oras unde intalnesti toate cele trei variante. Nu veti vedea un vagon T3 cu numar de parc 70xx-72xx cuplat cu T3 numar parc 80xx sau 81xx-85xx.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.29 MB |
Vizualizat: |
de 17205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
816.16 kb |
Vizualizat: |
de 17205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.18 MB |
Vizualizat: |
de 17201 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.1 MB |
Vizualizat: |
de 17201 ori |
|
Descriere: |
T4DM-C+B4D-MS 31+131 in test run at Sinteya loop |
|
Mărime fișier: |
1.69 MB |
Vizualizat: |
de 17196 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Sâm 08 Apr 2017 00:56:25 Titlul subiectului: |
189582 |
|
istvan_eloc a scris: | Ei au confundat locomotiva cu una dintre aceste tramvaie. Din păcate n-a fost păstrat nici un tramvai cu structură de lemn. |
Da reporterul si domnul Csuzi vorbeau despre doua lucruri diferite , primul despre primele tramvaie , iar managerul OTL despre faptul ca o locomotiva este expusa in spatele sau , cea galbena din depou , una este la Emanuil Gojdu cu numarul 3 si cea de-a treia "respectiv una care este in lucru , care vrem sa o refacem in functiune ca sa o pornim pentru evenimente speciale" (minutul 0:40 din videoclipul postat de mine) deci ar fi vorba despre cea gri care a stat de cand a fost reconditionata la intrarea in bucla de intoarcere din depou , iar recent a fost mutata in dreptul halei de mecatronica.
Revenind la 31 , pacat ca nu a fost schimbata si tapiteria scaunelor sa fie toata la fel.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
184.85 kb |
Vizualizat: |
de 17163 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 15 Apr 2017 12:22:23 Titlul subiectului: |
189663 |
|
Motivul pentru care in ziua probei din 7 aprilie dupa-masa 31 vechi a fost legat de 31-131 in depou (si ansamblul este inca in acelasi loc) a fost nevoia de manevrare prin depou, datorita faptului ca la revenire spre depou pe la Gara garnitura s-a defectat, iar specialistii de la firma craioveana nu au reusit remedierea problemei. Sper sa se remedieze problema si sa reuseasca imbunatatirea fiabilitatii sistemului.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Sâm 27 Mai 2017 21:31:48 Titlul subiectului: |
190217 |
|
Cateva garnituri T4D-B4D pozate in martie : 9-109 la Parcul Olosig pe 3N ;
12-112 , 13-113 , 14-114 la gara ;
22-122 pe strada Olimpiadei pe 1R ;
38-138 tot la gara pe 1N.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.84 MB |
Vizualizat: |
de 15271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.69 MB |
Vizualizat: |
de 15271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.96 MB |
Vizualizat: |
de 15271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.84 MB |
Vizualizat: |
de 15271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.69 MB |
Vizualizat: |
de 15271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.86 MB |
Vizualizat: |
de 15271 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 29 Iun 2017 21:47:23 Titlul subiectului: |
190807 |
|
Pentru cei care nu au fost la Oradea inca, dar sunt interesati de vagonul bidirectional 44 am facut o urmarire cu bicicleta in timp ce acesta mergea cu "spatele" adica a fost condus din a doua cabina infiintata ulterior in 1982 (dupa 4 ani de exploatare ca vagon normal in Magdeburg).
https://www.youtube.com/watch?v=c7PJCuYC2tk&feature=youtu.be
|
|
Sus |
|
|
|