Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele de transport din Arad
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 966
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 29 Iun 2012 19:37:50    Titlul subiectului: 156875

Asta inseamna ca din depoul Micalaca se va iesi normal, dar se va intra cu spatele. Probabil raman pe loc cuplurile de GT4 si OEG desi intr-o zi l-am vazut pe 301+311. Probabil a fost doar o iesire de urgenta.

Mai fain va fi cand se vor apuca de intersectia Polivalenta. Atunci alta solutie nu va fi inafara introducerii autobuzelor pe relatia Podgoria-Micalaca. Probabil atunci se va lucra si la restul intersectiilor in zona Billa - adica la cele folosite in mod curent. Acum, în zona 300 s-a lucrat doar la Euromedic si Maranata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 966
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 23 Iul 2012 19:24:53    Titlul subiectului: 157557

CTP s-a pus iar pe economii. Am vazut ca s-a marit intervalul de succedare in cazul liniilor 7 si 18 la orele de varf. Astfel, tramvaiele liniei 7 vin la 11 minute iar cele ale liniei 18 vin la 13 minute. Pana acum, la orele de varf, intervalul era de 10 minute. Ma intreb daca in aceste conditii este cu un vagon mai putin pe traseu. Nu mi-am putut da seama.
In alta ordine de idei, mi s-a parut ca vad foarte putine tatre la traseu. Probabil tot o masura economica. Singurul cuplu pe care l-am vazut a fost 1126+209, in timp ce tatre solo am vazut vreo 2 - unul chiar pe linia 9 (1127). Sigur, nu am fost eu toata ziua pe strada insa pe cel putin doua ture de dimineata (cand plec la lucru) pe care circulau tatre astazi am vazut GT8.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 966
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 30 Iul 2012 13:57:08    Titlul subiectului: 157715

De la intai august, din cauza lucrarilor de modernizare la calea de rulare din Gara CFR Arad, o serie de trenuri regio se limiteaza la statiile Aradu Nou sau Arad Vest. Este vorba de toate (mai putin o garnitura) trenurile de Nadlac, toate trenurile de Sanicolau Mare plus doua regio de Timisoara Nord (cel de Tg Jiu care nu mai intra in gara mare plus acel tren care ajunge pe la 5 jumate in Arad si pleaca 30 de minute mai tarziu).

In aceste conditii mi s-ar parea logic sa fie suplimentate liniile 3 (tramvai) si 41 (autobuz) pentru a prelua fluxul de calatori rezultat in urma limitarii respectivelor trenuri la garile mici. CTP nu a anuntat insa nicio miscare, deocamdata nici privind circulatia din Micalaca. Pentru diversitate, dupa ce se va redeschide partial Micalaca, ar putea fi reintrodusa linia 5 pentru macar cateva curse. In cazul liniei 41 de autobuz e mai jale pentru ca sunt foarte putine cursele si de obicei circula ceva duba. Ar fi normal sa sincronizeze putin mersul autobuzului 41 cu cel al trenurilor spre Nadlac in aceasta perioada.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 966
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 23 Aug 2012 12:45:29    Titlul subiectului: 158324

http://www.ctparad.ro/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=94

Mai sus e link permanent spre sectiunea traseelor de circulatie ale tramvaielor de pe siteul CTP.

De astazi nu mai circula tramvaiele nici in Gradiste, ele fiind inlocuite de autobuze (eu am vazut o duba) la un interval de 15 minute din statia Podgoria.

Un lucru interesant apare la tramvaiele 9 si 11. Cum autobuzele merg pe sectorul Renasterii-Vladimirescu-Ghioroc conform graficului tramvaielor, exista curse care vin la Renasterii de unde nu ar avea un vagon de linia 11 sa preia calatorii. Asa ca linia 11 tramvai (cu traseu identic cu 7, in prezent fost 17) a fost suplimentata cu cateva ture astfel incat sa fie un tramvai de 11 si la preluarea calatorilor . Cred ca motivul pentru acest lucru este reprezentat de biletele perforate in autobuz, care ar urma sa fie valabile si pe tramvaiul 11. La fel si la intoarcere. Altfel, calatorii care vin cu autobuzul si coboara la Renasterii pot lua tramvaie atat spre Vlaicu (7), cat si spre Centru (1Cool. Sunt curios daca tramvaiele de linia 11 asteapta sosirea autobuzelor in caz de intarzieri...

Din pacate, nici inchiderea circulatiei tramvaielor in Gradiste nici problema biletelor nu au fost mediatizate de CTP (de Gradiste s-a vorbit doar saptamana trecuta). Astfel, sa nu fie cumva niste calatori care sa perforeze biletul de Ghioroc intr-un 7 iar apoi sa aiba probleme in autobuz daca au norocul de a da peste controlori.

Editare ulterioara: Nu am mai fost recent la Ghioroc, dar stiu ca intr-o vreme se lucra cam aiurea pe DJ Sambatenui-Ghioroc. Pe drum se putea merge pe o singura banda destul de multa distanta iar loc pentru doua autoturisme nu exista. Vad ca pe siteul CTP apar in mod ciudat si statiile Paulis, Halta 7, Minis ceea ce inseamna ca exista un traseu de rezerva si ocolind prin Paulis. Nu stiu daca este folosit, nu imi dau seama.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 08/Aug/2016
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 23 Aug 2012 15:45:31    Titlul subiectului: 158327

quiksilver a scris:
Nu am mai fost recent la Ghioroc, dar stiu ca intr-o vreme se lucra cam aiurea pe DJ Sambatenui-Ghioroc. Pe drum se putea merge pe o singura banda destul de multa distanta iar loc pentru doua autoturisme nu exista. Vad ca pe siteul CTP apar in mod ciudat si statiile Paulis, Halta 7, Minis ceea ce inseamna ca exista un traseu de rezerva si ocolind prin Paulis. Nu stiu daca este folosit, nu imi dau seama.

Drumul dintre Sâmbăteni și Ghioroc este închis pentru reabilitare și se circulă deviat prin Păuliș.

_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 966
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 23 Aug 2012 17:18:16    Titlul subiectului: 158334

Aham, iar "Halta 7" este o fosta statie a Sagetii Verzi dintre Paulis si Ghioroc, nu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 966
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 18 Sep 2012 21:59:25    Titlul subiectului: 159068

CTP nu a anuntat in niciun fel schimbarea traseului liniei 7. Modificarea a venit, din cate imi dau seama, odata cu inceperea scolii. Desi luni am fost in cartierul Micalaca si am vazut calatori nedumeriti dati jos la Billa din tramvaiul 7 (GT6 71), iar astazi am intrat de cateva ori pe siteul CTP, mi-a trebuit sa vad vreo doua vagoane de linia 7 cu placuta "circula pana la Billa" sa mi se trezeasca suspiciunea.
Asadar, linia 7 nu mai are traseul Vlaicu-Podgoria-Billa-Voinicilor-Miorita-Podgoria-Vlaicu (un traseu modificat din cauza lucrarilor la un sens al viaductului Micalaca), ci Vlaicu-Podgoria-Billa retur tot prin zona 300. Mai jos link spre siteul CTP unde apare programul liniei, insa anunt de presa eu nu am vazut. Probabil ca se doreste preluarea fluxului de calatori si din zona 300 pe varianta scurta, ei oricum fiind obisnuiti cu tramvaie care ii duc in Vlaicu (18-le are traseul consacrat). Plus de asta, in buna traditie a CTP, de obicei vagoanele de 7 si 18 circulau unul dupa celalalt in Micalaca. Liniile 9 - 12 circula doar la dus deviat prin zona 300.

http://www.ctparad.ro/tramvaie-pe-linii.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 19/Iul/2018
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 20 Sep 2012 17:45:19    Titlul subiectului: 159129

Linia 7 putea sa întoarcă în Vama Micalaca, deoarece sunt multi oameni care
lucrează în zona industriala Micalaca puls mai sunt confecțiile de la Calul Bălan și dimineața întârzie la servici din cauza acestei modificări, iar după-masa nu exista tramvai direct în Vlaicu și pana traversezi la Podgoria pleacă toate și mai stai și acolo o vreme buna. Ar fi și varianta sa cobori la polivalenta sa aștepți 7 dar dacă a plecat în fata lui 18??
Nu cred ca era asa o problema dacă mai mergea încă 4 stații în plus.
Nu știu cine a fost cu aceasta ''idee'' dar sunt convins ca nu este afectat de aceasta modificare, probabil circula cu mașină sau nu circula în acea zona!!!!!

Deci traseul liniei 7 putea fi: Vlaicu -> Podgoria -> Billa -> Voinicilor -> Renașterii -> Vama Micalaca și retur tot pe același traseu!!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 966
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 20 Sep 2012 20:59:44    Titlul subiectului: 159134

Normal ca era mai bine pentru calatori ca 7-le sa intoarca in Vama Micalaca. Numai ca manevra asta probabil impunea o cursa in plus si cum e criza...Probabil vor trimite una din liniile 7 sau 18 in Vama atunci cand se va inchide si celalalt sens de pe viaduct.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 19/Iul/2018
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 21 Sep 2012 17:57:16    Titlul subiectului: 159153

''Criza'' ca altii sa isi bage banii in buzunare si sa scoata 2/3 ture de 7, bine ca noi calatorii platim abonamente in valoare de 58 lei in oras si nu avem nici macar minimum de confort cand mergem si venim de la servici.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 966
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 18 Oct 2012 10:55:41    Titlul subiectului: 159683

Dumnezeule, ce struto-camila vor astia sa faca!!!

http://www.primariaarad.ro/stirea.php?sid=1525

Linkul este catre un proiect de hotarare al CLM Arad aflat acum la transparenta, prin care se propune modificarea unor trasee ale transportului in comun din Arad. Prima data se propune revenirea liniei 41 de autobuz in Piata Romana, un lucru cu siguranta benefic. Inainte de modernizarea zonei, 41-le pleca plin din Piata Romana (pe atunci circulau Saviemurile second hand,acum disparute). Se propune un traseu care sa cuprinda si Piata Sarbeasca - si aici e ok pentru ca se evita ambuteiajele din trecut de pe Lucian Blaga.

In privinta tramvaielor insa, se propune un mega-traseu format din unirea actualelor 4b si 18! Vine campania electorala pentru parlamentare si e important ca cererea de ani de zile a celor din Alfa pentru tramvai spre centru sa fie, desigur, satisfacuta. Drept urmare se va introduce linia 18 pana la Fat Frumos! Practic, traseul va fi urmatorul: Fat Frumos - UTA - Alfa - Piata Romana - Centru - Podgoria - Polivalenta - Billa - Voinicilor - Renasterii - Miorita - Polivalenta - Podgoria - Piata Romana - Alfa - UTA - Fat Frumos! Iata ca 18-le va ajunge si la Fat Frumos iar 4b se va desfiinta.
De ce spun ca e o struto-camila electorala? Pentru ca, practic, se elimina doar transbordarea in Piata Romana pentru cei din Alfa. E bine ca, totusi, se va mentine intervalul de urmarire la 10 minute la orele de varf ceea ce inseamna vreo 10 tramvaie cel putin pe traseu. Cred ca mai de folos ar fi fost pentru CTP prelungirea liniei 18 doar pana la bucla Cpt Ignat, pentru ca aceasta statie nu este departe de zona Confectii ce ar fi ramas, teoretic, descoperita.

Inca o parte pozitiva: daca de la Podgoria vrei sa ajungi in Vlaicu, o poti lua direct si prin centru. Laughing

P.S. Ah, treaba cu cererea de tramvai Alfa-Micalaca poate fi justificata, eventual, prin deschiderea recenta a corpului M al Universitatii Aurel Vlaicu. Altfel, "pe vremuri", pe relatia Micalaca-Alfa circula doar linia 13 cu o cursa sau 2 pe zi (avea traseul bucla Voinicilor-Renasterii-Podgoria-UTA-Alfa-Piata Romana si retur)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 966
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 18 Oct 2012 22:36:36    Titlul subiectului: 159706

http://www.vestic.ro/articol_26045/%28video%29-o-soferita-din-arad-a-ajuns-cu-autoturismul-pe-sine-dupa-ce-un-tramvai-nu-a-oprit-la-indicatorul-%E2%80%9Ecedeaza-trecerea%E2%80%9D.html

O șoferiță din Arad a ajuns cu autoturismul pe șine după ce un tramvai nu a oprit la indicatorul „cedează trecerea”

O șoferiță din Arad a ajuns cu autoturismul pe șine după ce un tramvai nu a oprit la indicatorul „cedează trecerea”. Accidentul s-a petrecut în jurul prânzului pe Calea Aurel Vlaicu. Din fericire nimeni nu a fost rănit, însă șoferița a tras o sperietură zdravănă.

Cel vinovat de producerea accidentul este vatmanul care nu a respectat indicatorul rutier de cedează trecerea și nu a acordat prioritate mașinii care circula regulamentar.

Traficul a fost reluat la scurt timp după producerea accidentul, însă doar cel rutier.

Polițiștii au făcut cercetări timp de mai multe ore pentru a stabilii exact cauzele producerii accidentului.


Pun aici stirea despre acest accident pentru ca o leg cumva de ultima postare. Cu 18-le mergand hăt pana in Fat Frumos, ar inseamna ca aproape toate tramvaiele vor strabate portiunea Fat Frumos-UTA (exceptie liniile 10,12,14,16 - toate cu putine curse). In cazul unei pauze de jumatate de ora se vor opri toate traseele, revenirea in grafic urmand sa se faca, banuiesc, destul de greu.
P.S. In accident a fost implicat vagonul GT4 486.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 966
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 24 Oct 2012 07:49:06    Titlul subiectului: 159880

Desi proiectul a fost pus la transparenta de abia saptamana trecuta, Primaria l-a pus pe ordinea de zi a sedintei de maine (lucru putin cam ilegal). Un ziar local mai nou de opozitie (Glasul Aradului) s-a sesizat, insa consilierii nu vor face taraboi pentru ca, deh, ar insemna sa fie impotriva locuitorilor din Alfa care vor sa ajunga in centru fara a schimba tramvaiul.

Trecand peste aceste subtilitati politice, daca joi va fi sedinta de Consiliu Local, posibil ca schimbarile sa intre in vigoare de la intai noiembrie - daca nu chiar de luni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 966
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 26 Oct 2012 08:12:07    Titlul subiectului: 159955

Nici proiectul privind delegarea serviciului de transport public, aflat la rândul lui la transparență decizională până la finele lunii, nu a ridicat probleme la vot, după ce primaru Gheorghe Falcă a anunțat că și această inițiativă legislativă se bucură de aceleași privilegii atunci când vine vorba despre expunerea la transparență. Convinși și de această dată de argumentul prin care edilul-șef motiva introducerea proiectului pe ordinea de zi spunând că votul favorabil pentru transportul în comun nu înseamnă altceva decât revenirea la normal, după ce traficul a fost deviat pe durata lucrărilor de reabilitare, consilierii au reușit să voteze în unanimitate și pe acest proiect

Fragmentul de mai sus este din cotidianul Glasul Aradului. Proiectul a fost votat in CLM iar daca Prefectura nu are nimic de zis (nu cred ca va avea) schimbările vor putea intra in vigoare cat de curand. Nu pot sa nu observ insa cum ii duce de nas primarul Aradului pe onor consilierii locali care, la fel ca primarul, habar nu au de traseele de transport din Arad (ziaristii ce mai stiu, dar nu toti).
Nu a existat nicio deviere a traficului din cauza lucrarilor. Ultima data cand a circulat linia 2 a fost acum cativa ani cand se terminase reabilitarea pe Kogalniceanu dar nu se terminase UTA-Fat Frumos. Daca nu era campanie electorala si daca nu insistau...insistent cei din Alfa, pana-i lumea ramanea doar linia 4b prin Alfa. Pe de alta parte, schimbarile de trasee nu au prea fost supuse transparentei - cu exceptia modificarii majore cand s-a renuntat la liniile 8 si 17.

In concluzie, Aradul va avea in curand urmatoarele tipuri de trasee:
- trei trasee principale cu intervale intre 10 minute la varf si 18 minute in weekend sch. 2 - 3, 7 si 18.
- trei trasee regulate dar cu frecventa redusa, intre 25 si 30 de minute: 6, 15 si 16 (ultimele doua suspendate temporar din cauza lucrarilor)
- mai multe trasee cu intervale de succedare mari, practic doar cateva curse pe zi: 1, 1b, 9, 10, 11, 12, 14, 15b, 16b.
- "au fost candva": 2, 4, 4b, 5, 8, 13, 17, 22.

In peisajul asta eu as mai vedea loc pentru linia 5 pe traseul Aradul Nou-Billa, macar cateva ture pentru elevi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 08/Aug/2016
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 30 Oct 2012 00:35:36    Titlul subiectului: 160098

"Începând cu data de 01.11.2012, vor avea loc următoarele schimbări:
- linia 41 va avea capăt de linie la Piața Romană și va circula pe următorul traseu:
Bujac - Andrei Șaguna – Biserica Sârbească – Piața Romană și retur. Plecările din Bujac se vor face din oră în oră după cum urmează: 5:45, 6:40, 7:30, 8:40, 9:40, 10:40, 12:40, 13:40, 14:40, 15:40, 16:40, 17:40, 18:40, 19:40.
- linia 31 se suplimentează cu trei curse care vor avea plecare din Podgoria la orele:
19:00, 21:00, 23:00.
- liniile 4 b și 18 se suspendă. Se va înființa linia 18b care va circula pe traseul: Făt
Frumos – Căpitan Ignat – Piața Romană – Podgoria – Billa – Miorița – Podgoria, Căpitan Ignat - Făt Frumos. Intervalul orar de circulație va fi următorul: la 10 minute în orele de vârf, 14 minute în afara orelor de vârf, iar sâmbăta și duminica, după orele 14:30, un interval de 18 minute.
- Liniile 25, 26, 27 vor avea capăt de linie Piața Romană în loc de Billa.
"

Sursa: CTP Arad

_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 966
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 31 Oct 2012 23:24:44    Titlul subiectului: 160161

Cred că această linie nouă totuși, 18 b, a dat câteva bătăi de cap celor responsabili cu orarul și împărțirea vagoanelor pe trasee. Sunt câteva curiozități legate de acest 18b, pe care le vom putea desluși după primele zile în traseu. În câteva stații au pus deja programul liniei (pe site nu e încă) iar de exemplu, ultima plecare din Fortuna spre Alfa este la ora 23.40. Nu există nicio literă lângă acea oră, cum găsim de exemplu lângă unele curse de 7 litera A, însemnând "circulă până la Billa". Știm atunci că acele curse ce pleacă din Vlaicu sunt asigurate de vagoane din depoul Micălaca ce se retrag cu acea ocazie spre depou. Oricum, logic este ca ultima cursă ce pleacă din Vlaicu să fie asigurată de un tramvai de Micălaca, deoarece altfel vagonul s-ar retrage cel mai devreme în jur de ora 1 (cu o cursă Vlaicu-Alfa-Centru-Micălaca-Podgoria-Gara-UTA). La fel, ultima cursă cu plecare din Micălaca (zona Billa) ar trebui să fie de UTA.
Dar asta pot doar să presupun. Fiind o linie atât de lungă, la sfârșitul zilei o pot tăia în diferite feluri. Eu zic că este posibil să mai existe câteva curse izolate de 18 sau 4b, pe modelul liniei 1, pentru vagoanele care intră/ies de pe traseu la un moment dat. De exemplu vagoanele pentru liniile 10 și 12 ar trebui să poarte 18 la un moment dat, pentru că fie se retrag, fie vin din depoul Micălaca (excepție o cursă de L12 asigurată de omidă, care vine din depoul UTA până la Piața Romană cu linia 1).
În zilele lucrătoare la schimbul doi au fost câte 4 vagoane pe liniile 4b și 18. Mă gândesc că pe 18b vor fi opt, iar vagoanele din cele două depouri nu vor fi intercalate tocmai pentru a nu se crea "găuri" spre sfârșitul zilei. Este de așteptat să vedem mai mult de 3 cupluri tatra la orele de vârf (câte 3 au fost pe 1Cool. Nu știu ce s-a întâmplat pe linia 4 la orele de vârf, dar cert este că cel puțin la schimbul 1 pe 18 nu prea au circulat vagoane scurte (cel mult un gt6/gt4 de Micălaca plus cuplu de GT4 plus 3 cupluri tatra. Uneori în loc de gt6/4 M8S). Î
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 19/Iul/2018
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 05 Noi 2012 23:46:41    Titlul subiectului: 160299

Cred ca era mai bine daca aceasta linie 18B era de fapt 4 pentru ca multa lume care vine din Vlaicu nu e lamurita pe unde merge, daca era 4 stia toata lumea ca merge prin Confectii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 966
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 06 Noi 2012 08:57:24    Titlul subiectului: 160300

Cred ca s-a anuntat destul de bine modificarea,prin presa, in statii, in tramvaie. Numai ca intotdeauna exista oameni care nu prind la timp informatia si sunt confuzi la inceput. De la 4b au preluat..."baratul" lui 18. Practic este un nou traseu, 18b. Linia 4 are propriul traseu "mort", 4b la fel acum.
O alta varianta ar fi fost atribuirea unui numar fara traseu istoric. De exemplu 24 (un timp Podgoria-Armonia autobuz, dar acum traseul respectiv este 23) sau 28.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 966
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 01 Dec 2013 23:29:18    Titlul subiectului: 169300

Asta seara, pentru cateva ore, au revenit pe strazile Aradului liniile 4 barat si 17. Situatia a fost generata de inchiderea circulatiei tramvaielor pe Bdul Revolutiei (din cauza unui concert de 1 Decembrie), dar si de oprirea programata a tramvaielor in cartierul Aradul Nou. Astfel, daca pe timpul zilei linia 3 intorcea la Piata Romana, practic parcurgea doar traseul 1 - unii vatmani afisand 1 in loc de 3, de pe la ora 19 vagoanele liniilor 3 si 18 barat au trecut pe 17 si 4 barat. Nu stiu care a fost regula, doar ca am vazut doua vagoane afisand linia 17 (plus o explicatie scrisa pe foaie A4) si unul afisand 4b. Noroc ca unii vatmani au mai pastrat benzile sau placutele cu liniile astea apuse.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 966
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 10 Apr 2016 16:26:35    Titlul subiectului: 184542

http://www.ctparad.ro/images/stories/2016/ANUNT_Suplimentare_TRASEE_Auto_Urbane___apr_2016.pdf

Anuntul cred ca va ramane pe site, nu copiez si textul pdf-ului.

Iata cum, experimental-electoral, vom avea trei linii de autobuz la intervale cat de cat decente, un singur schimb insa. Nu cred ca vor fi rentabile, dar sa "salutam" prezenta lor efemera.
Linia 52 era pe vremuri 32. Exista 31 cu cateva curse, chiar si seara si in weekend vreo 3, dar ea circula in partea stanga a cartierului Gradiste. Pentru cititorii nearadeni, in Gradiste circula si tramvaiele 15 si 16, dar de la strada principala si pana in cele două capete dreapta-stanga e foarte mult de mers si de aceea e nevoie de aceste linii deservite de mircobuse.

Si in cazul liniei 49 sunt distante foarte mari, aceasta insa nu ajunge in centru ci doar la linia 3 de tramvai.

Linia 19 circula cu 2-3 curse pe zi, acum va fi un autobuz un schimb intreg. Dubleaza tramvaiul pe Billa-Podgoria, dar nu e o problema. Rezolva, in schimb, pe langa legatura cartierului Sanicolau Mic cu centrul orasului, si problema legaturii Micalaca-Aradul Nou, facuta pe vremuri de linia 5 tramvai via centru. Autobuzul va merge prin spate, prin zona Subcetate si va iesi in zona liceului Forestier/German. Deci elevii din Micalaca au legatura buna spre acest liceu, autobuzul de dimineata urmand sa ajunga acolo la 7.52. Cum nu e trafic aglomerat pe acolo, va ajunge fara probleme.

Ar fi bine de introdus si linia 50 cu un traseu usor modificat, in genul: Podgoria - Consiliu Judetean - Kaufland - Spital - UTA si retur, sau cu o varianta: Spital - Saguna - Politie Rutiera-Politie Judeteana - Parc Reconcilierii - Retur. Acest traseu semi-central s-ar preta si pentru troleibuze zic eu... Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Floryn87



Data înscrierii: 29/Apr/2016
Ultima vizita: 13/Sep/2017
Mesaje: 15
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 30 Apr 2016 17:38:10    Titlul subiectului: 184917

Cititorii Special Arad gândesc în locul Companiei de Transport Public, iar CTP experimentează cu jumătăți de măsură. Linia 19, eterna problemă…

Suntem nevoiți să revenim asupra problemei numită CTP și, mai ales, asupra problemei ce ține de linia 19. O dată pentru că aceasta a fost rezolvată recent, dar numai parțial, și pentru că cititorii noștri continuă să ne semnalizeze neregulile acestui traseu neacoperit conform cerințelor cetățenilor cu o linie de autobuz. Mai mult, unii arădeni dau „mură-n gură” Companiei de Transport Public Arad, dar… există cineva „acolo sus” care să-i bage-n seamă?

După articolul Special Arad cu titlul „Ce-ți pasă ție, CTP?”, din luna martie, în care un arădean a venit cu propunerea de a cupla liniile 19 cu 20 și de a prelungi aceasta până la Fortuna (rezultând traseul Fortuna – Piața UTA – Spitalul Județean – Kaufland – Podgoria – Billa/Zona 2-3 – Subcetate – Aradul Nou – Sânicolaul Mic), CTP a dat un răspuns oficial, cu o oarecare întârziere, după insistențele noastre, precizând că în 2012 au mai fost introduse anumite linii de microbuz (49, 50, 51 și 52), „dar s-au dovedit total ineficiente datorită numărului de călători extrem de scăzut”.

Ulterior, pe 10 aprilie, CTP a anunțat anumite modificări experimentale, reintroducând linia 52 (Podgoria – str. Petru Rareș – str. I. B. Deleanu – str. ORIENT – str. Gelu – str. Războieni – str. Petru Rareș – Podgoria), linia 49 (Caraimanul – Calea Timișorii – Posada – Constituției II – Câmpia Turzii – Economului – Coloniștilor – Constituției II – Posada – Calea Timișorii – Caraimanul – Calea Timișorii – Ogorului – Calea Timișorii – Caraimanul) și suplimentând „celebra” linie 19, însă numai până la ora 16 și până la Podgoria.

Reacțiile arădenilor nu au întârziat să apară: „Și normal că nu ține nimeni cont în totalitate de părerile și necesitățile noastre, noi am cerut un traseu Sânnicolaul Mic – Fortuna, dar ca să fim mai modești eram multumiți și până la UTA, deci cum se discuta în articolul precedent, cuplarea liniei 19 cu 20. Să fie o linie unică ca de ex. 19E (EXPRESS) UTA – SPITALUL JUDEȚEAN – PODGORIA – BILLA – ARADUL NOU – SÂNNICOLAUL MIC. S-a discutat și de zona Spitalului Județean, Calea Victoriei și Str. Banul Mărăcine, că este total lipsită de transport în comun cu program regulat, atât în timpul săptămânii, cât și în weekend, din 40 min în 40 min sau 50 min în 50 min și totuși nimic în continuare.”, scria Horațiu într-un comentariu pe Special Arad.

Sau: „În articoulul «Ce-ți pasă ție, CTP» se dorea ca linia 19 să fie pe ruta Fortuna- Sânnicolaul Mic. Măcar UTA – Sânnicolaul Mic dacă ar fi. Multă lume din Sânnicolaul Mic lucrează în Vlaicu și nu are mijloc de transport. Rog conducerea CTP să ia în calcul această variantă!”, ne scria Miha.

Ca să nu mai vorbim de faptul că suplimentarea liniei 19 nu a fost anunțată în nicio stație, decât pe site-ul CTP (printr-un comunicat sec)… și pe Special Arad.

„În stații nu e afișat programul liniei 19, drept urmare nu știm cum circulă. Am înțeles că e până în jurul orei 16. La acea oră multă lume încă e la serviciu. Ar trebui să se prelungească programul până în jurul orei 21, 22, mai ales că vine și vara.”, ne scria Ilinca pe 13 aprilie, printr-un comentariu.


Zilele trecute, pe adresa redacției am primit o nouă scrisoare de la un arădean



De data aceasta, arădeanul din cartierul Sânnicolaul Mic nu numai că readuce în discuție cuplarea liniilor de autobuz 19 cu 20 și ne semnalează necesitatea prelungirii programului după ora 16, dar a și realizat un tabel cu programul liniei propuse, analizând programele actuale ale liniilor 19 și 20.

„Locuiesc în Sânnicolaul Mic și lucrez în zona Intim, pe schimburi, și nu există nici un mijloc de transport după ora 16. Pentru oricare cetățean este o problemă deplasarea în acea zona. Suplimentarea liniei 19 este foarte bună și îi felicit pe cei de la CTP, dar indicată ar fi și prelungirea acesteia până la UTA, prin zona Spitalului Județean, adică cuplara liniei 19 cu 20 și rezultând linia 19E (Express). Am dat această demunire deoarece ar fi o linie ce ar face legătura mai multor zone ale Aradului.

Am citit mai multe articole despre transportul în comun legat de această problemă și mulți arădeni ar fi mulțumiți de această realizare:
• CTP reintroduce două linii de autobuz urban și suplimentează cursele liniei 19. La cererea publicului!
• Ce-ți pasă ție, CTP? Cum ajung arădenii vârstnici sau cu probleme de sănătate mai ușor din Micălaca în Aradul Nou? Între timp… a venit și răspunsul Companiei!


Pentru a facilita munca celor de la CTP, atașez o variantă de program care poate fi folosi drept model în conceperea programului. Am studiat puțin programele de pe site-ul CTP, atât la linia 19, cât și la 20, am făcut în așa fel încât să includ cursele actuale a celor două linii în noul program, iar intervalul de timp să fie undeva între 40 minute, de luni până vineri și 50 minute sâmbătă și duminică, adică un autobuz să plece din UTA, iar celălalt din Sânnicolaul Mic. Sper că cineva să aprecieze, să țină cont de dorințele și nevoile călătorilor și să rezolve cu bine această problema a transportului”.


http://specialarad.ro/cititorii-special-arad-gandesc-in-locul-companiei-de-transport-public-iar-ctp-experimenteaza-cu-jumatati-de-masura-linia-19-eterna-problema/#comment-79869
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
D94



Data înscrierii: 20/Mar/2017
Ultima vizita: 13/Iun/2018
Mesaje: 10

MesajTrimis: Joi 23 Mar 2017 09:04:27    Titlul subiectului: 189193

Buna,
Sunt nou pe acest thread, dar am fost mereu interesat de infrastructura de tramvai din Arad, de istoric, de evoluția traseelor, a rețelei. Aș vrea să vă întreb dacă puteți să mă ajutați cu prezentarea evoluției traseelor de tramvai din 1946 până în prezent. Mulțumesc anticipat!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 966
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 23 Mar 2017 15:09:22    Titlul subiectului: 189214

Greu și mult de scris. Incearca sa mai gasesti informatii de la inceputul topicelor, mai sunt harti vechi.
Eu as cunoaste istoria lor incepand cu 1990 incoace, dar nu foarte exact pe ani.
Ai niste informatii si pe wikipedia, cel putin istoricul construirii segmentelor de cale. https://ro.wikipedia.org/wiki/Tramvaiul_din_Arad

Dintre numerele care lipsesc:

2 - inca in mintea aradenilor ca linie circulara, ”linia lui 2”, pe traseul Centru-UTA-Confectii-Alfa-Centru. Inainte de construirea segmentului Capitan Ignat-Alfa-Piata Romana, cred ca circula pe Cpt Ignat-UTA-Centru- Piata Romana.
4 - Prima legatura spre cartierul Gai. Eu am mai prins-o pana la Capitan Ignat, pe vremuri mergea ori pana la UTA ori pe tot actualul traseu 6.
4b - inglobata in 18b.
5 - desfiintata de ceva vreme, Aradul Nou - Micalaca (Vama dupa construirea racordului Billa-Voinicilor). Nu si-ar mai avea rostul acum la un tramvai pe traseu, ultima frecventa avuta, pentru ca exista autobuzul 19 cu traseu mai scurt Micalaca - Aradul Nou (tot cu un vehicul pe traseu, dar mai bine decat nimic)
8 - desfiintat in 2010, odata cu linia 17 pentru economie la buget. La inceput era Vama Micalaca - Romana, apoi Voinicilor - Romana, apoi traseul semi circular (sensul opus actualului 18b) prin cartierul Micalaca - Romana
13- Am prins-o ca Voinicilor - UTA - Capitan Ignat - Alfa, una sau doua curse pe zi. Facuta cu tramvaie Timis, pentru muncitorii din zona industriala Confectii.
17-Fat Frumos - Micalaca, desfiintata in 2010. In Micalaca mergea pe actualui sens al liniei 18 b.
18- inglobata in 18b
22- Viata relativ scurta, pe vremea lucrarilor de pe strada Cocorilor: Piata Romana - Capitan Ignat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community