|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Joi 23 Mar 2017 21:18:00 Titlul subiectului: |
189227 |
|
La vagonul 4092 are semnale de Dac? Nu car ar fi exlus, dar de unde vine licenta originala? Totusi nu am vazut forma asta decat la Dacuri.
Cisterna aia nu e stropitoare de apa cum erau in tara bazat pe vagonul plug? Cel putin asa imi arata, dar ma surprind rotilea mici. E clar ceva care nu e intentionat sa mearge foarte repede.
Si metroul ala cand a fost proiectat? Incerc sa imi d-au seama care a fost inainte, el, sau IVA...ca arata FOARTE similar, de la usa, la geam infundat in partea de sus. Asta are numai 3 usi, dar totusi...cineva a avut inspiratie de la altul lol.
Vad ca au gard ca sa nu intre lumea in salon. In muzeul feroviar din Strasburg PA, blocau accessul la fel, dar cu plexiglas, asa ca putea intra pe platforma din spate al vagonului, sau in cabina locomotivei (si blocau soba si valvele)
Frumos ca le tin. Cred ca la ritmul asta, bulgarii o sa tina un Dac in stare mai buna decat in tara (ca totusi habar n-am starea muzeului RATT)
Frumoase pozele...iar Tatrele, sunt si ele dupa licenta PCC (SUA) dar distince dupa nevoile lor particulare.
Mi-ar place sa dau si eu o vizita la Cehi sa ma plimb cu niste Tatre vechi _________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|