Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele din Piatra Neamt
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul NEAMȚ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Mai/2017
Mesaje: 1021
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 25 Mar 2017 13:52:01    Titlul subiectului: 189266

Adevarat
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Matei_Melinte_Citaro



Data înscrierii: 09/Oct/2015
Ultima vizita: 29/Mai/2017
Mesaje: 25
Locație: Piatra Neamt

MesajTrimis: Sâm 25 Mar 2017 13:59:45    Titlul subiectului: 189267

Am vazut si eu. Nu stiu ce sa zic. Soferii sustin ca societatea are intentia de a cumpara trolee noi, din Polonia (n.r. - Solaris Trollino 12). Oricum, TPN nu are resursele necesare sa isi indeplineasca toate sarcinile doar cu autobuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 30/Mai/2017
Mesaje: 539
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 25 Mar 2017 14:25:24    Titlul subiectului: 189268

Pentru ce au mai luat troleibuzele Rocar de Simon din Constanta daca vor sa scoata transportul electric?
_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mai/2017
Mesaje: 7984
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 25 Mar 2017 15:50:53    Titlul subiectului: 189269

Orasele Moldovei, cu exceptia Iasului, care vine cat de cat din urma Bucurestiului si a celor din Ardeal care aduna tineret in centrele de afaceri si parcurile industriale create, imbatranesc, saracesc si se depopuleaza. O mare parte a tinerilor (plus a celor de 40-50-60 de ani) pleaca din ele la munca in afara tarii, o alta buna parte raman la Iasi dupa studii (sau in alte orase ale tarii de tipul celor mentionate mai sus), iar cei ramasi la Piatra fie sunt golanasi si n-au treaba cu transportul public, fie, cati or fi de astia, s-au "realizat" cumva local (ma rog, daca asta inseamna a-ti gasi un loc de munca in domenii care inseamna exclusiv consum, cum e cazul pentru majoritatea celor in discutie), dar masina reprezinta statut social pentru ei. Pentru transportul public raman, asadar, cei din generatia 40-60 de ani care mai au cat de cat un loc de munca, somerii din aceeasi categorie, pensionarii si elevii. Troleibuzele si autobuzele pur si simplu circula goale, iar troleibuzele, fata de autobuze, genereaza cheltuieli mai mari din cauza numeroaselor si gravelor probleme tehnice la vehicule si retea. Autobuze, de bine, de rau, s-au mai adus la mana a doua, s-au luat si noi, isi fac treaba cu mai putina bataie de cap, pica, vin altele si ciclul deocamdata se reia (Doamne fereste de momentul cand nici asta nu se va mai putea). Cu troleibuzele din Constanta s-a incercat nu a se atrage calatori (ce calatori sa mai atragi, de unde?!), ci macar de a diminua costurile.

Din pacate, acestea sunt realitatile unei Moldove saracite pana la culmea disperarii, de care nimeni nu vrea sa tina cont. Autostrazile, caile ferate si dezvoltarea sunt in gurile tuturor numai dinspre Bucuresti spre Ardeal, Moldova e o uriasa pata gri pe harta tarii in privinta infrastructurii, ce parca nici nu mai apartine Romaniei. Depopulata de saracie si saracita si mai tare, Dumnezeu mai stie ce va fi cu ea in viitorul apropiat...

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Matei_Melinte_Citaro



Data înscrierii: 09/Oct/2015
Ultima vizita: 29/Mai/2017
Mesaje: 25
Locație: Piatra Neamt

MesajTrimis: Sâm 25 Mar 2017 16:12:15    Titlul subiectului: 189270

Tin sa te contrazic. Eu locuiesc in acest oras si vreau sa te anunt ca troleibuzele au un viitor destul de roz aici.

In primul rand, in orice moment al zilei, exista oameni care circula cu troleibuzul. Dimineata, nivelul de incarcare este 90-110%, la pranz, cand ies copii de la scoala, la fel, iar seara nivelul de incarcare este 40-50%. Troleibuzul este foarte util in aces oras, mai ales ca au fost facute modernizari la reteaua de contact, astfel ca viteza lor medie de rulare este de 50 km/h, diferit fata de trecut, adica 30 km/h.
De mult s-a vorbit de aducerea unor masini noi, iar acum TPN a pornit procedurile de initiere a licitatiei. Puteti citi oriunde orice, insa asta este realitatea de pe teren. Am dat un mail la TPN sa vad ce au de spus legat de acest zvon, voi publica raspunsul oficial cand imi va fi trimis.

#PiatraNURamaneFaraTroleibuze #PiatraNUVreaMicrobuze
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mai/2017
Mesaje: 7984
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 25 Mar 2017 16:55:38    Titlul subiectului: 189271

Bine, bine, nu te enerva, ca faci riduri... Totul e perfect, e doar niste oameni rai care vrea sa scoata troleele... Rolling Eyes

#lapuscarie

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Mai/2017
Mesaje: 1021
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 25 Mar 2017 18:16:48    Titlul subiectului: 189272

E tardiva polemica, pertinent comentariul lui Radu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 30/Mai/2017
Mesaje: 539
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 25 Mar 2017 22:57:44    Titlul subiectului: 189277

Radu Czech/Cristina Albu a scris:
Orasele Moldovei, cu exceptia Iasului, care vine cat de cat din urma Bucurestiului si a celor din Ardeal care aduna tineret in centrele de afaceri si parcurile industriale create, imbatranesc, saracesc si se depopuleaza. O mare parte a tinerilor (plus a celor de 40-50-60 de ani) pleaca din ele la munca in afara tarii, o alta buna parte raman la Iasi dupa studii (sau in alte orase ale tarii de tipul celor mentionate mai sus), iar cei ramasi la Piatra fie sunt golanasi si n-au treaba cu transportul public, fie, cati or fi de astia, s-au "realizat" cumva local (ma rog, daca asta inseamna a-ti gasi un loc de munca in domenii care inseamna exclusiv consum, cum e cazul pentru majoritatea celor in discutie), dar masina reprezinta statut social pentru ei. Pentru transportul public raman, asadar, cei din generatia 40-60 de ani care mai au cat de cat un loc de munca, somerii din aceeasi categorie, pensionarii si elevii. Troleibuzele si autobuzele pur si simplu circula goale, iar troleibuzele, fata de autobuze, genereaza cheltuieli mai mari din cauza numeroaselor si gravelor probleme tehnice la vehicule si retea. Autobuze, de bine, de rau, s-au mai adus la mana a doua, s-au luat si noi, isi fac treaba cu mai putina bataie de cap, pica, vin altele si ciclul deocamdata se reia (Doamne fereste de momentul cand nici asta nu se va mai putea). Cu troleibuzele din Constanta s-a incercat nu a se atrage calatori (ce calatori sa mai atragi, de unde?!), ci macar de a diminua costurile.

Din pacate, acestea sunt realitatile unei Moldove saracite pana la culmea disperarii, de care nimeni nu vrea sa tina cont. Autostrazile, caile ferate si dezvoltarea sunt in gurile tuturor numai dinspre Bucuresti spre Ardeal, Moldova e o uriasa pata gri pe harta tarii in privinta infrastructurii, ce parca nici nu mai apartine Romaniei. Depopulata de saracie si saracita si mai tare, Dumnezeu mai stie ce va fi cu ea in viitorul apropiat...

...si dupa cativa ani vor isi vor da seama ca este bun transportul electric , asa cum a facut Vasluiul sau Resita.
Daca se vrea cumpararea de troleibuze noi , de ce sunt scoase cele vechi din circulatie inaintea sosirii celorlate noi. Daca este folosita reteaua , la o avarie implicit trebuie si reparata , dar daca nu este folosita , nu cred ca se oboseste nimeni sa o repare , iar cand vor veni eventualele troleibuze noi , va fi mai mare cheltuiala refacerii retelei.

_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mai/2017
Mesaje: 7984
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 25 Mar 2017 23:37:06    Titlul subiectului: 189278

Nu cumpara nimeni nici un troleibuz nou. Iar Vasluiul nu a refacut reteaua de troleibuz din convingere, ci de fita. Noua retea (ea insasi o eroare din multe puncte de vedere) nu vine la pachet cu absolut nimic care sa faca situatia favorabila troleibuzului. Vai de steaua lui troleibuz la Vaslui...
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mai/2017
Mesaje: 6259
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 31 Mar 2017 21:19:54    Titlul subiectului: 189395

Mai sunt sanse sa reapara troleibuzul in Piatra Neamt, sau transportul electric din Piatra Neamt a dispartu definitiv de pe harta tarii.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 30/Mai/2017
Mesaje: 427
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Joi 13 Apr 2017 10:50:08    Titlul subiectului: 189636

Citat

Nu cumpara nimeni nici un troleibuz nou. Iar Vasluiul nu a refacut reteaua de troleibuz din convingere, ci de fita. Noua retea (ea insasi o eroare din multe puncte de vedere) nu vine la pachet cu absolut nimic care sa faca situatia favorabila troleibuzului. Vai de steaua lui troleibuz la Vaslui...



La Vaslui, când s-a intocmit proiectul de reabilitare a retelei de troleibuze, acest proiect nu a fost intocmit intr-un mod corespunzator, ci a fost intocmit cu multe lacune si lipsuri!

La topicul dedicat troleibuzelor din Vaslui am detaliat aceste lipsuri si lacune!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul NEAMȚ Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community