Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 25 Mar 2017 12:46:20 Titlul subiectului: |
189265 |
|
Am citit pe forumul Transira că de pe data de 3 aprilie anul curent că troleibuzele celor de la SC TROLEIBUZUL SA nu o să mai circule. Este adevărat sau este doar o farsă de 1 aprilie venită mai devreme?
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Sâm 25 Mar 2017 12:52:01 Titlul subiectului: |
189266 |
|
Adevarat
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Sâm 25 Mar 2017 12:59:45 Titlul subiectului: |
189267 |
|
Am vazut si eu. Nu stiu ce sa zic. Soferii sustin ca societatea are intentia de a cumpara trolee noi, din Polonia (n.r. - Solaris Trollino 12). Oricum, TPN nu are resursele necesare sa isi indeplineasca toate sarcinile doar cu autobuze.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Sâm 25 Mar 2017 13:25:24 Titlul subiectului: |
189268 |
|
Pentru ce au mai luat troleibuzele Rocar de Simon din Constanta daca vor sa scoata transportul electric?
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 25 Mar 2017 14:50:53 Titlul subiectului: |
189269 |
|
Orasele Moldovei, cu exceptia Iasului, care vine cat de cat din urma Bucurestiului si a celor din Ardeal care aduna tineret in centrele de afaceri si parcurile industriale create, imbatranesc, saracesc si se depopuleaza. O mare parte a tinerilor (plus a celor de 40-50-60 de ani) pleaca din ele la munca in afara tarii, o alta buna parte raman la Iasi dupa studii (sau in alte orase ale tarii de tipul celor mentionate mai sus), iar cei ramasi la Piatra fie sunt golanasi si n-au treaba cu transportul public, fie, cati or fi de astia, s-au "realizat" cumva local (ma rog, daca asta inseamna a-ti gasi un loc de munca in domenii care inseamna exclusiv consum, cum e cazul pentru majoritatea celor in discutie), dar masina reprezinta statut social pentru ei. Pentru transportul public raman, asadar, cei din generatia 40-60 de ani care mai au cat de cat un loc de munca, somerii din aceeasi categorie, pensionarii si elevii. Troleibuzele si autobuzele pur si simplu circula goale, iar troleibuzele, fata de autobuze, genereaza cheltuieli mai mari din cauza numeroaselor si gravelor probleme tehnice la vehicule si retea. Autobuze, de bine, de rau, s-au mai adus la mana a doua, s-au luat si noi, isi fac treaba cu mai putina bataie de cap, pica, vin altele si ciclul deocamdata se reia (Doamne fereste de momentul cand nici asta nu se va mai putea). Cu troleibuzele din Constanta s-a incercat nu a se atrage calatori (ce calatori sa mai atragi, de unde?!), ci macar de a diminua costurile.
Din pacate, acestea sunt realitatile unei Moldove saracite pana la culmea disperarii, de care nimeni nu vrea sa tina cont. Autostrazile, caile ferate si dezvoltarea sunt in gurile tuturor numai dinspre Bucuresti spre Ardeal, Moldova e o uriasa pata gri pe harta tarii in privinta infrastructurii, ce parca nici nu mai apartine Romaniei. Depopulata de saracie si saracita si mai tare, Dumnezeu mai stie ce va fi cu ea in viitorul apropiat...
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Sâm 25 Mar 2017 15:12:15 Titlul subiectului: |
189270 |
|
Tin sa te contrazic. Eu locuiesc in acest oras si vreau sa te anunt ca troleibuzele au un viitor destul de roz aici.
In primul rand, in orice moment al zilei, exista oameni care circula cu troleibuzul. Dimineata, nivelul de incarcare este 90-110%, la pranz, cand ies copii de la scoala, la fel, iar seara nivelul de incarcare este 40-50%. Troleibuzul este foarte util in aces oras, mai ales ca au fost facute modernizari la reteaua de contact, astfel ca viteza lor medie de rulare este de 50 km/h, diferit fata de trecut, adica 30 km/h.
De mult s-a vorbit de aducerea unor masini noi, iar acum TPN a pornit procedurile de initiere a licitatiei. Puteti citi oriunde orice, insa asta este realitatea de pe teren. Am dat un mail la TPN sa vad ce au de spus legat de acest zvon, voi publica raspunsul oficial cand imi va fi trimis.
#PiatraNURamaneFaraTroleibuze #PiatraNUVreaMicrobuze
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 25 Mar 2017 15:55:38 Titlul subiectului: |
189271 |
|
Bine, bine, nu te enerva, ca faci riduri... Totul e perfect, e doar niste oameni rai care vrea sa scoata troleele...
#lapuscarie
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Sâm 25 Mar 2017 17:16:48 Titlul subiectului: |
189272 |
|
E tardiva polemica, pertinent comentariul lui Radu.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Sâm 25 Mar 2017 21:57:44 Titlul subiectului: |
189277 |
|
Radu Czech/Cristina Albu a scris: | Orasele Moldovei, cu exceptia Iasului, care vine cat de cat din urma Bucurestiului si a celor din Ardeal care aduna tineret in centrele de afaceri si parcurile industriale create, imbatranesc, saracesc si se depopuleaza. O mare parte a tinerilor (plus a celor de 40-50-60 de ani) pleaca din ele la munca in afara tarii, o alta buna parte raman la Iasi dupa studii (sau in alte orase ale tarii de tipul celor mentionate mai sus), iar cei ramasi la Piatra fie sunt golanasi si n-au treaba cu transportul public, fie, cati or fi de astia, s-au "realizat" cumva local (ma rog, daca asta inseamna a-ti gasi un loc de munca in domenii care inseamna exclusiv consum, cum e cazul pentru majoritatea celor in discutie), dar masina reprezinta statut social pentru ei. Pentru transportul public raman, asadar, cei din generatia 40-60 de ani care mai au cat de cat un loc de munca, somerii din aceeasi categorie, pensionarii si elevii. Troleibuzele si autobuzele pur si simplu circula goale, iar troleibuzele, fata de autobuze, genereaza cheltuieli mai mari din cauza numeroaselor si gravelor probleme tehnice la vehicule si retea. Autobuze, de bine, de rau, s-au mai adus la mana a doua, s-au luat si noi, isi fac treaba cu mai putina bataie de cap, pica, vin altele si ciclul deocamdata se reia (Doamne fereste de momentul cand nici asta nu se va mai putea). Cu troleibuzele din Constanta s-a incercat nu a se atrage calatori (ce calatori sa mai atragi, de unde?!), ci macar de a diminua costurile.
Din pacate, acestea sunt realitatile unei Moldove saracite pana la culmea disperarii, de care nimeni nu vrea sa tina cont. Autostrazile, caile ferate si dezvoltarea sunt in gurile tuturor numai dinspre Bucuresti spre Ardeal, Moldova e o uriasa pata gri pe harta tarii in privinta infrastructurii, ce parca nici nu mai apartine Romaniei. Depopulata de saracie si saracita si mai tare, Dumnezeu mai stie ce va fi cu ea in viitorul apropiat... |
...si dupa cativa ani vor isi vor da seama ca este bun transportul electric , asa cum a facut Vasluiul sau Resita.
Daca se vrea cumpararea de troleibuze noi , de ce sunt scoase cele vechi din circulatie inaintea sosirii celorlate noi. Daca este folosita reteaua , la o avarie implicit trebuie si reparata , dar daca nu este folosita , nu cred ca se oboseste nimeni sa o repare , iar cand vor veni eventualele troleibuze noi , va fi mai mare cheltuiala refacerii retelei.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 25 Mar 2017 22:37:06 Titlul subiectului: |
189278 |
|
Nu cumpara nimeni nici un troleibuz nou. Iar Vasluiul nu a refacut reteaua de troleibuz din convingere, ci de fita. Noua retea (ea insasi o eroare din multe puncte de vedere) nu vine la pachet cu absolut nimic care sa faca situatia favorabila troleibuzului. Vai de steaua lui troleibuz la Vaslui...
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 31 Mar 2017 20:19:54 Titlul subiectului: |
189395 |
|
Mai sunt sanse sa reapara troleibuzul in Piatra Neamt, sau transportul electric din Piatra Neamt a dispartu definitiv de pe harta tarii.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Joi 13 Apr 2017 09:50:08 Titlul subiectului: |
189636 |
|
Citat
Nu cumpara nimeni nici un troleibuz nou. Iar Vasluiul nu a refacut reteaua de troleibuz din convingere, ci de fita. Noua retea (ea insasi o eroare din multe puncte de vedere) nu vine la pachet cu absolut nimic care sa faca situatia favorabila troleibuzului. Vai de steaua lui troleibuz la Vaslui...
La Vaslui, când s-a intocmit proiectul de reabilitare a retelei de troleibuze, acest proiect nu a fost intocmit intr-un mod corespunzator, ci a fost intocmit cu multe lacune si lipsuri!
La topicul dedicat troleibuzelor din Vaslui am detaliat aceste lipsuri si lacune!
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Lun 12 Iun 2017 22:10:05 Titlul subiectului: |
190442 |
|
Pe data de 15.06.2017 vor fi scoase pe trasee troleibuze. Acestea vor functiona cu program fragmentat, dimineata, la pranz si seara.
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Vin 16 Iun 2017 07:36:15 Titlul subiectului: |
190505 |
|
Intr-un fel...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
971.33 kb |
Vizualizat: |
de 17309 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.09 MB |
Vizualizat: |
de 17308 ori |
|
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 17 Iun 2017 09:47:12 Titlul subiectului: |
190550 |
|
Cu un parc de 25 de troleibuze, majoritatea funcționale, asigurate și verificate tehnic, cu una dintre cele mai noi rețele fir-contact din țară, reactivarea de joi implică exploatarea simultană a doar 8 troleibuze, numai în ora de vârf, 2 dintre care fiind rezerve.
Între 9:00 și 11:00, dar și după 18:00, fără o justificare concretă, Troleibuzul S.A. a decis să nu exploateze troleibuze, ci autobuze diesel pe traseele acestora. Între timp, alte orașe din România înțeleg sustenabilitatea și operează troleibuze, o bună parte noi, între 4:45 și 23:15 neîncetat.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 17 Iun 2017 15:24:02 Titlul subiectului: |
190554 |
|
Care este gradul de ocupare al troleibuzelor in orele de varf ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Sâm 17 Iun 2017 17:59:32 Titlul subiectului: |
190565 |
|
Calatoresc cam tot programul cu troleele, de plimbare. am prins si masini incarcate pana la refuz, am prins si masini goale. Ieri se lauda un sofer cu incasari comparabile cu cele ale autobuzelor periurbane. Veste proasta: caseaza DAC-urile
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 17 Iun 2017 19:43:29 Titlul subiectului: |
190566 |
|
Dar cu De Simon ce se va intampla, va reveni pe traseu?
Este intr-o stare buna?
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Sâm 17 Iun 2017 20:35:01 Titlul subiectului: |
190571 |
|
Un RDS are grupul defect, 3 sunt pe strada si unu asteapta bagat
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 15 Iul 2017 00:44:42 Titlul subiectului: |
191123 |
|
161 și 162 în 26.03.2017
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
416.73 kb |
Vizualizat: |
de 15602 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
555.8 kb |
Vizualizat: |
de 15602 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
497.15 kb |
Vizualizat: |
de 15602 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
420.28 kb |
Vizualizat: |
de 15602 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
293.84 kb |
Vizualizat: |
de 15602 ori |
|
_________________ Galerie (FB)
Profil Phototrans |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 16 Iul 2017 20:38:55 Titlul subiectului: |
191140 |
|
Ce bine ca afisajul electronic merge pe amandoua.
Sper ca în prezent circula toate cinci.
|
|
Sus |
|
|
luk777
Data înscrierii: 01/Iun/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 95 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 13 Aug 2017 21:50:02 Titlul subiectului: |
191397 |
|
Am fost pana in Piatra Neamt si am strabatut cu masina intreaga retea de troleibuz. Nu am vazut nici unul. Au fost retrase sau ce?
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Dum 13 Aug 2017 22:58:11 Titlul subiectului: |
191398 |
|
Troleibuzele din Piatra-Neamț circulă de Luni până Sâmbătă, în intervalele orare 04:00-09:00 și 11:00-17:30. În restul zilei și duminica, traseele de troleibuz sunt asigurate cu autobuzele din dotarea societății.
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
|