Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele Tatra T4D
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
alex_trs



Data înscrierii: 23/Apr/2012
Ultima vizita: 23/Sep/2017
Mesaje: 18
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 28 Iul 2016 13:48:24    Titlul subiectului: 186024

Am avut marele noroc sa prind intoarcerea vagonului plug 4 de la misiunea de adapost pentru muncitorii de la santierul de langa piata Rogerius. Am inteles ca lucrarile la curba din intersectia Coposu - Transilvaniei sunt gata, iar cele de la pasaj vor fi gata la sfarsitul lui August.


IMG_20160728_124103.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  387.65 kb
 Vizualizat:  de 6234 ori

IMG_20160728_124103.jpg



IMG_20160728_124128.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  371.14 kb
 Vizualizat:  de 6234 ori

IMG_20160728_124128.jpg



IMG_20160728_124135.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  364.58 kb
 Vizualizat:  de 6234 ori

IMG_20160728_124135.jpg



IMG_20160728_124507.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  430.73 kb
 Vizualizat:  de 6234 ori

IMG_20160728_124507.jpg



IMG_20160728_124526.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  412.17 kb
 Vizualizat:  de 6234 ori

IMG_20160728_124526.jpg



IMG_20160728_124535.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  411.73 kb
 Vizualizat:  de 6234 ori

IMG_20160728_124535.jpg



IMG_20160728_124631.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  349 kb
 Vizualizat:  de 6234 ori

IMG_20160728_124631.jpg



IMG_20160728_124901.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  394.3 kb
 Vizualizat:  de 6234 ori

IMG_20160728_124901.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Sep/2017
Mesaje: 682
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 20 Aug 2016 12:56:23    Titlul subiectului: 186202

Eu am vazut doar ca intr-o dimineata vagonul plug #4 (ex #43) era pe linia de stocare dela Pod CFR si m-am mirat de acest fapt, ca stiam ca de pe sensul spre Olosig doar mergand cu spatele putea sa ajunga la Pod CFR, si pentru a intra in bucla trebuia sa atace din sens opus macazul de iesire ce necesita o atentie sporita (adica trebuie verificat arcul de mentinere pe pozitie a limbii sa fie functional fara sa permita ca limba sa prezinte joc fata de calea de rulare). Inca o procedura rara in istoria tramvaielor din Oradea.
_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Sep/2017
Mesaje: 682
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 29 Noi 2016 11:40:41    Titlul subiectului: 187290

Vagonul #4 dezmembrat joia trecuta azi a fost remorcat de vagonul bidirectional #44 si in aceste momente este incarcat pe trailerul care a adus vagonul Autentic, asadar cel mai probabil va ajunge la Astra Vagoane Arad. Pentru ca nu s-a afirmat nimic oficial, doar presupunem ca acest vagon va fi modernizat si nu se exclude posibilitatea ca va fi reconstruit ca vagon bidirectional pentru inlocuirea vagonului #44. Oare remorca #104 va inlocui un vagon remorca mai vechi sau vagonul laborator #3 va fi pus in circulatie?


20161129103024.JPG
 Descriere:
#4 loading for transport to Astra Arad for modernisation
 Mărime fișier:  529.61 kb
 Vizualizat:  de 5359 ori

20161129103024.JPG



20161129103207.JPG
 Descriere:
#4 at loading
 Mărime fișier:  469.59 kb
 Vizualizat:  de 5359 ori

20161129103207.JPG



_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 26/Sep/2017
Mesaje: 569
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 29 Noi 2016 19:51:54    Titlul subiectului: 187296

44 se defecteaza des , este prea vechi sau de ce s-ar dori inlocuirea lui? Crying or Very sad
Nu a fost cam periculoasa tractarea lui 4 pana la Emanuel? Ma gandesc ca franele nu le avea functionale , si nu avea nici semnalizari sau becuri de frana...

_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
alex_trs



Data înscrierii: 23/Apr/2012
Ultima vizita: 23/Sep/2017
Mesaje: 18
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 01 Dec 2016 17:43:27    Titlul subiectului: 187315

O filmare cu vagonul 4 pe trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=RuyzxSyQdFU
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Sep/2017
Mesaje: 682
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 14 Dec 2016 12:22:22    Titlul subiectului: 187421

Vagonul bidirectional #44 a primit "papuci" (bandaje) noi.
Poate se vede si in poza vagonul desi se deplasa in directia inainte farurile din spate ardeau si ele pana le-a stins pe cele din fata. Asta nu am vazut pana acum sa arda toate farurile concomitent.



20161214_092848.jpg
 Descriere:
#44
 Mărime fișier:  930.08 kb
 Vizualizat:  de 5042 ori

20161214_092848.jpg



_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 26/Sep/2017
Mesaje: 569
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 14 Dec 2016 18:48:39    Titlul subiectului: 187432

O , ce bine arata cu "tocurile"noi. Roata din spate a boghiului 2 este vopsita in negru sau mi se pare?
Poate are un scurt circuit daca ar trebui sa se stinga automat la schimbarea directiei sau a uitat vatmanul sa stinga farurile din postul din spate daca trebuie aprinse/stinse din postul activ si de aceea le avea aprinse si in fata si in spate.

_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 09 Ian 2017 17:58:55    Titlul subiectului: 187778

Legat de tramvaiul dus la Arad, nu scapati din vedere ceea ce scrie pe pagina Primariei, caci are toata legatura: http://www.oradea.ro/stiri-oradea/proiecte-de-investi-539-ii-la-otl-sa. Cool
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 26/Sep/2017
Mesaje: 136
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2017 15:10:06    Titlul subiectului: 187856

Fragment dintr-un articol apărut pe pagina Primăriei la 12 ianuarie 2017.

Celălalt obiectiv important este realizarea unui prototip de tramvai Tatra modernizat. Acest prototip de tramvai Tatra modernizat presupune aducerea unei serii de îmbunătățiri la tramvaiele Tatra existente, cum ar fi: schimbarea tracțiunii, schimbarea caroseriei, a geamurilor, a scaunelor etc. Prin această modernizare, durata de viață a acestor tramvaie va crește cu cel puțin 15 ani", a completat directorul Csuzi Istvan.

Pentru întreg articolul accesați:
http://www.oradea.ro/stiri-oradea/otl-si-a-prezentat-activitatea-pe-2016-si-obiectivele-pentru-anul-2017
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2017 15:25:18    Titlul subiectului: 187857

Proiectul se deruleaza in parteneriat cu Astra Vagoane Calatori Arad, Electroputere VFU Pascani si Universitatea din Oradea.
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Sep/2017
Mesaje: 682
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 31 Ian 2017 01:20:25    Titlul subiectului: 188161

Vagonul 3 (ex MVB 1183) folosit ca laborator pentru masuratori si evaluat si care de la sosirea in 2015 nu a fost inca inclus in serviciu activ (transport calatori) a fost revopsit si urmeaza sa primeasca un numar final (celalalt a fost doar pictat provizoriu) . Vom vedea daca va primi un vagon remorca liber (103 sau 104) sau va schimba un vagon vechi.
_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Sep/2017
Mesaje: 682
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 22 Mar 2017 11:01:52    Titlul subiectului: 189150

Ca o continuare a postarii mele de mai sus vagonul ex MVB 1183 ex 3 (laborator) a primit numarul 31 si un sistem de control al tractiunii dezvoltat de OTL. O treaba laudabila, sa vedem in teste cu se comporta. Oare se vor reactiva si cele doua vagoane cu chopper? Ele sunt intr-o stare mai buna dpdv al caroseriei decat multe vagoane aflate din 2002 la Oradea (gen 10,12,14,17,22,25,27,28,29).
_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Mar 2017 11:08:34    Titlul subiectului: 189151

zsizsi a scris:
sistem de control al tractiunii dezvoltat de OTL

Poti da detalii?

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Sep/2017
Mesaje: 682
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 22 Mar 2017 14:24:01    Titlul subiectului: 189154

Din pacate nu am date tehnice. Nu cred ca astfel de date se vor publica sau mi se vor comunica, deoarece constituie un knowhow detinut de OTL. Vagonul in dreptul usii din mijloc dedesubt are o cutie care adaposteste sistemul. Exact in acel loc s-a montat si la Praga chopperul de la vagoanele T3R.P
_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Mar 2017 16:31:43    Titlul subiectului: 189155

Sa nu exageram, totusi! SAERP, de exemplu, publica detalii tehnice mai mult decat interesante pe pagina oficiala a companiei despre produsele lor... Eu nu ma gandeam la astfel de detalii (care, ma rog, sa zicem ca ar putea fi considerate de unii intruzive), ci la aspecte mult mai subtiri, ce pot aparea fara probleme in brosuri.
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Sep/2017
Mesaje: 682
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 30 Mar 2017 19:33:37    Titlul subiectului: 189375

Vagonul 31 ex 1144 a fost oprit ieri si decuplat de la vagonul remorca 131. Noul 31 ex 1183 a fost cuplat la remorca 131. Zilele urmatoare se va scrie istorie la OTL, cand va iesi primul T4D echipat cu chopper functional de productie proprie. Am asteptari mari de la acest sistem mai ales ca am sperante ca si-a dat stiinta si directorul OTL care este doctor in inginerie electronica, dar cum un astfel de sistem se poate dovedi un adevarat fiasco chiar produs de nume mari in electronica (vezi cele doua vagoane 1168 si 1169 echipate ca un test cu chopper), si proiectul OTL s-ar putea sa se confrunte cu neajunsuri la inceput.


20170330_180313-.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  234.36 kb
 Vizualizat:  de 3627 ori

20170330_180313-.jpg



20170330_181208-.jpg
 Descriere:
31''' (ex 1183)+131 T4D-M with new chopper system developed and built at the company's own mekatronic laboratory ready for tests
 Mărime fișier:  112.06 kb
 Vizualizat:  de 3627 ori

20170330_181208-.jpg



_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Sep/2017
Mesaje: 682
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 06 Apr 2017 23:48:41    Titlul subiectului: 189545

31+131 a iesit in proba prin oras alaltaieri si s-a intors cu bine la depou.
_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 26/Sep/2017
Mesaje: 569
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 07 Apr 2017 00:34:49    Titlul subiectului: 189546

In videoclipul acesta (Digi24) , domnul Muresan face o mica referire la ce s-a schimbat la 1183 (3/31). Ciudat este ecranul acela montat in locul indicatoarelor de viteza si amperaj.
https://www.youtube.com/watch?v=VHK9Pgpn4z4
Am inteles bine sau se vrea restaurarea unei locomotive pentru a fi functionala?
Tramvaie fabricate la Arad Embarassed , nu am stiut ca au existat si tramvaie Arad 2 nu doar Timis 2. Sad

_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
istvan_eloc



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Apr/2017
Mesaje: 51
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 07 Apr 2017 17:39:07    Titlul subiectului: 189571

Da. Tramvaie construite în Arad n-au existat.
Este tipic dacă presa (sau TV) scrie despre ceva nu se documentează și nu întreabă pe nimeni competenți în tema respectivă să verifice informațiile.
Lor a fost arătat locomotiva Nr. 2 care a fost construit în Arad în 1906. În schimb primele 14 tramvaie MWG tip Siemens au fost construite la Győr echipate cu motoare și controller Siemens. Ei au confundat locomotiva cu una dintre aceste tramvaie. Din păcate n-a fost păstrat nici un tramvai cu structură de lemn.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 26/Sep/2017
Mesaje: 136
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 07 Apr 2017 18:38:04    Titlul subiectului: 189573

Un cuplu mai interesant staționat azi pe linia pe care un ULF mai ia din când în când câte o pauză: cuplul 31-31-131.


12.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  551 kb
 Vizualizat:  de 3403 ori

12.jpg



13.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  445.11 kb
 Vizualizat:  de 3403 ori

13.jpg



14.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  493.35 kb
 Vizualizat:  de 3403 ori

14.jpg



15.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  462.46 kb
 Vizualizat:  de 3403 ori

15.jpg



16.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  704.61 kb
 Vizualizat:  de 3403 ori

16.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Sep/2017
Mesaje: 682
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 07 Apr 2017 20:01:39    Titlul subiectului: 189576

zsizsi a scris:
... vagonul ex MVB 1183 ex 3 (laborator) a primit numarul 31 si un sistem de control al tractiunii dezvoltat de OTL.

Trebuie sa ma autocorectez: Acest sistem este produsul cooperarii a doua firme craiovene CESI Automation si SPIACT Craiova.
Azi s-a facut inca o cursa de probe acesasta garnitura. Testul de azi a fost efectuat pentru a urmari parametrii cu garnitura incarcata. Incarcatura a fost de 4,5 tone pe fiecare vagon, constand in saci de nisip aranjate uniform in salon.
Vagonul motor a mai fost echipat si cu un sistem de climatizare al salonului si cabinei vatmanului, Observati in poza cu afisajul LCD ca diagrama vagonului poarta schema RATB.
Un miniclip la sosirea in bucla https://www.youtube.com/watch?v=nOpKuV30yxQ

Timi a scris:
Un cuplu mai interesant...31-31-131.

Ce splendoare in depou. Vagonul vechi manevreaza intreaga garnitura noua...
OFF TOPIC:Doamne Fereste sa se cupleze si electric aceste doua vagoae motor cu sistem diferit, ca daca contactele din cupla Scharfenberg sunt active se poate distruge chopperul. Este o regula ca doua vagoane motor cu sistem diferit de tractiune se cupleaza doar mecanic si trebuie izolate electric. Adica nu sunt compatibile vagon cu tractiune clasica si tiristor sau chopper nici tiristor cu chopper. Vezi Praga un oras unde intalnesti toate cele trei variante. Nu veti vedea un vagon T3 cu numar de parc 70xx-72xx cuplat cu T3 numar parc 80xx sau 81xx-85xx.



20170407_102442-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.29 MB
 Vizualizat:  de 3383 ori

20170407_102442-1.jpg



20170407_102442-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  816.16 kb
 Vizualizat:  de 3383 ori

20170407_102442-2.jpg



20170407_102452-1.jpg
 Descriere:
"Pedala" de vigilenta
 Mărime fișier:  1.18 MB
 Vizualizat:  de 3379 ori

20170407_102452-1.jpg



20170407_102426-1.jpg
 Descriere:
Calatorii virtuali
 Mărime fișier:  1.1 MB
 Vizualizat:  de 3379 ori

20170407_102426-1.jpg



20170407_102528-1.jpg
 Descriere:
T4DM-C+B4D-MS 31+131 in test run at Sinteya loop
 Mărime fișier:  1.69 MB
 Vizualizat:  de 3374 ori

20170407_102528-1.jpg



_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 26/Sep/2017
Mesaje: 569
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 08 Apr 2017 01:56:25    Titlul subiectului: 189582

istvan_eloc a scris:
Ei au confundat locomotiva cu una dintre aceste tramvaie. Din păcate n-a fost păstrat nici un tramvai cu structură de lemn.

Da reporterul si domnul Csuzi vorbeau despre doua lucruri diferite , primul despre primele tramvaie , iar managerul OTL despre faptul ca o locomotiva este expusa in spatele sau , cea galbena din depou , una este la Emanuil Gojdu cu numarul 3 si cea de-a treia "respectiv una care este in lucru , care vrem sa o refacem in functiune ca sa o pornim pentru evenimente speciale" (minutul 0:40 din videoclipul postat de mine) deci ar fi vorba despre cea gri care a stat de cand a fost reconditionata la intrarea in bucla de intoarcere din depou , iar recent a fost mutata in dreptul halei de mecatronica.
Revenind la 31 , pacat ca nu a fost schimbata si tapiteria scaunelor sa fie toata la fel. Sad



locomotiva_4_818.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  184.85 kb
 Vizualizat:  de 3341 ori

locomotiva_4_818.jpg



_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Sep/2017
Mesaje: 682
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 15 Apr 2017 13:22:23    Titlul subiectului: 189663

Motivul pentru care in ziua probei din 7 aprilie dupa-masa 31 vechi a fost legat de 31-131 in depou (si ansamblul este inca in acelasi loc) a fost nevoia de manevrare prin depou, datorita faptului ca la revenire spre depou pe la Gara garnitura s-a defectat, iar specialistii de la firma craioveana nu au reusit remedierea problemei. Sper sa se remedieze problema si sa reuseasca imbunatatirea fiabilitatii sistemului.
_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 26/Sep/2017
Mesaje: 569
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 27 Mai 2017 22:31:48    Titlul subiectului: 190217

Cateva garnituri T4D-B4D pozate in martie : 9-109 la Parcul Olosig pe 3N ;
12-112 , 13-113 , 14-114 la gara ;
22-122 pe strada Olimpiadei pe 1R ;
38-138 tot la gara pe 1N.



9-109.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.84 MB
 Vizualizat:  de 1446 ori

9-109.JPG



12-112.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.69 MB
 Vizualizat:  de 1446 ori

12-112.JPG



13-113.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.96 MB
 Vizualizat:  de 1446 ori

13-113.JPG



14-114.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.84 MB
 Vizualizat:  de 1446 ori

14-114.JPG



22-122.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.69 MB
 Vizualizat:  de 1446 ori

22-122.JPG



38-138.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.86 MB
 Vizualizat:  de 1446 ori

38-138.JPG



_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Sep/2017
Mesaje: 682
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 29 Iun 2017 22:47:23    Titlul subiectului: 190807

Pentru cei care nu au fost la Oradea inca, dar sunt interesati de vagonul bidirectional 44 am facut o urmarire cu bicicleta in timp ce acesta mergea cu "spatele" adica a fost condus din a doua cabina infiintata ulterior in 1982 (dupa 4 ani de exploatare ca vagon normal in Magdeburg).
https://www.youtube.com/watch?v=c7PJCuYC2tk&feature=youtu.be

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Următoare
Pagina 13 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community