Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Strapungerea Doamna Ghica - Chisinau
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Oct/2019
Mesaje: 8372
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Noi 2013 08:04:18    Titlul subiectului: 168679

Da, o mai dau in balarii. Problema este ca daca nici unul dintre utilizatoriii forumului nu mai posteaza noutati referitor la acest subiect, ma vad nevoit sa folosesc aceasta sursa de informare. Oricum, e bine ca stim ca s-au terminat bretelele pasajului.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 169

MesajTrimis: Vin 14 Apr 2017 13:21:55    Titlul subiectului: 189649

Ultimul post in topicul asta este din 2013. De ce invie acum subit subiectul? Evident... ca sa va strice Pastele. SI imi pare rau ca sunt eu vestitorul, dar e bine sa... aflati din timp.

Deci... Scurt si la obiect. In perioada urmatoare s-ar putea ca PMB sa descopere ca rampa de urcare a sensului Chisinau-Colentina a inceput sa se "taseze" extrem de grav in jurul unei scurgeri pluviale, care cu siguranta nu este etansa si inghite la greu umplutura! Situatia este atat de complicata incat nu doar carosabilul s-a inclinat amenintatr spre caminul de colectare a pluvialei, ci si intregul TROTUAR, cu stalpi de iluminat, balustrada, parapet si tot tacamul.

Eu am facut cateva poze, vor intra ceva mai tarziu, sper ca cei in tema isi vor rupe cateva minute din timp sa urce pasajul din calitate de pietoni si sa examineze. Pentru ca situatia deja este oarecum zic eu critica si nu stiu cat de sigura este circulatia, dat fiind ca nu pot vedea ce se petrece in "carnea" rampei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 169

MesajTrimis: Vin 14 Apr 2017 17:57:26    Titlul subiectului: 189652

Asa... sa vedem.
P.S. Ce parere aveti domnul adrian rosca de calitatea portoghezo-romana? Se inchide anul asta pentru reparatii? Twisted Evil



138.jpeg
 Descriere:
Localizare.
 Mărime fișier:  82.64 kb
 Vizualizat:  de 1900 ori

138.jpeg



139.jpeg
 Descriere:
Situatia initiala.
 Mărime fișier:  78.34 kb
 Vizualizat:  de 1900 ori

139.jpeg



140.jpeg
 Descriere:
Situatia actuala, usor exagerata pentru intelegerea evolutiei.
 Mărime fișier:  81.09 kb
 Vizualizat:  de 1900 ori

140.jpeg



33645375560_d442acbbdf_z.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.87 kb
 Vizualizat:  de 1900 ori

33645375560_d442acbbdf_z.jpg



34030698825_4bff8a9b97_z.jpg
 Descriere:
Nu , nu e pozat inclinat, e pozat perfect orizontal!
 Mărime fișier:  68.88 kb
 Vizualizat:  de 1900 ori

34030698825_4bff8a9b97_z.jpg



33645348280_fa458f185b_z.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.8 kb
 Vizualizat:  de 1900 ori

33645348280_fa458f185b_z.jpg



33218254063_a904621bc1_z.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.02 kb
 Vizualizat:  de 1900 ori

33218254063_a904621bc1_z.jpg



33187642534_84c74cace5_z.jpg
 Descriere:
Holy shift!
 Mărime fișier:  102.64 kb
 Vizualizat:  de 1900 ori

33187642534_84c74cace5_z.jpg



33187642274_2574b80a96_z.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.28 kb
 Vizualizat:  de 1900 ori

33187642274_2574b80a96_z.jpg



33187641594_188c10ed00_z.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.97 kb
 Vizualizat:  de 1900 ori

33187641594_188c10ed00_z.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 12/Oct/2019
Mesaje: 139
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 16 Apr 2017 10:38:09    Titlul subiectului: 189667

Urmeaza cateva zile cu precipitatii, ar fi interesant de studiat cum evolueaza situatia
_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Oct/2019
Mesaje: 8372
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Iul 2019 07:43:33    Titlul subiectului: 201589

Situatia este destul de grava, pasajul trebuie sa intre in reparatii. Nu au trecut decat 6 ani de la inaugurare. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Un pod din Bucuresti, inaugurat cu fast acum sase ani, s-a inclinat periculos.

După șase ani și ceva de la inaugurare, pasajul Doamna Ghica dă semne de slăbiciune. Sunt restricții de cirulație, după ce o parte a structurii s-a înclinat. Teoretic, reparațiile au început acum o jumătate de an, dar sunt deja luni de zile de când în zonă nu e niciun muncitor. Specialiștii în infrastructură spun că fiecare zi în care podul este lăsat în paragină duce la măcinarea lui lentă. Oficialii Primăriei Capitalei vorbesc despre necesitatea unei expertize care să permită o intervenție cât mai rapidă.


Paul Dorneanu, specialist în infrastructură: Acea placă de beton nu mai este aliniată în continuare, vedem cum, aici, aparent cineva a încercat să lucreze dar vedem cum au lăsat lucrările în paragină, a crescut și iarba între timp.
Inaugurat cu mare fast în 2012, pasajul care face legătura între bulevardele Doamna Ghica și Chișinău era promisiunea unei lucrări temeinice și extrem de utile pentru cei care vor să ajungă spre ieșirea din București prin Colentina.

Sorin Oprescu, fost primar al Capitalei, spunea la acea vreme: Am legat trei cartiere. Cartierul Colentina, Petricani cu cartierul Pantelimon și mai departe cu Balta Albă, Berceni, ne ducem exact cu pod peste Dâmbovița și jumătate din inelul median nu mai este doar preformat, este, va fi gata!
Costul de 40 de milioane de lei pare nejustificat de mare, dacă ne uităm la cum arată acum podul.
Bărbat: Așa fac ei construcții!
Reporter: Și pe partea asta pe carosabil?
Bărbat: Pe carosabil acum vreo jumătate de an, au spart și nu știu de ce au lăsat așa. Au pus doar (balizele) astea și nu îi interesează.
Reporter: Trotuarul?
Bărbat: Este în vale! Urât de tot, toată apa o ia încolo. E făcut la normă!
Cristian Popa, jurnalist Digi24: Problemele la acest pod apar imediat ce ai făcut primii pași. Îți vei da seama că sunt câteva plăci care au o formă nefirească. Din acel loc, trotuarul este complet înclinat. Ca să vă dați seama încercăm să facem un experiment. Dăm drumul unei sticle pentru a vedea cât de repede se duce la vale.
Experții spun că reparațiile vor fi mai puțin costisitoare, dacă încep rapid.
Paul Dorneanu, specialist în infrastructură: Cu siguranță structura acestui pod este afectată și aceste lucrări ar trebui remediate imediat. Acest pod arată mult mai rau decât alte poduri care au zeci de ani vechime și vorbim despre un pod care are nici șapte ani vechime.
Reprezentanții Primăriei spun că vor demara în curând lucrările de reabilitare, pentru a putea ridica restricțiile de pe o bandă a podului care se întinde pe aproape 2 kilometri.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community