Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Desfiintarea liniilor de tramvai
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CONSTANȚA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Aug/2017
Mesaje: 290
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Lun 17 Noi 2008 15:27:37    Titlul subiectului: 101222

"Regia de transport în comun a anunțat că va înlocui ultimele tramvaie din Constanța în jurul datei de 22-24 noiembrie."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 23/Aug/2017
Mesaje: 491
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 17 Noi 2008 16:55:46    Titlul subiectului: 101224

Pana atunci sa dam o fuga pana la gara si sa facem o ultima plimbare cu veteranele tramvaie;nu de alta dar pasionatii poate vor regreta mai tarziu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2017
Mesaje: 680
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 22 Noi 2008 00:00:20    Titlul subiectului: 101474

Poate sunt doar ore pana la sfarsitul unui capitol de 24 de ani si 3 luni din istoria Constantei. Si minutele trec si se imputineaza. Tramvaiele V3A-C au rezistat de la inceput pana la sfarsit fara sa fie reconditionate capital. La Oradea au rezistat cel mult 3 ani. In era democratica nu s-a infiintat nici o retea noua de tramvai. chiar cele mai tinere retele sunt primele care "cad" prada unor ideologii cu parfum de coruptie. As dori ca macar cineva din Constanta sa fieprezent in aceste momente istorice si sa ne furnizeze poze despre ultimii kilometrii ale tramvaielor constantene.
_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 23/Aug/2017
Mesaje: 491
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 12 Dec 2008 15:26:03    Titlul subiectului: 102445

Am observat ca intre Delfinariu si CITY PARK MALL s-au desfiintat liniile si intre galeriile Soveja si intersectia cu traseul 51 deja s-a asfaltat si srada,ca si cum n-ar fi fost niciodata tramvai pe acolo.Oricum si pe traseul 102 cat si pe traseul 101 firele de curent s-au desfintat din prima.Scuzati ca nu pot fi mai explicit insa in Constanta sunt "amator"fiind proaspat mutat;daca cineva are niste informatii despre desfasurarea lucrarilor de desfiintare a caii de rulare a tramvaiului,rog sa posteze.Acum vreo 4 seri pe traseul 101 fix dupa bine cunocutul pod erau doua camioane ale RATC-ului si niste muncitori studiau liniile;cred ca dupa ce se lucreaza la traseul 102,vor incepe si la 101.Imi pare rau ca nu stiu denumirea strazilor sa fiu mai explicit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 15/Aug/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 12 Dec 2008 15:43:20    Titlul subiectului: 102447

Da zona la care cred ca te referi este podul de la C.E.T. iar autobuzele nu vor circula pe el, ele facand un ocol.
_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Gygyman6



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 14/Apr/2009
Mesaje: 68
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Sâm 20 Dec 2008 00:47:13    Titlul subiectului: 102774

Si totusi "ecologii" castiga pana la urma tramvaiul n-a avut nici o sansa. Oricum sa speram ca no sa existe un topic cu "Desfintarea troleibuzelor din Constanta", pentru ca ochii "bestiei" se pare ca-si indreapta privirea spre ultima baricada impotriva poluarii. Daca si aceasta cade atunci mai bine sa desfinteze RATC ca firme de maxitaxi sunt destule. Si zic ca ,inca e o idee ridicola, la Bucuresti se renoveaza si se repara tramvaie iar mai la est se scot linii si se distrug tramvaie. Aici se vede adevarat fata a conducatorilor nostrii e ca si cum pui alb langa negru, se vede diferenta. Si totusi un oras port nu are destul buget sa isi intretina transportul in comun, cu toate ca are posibilitati financiare uriase o poarta catre intreaga lume. Intamplarea aceasta poate face parte din ciclul "se fura tot ce se poate cum se poate".
Ce e inca si mai rau e ca dupa ce mai scot tramvaiele le inlocuiesc cu autobuze care se cheama si MAZ, mai poarta si porecla lu MAZare, tipu asta si-a lasat deja amprenta si asta o sa raman mult timp, ma intreb daca dupa 20 30 de ani o sa reconditioneze din mazuri. Oricum cand o sa fie casat primu o sa fiu acolo. Ca incheiere "condoleante" pentru V3Auri si Tatre chear se potriveau cu orasul, de dinainte ca asta de azi e caput.

Si inca un lucru de ce sunt vopsiti stalpii si bordurile in alb si galben?

_________________
JJJ
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
razvanl



Data înscrierii: 01/Mar/2008
Ultima vizita: 07/Ian/2009
Mesaje: 7
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Ian 2009 19:51:40    Titlul subiectului: 103697

Sunt cu totul de acord ca ce se intampla acum cu sistemele de tramvai din Constanta si Brasov este regretabil. Dar, uitandu-ma in ce hal ajunsesera tramvaiele in aceste doua orase nu pot sa nu ma intreb daca aceasta desfiintare nu a fost in carti inca de cu foarte mult timp in urma.

Ce este cel mai trist este ca nota de plata nu o vom plati doar noi ci si generatiile urmatoare, care nu vor putea decat sa se intrebe cata minte au avut inaintasii lor care au neglijat si in final distrus un mijloc de transport ce putea sa faca viata tuturor mai buna.

Sunt convins ca tramvaiele se vor intoarce in orase, la urma urmei, nu doar in Romania s-au desfiintat retele. Multe orase europene au trecut prin sindromul Mazare, desi desigur nu din motive la fel de venale. V3A este o gluma proasta, dar asta nu inseamna ca daca Trabantul e o masina proasta, orice tramvai e prost. se poate si mai bine
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tomberonul



Data înscrierii: 29/Iun/2006
Ultima vizita: 15/Iul/2014
Mesaje: 82
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 08 Ian 2009 10:56:28    Titlul subiectului: 103867

razvanl a scris:
V3A este o gluma proasta, dar asta nu inseamna ca daca Trabantul e o masina proasta, orice tramvai e prost. se poate si mai bine


Daca ai fi avut Trabant acum vreo 25-30 de ani (bineinteles, daca si existai pe-atunci) ai fi vazut ca nu era asa de prost precum crezi tu. Nu cred ca este cazul sa compari un autovehicul vechi de mai bine de 50 de ani (primul Trabant s-a fabricat in 1957) cu vreun "tractor" 4x4 din 2008 si sa mai spui si ca e prost.

Cat despre V3A, aceeasi situatie. Vrei ca un V3A, facut pe unde s-a putut si din ce s-a gasit acum 30 de ani si care totusi si-a facut onorabil datoria, sa se compare cu vreun Bombardier LF model 2008?
V3A-ul nu a fost prost, prosti au fost cei care si-au batut joc de ele pana la distrugere completa. Daca ITB ar fi livrat V3A in Viena, probabil acum ar fi aratat la fel ca in momentul iesirii de pe poarta fabricii. Dar Constanta nu este Viena.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 23/Aug/2017
Mesaje: 491
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 06 Mai 2009 22:34:22    Titlul subiectului: 110535

Stie cineva ce se va intampla cu podul pe care trecea tramvaiul 101?Si daca este cineva care poate sa ne tina la curent cu desfasurarea lucrarilor de desfiintare a liniilor de tramvai...i-as fi recunoscator...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
chirila_alex



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Ultima vizita: 04/Iun/2011
Mesaje: 69
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mie 06 Mai 2009 22:47:38    Titlul subiectului: 110536

Pai retea de contact nu mai exista pe traseu. Mai este doar o portiune in depou. Linia 101 este completa iar 102 mai este o portiune pe strada Zorelelor inclusiv capul de linie de la Faleza Nord. Si portiunea de la podul de butelii pana la depoul de tramvaie.

Cat despre podul din KM 4-5 este intreg. Am observat ca acuma statia este folosita ca parcare. Se doreste amenajarea acestuia pentru transportul rutier dar este imposibil fiindca curbele sunt foarte stranse si pe timp de iarna s-ar intampla multe accidente.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Aug/2017
Mesaje: 6397
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 07 Dec 2009 09:57:49    Titlul subiectului: 120956

Au inceput sa asfalteze zona aflata intre Sos. Mangaliei si podul de la km 4-5. Ieri se lucra de zor aici. Nu mi-am dat seama ieri daca au facut ceva si pe pod, daca au fost scoase sinele sau nu. Pe Sos. Mangaliei pana la gara a ramas aceelasi dezastru, nu s-a facut nimic deocamdata.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Aug/2017
Mesaje: 6397
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Iun 2011 08:54:27    Titlul subiectului: 144822

Pe str. Industriala inca mai exista sinele de tramvai si refugiile de statie (acolo unde sina este pe mijlocul drumului), ceva mai sus au inceput sa asfalteze (pozele 1-3).
Sos. Mangaliei a fost reasfaltata, in sfarsit se poate circula in conditii decente, dar asfaltarea n-a rezlvat problema traficului, banda 1 a devenit definitiv parcare....



Vama Veche, 18-19 iunie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.9 kb
 Vizualizat:  de 6821 ori

Vama Veche, 18-19 iunie 002.jpg



Vama Veche, 18-19 iunie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.48 kb
 Vizualizat:  de 6821 ori

Vama Veche, 18-19 iunie 004.jpg



Vama Veche, 18-19 iunie 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.38 kb
 Vizualizat:  de 6821 ori

Vama Veche, 18-19 iunie 008.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 16/Mar/2017
Ultima vizita: 15/Aug/2017
Mesaje: 172
Locație: Cluj; Constanta; Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Apr 2017 18:08:42    Titlul subiectului: Inlaturarea ultimelor sine de tramvai constantene 189732

Podul de butelii a intrat in renovare cam de vreo doua saptamani(se circula doar pe o singura banda), ca atare au inceput sa scoata sinele de tramvai ramase si pe acesta...
Interesant este faptul ca nu le-au scos odata cu restul infrastructurii, prin 2009...
In afara de Podul de butelii, din cate stiu eu, mai exista o potiune in centrul vechi cam de vreo 30 de metri pe care se mai afla inca sine de tramvai si, daca nu ma inseala amintirile, chiar si un peron.
Voi reveni si cu poze in urmatoarele zile, de indata ce vremea va deveni mai prietenoasa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 23/Aug/2017
Mesaje: 1188
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Sâm 22 Apr 2017 18:01:10    Titlul subiectului: 189757

La ce te referi cand spui Centrul vechi? Tramvaiele prin centrul Constantei nu au circulat...
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 23/Aug/2017
Mesaje: 491
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 22 Apr 2017 23:43:16    Titlul subiectului: 189760

Din cate stiu inca mai e linie de tramvai prin spatele fostului depou pe unde intorcea fostul 101(si actualul 101C)...acolo e centrul vechi?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 16/Mar/2017
Ultima vizita: 15/Aug/2017
Mesaje: 172
Locație: Cluj; Constanta; Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 03 Iun 2017 13:00:40    Titlul subiectului: 190298

Am vrut sa ma documentez mai bine in legatura cu acest subiect, de accea nu am raspuns mai repede intrebarilor.

Intr-adevar, linii de tramvai mai sunt in Constanta pe niste portiuni foarte restranse, insa nu si in centrul vechi:

-Pe strada Soveja, pe partea cu Delfinariu, langa benzinaria Petrom se mai gasesc cam 25-30 de metri.

-In CET, langa fostul depou, unde intorcea fostul 101.

-Pe podul de butelii, insa acolo se lucreaza in prezent la scoaterea acestora.

Primul set de poze l-am facut pe podul de butelii, unde se poate observa ca pe sensul de urcare nu mai exista sine, circulatia restrangandu-se astfel pe cealalta jumatate de pod inca neatacata:



IMG_20170514_131248_003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.88 kb
 Vizualizat:  de 945 ori

IMG_20170514_131248_003.jpg



IMG_20170514_131542_001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.02 kb
 Vizualizat:  de 945 ori

IMG_20170514_131542_001.jpg



IMG_20170514_131511_025.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.16 kb
 Vizualizat:  de 945 ori

IMG_20170514_131511_025.jpg



IMG_20170514_131511_015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.29 kb
 Vizualizat:  de 945 ori

IMG_20170514_131511_015.jpg



IMG_20170514_131520_006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.19 kb
 Vizualizat:  de 945 ori

IMG_20170514_131520_006.jpg



IMG_20170514_131511_004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.23 kb
 Vizualizat:  de 945 ori

IMG_20170514_131511_004.jpg




Ultima modificare efectuată de către Rocar la Sâm 03 Iun 2017 13:20:05, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 16/Mar/2017
Ultima vizita: 15/Aug/2017
Mesaje: 172
Locație: Cluj; Constanta; Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 03 Iun 2017 13:15:06    Titlul subiectului: 190299

In cel de-al doilea set de poze am cuprins sinele de pe strada Soveja, din apropiere de Delfinariu. Acestea cred ca faceau legatura intre sinele lui 102 si ale lui 100, care circula pe BD. Alexandru Lapusneanul, insa, cum linia 100 s-a desfiintat inaintea liniei 102, aceste sine nu au mai fost folosite de mult timp, prezenta lor nefiind justificata nici macar in anii 2005-2008, pe vremea cand liniile 101 si 102 inca mai circulau. Totusi, faptul ca inca mai exista urme ale transportului electric, dovedesc ca si Constanta a fost candva un oras "ECO".


IMG_20170430_194332.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.47 kb
 Vizualizat:  de 943 ori

IMG_20170430_194332.jpg



IMG_20170430_194416.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.44 kb
 Vizualizat:  de 943 ori

IMG_20170430_194416.jpg



IMG_20170430_194422.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.78 kb
 Vizualizat:  de 943 ori

IMG_20170430_194422.jpg



IMG_20170430_194453.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.89 kb
 Vizualizat:  de 943 ori

IMG_20170430_194453.jpg



IMG_20170430_194459.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.57 kb
 Vizualizat:  de 943 ori

IMG_20170430_194459.jpg



IMG_20170430_194502.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.79 kb
 Vizualizat:  de 943 ori

IMG_20170430_194502.jpg



IMG_20170430_194504.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.92 kb
 Vizualizat:  de 943 ori

IMG_20170430_194504.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 23/Aug/2017
Mesaje: 1062
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 03 Iun 2017 23:20:51    Titlul subiectului: 190301

Sunt prea apropiate intre ele ca sa poata fi folosite, au fost aduse de undeva si puse acolo pe post de alee. In Bucuresti sunt strazi pe la periferie pavate cu astfel de longrine uzate.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 16/Mar/2017
Ultima vizita: 15/Aug/2017
Mesaje: 172
Locație: Cluj; Constanta; Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Iun 2017 01:53:55    Titlul subiectului: 190304

Este si aceasta o varianta, intrucat ele conduc spre zona in care pana in 2006 se intindea Parcul Tabacariei, cel mai mare parc al Constantei (chiar si in prezent), actualmente cam o treime din acesta fiind ocupata de City Park Mall (denumire pusa parca ironic, spre nostalgia marelui parc distrus) si de parcarile acestuia.

Din cate imi amintesc eu, aceasta portiune se afla acolo cu mult timp inainte ca linia 102 sa se desfiinteze.

Posibil ca in urma desfiintarii liniei 100 sa fi dus acolo cateva longrine special pentru promenada, insa odata cu aparitia mall-ului nu a mai folosit nimeni "aleea", deoarece la capatul acesteia, dupa cum se poate vedea si in imaginea a doua, nu se afla nimic, nici macar o deviere, o mica alee sau chiar si o poteca, care sa te duca undeva... Asa, intri practic intr-o fundatura plina de noroi, buruieni si alte mizerii, riscand sa fii atacat de cainii vagabonzi sau de alti locuitori mai "dubiosi" ai parcului...

Insa totusi imi amintesc ca pe acolo, pana in 2006, bineinteles, intrau mai multe autobuze, parca acum le vad... Numai DAC-uri 112 UDM erau... Intrau cam la 5-10 minute, daca nu ma insel, si ieseau pe la statia de gaz din stanga benzinariei... Practic ocoleau benzinaria (sinele fiind in dreapta benzinariei, privind de peste drum, in oglinda), insa nu stiu si de ce. Stiu ca aveau un program foarte bine stabilit... cum intra unul pe portiunea cu sine, pe dincoace iesea altul si isi urma drumul in jos pe Soveja spre intersectia cu Lapusneanul. Mai stiu ca DAC-urile erau mai toate vopsite crem, cu fuste de diverse culori: rosii, verzi, albastre, si la unul, maro. Ceea ce spun este pe bune, insa nu am poze de atunci ca sa pot dovedi; am sa revin si cu altele mai detaliate din imprejurimi, in curand.

Poate alti utilizatori cunosc mai bine aceasta situatie, care pentru mine este un mister ce ma macina de 15 ani...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sherifu



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 04/Iun/2017
Mesaje: 48
Locație: Constanta

MesajTrimis: Dum 04 Iun 2017 18:08:23    Titlul subiectului: 190306

Acele longrine au fost puse acolo pentru a betona acea alee unde, da, asa cum ai zis si tu, aveau cap de linie autobuzele liniei 23 si in timp ale altor linii. Legatura dintre liniile 100 si 102 era facuta fix in intersectia de la fostul Bulevard, acum City Park.
Nu au circulat niciodata tramvaie pe acea alee. In primul rand ar fi fost prea apropiate sensurile, iar in al doilea rand uite-te la unghiurile dintre ele. Nu ar fi putut nici un tramvai vreodata sa mearga pe o asemenea sina, asta in cazul in care cineva ar fi putut curba vreodata sina asa 30 de grade in loc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 16/Mar/2017
Ultima vizita: 15/Aug/2017
Mesaje: 172
Locație: Cluj; Constanta; Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Iun 2017 11:56:06    Titlul subiectului: 190315

Acum imi amintesc si de o legatura intre 102 si 100... De pe Soveja o sina cotea la dreapta pe Lapusneanul...

Probabil nu le vor scoate prea curand de acolo, dat fiind faptul ca au fost aduse special candva, iar in prezent nu incurca pe nimeni cu nimic; dimpotriva, reprezinta chiar o oportunitate de stationare sau oprire pentru unii soferi de automobile.

Pe sine se observa uzura prin faptul ca sunt foarte tocite. Indiferent pe ce linie ar fi fost inainte de a le aduce aici, au fost intens folosite.

Nu imi aminteam ce linie de autobuze circula pe aici (eram tinerel atunci, imi placeau mijloacele de transport in comun, insa numai sa le privesc... si nici nu aveam cu ce sa fac poze), insa in prezent linia 23 nu mai exisata la RATC. Este, intr-adevar, o linie 23 care tine de GMS (microbuze) si duce in Navodari, insa nu intra pe Soveja.

Era o placere sa ma uit la autobuze cum plecau... Le urmaream de cand intrau pe portiunea cu sine si pana porneau iarasi in cursa... Chiar imi amintesc de o statie aflata in apropierea bunzinariei (diferita de cea de azi)... Cum ieseau la drum, nu se deplasau mult si se opreau sa ia calatori. Din cate estimez, pe portiunea cu sine incapeau lejer vreo doua DAC-uri, plus inca unul sau doua in fata lor, deoarece erau in sir indian si stiu ca asteptam vreo 20 de minute sa plece ultimul sosit, inaintea lui fiind inca vreo 3-4 autobuze...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 16/Mar/2017
Ultima vizita: 15/Aug/2017
Mesaje: 172
Locație: Cluj; Constanta; Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Iun 2017 01:01:14    Titlul subiectului: 190414

Intre timp am mai aflat de la un domn care avea peste 35 de ani cand s-a adus tramvaiul in Constanta ca aceste longrine s-ar fi pus acolo de la inceput cu scopul de a gara din cand in cand tramvaie de pe linia 102, insa ideea s-a dovedit a fi ineficienta, intrucat era spatiu destul in depouri si, mai degraba, ar fi incurcat circulatia si fluxul tramvaielor de pe 102. De aceea nu s-a mai lucrat la aceasta portiune, sinele ramanand foarte apropiate intre ele, practic de necirculat pentru acele tramvaie. Astfel a ramas tot un fel de "cap de linie" pentru unele autobuze pana acum vreo 12 ani, iar in prezent doar o amintire reala a faptului ca in Constanta au circulat candva si tramvaie.
Un fel de "Izvoare istorice" pentru tinerele generatii nascute incepand cu 2004-2006 care, mai mult ca sigur, nu au cum sa isi mai aminteasca de tramvaiele constantene, majoritatea nestiind nici macar ce reprezinta aceste portiuni de sine sau, nici macar nu isi vor pune vreodata problema...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 23/Aug/2017
Mesaje: 491
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 11 Iun 2017 02:05:13    Titlul subiectului: 190416

In spatele depoului pe unde circula 101C mai sunt liniile de tramvai?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 16/Mar/2017
Ultima vizita: 15/Aug/2017
Mesaje: 172
Locație: Cluj; Constanta; Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Iun 2017 10:05:40    Titlul subiectului: 190418

Am trecut pe acolo in martie si erau, nu cred ca s-au scos intre timp. Nu am facut poze ca ma grabeam, insa cu prima ocazie am sa le fotografiez.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 16/Mar/2017
Ultima vizita: 15/Aug/2017
Mesaje: 172
Locație: Cluj; Constanta; Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Iun 2017 01:22:54    Titlul subiectului: 190455

Pozele urmatoare sunt facute pe data de 3 iunie 2017, din autobuzul 102, pe Podul de Butelii.


IMG_20170603_182545_003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.22 kb
 Vizualizat:  de 504 ori

IMG_20170603_182545_003.jpg



IMG_20170603_182545_007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.58 kb
 Vizualizat:  de 504 ori

IMG_20170603_182545_007.jpg



IMG_20170603_182545_012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.9 kb
 Vizualizat:  de 504 ori

IMG_20170603_182545_012.jpg



IMG_20170603_182545_015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.14 kb
 Vizualizat:  de 504 ori

IMG_20170603_182545_015.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CONSTANȚA Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community