Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
armyuser
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 18/Mar/2012 Mesaje: 24 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mar 16 Noi 2010 09:28:43 Titlul subiectului: semnalistică la Viena |
136358 |
|
Exemple de semnalistică la metroul din Viena, acum câțiva ani.
De remarcat consecvența de stil în informarea publicului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.31 kb |
Vizualizat: |
de 24844 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.15 kb |
Vizualizat: |
de 24844 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.06 kb |
Vizualizat: |
de 24844 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.58 kb |
Vizualizat: |
de 24844 ori |
|
_________________ armyuser.blogspot.com |
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mie 22 Dec 2010 16:02:11 Titlul subiectului: |
137801 |
|
As avea o intrebare referitoare mai ales la modul de notare a vagoanelor in Austria - incepand cu luna Septembrie a acestui an, briza vietii m-a purtat periodic intr-o stationare in imbratisarea Vienei si astfel am avut non stop oportunitatea de a circula cu majoritatea mijloacelor de trasport in comun. Nu am intalnit foarte des cazuri mai neobisnuite (...imi amintesc ca intr-o singura dimineata am circula cu un tramvai putin mai nou, rosu cu doua vagoane, #4081-#1481, cand dintr-o data s-a auzit o bubuitura foarte puternica, luminiile s-au stins si pantograful vagonului #4081 s-a lasat jos - ma intreb ce anume sa se fi putut intampla) dar am niste curiozitati in ceea ce priveste modul de notare a vagoanelor: spre exemplu, tramvaiele cu doua vagone "putin mai vechi" - cele care inca si-au pastrat podeaua 'unsa' cu motorina sunt de obicei numerotate cu 45 - si numarul - 4531 spre exemplu ( vezi in fotografia facuta exact acestui vagon pe pagina anterioara a topicului ). Totusi, poate sa fie fara sens (...pentru o persoana care inca nu a inteles metoda numerotarii acestora cel putin) cum cele considerate a fi 'mai noi' sunt numerotate cu un numar mai mic de fapt - 43 - si numarul - 4302 spre exemplu. Un alt lucru pe care nu l-am inteles, dece unele tramvaie "Siemens" numerotate cu cife compuse din doua numere sunt vagoane mai scurte iar cele cu numarul vagonului compus din trei cifre mai lungi? Iar un alt lucru care nu ii inteleg exact metoda dar care nu inteleg oricum de ce se intampla din punct de vedere estetic ar fi plasare unor vagoane de metrou in diverse garnituri circuland cu spatele. Felicitariile mele d.p.d.v al informarii publicului - Vienna pare mult mai usor de strabatut astfel!
|
|
Sus |
|
|
BOZO
Data înscrierii: 20/Ian/2010 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 45 Locație: Bucuresti, Iasi, Viena
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Dum 26 Dec 2010 14:43:27 Titlul subiectului: |
137938 |
|
^Va multumesc mult pentru link-ul afisat; incredibil de pretios in aproximativ intreaga mea lamurire. Dar ceea ce nu intelesesem eu de fapt este ilogica numerotatiei tramvaielor cu doua vagoane E1 si C2/CD si E1 si C5 - de ce tramvaiele cu doua vagoane "mai noi" au numere mai mici decat tramvaiele cu doua vagoane "mai vechi" de fapt - in cazul ULF-urilor lucrurile s-au asternut direct in gradina logicii.
|
|
Sus |
|
|
BOZO
Data înscrierii: 20/Ian/2010 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 45 Locație: Bucuresti, Iasi, Viena
|
Trimis: Dum 26 Dec 2010 18:40:56 Titlul subiectului: |
137956 |
|
Tot pe aceeasi pagina gasesti la tramvaiele mai vechi raspunsul, cred eu cel putin
Tot le-au renumerotat odata ce au iesit modelele mai vechi, cum se intampla si la r.a.t.-urile din tara...
Cel mai impresionant poate este tramvaiul tip M, un legendar tramvai in Viena, care mai circula doar la serbari, si care a fost si el numerotat de la 4001 incepand
Type M
_________________ http://www.urbanrail.net |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 27 Dec 2010 13:18:16 Titlul subiectului: |
138020 |
|
La vagoanele motor E si E1 s-a facut numerotarea tinand cont de producatori, asadar E1 produs de Lohner continua numerotarea inceputa la vagoanele E ale aceluiasi producator si similar la E si E1 produse de SGP.
Asadar:
Lohner: E 4401 - 4459 si E1 4461 - 4560
SGP: E 4601 - 4630 si E1 4631 - 4868
Numerotarea vagoanelor motor E2 s-a facut tot in functie de producator, cu preluarea numerelor de la vagoanele M si D1 retrase din circulatie.
Asadar:
SGP: E2 4001 - 4098 preiau numerele de la vagoanele M
Bombardier-Rotax: E2 4301 - 4324 preiau numerele de la vagoanele D1
La tipurile de remorci aflate in circulatie (c3, c4, c5) numerotarea este consecutiva.
Atentie la modul in care scrii tipul de vagon si studiaza cu mare atentie ce e pe site-ul recomandat de BOZO (mai mult, eu te trimit chiar la pagina de start pentru transportul din Viena, pentru a avea in fata ochilor intregul - trecut si prezent si nu doar pentru tramvaie). Istoria transportului public vienez e fascinanta (iar carti sunt nenumarate - spre exemplu, tocmai ce mi-a "cazut" in maini "Die Tramway in Ottakring und Hernals").
|
|
Sus |
|
|
gabi-737
Data înscrierii: 13/Feb/2008 Ultima vizita: 15/Iun/2021 Mesaje: 196 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 19 Iun 2011 13:04:41 Titlul subiectului: |
144700 |
|
Doua ULF-uri ce mi-au atras atentia in mod placut:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
753.19 kb |
Vizualizat: |
de 24138 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
910.68 kb |
Vizualizat: |
de 24138 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 22 Dec 2012 17:47:58 Titlul subiectului: |
161139 |
|
Dupa 6 ani si jumatate de absenta, tramvaiul 25 revine la Viena. Nu pe intregul traseu abandonat in 2006, odata cu darea in exploatare a prelungirii liniei de metrou U1 pana la Leopoldau, ci doar partial pe cel vechi, intre Aspern (Oberdorfstraße) si Kagran (inlocuind traseul 26 pe acest tronson), de unde parcurge 1,1 km de linie noua pe Prandaugasse si Tokiostraße (cu statia noua Prandaugasse), se uneste pe Donaufelder Straße cu linia 26 (care deocamdata pastreaza vechiul parcurs intre Strebersdorf si Kagran - deci via Kagraner Platz) si merge impreuna cu aceasta pana la Floridsdorf.
De la sfarsitul lui 2013, linia 26 nu va mai ajunge la Kagran, de la Kagraner Platz urmand linia noua (4,6 km, 10 statii noi) care va lega statia de metrou Kagraner Platz, de pe linia U1, cu noua statie de metrou Hausfeldstraße, aflata pe prelungirea liniei U2 pana la Seestadt Aspern (4,2 km, 3 statii noi, in prezent in constructie, finalizare tot la sfarsitul lui 2013). Noul parcurs al liniei 26 va asigura transport de mare capacitate in special pentru o zona rezidentiala cu foarte multe blocuri de locuinte din Aspern, dar si in Hirschstetten. Pretul acestei schimbari va fi intreruperea circulatiei tramvaielor intre Kagraner Platz si Kagran pe Wagramer Straße (se complica putin viata celor care utilizau statia Steigenteschgasse).
Ieri a fost inaugurata linia noua de pe Tokiostraße si Prandaugasse, intre Floridsdorf si Kagran circuland vagoane ULF si celebra garnitura de epoca Ströck (Ströck-Weihnachtsbim). De astazi, circulatie normala pe noua linie 25.
Constructia noii linii de pe Tokiostraße si Prandaugasse, in imagini:
http://www.fpdwl.at/forum/galerie/reportagen/11659-sammelthread-bauarbeiten-linie-25neu
Imagini de la inaugurarea de ieri:
http://www.fpdwl.at/forum/wiener-linien/allgemeines/7122-linie-25-neu-verl-ngerung-linie-26/seite-43#post274486
Un material video ORF de la inaugurare:
http://tvthek.orf.at/programs/70018-Wien-heute/episodes/5129029-Wien-heute/5134775-Der-25er-auf-Schiene
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.69 kb |
Vizualizat: |
de 23180 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
trollino
Data înscrierii: 20/Feb/2010 Ultima vizita: 28/Dec/2018 Mesaje: 277 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 08 Mai 2013 21:47:28 Titlul subiectului: |
164401 |
|
Viena isi schimba flota de autobuze, vor fi achizitionate 217 autobuze noi pana in 2016, aproximativ jumatatea flotei de autobuze. Interesant de remarcat faptul ca Viena renunta la autobuzele pe gaz LPG Graf & Stift si vor cumpara diesel-uri, Mercedes Citaro euro 6, autobuze hibride Volvo 7900 sase bucati si doisprezece midibuze electrice facute in colaborare de Siemens si Rampini. Si ca in orice oras european vienezii sunt rugati sa voteze culoarea autobuzelor.
Iata si un filmulet cu midibuzul electric in circulatie deja la Viena, de remarcat modul de alimentare, cu pantograf de la retea.
Sursa: www.Iho.hu
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MaC47NLR8kc
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
192.54 kb |
Vizualizat: |
de 22945 ori |
|
_________________ Pasiunile ne definesc, ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba ! |
|
Sus |
|
|
pTn
Data înscrierii: 29/Iul/2014 Ultima vizita: 21/Apr/2024 Mesaje: 218
|
Trimis: Sâm 01 Noi 2014 07:37:10 Titlul subiectului: Vienna's All Saints Day traffic 1984 |
175397 |
|
n these days in Vienna (and many other cities, a lot of additional lines ran to the cemeteries. There was really heavy traffic on the tracks, with special lines and extended lines to bring people from all parts of the city to the Zentralfriedhof.
For more pics see: http://public-transport.net/a/Zentralfriedhof/
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.82 kb |
Vizualizat: |
de 22121 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.93 kb |
Vizualizat: |
de 22121 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
pTn
Data înscrierii: 29/Iul/2014 Ultima vizita: 21/Apr/2024 Mesaje: 218
|
Trimis: Joi 15 Ian 2015 08:40:41 Titlul subiectului: Ulf on line 49 |
176490 |
|
Line 49 is one of the most used lines. Here some pics from type B and B1 trams on this line
for more see:
http://public-transport.net/a/Wien/Linie49/
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.01 kb |
Vizualizat: |
de 21963 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.33 kb |
Vizualizat: |
de 21963 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.4 kb |
Vizualizat: |
de 21963 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
pTn
Data înscrierii: 29/Iul/2014 Ultima vizita: 21/Apr/2024 Mesaje: 218
|
Trimis: Dum 15 Mar 2015 10:23:35 Titlul subiectului: new gallery |
177955 |
|
It took some time, but now also the site about Vienna’s tramway is online. Vienna has one of the largest tram networks on the world and more than 550 trams in service.
http://public-transport.net/tram/Wien/
Descriere: |
A type B1 tram at Schwarzenbergplatz |
|
Mărime fișier: |
140.77 kb |
Vizualizat: |
de 21800 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.6 kb |
Vizualizat: |
de 21800 ori |
|
Descriere: |
Trailers are becoming rare: the last trailer series are the type c5 trailers |
|
Mărime fișier: |
97.98 kb |
Vizualizat: |
de 21800 ori |
|
Descriere: |
In service for more than 56 years: type c3 trailer |
|
Mărime fișier: |
100.34 kb |
Vizualizat: |
de 21800 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
pTn
Data înscrierii: 29/Iul/2014 Ultima vizita: 21/Apr/2024 Mesaje: 218
|
Trimis: Joi 02 Apr 2015 07:44:34 Titlul subiectului: Line 58 |
178308 |
|
This time new pics from line 58 on pTn:
http://public-transport.net/a/Wien/Linie58/
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.91 kb |
Vizualizat: |
de 21687 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
158.24 kb |
Vizualizat: |
de 21687 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 25 Apr 2015 09:31:48 Titlul subiectului: |
178784 |
|
Astăzi la Viena concurenți de la 23 de societăți de transport public din Europa se întrec în cadrul celui de-al patrulea Campionat European al Vatmanilor. Ideea acestui campionat s-a născut în timpul pregătirilor festivităților de sărbătorire a 140 de ani de tramvai în Dresda, unde a și avut loc prima ediție, în 2012. Următoarele orașe-gazdă au fost Budapesta și Barcelona. După etapa preselecției, în care fiecare dintre societățile de transport public participante își testează la sânge proprii vatmani prin probe ca oprirea la punct fix cu a treia ușă a tramvaiului ori estimarea cu precizie a vitezei de 20 km/h, urmează etapa de școlarizare a echipelor (fiecare formată din două persoane) în cadrul societății de transport public care găzduiește competiția, astfel încât toți participanții să beneficieze de condiții egale, conducând același tip de tramvai. La Viena, concursul se desfășoară în cadrul Zilei Tramvaiului, care cuprinde felurite atracții pentru publicul larg, care a fost invitat astăzi la Atelierele Centrale ale Wiener Linien.
Romania are și ea reprezentanți, de la OTL Oradea.
Transmisia în direct a evenimentului se poate urmări la adresa: http://www.wienerlinien.at/eportal2/ep/programView.do/pageTypeId/66526/programId/74812/channelId/-54101.
|
|
Sus |
|
|
pTn
Data înscrierii: 29/Iul/2014 Ultima vizita: 21/Apr/2024 Mesaje: 218
|
Trimis: Lun 03 Aug 2015 07:00:11 Titlul subiectului: Ulf on line 38 |
180688 |
|
Tram line 38 runs from the city centre to Grinzing,
http://public-transport.net/a/Wien/Linie38/
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
149.42 kb |
Vizualizat: |
de 21083 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.19 kb |
Vizualizat: |
de 21083 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
pTn
Data înscrierii: 29/Iul/2014 Ultima vizita: 21/Apr/2024 Mesaje: 218
|
Trimis: Vin 02 Oct 2015 07:30:39 Titlul subiectului: 150 years of tramway in Vienna |
181752 |
|
Last sunday, on Sept. 27th, 2015 was a tram parade on Vienna's Ringstrasse due to celebrating 150 years of tramway in Vienna.
more pics: http://public-transport.net/tram/Wien_150Jahre/
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
206.76 kb |
Vizualizat: |
de 20650 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.36 kb |
Vizualizat: |
de 20650 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
274.72 kb |
Vizualizat: |
de 20650 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
pTn
Data înscrierii: 29/Iul/2014 Ultima vizita: 21/Apr/2024 Mesaje: 218
|
Trimis: Mar 12 Ian 2016 07:55:04 Titlul subiectului: Vienna's line 62 |
183269 |
|
...is since November completely low floor, so only Ulf type A1 trams are in service there.
More pics about it here: http://public-transport.net/a/Wien/Linie62/
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.36 kb |
Vizualizat: |
de 20061 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.4 kb |
Vizualizat: |
de 20061 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
194.61 kb |
Vizualizat: |
de 20061 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
pTn
Data înscrierii: 29/Iul/2014 Ultima vizita: 21/Apr/2024 Mesaje: 218
|
Trimis: Dum 21 Feb 2016 11:07:23 Titlul subiectului: U1 Oberlaa |
183794 |
|
Some actual pics from building the U1 extension to Oberlaa:
http://public-transport.net/metro/U1_Oberlaa/201602/index.html
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.61 kb |
Vizualizat: |
de 19652 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.9 kb |
Vizualizat: |
de 19652 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.43 kb |
Vizualizat: |
de 19652 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
pTn
Data înscrierii: 29/Iul/2014 Ultima vizita: 21/Apr/2024 Mesaje: 218
|
Trimis: Mie 16 Mar 2016 20:46:01 Titlul subiectului: |
184137 |
|
trollino a scris: | Viena isi schimba flota de autobuze, vor fi achizitionate 217 autobuze noi pana in 2016, aproximativ jumatatea flotei de autobuze. Interesant de remarcat faptul ca Viena renunta la autobuzele pe gaz LPG Graf & Stift si vor cumpara diesel-uri, Mercedes Citaro euro 6, autobuze hibride Volvo 7900 sase bucati si doisprezece midibuze electrice facute in colaborare de Siemens si Rampini. Si ca in orice oras european vienezii sunt rugati sa voteze culoarea autobuzelor.
...
|
And here now pics from Vienna Lines bus fleet including MAN buses, the new Citaros and a hybrid bus from Volvo.
http://public-transport.net/bus/Wien/
Descriere: |
MAN NL243 will leave the fleet soon |
|
Mărime fișier: |
106.81 kb |
Vizualizat: |
de 19242 ori |
|
Descriere: |
A MAN NL273T3 standard bus |
|
Mărime fișier: |
96.69 kb |
Vizualizat: |
de 19242 ori |
|
Descriere: |
Mercedes Citaro G 2, or NG265 as they are called in Vienna |
|
Mărime fișier: |
121.76 kb |
Vizualizat: |
de 19242 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.37 kb |
Vizualizat: |
de 19242 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Sâm 04 Iun 2016 18:20:39 Titlul subiectului: |
185505 |
|
Astazi autobuzele MAN NL 243 au circulat pentru ultima data in Viena.
[url] http://public-transport.net/bus/Wien/NL243/ [/url]
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 29 Iun 2016 19:04:05 Titlul subiectului: |
185791 |
|
Se pare ca in Viena autobuzele hibrid au fost un esec. Exploatarea si intretinerea lor este extrem de scumpa, iar consumul este nesemnificativ mai redus fata de autobuzele diesel clasice prin faptul ca aceste autobuze circula mai mult pe motorul diesel decat pe cel electric. Astfel, in aceste conditii Wiener Linien a decis sa renunte la cele 6 autobuze hibrid Volvo, iar din cate se pare vineri 1 iulie va fi ultima lor zi de circulatie pe linia 4A. Dupa aceea din cate se pare acestea vor fi scoase la vanzare, fiind interesate de ele regia de transport din Budapesta (BKV).
Articolul e in limba maghiara dar poate fi tradus cu google translate.
[url] http://www.regionalbahn.hu/2016/06/Wien-Hybridbus-Servus.html [/url]
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
pTn
Data înscrierii: 29/Iul/2014 Ultima vizita: 21/Apr/2024 Mesaje: 218
|
Trimis: Sâm 19 Noi 2016 11:25:05 Titlul subiectului: Ulf on line 60 |
187179 |
|
http://public-transport.net/a/Wien/Linie60/
Pics from Vienna's line 60 with its type Ulf trams.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.93 kb |
Vizualizat: |
de 15767 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.98 kb |
Vizualizat: |
de 15767 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
202.35 kb |
Vizualizat: |
de 15767 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
pTn
Data înscrierii: 29/Iul/2014 Ultima vizita: 21/Apr/2024 Mesaje: 218
|
Trimis: Sâm 06 Mai 2017 18:53:33 Titlul subiectului: [A-W] Tramwaytag in Wien/Vienna |
189982 |
|
Today was a exhibition at two depots, the U6 depot at Michelbeuern and at the tram depot Gürtel with some old and newer trams. There was also a shuttle service with museum trams.
for more pics see: http://public-transport.net/tram/Tramwaytag17/
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
160.78 kb |
Vizualizat: |
de 14477 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.45 kb |
Vizualizat: |
de 14477 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
157.04 kb |
Vizualizat: |
de 14477 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
pTn
Data înscrierii: 29/Iul/2014 Ultima vizita: 21/Apr/2024 Mesaje: 218
|
Trimis: Mie 03 Ian 2018 07:22:54 Titlul subiectului: Wiener Lokalbahn - Vienna - Baden line |
193079 |
|
There is a LRV line between Vienna and Baden, a small city south of Vienna. It uses LRVs very similar to tramways and the U6 T-type underground. This line became more and more popular over the years.
Here the 2017 pics from the so called "Badner Bahn": http://public-transport.net/tram/WLB/WLB17/
Descriere: |
Wolfganggasse depot, which will be closed in March 2018 |
|
Mărime fișier: |
123.01 kb |
Vizualizat: |
de 12615 ori |
|
Descriere: |
Former stop Inzersdorf Personenbahnof |
|
Mărime fișier: |
115.48 kb |
Vizualizat: |
de 12615 ori |
|
Descriere: |
A close by street crossing |
|
Mărime fișier: |
115.35 kb |
Vizualizat: |
de 12615 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|