Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri / Articole de presa

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul DÂMBOVIȚA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Lun 30 Mar 2009 13:10:09    Titlul subiectului: Stiri / Articole de presa 108766

http://www.ziardambovita.ro/index.php?categoryid=9&p2_articleid=19913

"Servicii la standarde romanesti
- Alexandru ARSENE
Data: Martie 24, 2009
Print Email

Pentru ca au ramas nereformate,
Desi sectorul serviciilor si-a adus anul trecut cea mai mare contributie in Produsul Intern Brut al Romaniei,acest fapt nu s-a datorat calitatii lui, ci mai degraba apetitului nestavilit pentru consum, temperat de-abia acum cand criza financiara bate la usa. Un domeniu din sfera serviciilor, transportul in comun, lasa de dorit. Nu doar la nivelul Targovistei, ci si la nivel de judet.Desi ne-am fi asteptat ca prin aparitia concurentei, “maxi-taxi-urile’’, sa asistam la o imbunatatire a calitatii serviciului cu pricina, ne confruntam de fapt cu inrautatirea sa.
O surpriza extrem de neplacuta a oferit-o clientilor sai,cel mai vechi operator de transport din judetul Dambovita, SC MONDOTRANS SA,lasandu-si fara nici o explicatie sutele de calatori sa astepte ore in sir prin statii fara a se obosi sa-i anunte despre schimbarea dupa bunul plac al firmei, a orelor de plecare a autobuzelor, evident altele decat cele cu care toti se obisnuisera. Astfel ca, mai multe zile la rand elevi si oameni care trebuiau sa ajunga la serviciu au rebegit ore in sir in statii fara ca macar cineva sa le dea o simpla explicatie. Si culmea, platitorii milioanelor de lei pe abonamente au parte de asemenea surprize tocmai dupa ce abonamentele s-au scumpit cu o suta de mii, trezindu-se umiliti pe bani mai multi din motive pe care nimeni nu le stie cu precizie.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Vin 04 Iun 2010 09:56:15    Titlul subiectului: 2010-06-03 127932

http://www.adevarul.ro/locale/targoviste/Ambitie-_Isi_cauta_dreptatea_la_500_de_kilometri_distanta_de_Targoviste_0_273573063.html

"Ambiție: Își caută dreptatea la 500 de kilometri distanță de Târgoviște

Adriana Răceanu, Ion Obăgilă

Joi 3 iun 2010

Târgoviște
Juristul Andrei Gheorghe este convins că judecătorii de la Târgoviște nu au fost imparțiali

Tânărul Andrei Gheorghe a fost obligat de Tribunalul Dâmbovița să plătească 5000 de lei onorariu pentru avocatul părții adverse. Povestea juristului Andrei Gheorghe a făcut vâlvă anul trecut, atunci când a filmat mașina Poliției Rutiere parcată neregulamentar într-o stație de autobuz din oraș.

Andrei Gheorghe, jurist la Primăria Târgoviște pătimește pentru că a dovedit că are mai mult simț civic decât ar trebui să ai în România. De un an de zile, tânărul se judecă cu polițistul pe care l-a reclamat pentru abuz în serviciu și lipsire de libertate. Dosarul, după ce a trecut pe la Parchet, unde nu s-a dispus nici măcar începerea urmăririi penale, a ajuns în fața instanței. La Târgoviște, Andrei Gheorghe a pierdut procesul. Mai mult, i s-au stabilit și cheltuieli de judecată în sumă de 5000 de lei, reprezentând onorariu pentru avocatul polițistului. „Este strigător la cer. Eu am fost prejudiciat și mă trezesc obligat să plătesc o sumă imensă”, spune Andrei Gheorghe.

Înalta Curte de Casație și Justiție a acceptat cererea de strămutare a dosarului

Juristul Andrei Gheorghe s-a adresat Înaltei Curți de Casație și Justiție, solicitând strămutarea procesului. „Sunt convins că în Dâmbovița și Prahova, polițistul are relații și o să pierd”, spune Andrei Gheorghe. Înalta Curte a hotărât ca procesul să se judece la Târgu Mureș. Tânărul crede că, la 500 de kilometri distanță de Târgoviște, își poate găsi dreptatea. „Am atașat la motivele de recurs, ca să arăt reaua credință a instanței Tribunalului Dâmbovița, o decizie a Înaltei Curți de Casație și Justiție din 2008 într-o speță similară. Un cetățean fusese obligat de Curtea de Apel Ploiești să plătească 200 de milioane de lei drept cheltuieli de judecată, iar Înalta Curte i-a redus onorariul de avocat de la 200 de milioane de lei la 10 milioane de lei”, declară Andrei Gheorghe.

Luat pe sus și dus la secție pentru curajul său

Povestea juristului Andrei Gheorghe a făcut vâlvă anul trecut, atunci când tânărul a filmat două mașini ale Poliției Rutiere parcate neregulamentar într-o stație de autobuz. Gestul i-a fost taxat de polițiști, care l-au luat pe sus și l-au dus la secție, motivându-se că nu a vrut să se legitimeze. În realitate, există o filmare care demonstrează clar că Andrei Gheorghe a prezentat lucrătorilor de poliție cartea de identitate. „M-am adresat Parchetului cu plângere împotriva polițistului și până la urmă am ajuns să plătesc 5000 de lei cheltuieli de judecată. Nu mă las. Voi merge chiar și la Curtea Europeană a Drepturilor Omului. Nu renunț la acest proces decât dacă polițistul recunoaște ce s-a întâmplat cu adevărat în februarie 2009”, declară Andrei Gheorghe. Polițistul Ilie Cezar Gabriel susține că la fața locului Andrei Gheorghe a izbucnit în furie, adresând injurii lucrătorilor de la Rutieră. La vremea respectivă, polițistul a fost sancționat de șeful IPJ Dâmbovița cu mustrare scrisă pentru „depășirea atribuțiilor de serviciu și comportare necorespunzătoare”.
"


Ultima modificare efectuată de către Arhiva de Presa la Mar 26 Iul 2011 14:43:07, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Sâm 24 Iul 2010 12:49:04    Titlul subiectului: 2010-07-24 130628

http://www.adevarul.ro/locale/targoviste/Resemnare-_Troleul_targovistean-mort_si_ingropat_0_304169831.html

Ce s-a ales din frumoasele povesti cu reabilitarea transportului electric cu troleibuze? Nimic, vorbe in vant... Evil or Very Mad

Totusi e bine ca presa a inceput, desi anemic, sa-si indrepte atentia si asupra acestor aspecte, poate ca (doar) "stransi cu usa" gusatii politici vor face ceva si in folosul cetatenilr, nu doar in al burtilor si cefelor lor umflate...

"Resemnare: Troleul târgoviștean, mort și îngropat

Adriana Răceanu, Ion Obăgilă

Sâmbătă 24 iul 2010

Târgoviște

Troleibuzele așteaptă să fie duse la topit

Administrația nici măcar nu se mai gândește să reactiveze transportul electric de călători. În același timp, în Occident, se duc campanii susținute pentru promovarea energiilor neconvenționale și protejarea mediului.

Existau linii de troleu care străbăteau întreg orașul. Autoritățile susțineau că este cea mai bună soluție de transport călători. La prețuri minime, atât pentru prestator, cât și pentru beneficiari. Se investiseră zeci de miliarde de lei vechi în rețelele electrice construite din sârmă de cupru și în mașini. Cu toate acestea, troleibuzul târgoviștean și-a încetat activitatea prin 2007. Motivația administrației, atunci când au fost scoase din circulație aceste mijloace de transport, s-a legat de nerentabilitate. Motoarele troleelor consumau prea multă energie electrică, lăsând la o parte că numărul navetiștilor se diminua continuu din cauza reducerilor de activitate în multe componente industriale. Așa s-a văzut târgovișteanul înghesuit în microbuze.

Troleibuzele au luat drumul către fier vechi

Rețelele electrice care formau liniile de troleu zac și acum pe deasupra bulevardelor din municipiu. Doar pe șoseaua Târgoviște-Găești, în zona Combinatului de Oțeluri Speciale, cablurile au fost date jos de curând, fiindcă au deranjat în timpul lucrărilor de asfaltare. Dacă în statele vest-europene se pune baza pe transportul de călători ecologic, nepoluant, la Târgoviște, troleul a fost îngropat. Mașinile au fost casate sau așteaptă să ajungă la fier vechi. City managerul orașului, ing. Marius Constantinescu, afirmă că nici nu se mai ia în discuție posibilitatea repunerii în funcțiune a liniilor de troleu. „Cheltuiala ar fi foarte mare, după ce a trecut atâta timp. Nu ne putem compara cu Occidentul, având în vedere că prețul la energie electrică la noi este ridicat”, declară Marius Constantinescu.

Angajament pentru reducerea emisiilor de CO2

Uniunea Europeană, conștientă de nivelul ridicat al poluării din mediul urban, a lansat un proiect prin care ajută administrațiile să pună la punct transportul public electric. Primarul Târgoviștei s-a angajat în fața Comisiei Europene să reducă emisiile de CO2 cu 20% până în 2020, însă administrația nu se gândește la reactivarea liniilor de troleu, ca la o soluție pentru atingerea acestui angajament. „Se încheie nefericit un capitol important în transportul public târgoviștean. Să sperăm că, în cele din urmă, cei din Primărie și Consiliul Local Târgoviște, dar și cei de la Transport Public, să-și dorească și să reușească să aducă troleibuze, chiar și second-hand, pentru a pune în valoare investiția deja făcută în rețeaua de transport ecologic cu troleibuze”, spune târgovișteanul Cătălin Ghiță
."


Ultima modificare efectuată de către Arhiva de Presa la Mar 26 Iul 2011 14:43:37, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Sâm 31 Iul 2010 14:50:35    Titlul subiectului: 2010-07-31 131015

O.N.G. Transira continua demersurile pentru a determina autoritatile abilitate sa-si reconsidere pozitia fata de sistemul de transport electric cu troleibuze din Targoviste:

http://www.adevarul.ro/locale/targoviste/Replica-_Un_ONG_din_Medias_ii_da_peste_nas_Primariei_Targoviste_0_308369444.html

"Replică: Un ONG din Mediaș îi dă peste nas Primăriei Târgoviște

Adriana Răceanu, Ion Obăgilă

Sâmbătă 31 iul 2010

Târgoviște

Troleibuzele erau funcționale când s-a luat decizia închiderii traseului electric. Transportul public pe bază de energie electrică este cel mai ieftin din lume. Troleibuzul târgoviștean poate fi repus în funcțiune cu fonduri UE nerambursabil, contribuția administrației locale fiind minimă.

Materialul publicat de „Adevărul de Seară” cu privire la soarta troleibuzului târgoviștean a atras atenția organizației nonguvernamentale Transira, din Mediaș, care militează pentru introducerea, păstrarea sau dezvoltarea sistemelor de transport ecologic. Silviu Sîntea, președintele Transira, ne-a contactat imediat, considerând demersul nostru un pilon de sprijin pentru punerea în mișcare a autorităților. Prin Programul Regio, Uniunea Europeană finanțează proiectele care privesc reabilitarea/modernizarea infrastructurii de troleibuze, iar contribuția autorităților este mică, sub 5% din valoarea lucrărilor.

Energia electrică, mai ieftină decât combustibilii petrolieri

Președintele Transira susține că, dacă administrația ar dori, troleibuzul târgoviștean ar putea fi repus în funcțiune cu ușurință. „Nu ar fi nevoie de investiții foarte mari. Câteva troleibuze second-hand (există pe piață astfel de vehicule cu o stare tehnică excelentă), refacerea rețelei în zona viaductului și, eventual, trecerea la 600 V, prin modificarea substației de redresare. Afirmația city-managerului orașului, că nu ne putem compara cu Occidentul, având în vedere că prețul la energie electrică este mai ridicat la noi, este nefondată. Oriunde în lume, prețul energiei electrice este mai mic decât cel al combustibililor petrolieri. De aceea se extind rețelele de transport electric, nu numai datorită poluarii zero”, spune Silviu Sîntea.

Informări fără raspuns

Asociația Transira a trimis către municipalitatea târgovișteană, încă din 2008, o informare detaliată cu privire la modalitățile de finanțare pentru dezvoltarea unei rețele viabile de troleibuze, însă nu a primit niciun răspuns oficial. Doar promisiunea că problema va fi studiată cu maximă responsabilitate. City managerul Târgoviștei, ing. Marius Constantinescu, a declarat pentru „Adevărul de Seară” că o să caute posibile variante de finanțare cu fonduri europene împreună cu Compartimentul Tehnic din primărie. „Dacă noi nu vom reuși, vom lua legătura cu acest ONG. Trebuie să efectuăm și un studiu, ca să facem o treabă bună”, afirmă Marius Constantinescu. „Mi-ar plăcea să se renunțe definitiv la cutiile alea de sardele numite microbuze. S-au adus câteva autobuze second-hand, de prin Germania, dar, știți și dumneavoastră, cu o floare nu se face primăvară. Trebuie infuzie de capital, nu glumă. De troleu, ce să vă zic, îmi plăcea să mă plimb. Mare păcat că s-a desființat. Țin minte că mașinile erau funcționale când s-a luat decizia de a se închide traseele”, spune un târgoviștean de vârsta a treia.
"


Ultima modificare efectuată de către Arhiva de Presa la Mar 26 Iul 2011 14:43:53, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Mar 15 Feb 2011 13:30:40    Titlul subiectului: 2011-02-15 139968

http://www.adevarul.ro/locale/targoviste/9-000_de_calatori-debarcati_la_marginea_Targovistei_0_427757506.html

"CAPĂT DE LINIE! 9.000 de călători, debarcați la marginea Târgoviștei

Adriana Răceanu, Ion Obăgilă

Marți 15 feb 2011

Târgoviște

Bătrâni sau copii, călătorii sunt debarcați la margine de oraș

Oamenii sunt hotărâți să meargă în număr mare în fața Primăriei Târgoviște, dacă nu se va crea stație la Pavcom. Elevi, studenți și salariați care fac naveta zilnic către Târgoviște cu autobuzele celei mai vechi societăți de transport din județ sunt tratați discreționar de către administrația locală.

Societatea Mondotrans este obligată să-i lase pe călători la margine de oraș, de unde ar trebui să pornească pe jos către centru sau să plătească alți bani și să se îmbarce în microbuzele transportului local, de fiecare dată super aglomerate.

“Cu ce să mai achit alte bilete? Am ales să merg pe jos. De la Romlux până la CEC, în centru, unde am eu treabă, cred că sunt vreo patru kilometri, dar nu am încotro”, spune o bătrână din Butoiu.

Dâmbovițenii care locuiesc în comunele situate pe rutele celorlalte patru firme de transport care aduc călători la Târgoviște nu se confruntă cu aceeași problemă, fiindcă autobuzele respective au acces la stații aproape de centrul orașului sau la gară.

Legea - pentru unii mumă, pentru alții, ciumă

“Când s-a dat hotărârea de Consiliu Local, toți operatorii eram în aceeași situație. Acum, doar Mondotrans nu poate pătrunde în oraș. Pentru Millenium s-a creat stație la Gara. Pentru Boss și Aurora, la sensul giratoriu, pe Șoșeaua Găești, iar Atycului i s-a aprobat autogară într-o curte, pe Tudor Vladimirescu. Pe noi nu vor să ne lase să intrăm până la Pavcom, unde a funcționat cândva autogara, iar oamenii sunt obișnuiți să fie debarcați acolo”, afirmă Cătălin Rădulescu, directorul Mondotrans SA.

Situația s-a agravat zilele acestea, după ce conducerea firmei de transport a decis să aducă oamenii la Pavcom, având în vedere că șoseaua de centură a municipiului este în lucru și nu se poate circula decât cu foarte mare greutate.

“Noi avem contract de delegare de gestiune pentru trasee cu Consiliul Județean, căruia i-am solicitat rută ocolitoare, așa cum spune legea, fiindcă strada Laminorului va fi în lucru 24 de luni. Consiliul Județean a trimis adresă către Primăria Târgoviște încă din 26 ianuarie, dar nu am primit răspuns”, completează Cătălin Rădulescu.

Litigiul s-a mutat în instanță

Până la acest moment, Poliția Rutieră și A.R.R. au aplicat S.C. Mondotrans S.A. peste 100 de sanțiuni, în valoare de 10.000 de lei fiecare. Procesele verbale au ajuns în instanță, fiind contestate. Primul termen de judecată a fost stabilit pentru ziua de astăzi, 15 februarie.

Primarul Gabriel Boriga consideră că la mijloc este vorba despre un scandal artificial. “Există o lege care se aplică 100%, în mod corect și echitabil tuturor operatorilor de transport”, afirmă edilul.
Adaugă Comentariu"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mihai1992



Data înscrierii: 11/Iun/2009
Ultima vizita: 01/Iun/2013
Mesaje: 23
Locație: Targoviste

MesajTrimis: Sâm 01 Iun 2013 10:51:58    Titlul subiectului: 164833

http://adevarul.ro/locale/targoviste/statie-metrou-usor-locul-fost-impuscat-ceausescu-1_51a99abdc7b855ff56481e15/index.html#



Consiliul Local din Târgoviște vrea să construiască un metrou ușor în municipiu. Traseul de 9 kilometri ar urma să treacă și prin unitatea militară în care au fost împușcați soții Ceaușescu în 1989. Metroul ușor va face legătura dintre zona comercială din Târgoviște, gară și campusul universitar.


''Metroul ușor ar porni din zona magazinelor din centru pe linia uzinală a UPET, va traversa strada Tudor Vladimirescu, va trece prin terenul de la fosta unitate militară de la gară, apoi pe calea ferată curentă și va avea stații la viitoarele centre comerciale din zona micro 6, la sala sporturilor, autogară, halta Teiș cu legătură către unitatea militară de acolo, tot pe calea ferată spre un centru comercial, campusul universitar până în zona industrială de nord din Târgoviște'', a precizat arhitectul Dan Nițescu, reprezentantul firmei care execută Planul Urbanistic General (PUG) al Târgoviștei. Traseul metroului ușor ar urma să fie de aproximativ nouă kilometri. În prezent calea ferată uzinală de la UPET este nefolosită. În schimb, reprezentanții Consiliului Județean (CJ) Dâmbovița, instituție care administrează terenul fostei baze militare, spun că nu au fost consultați cu privire la investiție. ''Nu ne-am pus de acord și trebuie să facem lucrul ăsta săptămâna viitoare. Am dat o temă celor din CJ, cum dezvoltăm zona fostei unități militare de la gară. Lucrurile astea trebuie discutate mai mult'', a declarat, vineri, pentru AGERPRES, președintele CJ Dâmbovița, Adrian Țuțuianu. Proiectul Planului Urbanistic General al municipiului (PUG) a fost licitat în 2006. Arhitecții au lucrat la PUG în perioada 2006 – 2008, după care lucrările au fost oprite din lipsa finanțării. Termenul până la care PUG trebuie să fie aprobat este 2015. Recent, firma câștigătoare a proiectului a prezentat consilierilor stadiul PUG, pentru a obține un accord de principu asupra documentului.


Ei,de asta ce spuneti?Stiu ca a mai fost vorba de asa ceva in paleolitic(undeva prin 2005) si nu s-a realizat nimic.Dar atunci primar era altcineva,iar cel ce este acum chiar face treaba buna.Linia exista,mai trebuie doar cateva ajustaje si desigur,statiile.Ar fi foarte frumos daca s-ar face asa ceva.
In orice caz,ieri am fost placut surprins cand m-am dus la statia din microXI si asteptau sa plece in cursa 5(cinci) autobuze.Au mai adus cateva bucati,pote voi reveni si cu poze.Si din ce am observat au mai disparut din microbuze Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 01 Iun 2013 13:07:20    Titlul subiectului: 164840

Proiectul suna bine. Acum o intrebare. Care sunt sursele de finantare ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 01 Iun 2013 19:41:51    Titlul subiectului: 164851

stai linistit e doar gargara...s-a mai vorbit de acest proiect inainte de 2008, , evident ca nu s-a facut nimic, acum s-a scos iar de la naftalina pentru fraieri....daca tot se vrea sa se faca ceva pentru traqnsportul public, sa se respetce promisiunile facute in 2008 de actualul primar (la al doilea mandat), ca va reintroduce troleibuzele in oras...si aceasta a fost doar o promisiune, pana acum nu s-a facut nimic, intre timp reteaua a fost deteriorata pe mai multe portiuni
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Mihai1992



Data înscrierii: 11/Iun/2009
Ultima vizita: 01/Iun/2013
Mesaje: 23
Locație: Targoviste

MesajTrimis: Sâm 01 Iun 2013 23:23:56    Titlul subiectului: 164863

Eheee,nu e doar deteriorata...e distrusa complet in proportie de 50-60%.S-a ales praful!Si anul trecut il auzeam pe directorul de la AITT cum ca o sa facem si o sa dregem multe pentru reintroducerea troliebuzelor.Fassss!Macar au inceput sa mai dispara din microbuze!
@guest:Care sunt sursele de finantare?Cu siguranta ca daca chiar se vrea se va incerca accesarea unor fonduri europene.Gandeste-te numai ca trebuie amenajate statiile,achizionate ceva garnituri,ceva ajustaje la linia ferata si electrificarea ei(sau nu).Ar fi o investitie de cate milioane de euro,iar primaria nu are chiar asa fonduri mari incat sa poata sustine singura un asemnea proiect.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Tudor



Data înscrierii: 21/Aug/2013
Ultima vizita: 02/Feb/2020
Mesaje: 38
Locație: Targoviste

MesajTrimis: Mar 19 Ian 2016 22:59:50    Titlul subiectului: 183360

http://soimuldambovitean.ro/exclusiv-transportul-public-va-fi-modernizat-complet-in-targoviste/

"Exclusiv! Transportul public va fi modernizat complet în Târgoviște
Posted on January 18, 2016 by Marius Dumitrache in Administratie // 2 Comments
autobuz-electric

Invitat la emisiunea “Riposta”, de la Columna TV, Cristi Stan, primarul interimar Târgoviștei, a dezvăluit proiectele de anvergură pe care municipalitatea le pregătește anul acesta pentru dezvoltarea comunității din cadrul fostei cetăți de scaun a Țării Românești.

Astfel, alături de complexul sportiv din zona fostei unități militare de la gară (care va include un stadion ultramodern, terenuri de antrenament, terenuri de tenis etc), reabilitarea și modernizarea cinematografului Independența (prin CNI), reînceperea programului de anvelopare a blocurilor, refacerea și modernizarea platourilor din Piața Mihai Viteazul și Piața Tricolorului, reabilitarea Complexului Național Muzeal Curtea Domnească (cu rețea gratuită de internet în zona centrală), construcția de locuințe sociale pentru tineri și finalizarea Complexului Național Olimpic de Natație, Primăria Municipiului Târgoviște pregătește documentația pentru un proiect în valoare de 24 de milioane de euro, pe Axa 4 din Programul Operațional Regional, cu finanțare în următorul exercițiu financiar european.

“Este vorba despre un amplu proiect de modernizare completă a transportului public, cu mijloace de transport electrice, moderne și foarte ieftine, un proiect la care ținem foarte mult să-l implementăm și care va schimba fața întregii zone. Târgoviștea va fi liderul unei asociații ce va reuni și toate comunele limitrofe: Ulmi, Răzvad, Dragomirești și Aninoasa, proiect pe care sperăm să-l finalizăm în 3-4 ani, în parteneriat cu Consiliul Județean”, a mărturisit Cristi Stan."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 23 Ian 2016 00:41:07    Titlul subiectului: 183405

Vine campania....sigur asta va candida si la viitoarele algeri, si stiu multe persoane care la alegerile anterioare au votat candidatul care promisese reintroducerea troleibuzului....n-a fost sa fie insa...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Tudor



Data înscrierii: 21/Aug/2013
Ultima vizita: 02/Feb/2020
Mesaje: 38
Locație: Targoviste

MesajTrimis: Lun 08 Mai 2017 13:35:29    Titlul subiectului: 189988

S-a năruit si ultima speranță!
http://www.gazetadambovitei.ro/administratie/primaria-targoviste-a-inceput-strangerea-cablurilor-si-consolelor-fostei-retele-de-transport-public-cu-troleibuze/

Primăria Târgoviște a început strângerea cablurilor și consolelor fostei rețele de transport public cu troleibuze

Primăria Târgoviște a început strângerea cablurilor și consolelor fostei rețele de transport public cu troleibuze.
Primăria Târgoviște strânge cablurile și consolele fostei rețele de transport public cu troleibuz care a funcționat în municipiul între 1994 – 2005. Atât rețeau, cât și troleibuzele au intrat în conservare în august 2005, când Transportul Public S.A., aparținând primăriei Târgoviște, a intrat într-o asociere cu o societate privată, în anul 2009 luând ființă AITT (Asociația Investitorilor în Transport Târgoviște). Începând cu anul 2005, societatea a preluat parcul Transport Public S.A., cu timpul vehiculele nefolosite (inclusiv troleibuzele) fiind casate și valorificate. În toamna lui 2005, un englez a realizat o serie de filmări în România, în câteva orașe care aveau transport public cu troleibuze, printre care și Târgoviște. În imagini se vede că troleibuzele nu mai sunt folosite, fiind înlocuite cu autobuze și microbuze.


În aceași timp, edilul afirma că „pentru viitor se are în vedere achiziționarea de troilebuze ușoare, cu consum redus de energie electrică.” Despre achiziționarea unor astfel de mijloace de transport s-a vorbit și în 2012, în contextul necesității reducerii poluări urbane. Declarațiile nu s-au concretizat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul DÂMBOVIȚA Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community