Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri/Articole de presa Baia Mare

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul MARAMUREȘ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 11 Dec 2014 09:08:51    Titlul subiectului: Stiri/Articole de presa Baia Mare 175958

http://adevarul.ro/locale/baia-mare/gest-incredibil-facut-sofer-autobuz-baia-mare-fapta-sefii-i-au-dat-bani-plus-salariu-1_548823db448e03c0fda02ddc/index.html

"Gest incredibil făcut de un șofer de autobuz din Baia Mare. Pentru fapta sa șefii i-au dat bani în plus la salariu

10 decembrie 2014

de Rares Moise

Un șofer de autobuz a fost recompensat de șefii săi acum, în pregul Crăciunului, pentru că a dat dovadă de mult bun simț și a făcut un gest pe care unii cu siguranță că nu l-ar fi făcut. ȘTIRI PE ACEEAȘI TEMĂ Nervi întinși la maximum pe șosele. 145 km de drumuri din pământ, calv... La sediul societății S.C. URBIS S.A. Baia Mare s-a primit o scrisoare de mulțumire din partea unui băimărean, care și-a pierdut portofelul cu actele într-un mijloc de transport în comun. Acesta și-a recuperat portofelul de la conducătorul auto Marc Marcel. ”Subsemnatul Oniga Marcel, domiciliat în Baia Mare, str. Progresului, nr. 50, ap. 2, județul Maramureș, posesor al Legitimației de călătorie nr. 9911/2014, am bucuria de a vă comunica că în seara zilei de 29.10.2014 pe linia nr.1 mi-am pierdut portofelul în autobuz. Mi-am dat seama imediat după coborâre că nu am portofelul, iar autobuzul a pornit repede din stație și în spatele lui se găsea un troleibuz. Aproximativ după o oră am fost sunat la telefonul mobil de către șoferul autobuzului. Acesta a găsit în portofel cărțile mele de vizită. Ne-am dat întâlnire în stația Pietrosul și șoferul mi-a înmânat portofelul din care nu lipsea niciun document sau bani. Șoferul se numește Marc Marcel, un om care merită felicitări și rog ca această scrisoare să fie prelucrată cu toți șoferii și controlorii. Încă odată felicitări, aprecieri și mulțumiri”. Având în vedere gestul conducătorului auto Marc Marcel, conducerea S.C. URBIS S.A. Baia Mare l-a recompensat."

_______________________________________________

Desigur, fapta - si rasplata - daca sunt pe bune, sunt de laudat.
Insa eu, fiind trait in Tiganistan, printre "sudisti", ma gandesc ca e o metoda buna de "aplicat" pentru o marire, vorbesti cu un "nene" sa-ti trimita o multumire si ... Cool Twisted Evil

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 26 Mai 2017 12:56:55    Titlul subiectului: 190185

Din site-uri de specialitate straine aflam urmatoarele(traducere cu google translate)

Pentru noua linie de zece troleibuze noi vor fi anunțate

K. Budach - 08/05/17

Consiliul Local a aprobat o extindere traseu din Baia Mare și intenționează să prezinte oferte pentru 10 troleibuze noi. sunt furnizate Subvenționarea, permisul este încă neclar.

Ca o nouă rută este o extensie a liniilor de troleibuz prin centrul comercial AUCHAN afară, în satul raurilor Sasar din satul vecin Recea, care este format din cinci sate și în jur de 6.000 de locuitori. În prezent, aici deservită de linia 28, dar în prezent numai 12x de zi cu zi. De asemenea, în discuție este o extensie pentru micul oraș Tăuții Măgherăuș, aproximativ 6 km de gara Baia Mare. Populația de aproximativ 7.000 de locuitori, dar apropierea aeroportului Baia Mare face această destinație interesantă.

Troleibuzul în oraș a fost deschis în 1996 și este în prezent operat cu 15 troleibuzelor. Acestea nu includ numai 2013/14 opt Solaris Trollino achiziționat 12 trei Volvo / Ramseier & Jenzer masini din anul 1985 articulat în Berna și mașini Saurer / Hess-articulat din 1982 de la Winterthur. Patru alte Winterthur și alte două mașini Bernezi articulat, deoarece au fost retras de la SC Urbis SA Baia Mare.

Eșalonarea a fost posibilă după linia 51 la porțiunea din Gara 08.15.2016 după o decizie a zonei metropolitane Baia Mare - a fost scurtat URBIS și funcționează ca o linie de 50 de atunci. Mai mult, există aici și 6:30 - 8:00 la 12:00 la 15:30, la intervale de 10 minute, la intervale de altfel în ziua de 15 minute. Un centru comercial AUCHAN doar 54 se deplasează acum 2.014 ruta de troleibuz nou deschis la fiecare 15/20 de minute.

http://www.trolleymotion.eu/www/index.php?id=38&L=0&n_ID=2702

Adica se doreste achizitionarea altor 10 troleibuze noi, extindere de retea dar totodata aflam si ca parcul de troleibuze a fost subtiat, casandu-se cateva troleibuze mai vechi. Ma bucura insa faptul ca Baia Mare este influentata de Cluj Napoca, in bine Smile Totodata traseul 51 s a transformat dinou in 50 si intoarce la Gara CFR.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ghermanlucadanny



Data înscrierii: 17/Aug/2020
Ultima vizita: 15/Mar/2024
Mesaje: 21
Locație: Baia Mare

MesajTrimis: Sâm 20 Mai 2023 19:46:49    Titlul subiectului: 216301

„Principalele direcții de acțiune care se vor avea în vedere la elaborarea PMUD sunt creșterea siguranței tuturor participanților la trafic, în special a celor vulnerabili, promovarea mijloacelor de transport alternative și integrarea
lor cu transportul public pentru reducerea poluării mediului, redistribuirea spațiului străzii prin împărțirea echitabilă a acestuia între transportul individual motorizat, transportul public și transportul nemotorizat, mobilitatea cu emisii zero în transportul rutier, încurajarea mobilității active pentru îmbunătățirea stării de
sănătate a cetățenilor, asigurarea accesului facil și nediscriminatoriu la infrastructura și serviciile de transport, mai ales pentru persoanele cu venituri reduse sau persoanele cu nevoi speciale, asigurarea unor condiții de călătorie de calitate ridicată pentru pasageri, inclusiv a unui program predictibil la orele de vârf și a prioritizării transportului public, inclusiv în intersecții, asigurarea unei rețele de trasee accesibile, sigure, directe, coezive, atractive și confortabile pentru pietoni și persoanele care se deplasează cu bicicleta către stații de cale ferată, noduri intermodale și stații de transport public, precum și către dotările și echipamentele publice din teritoriu, dezvoltarea zonelor pietonale, respectiv dezvoltarea infrastructurii, dotărilor și serviciilor pentru mersul cu bicicleta”, arată inițiatorii proiectului de lege.

PMUD mai urmărește coordonarea conectivității la nivel urban și metropolitan, dezvoltarea nodurilor intermodale și optimizarea conexiunii acestora în teritoriu, promovarea transportului logistic ecologic, minimizarea efectului de segregare și a impactului asupra țesutului urban și periurban a coridoarelor de cale ferată, creșterea numărului de utilizatori pentru modurile de transport prietenoase cu mediul în detrimentul celor poluante, prin reducerea
spațiilor de parcare/staționare destinate acestora, utilizarea tehnologiei și a sistemelor de transport inteligente în
gestionarea mobilității urbane, culegerea anuală de date statistice relevante despre obiceiurile de deplasare ale locuitorilor care să sprijine serviciile de planificare în luarea unor decizii sau prioritizarea transportului public la nivelul infrastructurii rutiere prin introducerea sau alocarea de benzi dedicate transportului public de călători, în vederea reducerii timpilor de deplasare.

„Municipiile reședință de județ trebuie să asigure o cotă din stocul total de vehicule din categoriile M1, M2 și M3, așa cum sunt definite prin Regulamentul (UE) 2018/858 al Parlamentului European și al Consiliului din 30 mai 2018 privind omologarea și supravegherea pieței autovehiculelor și remorcilor acestora, precum și ale sistemelor,
componentelor și unităților tehnice separate destinate vehiculelor respective, de modificare a Regulamentelor (CE) nr. 715/2007 și (CE) nr. 595/2009 și de abrogare a Directivei 2007/46/CE, ce sunt în proprietatea acestora și/sau care sunt utilizate la transportul public de persoane să fie reprezentată de vehicule cu emisii 0, în următoarele
procente și termene:
până la data de 31 decembrie 2025 cel puțin 5%
până la data de 31 decembrie 2028 cel puțin 10%
până la data de 31 decembrie 2031 cel puțin 20%
până la data de 31 decembrie 2034 cel puțin 30%
până la data de 31 decembrie 2037 cel puțin 40%
până la data de 31 decembrie 2040 cel puțin 50%

Atât în zonele propuse spre urbanizare, cât și în zonele deja urbanizate propuse spre regenerare, modurile de transport vor fi prioritizate încă de la faza de proiectare în această ordine: mers pe jos, mers cu bicicleta, transport public, autoturism personal. Tot din faza de proiectare vor fi prevăzute și benzile dedicate transportului public de
călători. Planificarea și proiectarea rutelor de transport public în municipiul București și în municipiile de rangul I trebuie să urmărească îndeplinirea următoarelor ținte până la data de 31 decembrie 2030:
a) 90% dintre terenurile cu utilizare rezidențială din zonele deja urbanizate sau propuse spre urbanizare să aibă acces pietonal la rețeaua de transport public
b) instituțiile de învățământ, medicale, de îngrijire a vârstnicilor și comunitare să fie situate pe o rază de 300 de metri față de o stație de autobuz, de troleibuz, de tramvai, de tren ori metrou, existentă sau propusă
c) stațiile de autobuz, troleibuz și tramvai din interiorul localităților să fie amplasate în zone atractive, la distanță de cel mult 400 m una față de alta sau conform determinărilor autorităților contractante a serviciilor de transport public local de călători și luând în considerare specificul geografic și de densitate
d) cel puțin 60% din populație se află la mai puțin de 500 de metri distanță de o linie de transport public unde frecvența maximă este de 20 de minute. Frecvența va fi stabilită în funcție de numărul de călători”, se arată în proiectul adoptat de parlamentari și care acum merge la promulgare.

Este bine de știut că municipiile de rangul I au obligația să implementeze până la data de 31 decembrie 2027 sisteme de transport inteligente, precum sisteme de management al traficului care să prioritizeze circulația transportului public, sisteme de management al transportului public, sisteme de planificare a călătoriilor, sisteme de informare a călătorilor, sistemele de constatare a abaterilor, sisteme de bilete electronice, sisteme de management al parcărilor și centre de date urbane/regionale de mobilitate în format deschis, neproprietar.

Ar mai fi de precizat că municipiile reședință de județ au obligația să instituie, până la data de 1 noiembrie 2026, benzi dedicate transportului în comun, în baza prevederilor planului de mobilitate urbană durabilă pentru liniile de transport public cu o viteză medie de deplasare mai mică de 15 km/h.

Dragoș HOJDA

Link: https://ziarmm.ro/si-n-baia-mare-am-putea-avea-taxe-pentru-accesul-cu-masina-in-anumite-zone-din-oras/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul MARAMUREȘ Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community