Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Sâm 06 Noi 2010 14:52:50 Titlul subiectului: Macedonia, Skopje |
135954 |
|
Capitala Macedoniei a comandat unei fabrici chinezesti 202 autobuze moderne, care copiaza celebrul Heritage Routemaster de la Londra. Articolul a aparut in London Evening Standard de aseara, 05.11.2010. Costul investitiei este de 35.5 milioane de euro.
Ce este Heritage Routemaster Service? Este un serviciu de transport public cu autobuze de epoca, ce aduce aminte de primele double-deckere din Londra. Din varii motive, acest serviciu a fost suspendat de primarul Londrei, undeva prin 2005. Serviciul a fost reluat in schema foarte redusa, doar pe parti din liniile 15 (Tower Hill - Trafalgar Square) si 9 (Aldwych - Royal Albert Hall).
Cei din Skopje au argumentat investitia pentru atragerea de turisti!
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 18/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Iul 2015 00:08:37 Titlul subiectului: |
180194 |
|
Asa arata noile trenuri chinezesti pentru Macedonia.Trenurile sunt electrice si sunt formate din 3 vagoane.Acestea pot transporta 200 de calatori cu o viteza maxima de 160 km/h.Pozele sunt preluate de pe SSC:
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 07 Iun 2017 14:09:23 Titlul subiectului: |
190341 |
|
La Skopje (1 iunie 2017) este plin de autobuze rosii cu etaj, pe mai multe linii, dar apar si MAN-uri mai putin"atractive".
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
485.07 kb |
Vizualizat: |
de 7331 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
480.46 kb |
Vizualizat: |
de 7331 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
477.63 kb |
Vizualizat: |
de 7331 ori |
|
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 18/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 08 Iun 2017 16:10:23 Titlul subiectului: |
190370 |
|
In Skopje autobuzele principale sunt LAZ de 12 metrii si autobuzele etajate Yutong. In rest mai sunt si alte autobuze SH, unele ale unor firme private. Mercedes, MAN si Sanos sunt celelalte autobuze.
Apropo, acela nu este MAN, este Sanos, scrie si pe partea frontala daca te uiti mai atent.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 08 Iun 2017 16:26:22 Titlul subiectului: |
190371 |
|
Mi se pare foarte interesanta ideea de a folosi autobuze etajate, acestea pot fi o solutie destul de OK pentru traseele cu multi calatori si unde strazile sunt fie inguste, fie foarte aglomerate, mi se pare o idee de luat in calcul si pentru Bucuresti, sunt trasee unde aceste autobuze etajate ar fi foarte bine-venite.
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 18/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 08 Iun 2017 17:21:20 Titlul subiectului: |
190373 |
|
Ele initial au fost cumparate pentru a atrage turisti, de asta si design-ul asemanator cu vechile autobuze londoneze.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Vin 09 Iun 2017 15:54:15 Titlul subiectului: |
190387 |
|
Dar arata vai de capu lor (adica urate foc). Sunt banii lor, si daca vor ca Skopje sa aiab imagine de copie proasta imitatoare, asta e.
Supra etajatele nu sunt foarte bune pentru trasee urbane cu statii scurte, ca e greu de coborat si de urcat. Lasa ca au doar doua usi. Ajungi cu etajul gol, si parterul plin. Bine, nu cunosc foarte bine (sau la nivelul in care stiu stilul european standard sau american).
Lasa ca plata la sofer, e absolut aiuera, ca soferul sa se intoarca spre spate, ca sa ajunga la pasageri.
Dar sa vedem cum merge, ca sunt cica din 2011 aceste Yutonguri. N-am sa intru in discutii de fosta Yugoslavie, dar a fost distrusa, si acum e la rang de stanuri, unde numai chinezii baga bani (ca in tarile africane, etc)
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
iahim
Data înscrierii: 03/Mai/2016 Ultima vizita: 30/Sep/2022 Mesaje: 155 Locație: Craiova
|
Trimis: Vin 09 Iun 2017 17:04:08 Titlul subiectului: |
190389 |
|
Nu chiar! Slovenia si Croatia sunt foarte dezvoltate pentru ca au avut un real succes. Mai nou chiar si Muntenegru le urmeaza.
Tarile care nu s-au dezvoltat atat de mult din fosta Iugoslavie sunt Serbia, Macedonia, Bosnia si Hertegovina si Kosovo. Muntenegru e pe undeva pe la mijloc, avand anul acesta un IDU foarte ridicat.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mie 14 Iun 2017 01:47:52 Titlul subiectului: |
190463 |
|
Nu inteleg, apropos de ce succes? (Nu fac pe uratu, ci sunt curios si nu prea stiu stadiul actual in zona, ce stiu e de dinainte si in timpul razboiului)
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
iahim
Data înscrierii: 03/Mai/2016 Ultima vizita: 30/Sep/2022 Mesaje: 155 Locație: Craiova
|
Trimis: Mie 14 Iun 2017 07:14:35 Titlul subiectului: |
190465 |
|
Slovenia si Croatia s-au bucurat de un privilegiu foarte important pentru dezvoltarea lor, acordat de catre Occident, astfel incat au fost facute foarte multe investitii straine. Un alt lucru care le-a ajutat a fost turismul si orientarea lor occidentala. In 2004 respectiv 2013, Slovenia respectiv Croatia au intrat in UE, iar prima a adoptat si moneda euro si a intrat in spatiul Schengen.
Oricum e de ajuns sa vizitezi toate tarile ex-iugoslave si sa-ti faci o parere despre ele, existand diferente majore.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Joi 15 Iun 2017 04:02:17 Titlul subiectului: |
190475 |
|
Nu stiam ca turismul e asa de ridicat. Asta ar explica autobuzele cu doua etaje (desi eu le-as fi proiectat mai bine, adica cu usa mai in fata ca sa fie mai usor de intrat, retinand aspectul unui Routemaster).
Nu stiu care ar fi "look"ul autobuzului specific al Skopjiei, ca fiecare oras are asa ceva, Londra, New York, New Jersey au un aspect de care se tine cat de cat cont, si as putea zice ca si Bucurestiul, care a avut de multe decenii obsesia cu burduful. Ar putea fi facut comanda de sasiuri de la companii mai mari, si carosate intern. Ba chiar caroseria poate fi semi completa, dar trebuind un bot si spate original, in stilul tramvaielor.
Bravo lor ca totusi s-au pus pe un drum bun tarii lor.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
|