Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Macedonia, Skopje

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa Centrala si de Est
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 06 Noi 2010 15:52:50    Titlul subiectului: Macedonia, Skopje 135954

Capitala Macedoniei a comandat unei fabrici chinezesti 202 autobuze moderne, care copiaza celebrul Heritage Routemaster de la Londra. Articolul a aparut in London Evening Standard de aseara, 05.11.2010. Costul investitiei este de 35.5 milioane de euro.
Ce este Heritage Routemaster Service? Este un serviciu de transport public cu autobuze de epoca, ce aduce aminte de primele double-deckere din Londra. Din varii motive, acest serviciu a fost suspendat de primarul Londrei, undeva prin 2005. Serviciul a fost reluat in schema foarte redusa, doar pe parti din liniile 15 (Tower Hill - Trafalgar Square) si 9 (Aldwych - Royal Albert Hall).
Cei din Skopje au argumentat investitia pentru atragerea de turisti!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 23/Oct/2017
Mesaje: 413
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Iul 2015 01:08:37    Titlul subiectului: 180194

Asa arata noile trenuri chinezesti pentru Macedonia.Trenurile sunt electrice si sunt formate din 3 vagoane.Acestea pot transporta 200 de calatori cu o viteza maxima de 160 km/h.Pozele sunt preluate de pe SSC:







_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 23/Oct/2017
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Iun 2017 15:09:23    Titlul subiectului: 190341

La Skopje (1 iunie 2017) este plin de autobuze rosii cu etaj, pe mai multe linii, dar apar si MAN-uri mai putin"atractive".


DSC02533a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  485.07 kb
 Vizualizat:  de 1065 ori

DSC02533a.jpg



DSC02536a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  480.46 kb
 Vizualizat:  de 1065 ori

DSC02536a.jpg



DSC02537a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  477.63 kb
 Vizualizat:  de 1065 ori

DSC02537a.jpg



_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 23/Oct/2017
Mesaje: 413
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 08 Iun 2017 17:10:23    Titlul subiectului: 190370

In Skopje autobuzele principale sunt LAZ de 12 metrii si autobuzele etajate Yutong. In rest mai sunt si alte autobuze SH, unele ale unor firme private. Mercedes, MAN si Sanos sunt celelalte autobuze.
Apropo, acela nu este MAN, este Sanos, scrie si pe partea frontala daca te uiti mai atent.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 08 Iun 2017 17:26:22    Titlul subiectului: 190371

Mi se pare foarte interesanta ideea de a folosi autobuze etajate, acestea pot fi o solutie destul de OK pentru traseele cu multi calatori si unde strazile sunt fie inguste, fie foarte aglomerate, mi se pare o idee de luat in calcul si pentru Bucuresti, sunt trasee unde aceste autobuze etajate ar fi foarte bine-venite.
_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 23/Oct/2017
Mesaje: 413
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 08 Iun 2017 18:21:20    Titlul subiectului: 190373

Ele initial au fost cumparate pentru a atrage turisti, de asta si design-ul asemanator cu vechile autobuze londoneze.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2017
Mesaje: 593
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Vin 09 Iun 2017 16:54:15    Titlul subiectului: 190387

Dar arata vai de capu lor (adica urate foc). Sunt banii lor, si daca vor ca Skopje sa aiab imagine de copie proasta imitatoare, asta e.

Supra etajatele nu sunt foarte bune pentru trasee urbane cu statii scurte, ca e greu de coborat si de urcat. Lasa ca au doar doua usi. Ajungi cu etajul gol, si parterul plin. Bine, nu cunosc foarte bine (sau la nivelul in care stiu stilul european standard sau american).

Lasa ca plata la sofer, e absolut aiuera, ca soferul sa se intoarca spre spate, ca sa ajunga la pasageri.

Dar sa vedem cum merge, ca sunt cica din 2011 aceste Yutonguri. N-am sa intru in discutii de fosta Yugoslavie, dar a fost distrusa, si acum e la rang de stanuri, unde numai chinezii baga bani (ca in tarile africane, etc)

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iahim



Data înscrierii: 03/Mai/2016
Ultima vizita: 23/Oct/2017
Mesaje: 81
Locație: Craiova

MesajTrimis: Vin 09 Iun 2017 18:04:08    Titlul subiectului: 190389

Nu chiar! Slovenia si Croatia sunt foarte dezvoltate pentru ca au avut un real succes. Mai nou chiar si Muntenegru le urmeaza.
Tarile care nu s-au dezvoltat atat de mult din fosta Iugoslavie sunt Serbia, Macedonia, Bosnia si Hertegovina si Kosovo. Muntenegru e pe undeva pe la mijloc, avand anul acesta un IDU foarte ridicat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2017
Mesaje: 593
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mie 14 Iun 2017 02:47:52    Titlul subiectului: 190463

Nu inteleg, apropos de ce succes? (Nu fac pe uratu, ci sunt curios si nu prea stiu stadiul actual in zona, ce stiu e de dinainte si in timpul razboiului)
_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iahim



Data înscrierii: 03/Mai/2016
Ultima vizita: 23/Oct/2017
Mesaje: 81
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mie 14 Iun 2017 08:14:35    Titlul subiectului: 190465

Slovenia si Croatia s-au bucurat de un privilegiu foarte important pentru dezvoltarea lor, acordat de catre Occident, astfel incat au fost facute foarte multe investitii straine. Un alt lucru care le-a ajutat a fost turismul si orientarea lor occidentala. In 2004 respectiv 2013, Slovenia respectiv Croatia au intrat in UE, iar prima a adoptat si moneda euro si a intrat in spatiul Schengen.
Oricum e de ajuns sa vizitezi toate tarile ex-iugoslave si sa-ti faci o parere despre ele, existand diferente majore.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2017
Mesaje: 593
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Joi 15 Iun 2017 05:02:17    Titlul subiectului: 190475

Nu stiam ca turismul e asa de ridicat. Asta ar explica autobuzele cu doua etaje (desi eu le-as fi proiectat mai bine, adica cu usa mai in fata ca sa fie mai usor de intrat, retinand aspectul unui Routemaster).

Nu stiu care ar fi "look"ul autobuzului specific al Skopjiei, ca fiecare oras are asa ceva, Londra, New York, New Jersey au un aspect de care se tine cat de cat cont, si as putea zice ca si Bucurestiul, care a avut de multe decenii obsesia cu burduful. Ar putea fi facut comanda de sasiuri de la companii mai mari, si carosate intern. Ba chiar caroseria poate fi semi completa, dar trebuind un bot si spate original, in stilul tramvaielor.

Bravo lor ca totusi s-au pus pe un drum bun tarii lor.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa Centrala si de Est Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community