Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Aeronave Boeing 737

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Avioane
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 22/Sep/2018
Mesaje: 740
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 23 Apr 2017 21:47:49    Titlul subiectului: Aeronave Boeing 737 189775

Diverse avioane Boeing pe aeroportul Leeds-Bradford din Marea Britanie , 31.11.2016.
Boeing 737-200 al Jet2.
O alta aeronava de tipul 737-800, a Rynair in pregatirile pentru decolare.
Motorul Boeingului cu care am calatorit pana la Budapesta.
Rynair impins spre pista de un cap tractor special pentru a putea pleca.
Si din nou un 737-20 Jet 20 pe aeroportul Liszt Ferenc/Budapest BUD din Budapesta in data de 18.11.2016



DSCN1744.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.71 MB
 Vizualizat:  de 4692 ori

DSCN1744.JPG



DSCN1746.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.38 MB
 Vizualizat:  de 4692 ori

DSCN1746.JPG



DSCN1747.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.72 MB
 Vizualizat:  de 4692 ori

DSCN1747.JPG



DSCN1750.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.91 MB
 Vizualizat:  de 4692 ori

DSCN1750.JPG



DSCN1936.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.37 MB
 Vizualizat:  de 4692 ori

DSCN1936.JPG



_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 6190
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 19 Iun 2017 09:20:21    Titlul subiectului: 190584

Câteva detalii ale unui Boeing 737-800:


P1550478.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.75 kb
 Vizualizat:  de 4482 ori

P1550478.jpg



P1550479.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  32.15 kb
 Vizualizat:  de 4482 ori

P1550479.jpg



P1550480.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.59 kb
 Vizualizat:  de 4482 ori

P1550480.jpg



P1550482.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  25.68 kb
 Vizualizat:  de 4482 ori

P1550482.jpg



P1550485.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  25.27 kb
 Vizualizat:  de 4482 ori

P1550485.jpg



P1550490.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.96 kb
 Vizualizat:  de 4482 ori

P1550490.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 17/Sep/2018
Mesaje: 778
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mie 21 Iun 2017 09:20:08    Titlul subiectului: 190629

Asta cred ca e sistemul de pornire extern la avioane civile, ca noi aveam alt sistem cu furtun cu aer comprimat, bine ca nu era aer aer, ci esapamentul unui motor (cu reactie) care prin furtunul conectat la starter, invartea turbina. Si furtunul e cam de 40cm diametru. Nu stiu ce folosesc civilii, lasa ca fiecare tara ar avea standardele ei.

Dunga rosie insa arata planul turbinei si a ventilatorului (nu neaparat, turbina fiind cea care se invarte mai repede) in cazul asta in poza e planul turbinei.

E pusa acolo ca sa nu stea mecanicii in dreptul ei, ca daca explodeaza, pe acolo iese lamele ventilatorului. Insa nu au energia suficienta sa intre prin fuselaj (se poate la o adica, dar conditii rare).

Motoarele pe -800 sunt in general CFM-56 (am lucrat dar foarte putin pe motoarele astea) ca sunt montate si pe avioane cisterna kc135.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 22/Sep/2018
Mesaje: 740
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 18 Ian 2018 00:28:08    Titlul subiectului: 193260

Boeing 737-800 dupa finalizarea zborului Londra Stansted - Oradea. Au fost ocupate undeva intre 90-95% din scaune.
Si un scurt clip cu aterizarea pe aeroportul Oradea. https://www.youtube.com/watch?v=xjeLeY3_uoc&t=



DSCN2432.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.85 MB
 Vizualizat:  de 3530 ori

DSCN2432.JPG



_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 17/Sep/2018
Mesaje: 778
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Sâm 20 Ian 2018 09:43:29    Titlul subiectului: 193297

Nu se vede in poza, dar scara de la usa 1 e manuala? (tip tras de tractoras, si ridicat prin pompa hidraulica manuala), sau incorporata in avion?

Nu am mai vazut asa ceva de MULTI ani. Lockheed L-1011 avea (care era si ditamai avionul) dar erau modele pentru tari africane care nu aveau aeroporturi ca lumea, avionul fiind construit si pentru piste de pamant.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
teddyuskin



Data înscrierii: 17/Iun/2011
Ultima vizita: 22/Sep/2018
Mesaje: 12
Locație: Bucuresti 1 (Pod Constanta)

MesajTrimis: Sâm 20 Ian 2018 22:09:06    Titlul subiectului: 193306

Este incorporata in avion. E o dotare optionala la 737.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 22/Sep/2018
Mesaje: 740
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 21 Ian 2018 09:27:50    Titlul subiectului: 193307

Cred ca era din aceea trasa de tractoras dar scurta si ingusta. Pana sa fie moderinzat aeroportul Oradea , era doar cursa zilnica Oradea-Bucuresti cu Tarom , acum avem curse spre Iasi (cu escala la Bucuresti) , Dusseldorf Weeze , Memmingen , Milano Bergamo , Barcelona Girona si chartere spre Antalya , Constanta si Creta , iar utilajele cred ca sunt cele ramase de cand era doar Taromul pe acest aeroport. Urmeaza si modernizarea Terminalului si probabil atunci vor cumpara utilaje aeroportuare noi. Ma voi uita la scara atunci cand ma intorc si va voi spune cum este.
_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
teddyuskin



Data înscrierii: 17/Iun/2011
Ultima vizita: 22/Sep/2018
Mesaje: 12
Locație: Bucuresti 1 (Pod Constanta)

MesajTrimis: Dum 21 Ian 2018 15:11:39    Titlul subiectului: 193309

Majoritatea, daca nu chiar toate, avioanelor Ryanair au scara incorporata la prima usa. Este o modalitate de reducere a costurilor (nu se foloseste scara aeroportului). Am vazut acum o luna o astfel de scara pe un 737 mai vechi.
Exista si pe Youtube filmulete cu scara in actiune.
Scarile poarte numele "Airstair".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 22/Sep/2018
Mesaje: 740
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 03 Feb 2018 21:05:46    Titlul subiectului: 193463

Asa cum spunea utilizatorul Teddyuskin , scara de la usa din fata este incorporata la aceste avioane.
Si un clip cu decolarea aviounului Ryanair de pe aeroportul Oradea spre Londra Stansted: https://www.youtube.com/watch?v=w8Rca8IowTI .



IMG_0011.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.35 MB
 Vizualizat:  de 3273 ori

IMG_0011.JPG



IMG_0012.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.58 MB
 Vizualizat:  de 3273 ori

IMG_0012.JPG



_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 17/Sep/2018
Mesaje: 778
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mie 07 Feb 2018 22:17:14    Titlul subiectului: 193524

Nu am vazut in Europa asa ceva. Numai in Africa am vazut la avioane mai mare (nu cele gen privat). Bine ca un 737 e totusi mic, si nu e asa de greu. Oricum ciudat. Ma intreb daca Ryanair a luat avionul in leasing dupa ce a fost comandat pentru o firma din Africa (ca acolo nu au echipamente de sol adecvate)
_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
teddyuskin



Data înscrierii: 17/Iun/2011
Ultima vizita: 22/Sep/2018
Mesaje: 12
Locație: Bucuresti 1 (Pod Constanta)

MesajTrimis: Joi 08 Feb 2018 22:54:47    Titlul subiectului: 193540

Ryanair iau in leasing direct de la Boeing. Nu au fost facute pentru Africa, ci la specificatiile Ryanair. E o modalitate de reducere a costurilor (nu trebuie inchiriate scari), dar si de a le permite sa se extinda in multe regiuni ale continentului si sa foloseasca aeroporturi slab dotate (cum ar fi aeroporturile mici, sau cele secundare ale oraselor mari).
Totul se rezuma la costuri, iar Ryanair sunt renumiti pentru asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 17/Sep/2018
Mesaje: 778
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Sâm 17 Feb 2018 21:27:46    Titlul subiectului: 193622

Asa e. Sunt comandate asa, dar din ce am citit, nu cred ca e vorba de bani, ci de timp.

Scarile alea sunt grele (in jur de o tona, poate mai mult cu toata instalatia hidraulica), si asta creste consumulul, care incepe sa fie la fel ca si costul inchirierii scarilor la aeroport.

Pe siteul lot am gasit ceva care pare sa fie mai aproape de adevar.

Timpul redus al debarcarii (scara a automata, pe cand scara tractata trebuie adusa si ridicata la nivel, pozitionata la usa etc), si cred ca cel mai important, pagubele la fuselaj la lovirea cu scarile de aeroport.

Imi inchipui (nu am datele lor interne, dar zic din experienta) ca au avut probleme cu aeroporturi mici cu personal carora ii durea in cot, si izbeau scari de avion. Si asa, decat sa tot repare avioane, au optat pentru scarile incluse. Si asa nu mai au de-a face cu scari. Bine, ca tot depind de aeropport pentru bagaje, iar banda rulanta poate cauza daune grave, dar giind mai mare si grea se are ceva mai multa grija decat cu scara.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 21/Sep/2018
Mesaje: 448
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 09 Sep 2018 20:47:43    Titlul subiectului: 196352

737-800 Ryanair pe aeroportul din Heraklion


IMG_3125.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.77 MB
 Vizualizat:  de 120 ori

IMG_3125.JPG



IMG_3142.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.48 MB
 Vizualizat:  de 120 ori

IMG_3142.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 21/Sep/2018
Mesaje: 448
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 09 Sep 2018 20:52:27    Titlul subiectului: 196353

737-800 Travel Service pe aeroportul din Heraklion


IMG_3123.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.65 MB
 Vizualizat:  de 114 ori

IMG_3123.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 21/Sep/2018
Mesaje: 448
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 09 Sep 2018 21:00:02    Titlul subiectului: 196354

737-400 - înmatriculat în Bulgaria, Cargo Trans, pe aeroportul din Heraklion


IMG_3137.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  529.47 kb
 Vizualizat:  de 111 ori

IMG_3137.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Avioane Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community