Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Transportul în comun în Târgoviște - Generalități

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul DÂMBOVIȚA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 142
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 05 Noi 2005 11:58:08    Titlul subiectului: Transportul în comun în Târgoviște - Generalități 1108

Târgoviște, în perioada de glorie, a beneficiat de un transport efectuat atât cu autobuze, cât și cu troleibuze. Din păcate, circulația troleibuzelor a fost suspendată și nu se întrevăd șanse prea mari să fie reluată curând...
Erau 3 linii : 5-ul, care circula din jumatate in jumatate de ora ziua iar seara (dupa 17) din ora in ora; in week-end nu circula deloc.
Mai erau liniile 8 si 14 (actual 7) care preluau muncitorii de la Combinatul de Oteluri Speciale si care aveau 3 curse pe zi.
Pe indicatoarele noi de stație, montate de curând, APAR și linii de troleibuz, poate ar mai fi șanse de reluare a circulației...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Dec 2005 14:03:39    Titlul subiectului: 7983

Am fost in week-end in Targoviste si situatia este urmatoare:
circulatia troliebuzelor este suspendata pe termeni nedefinit (toate troleibuzele au fost mutate in garaj - in mod normal erau parcate in fata garajului, pe o linie de garare), probabil pe termen lung, avand in vedere ca au fost parcate in zone unde nu exista retea de contact; din cele 5 troleibuze, unul este terminat, nu cred ca va mai circula vreodata; pe liniile de troleibuz (3 linii, din care doua circulau doar la orele de intrare/iesire a schimbului de muncitori la COS Tirgoviste), circula acum autobuze si microbuze (in week-end doar microbuze, in timpul sapatminii, la anumite ore, si autobuze); singurul lucru bun e ca retea este in stare buna si trecuta in conservare, deocamdata nu se demonteaza; dar sincer, nu cred ca sint sanse mari sa se reia circulatia troleibuzelor pe termen mediu, avind in vedere scaderea continua a traficului, in week-end nici macar microbuzele nu sint incarcate, iar din punct de vedere economic e mai ieftin sa circule microbuze decit troleibuze (au fost de cateva ori probleme cu plata energiei electrice, primaria plangindu-se ca se consuma prea mult); desi nu sunt adeptul microbuzelor, cred ca in momentul de fata sunt cea mai buna solutie, avand in vedere configuratia orasului; sa speram insa ca pe viitor vor reapare pe strada si troleibuzele...
A fost o vreme, pina acum vreo 2-3 ani, cand in aproape toate statiile era trecut traseul liniilor si orarul de functionare; pe traseul pe care circula troleibuzul (la 30 minute, iar seara din ora in ora) circula si autobuze (in week-end si citeodata si in timpul saptaminii), cu acelasi nr de traseu (5), si in plus mai era autobuzul 6 care avea un traseu ceva mai lung, care se suprapunea aproape in totalitate peste cel de troleibuz (intre timp s-a desfiintat, odata cu interzicerea curselor in afara localitatii pentru operatorii de transport public urban), deci omului ii era cam idniferent cu ce merge; de aglomerat era insa aglomerat si troleibuzul si autobuzul, mai ales la anumite ore, iar blat nu prea se face, pentru ca erau taxatoare; oricum investitita a fost facuta fara cap de la inceput, pentru ca in loc sa se termine intai linia care merge prin oras, si care era cea mai solicitata, s-au realizat intii cele 2 linii care legau platforma industriala (pe jumate moarta deja cind a inceput constructia la linia de troleibuz) cu 2 capete ale orasului; sa vedem ce va mai fi si sa speram ca totusi in viitor se va relua circulatia, find suficiente 2 troleibuze pentru asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 142
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2006 22:24:09    Titlul subiectului: 16645

Toate 5 troleibuzele sunt in conservare. 101 sta mai intr-o parte, probabil are mari probleme, dar cred ca poate fi repus in circulatie, alaturi de el este 105; celelalte 3 stau in alta parte, mai inspre iesirea din garaj. Interesant este ca s-a pus un sens giratoriu pe sub reteaua de troleibuz cand acestea erau deja scoase din circulatie si s-au pus elemente de curba noi pentru a adapta reteaua cu sensul giratoriu. Sunt anumite parti ale retelei care trebuiesc "indreptate" ce-i drept, la iesirea din garaj, pe la gara, pe bulevard. In ceea ce priveste microbuzele, mi se par foarte bune dar doar pe traseele specifice de microbuz nou infiintate (9, 10, 11, 12, 13) cat si pe anumite trasee de autobuz la anumite ore, in care nu sunt asa de multi calatori. E inutil sa folosesti un autobuz pentru 5-10 persoane dar sunt cazuri in care stau multi oameni foarte inghesuiti in microbuze. Oricum, nu imi pare rau ca le-au adus, dar puteau pastra si troleibuzele.
Cu 5 bucati se circula acceptabil pe cele 3 trasee (din care 2 aveau 3 curse pe zi). 58 troleibuze în stare bună, chiar și second-hand, ar fi foarte bune. Dar nu se vrea!
Traseul care leaga cele 2 capete ale orasului este FOARTE RENTABIL, mai ales ca avem taxatoare in fiecare vehicul si se evita blatul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 25 Mar 2006 02:11:09    Titlul subiectului: 19065

Tot ce am găsit eu în Târgoviște a fost o rețea superbă, dar fără troleibuze, câteva autobuze și câteva dube. În rest...am bătut pe jos drumul de la Gară la P-ța. 2 Brazi, apoi spre Centru și iar la Gară...
Oricum, chiar și la dube, șoferul strigă după călători să ia biletul! În București nu ar face așa nimeni...Iar primul autobuz nu a plecat până nu a venit cineva să îi aducă bilete șoferului. A refuzat să plece în cursă fără să dea bilete!
Legat de dube...aș fi și eu încântat de ele dacă ar veni la un interval decent. Însă având în vedere că, datorită dimensiunii dubelor și a gropilor, senzațiile sunt mai mult decât tari (limbi mușcate, cucuie etc), plus că eu sunt cam înalt și nu prea am loc, plus că pe 5 de la XXL se umple de oameni care stau în picioare (totuși, șoferul dă bilet și chiar insistă ca oamenii să-l ia Smile ) nu a fost o experiență prea plăcută pentru mine călătoria cu o dubă. În autobuz era mult mai bine: scaune mai mari, tavanul mai sus Very Happy .


Ultima modificare efectuată de către Dr2006 la Lun 03 Apr 2006 21:33:54, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul DÂMBOVIȚA Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community