Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele Rocar 412E
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
uzzy84



Data înscrierii: 20/Iul/2012
Ultima vizita: 18/Ian/2014
Mesaje: 14
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Iul 2012 18:30:58    Titlul subiectului: ... 157600

Pe 7454 l-am admirat intotdeauna, mi-a placut de cand eram mic si il vedeam pe 86 la capat la Lia Manoliu cand ma duceam cu unchiul pe 90.
Copil fiind, va dati seama ca l-am intrebat de ce nu are si el o asemenea frumusete de masina (lucra pe 7447) si mi-a spus ca soferul de pe aceea masina era "un apropiat" al sefului de garaj si de aceea masina era asa intretinuta. O baga pe canal cand i se nazarea lui, schimba consumabilele tot cand voia el s.a.m.d., si masina nu muncea la rezerva cu alti soferi, doar titularii si atat. Daca titularul era rezerva, masina nu iesea din garaj si daca titularul ei era trimis in alta linie sa acopere vreun gol, se ducea cu tot cu masina, iar cealalta masina care era titulara liniei si nu ii venise schimbul, se retragea la depou. Cam asta ar fi povestea acelei minunatii de masina.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RATB904



Data înscrierii: 21/Sep/2015
Ultima vizita: 08/Oct/2023
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)

MesajTrimis: Dum 18 Oct 2015 23:50:20    Titlul subiectului: 182132

Ce se mai aude de 7459?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Oct 2015 07:19:53    Titlul subiectului: 182137

Nu l-am mai vazut demult la traseu. E posibil sa nu mai fie piese de schimb pentru el, cunoscut fiind faptul ca RATB-ul are probleme in a asigura piesele de schimb, din motive financiare.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RATB904



Data înscrierii: 21/Sep/2015
Ultima vizita: 08/Oct/2023
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)

MesajTrimis: Dum 08 Noi 2015 20:00:57    Titlul subiectului: 182404

Am reusit sa il vad azi la Bujoreni. Sta si zace acolo, nemiscat, intact.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Noi 2015 23:52:13    Titlul subiectului: 182416

O fi intact, dpdv al aspectului exterior. Dar ca stare de functionare ? Stie cineva ceva concret ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
costy92



Data înscrierii: 01/Sep/2010
Ultima vizita: 25/Dec/2022
Mesaje: 109
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Dec 2015 03:29:18    Titlul subiectului: 183020

Are niste defecte destul de costisitoare si tinand cont ca bugetul pentru piese este destul de mic sunt sanse de 80% sa nu mai iasa vreodata in traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Joi 22 Iun 2017 08:51:35    Titlul subiectului: 190666

Am remarcat ceva ciudat despre 7454.

E vorba de geamurile glisante si pozitionarea lor.

Initial din fabrica erau asa:
dreapta: 0u0u101u stanga:s0111010 (s-sofer, 0 geam fix, 1 geam glisant, u-usa, ultimul geam mic tot 0 e marcat)

Adica partea stanga era cum erau multe (dar nu toate) 412uri.

Problema este ca intr-una din pozele de fabrica, se vede ca display-ul lateral era montat la geamul dinaintea usii 2, dar acela era geam glisant, asa ca a fost mutat in depou astfel:

dreapta: 0u1u001u stanga:s0111110 adica geamul din fata usii 2 a fost mutat pe cealalta parte, FARA a fi demontat, asa ca se vede in poze va partea glisanta este pe dos fata de restul.

A mai trecuit printr-o alta modificare, cand a primut vopseaua aia neagra la bari si alte chestii lipite pe bot, unde toate geamurile glisante de pe dreapta au fost inlocuite cu geamuri fixe.

El a fost fabricat in 1997, si e singurul E412 (nu EA412 sau E412LS). Nu stiu exact numele oficial al celor 2 din Cluj, dar din memorie stiu ca aveau tractiune diferita.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
RATB904



Data înscrierii: 21/Sep/2015
Ultima vizita: 08/Oct/2023
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)

MesajTrimis: Lun 09 Apr 2018 13:35:30    Titlul subiectului: 194315

7459 in dep. Bujoreni, poza este facuta chiar azi.


img_4571.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  292.3 kb
 Vizualizat:  de 14612 ori

img_4571.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Craiova, Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 09 Apr 2018 19:42:35    Titlul subiectului: 194317

Vopseaua din cate vad inca e in stare bunicica. Daca l-ar putea trimite la Piatra Neamt unde ma gandesc ca Troleibuzul S.A poate sa-l repare si sa se alature celorlalte RdS ar fi chiar bine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 691
Locație: Buzau

MesajTrimis: Joi 23 Ian 2020 19:36:44    Titlul subiectului: 205226

Nu ia Piatra Neamț așa ceva, acum cei drept din simplu motiv pentru care ei au renunțat la exploarea cu troleibuze. RdS-urile ex. constănțele erau într-o stare mai bună și mai avantajoase față de 7459, care era și mai problematic, cel puțin după ce și-a băgat URACul mâna prin el. Acum este propus pentru casare, că și așa nu mai aveau ce face cu el, find retras de prin anul 2013. Măcar de l-ar vinde, dar nah, nu face *TB d'astea. Mai bine îngropat și amintit doar în poze decât salvat de cineva măcar ca exponat static, dacă nu măcar transformat în autobuz. E o caroserie de RdS întreagă, poate și ultima în 3 uși, dar ce pretenții să ai când ei au tăiat și ultimul IK4 original din lume. Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 691
Locație: Buzau

MesajTrimis: Mie 05 Feb 2020 01:44:10    Titlul subiectului: 205440

#7459 în primăvara anului 2014 în depoul Bujoreni. Din păcate (dar și din fericire totodată) am mai găsit câteva fotografii datorită unui prieten vechi, doar că acestea sunt incadrate într-un colaj neavând decât câteva speranțe că voi mai găsi și restul fotografiilor întregi.


16491428_243581446100450_1743624091_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.54 kb
 Vizualizat:  de 10265 ori

16491428_243581446100450_1743624091_o.jpg



16492446_243581449433783_598570028_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.91 kb
 Vizualizat:  de 10265 ori

16492446_243581449433783_598570028_o.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Feb 2020 13:11:29    Titlul subiectului: 205453

Ce se mai intaimpla, in prezent, cu acest troleibuz ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CiprianTRB



Data înscrierii: 03/Mar/2019
Ultima vizita: 11/Mai/2021
Mesaje: 89
Locație: Bucuresti, Sector 6 - Militari

MesajTrimis: Mie 05 Feb 2020 21:19:28    Titlul subiectului: 205471

Pai are deja gata actele de casare, nu cred ca va mai fi salvat... Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community