Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri/Articole de presa despre transportul local - Brasov
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 19, 20, 21  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Ian 2017 18:37:18    Titlul subiectului: 187966

Dar de ce nu aveau un stoc de peise de schimb ? Nu era normal sa isi faca un stoc ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 19 Ian 2017 12:55:44    Titlul subiectului: 187980

Raspund cu o intrebare. E ceva normal in tara asta?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 03 Feb 2017 09:51:51    Titlul subiectului: 188207

Citat:
Compania RAT Brașov a anunțat astăzi că și-a schimbat conducerea. Noul director general este Gheorghe Gabriel Antohe, care anul trecut candida la un post de senator din partea PMP. În echipa managerială a societății a mai fost numit și expertul contabil Ovidiu Sergiu Bucurei, care va ocupa poziția de director economic, iar Mircea Cenan va deține ca și până acum poziția de director tehnic. Toate cele trei numiri au fost realizate, potrivit legii, cu titlu interimar, până la finalizarea procedurilor de desemnare potrivit OUG 109/2011, de către Consiliul de Administrație al societății, numit prin Hotărârea Consiliului Local (HCL) al Municipiului Brașov nr. 393/2016, modificată prin HCL nr. 450/30.09.2016.

„Prioritare pentru noua conducere executivă a societății sunt îndeplinirea Planului de transport contractat cu Primăria Municipiului Brașov, respectiv punerea în circulație a unui număr suficient de autobuze și troleibuze care să corespundă nevoilor de deplasare ale călătorilor, în condiții de transport cât mai bune, precum și depunerea tuturor diligențelor pentru demararea, împreună cu factorii de decizie din administrația publică locală, a primelor demersuri necesare unor viitoare dezvoltări legate de starea parcului auto al societății”, a declarat directorul general al RATBV S.A., Gabriel Gheorghe Antohe.


Antohe a ocupat în ultimele luni funcția de președinte al Consiliului de Administrație al RATBV S.A., poziție care i-a permis să ia la cunoștință despre situația economică și financiară a societății, despre starea parcului auto și despre problemele existente în ceea ce privește asigurarea resurselor umane necesare bunei desfășurări a activității.


http://www.bizbrasov.ro/2017/02/03/un-fost-candidat-pmp-la-senat-fost-numit-la-conducerea-rat-brasov/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo 65



Data înscrierii: 29/Oct/2008
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 137
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 07 Mar 2017 21:40:26    Titlul subiectului: 188766

http://www.bizbrasov.ro/2017/03/06/autobuzul-electric-al-anului-va-fi-testat-la-brasov-luna-aprilie/

BizBrașov a scris:

Autobuzul electric al anului va fi testat la Brașov în luna aprilie

Un nou autobuz electric, fabricat în Polonia și declarat „Autobuzul anului 2017 în Europa” va fi testat la Brașov, în săptămâna 8 – 16 aprilie. Autovehiculul va circula pe diferite linii ale RAT Brașov, iar călătoriile vor fi gratuite. „Este al treilea autobuz electric testat la Brașov. Până acum am avut un autobuz electric produs în China și altul produs în Cehia. Avem, deci, infrastructura necesară pentru alimentarea cu curent electric a acestui autobuz polonez pe care îl așteptăm la Brașov luna viitoare. În acest fel vom putea testa avantajele și dezavantajele folosirii unui astfel de autovehicul. Vom putea să aflăm cât consumă, câtă autonomie are în trafic și mai ales cum se pretează la condițiile din traficul brașovean”, a declarat Silviu Ștefan, purtător de cuvânt al RAT Brașov. Autobuzul polonez, cu podea joasă și lung de 12 metri, cu o capacitate de 30 de locuri pe scaune, este descris ca extrem de silențios și fără emisii poluante, remarcat prin construcția modernă, dar și prin costurile scăzute în exploatare. Autobuzul anului 2017 va face un turneu prin mai multe orașe din țară.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 378

MesajTrimis: Mie 08 Mar 2017 14:03:38    Titlul subiectului: 188773

Teoretic, după cum se spune că-i „Bus of the Year 2017” ar fi vorba de un Solaris Urbino 12 Electric ca cel din poză.


Solaris-Bus.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.31 kb
 Vizualizat:  de 13031 ori

Solaris-Bus.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tubus



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 58
Locație: Brasov; Germania

MesajTrimis: Mie 08 Mar 2017 14:46:20    Titlul subiectului: 188774

Circula deja la Oradea

http://www.bihon.ro/calatorii-otl-cu-ghid-tehnic/1793298
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MarianS28



Data înscrierii: 16/Feb/2016
Ultima vizita: 02/Apr/2017
Mesaje: 5
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 02 Apr 2017 13:03:04    Titlul subiectului: Autoturnuri noi 189435

Ieri pe seara in fostul depou de tramvaie erau doua autoturnuri noi marca Iveco.Cred ca in acel moment se receptionau
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 02 Apr 2017 16:39:00    Titlul subiectului: 189447

Cele 2 autoturnuri sunt venite de la sfarsitul lui septembrie, iar dupa mai multe probleme tehnice la ele si cateva drumuri la Bucuresti au reusit intr-un final ca de la 01.04 sa le bage in paine. Asta dupa ce au stat 6 luni in garajul din Rulmentul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 378

MesajTrimis: Lun 03 Apr 2017 06:10:19    Titlul subiectului: 189459

Ieri unul era la datorie pe bulevardul Saturn, urmând să tracteze sau să repare un FBW de pe linia 8.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 03 Apr 2017 07:03:58    Titlul subiectului: 189460

S-ar putea sa fi confundat noua depanare cu turnurile. Stiu sigur ca noile turnuri nu au putere destula sa tracteze troleibuzele, un FBW avand undeva la 28t gol.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 04 Apr 2017 07:24:41    Titlul subiectului: 189490

Nu l-a confundat. L-am vazut si eu si era autoturnul. (ca acelea din Bucuresti). Mergea spre Saturn.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 07 Apr 2017 20:16:08    Titlul subiectului: 189577

Din cauza unor lucrari de reparare a carosabilului, din cadrul capului de linie Rulmentul, autobuzele si troleibuzele de pe linile 2, 7, 8 si 9 intorc incepand de azi in Baza de troleibuze pana la noi dispozitii.

Si tiin and cont ca azi la ora 15, nu mai era niciun muncitor prezent banuiesc ca o sa mai dureze. Partea mai naspa e ca toate troleibuzele intarzie cam 7-8 minute, din cauza ca trebuie sa intoarca in garaj, care garaj este plin de cratere, unele si de 40-50cm adancime.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 378

MesajTrimis: Sâm 08 Apr 2017 11:16:45    Titlul subiectului: 189583

Agenția Metropolitană va face legea în ceea ce privește transportul de persoane, în zona metropolitană. În prezent, se dau pe bandă licențe de transport, dar acești operatori privați nu respectă reguli elementare


În prezent, licențele de transport persoane pentru operarea unor trasee în județ sunt emise de către Consiliul Județean Brașov. Deși se eliberează aceste licențe operatorilor privați, care fie execută curse pentru transportul angajaților diferitor societăți, fie asigură serviciul de transport public din anumite localități către municipiul Brașov, nu se ține însă cont și de stațiile unde ar trebui să oprească, capetele de linie sau locurile de garare.

Primarul Brașovului, George Scripcaru, a precizat că după expirarea licențelor existente, noile licențe de traseu pentru zona metropolitană vor fi emise de către Agenția Metropolitană pentru Dezvoltare Durabilă Brașov. Acesta a anunțat că Agenția a obținut certificarea în acest sens din partea Autorității Naționale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice (ANRSC). „Acum, Consiliul Județean hotărăște ce licențe se dau, pe ce trasee, dar niciodată nu au întrebat la Primăria Brașov, dacă acești operatori au stații unde să oprească, unde au capătul sau unde garează. Acum autobuzele unor astfel de operatori, garează pe unde apucă, își fac curățenie în mașini pe unde apucă, creând neplăceri, astfel că își desfășoară activitatea prea puțin legal și nu putem vorbi de un transport organizat. De aceea noi am făcut demersurile pentru transformarea RATBV în operator regional, pentru că acum nu are capacitatea să asigure curse și în județ sau pentru diferite companii care își desfășoară activitatea în vecinătatea Brașovului”, a explicat primarul Brașovului.

Și primăriile din județ vor trebui să cotizeze la RATBV

Acesta a precizat că transformarea RATBV în operator regional de transport se poate face în două etape, astfel ca într-o primă etapă societatea brașoveană să acopere traseele din zona metropolitană, iar într-o a doua etapă să se extindă și în restul județului. „Din punctul meu de vedere, strategia pentru transformarea RATBV în operator regional este ca unitățile administrativ teritoriale din jurul Brașovului să devină acționari la această societate, să participe financiar la capitalul social al societății, să participe și la decizii, dar și în ceea ce privește cheltuielile sau subvenționare. Aceste lucruri se pot face doar pe bază de calcule, analize cost-beneficiu. Agenția Metropolitană a discutat deja cu primarii din zonă despre acest lucru, dar toți așteaptă să vină autobuzul la ei în comună, dar să nu susțină cu nimic transportul public. Nu poate Brașovul să susțină prin subvenții un operator care prestează servicii și pentru alții”, a subliniat George Scripcaru.

Singura primărie din județ care a fost hotărâtă să intre în afacerea RATBV alături de municipiul Brașov este cea din Prejmer, astfel că în ședința de ieri, consilierii locali brașoveni au aprobat oportunitatea intrării Consiliului Local Prejmer ca acționar la RATBV. „Acum am emis un acord de principiu, iar apoi vom pregăti aceste detalii legate de participarea și la cheltuieli. Apoi, Agenția Metropolitană va trebui extrasă din acționariatul RATBV, pentru că va apărea o stare de incompatibilitate din momentul în care se va ocupa de licențele de transport”, a precizat primarul Brașovului.


Sursă -> http://www.bizbrasov.ro/2017/03/31/agentia-metropolitana-va-face-legea-ceea-ce-priveste-transportul-de-persoane-zona-metropolitana-prezent-se-dau-pe-banda-licente-de-transport-dar-acesti-operatori-privati-nu-respecta-regul/

Deci, mai există vreo șansă să vedem autobuzele RATBV S.A. prin zona metropolitană, ca, spre exemplu, în Cluj?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 08 Apr 2017 20:52:25    Titlul subiectului: 189590

Prea curand nu cred ca sunt sanse din cauza lipsei acute de soferi, iar negocierile intre sindicate si conducerea RATBv S.A. nu decurg prea bine, cea din urma sustinand ca nu sunt bani pentru majorarea salariilor, dar sunt bani de investiti. Asa ca in ritmul asta sar putea sa urmeze o greva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo 65



Data înscrierii: 29/Oct/2008
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 137
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 11 Apr 2017 20:16:06    Titlul subiectului: 189609

Știe cineva ceva de autobuzul care trebuia sa vină pentru teste la Brașov ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 12 Apr 2017 11:55:07    Titlul subiectului: 189612

Stiu ca saptamana trecuta era in Iasi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 378

MesajTrimis: Mar 18 Apr 2017 11:05:01    Titlul subiectului: 189677

Interesantă „provocarea”.

RATBV SA își caută o nouă identitate vizuală. Brașovenii, provocați să creeze noul logo al companiei municipale de transport public

RATBV S.A. lansează o provocare tuturor brașovenilor, dar nu numai, care doresc să se implice în crearea unui nou logo al singurului operator de transport public de persoane din cel mai important oraș turistic al țării. Concret, de astăzi este lansat un concurs, al cărui premiu este, evident, recunoașterea publică a talentului și inventivității, pentru crearea unui nou logo, adică a unei noi sigle a RATBV S.A.

Imaginea care va fi declarată câștigătoare va fi vizibilă pe toate materialele ce țin de transportul public de persoane din Brașov, iar pentru a ajunge în această postură creația trebuie să îndeplinească următoarele condiții: să fie un element unitar și recognoscibil, care să sublinieze faptul că RATBV S.A. este parte a comunității brașovene, să fie lizibilă, creativă și relevantă.

Accesând site-ul web al RATBV S.A. la secțiunea „INFORMAȚII UTILE – CAMPANII – CONTRIBUIE LA UN NOU ÎNCEPUT PENTRU TRANSPORTUL PUBLIC DIN BRAȘOV” veți afla toate informațiile necesare despre Regulamentul de participare, calendarul competiției, modul în care va fi aleasă imaginea câștigătoare etc.

Cei de la RATBV SA așteaptă până pe data de 5 mai a.c., la adresa de e-mail marketing@ratbv.ro , logo-urile propuse să devină, în timp, unul dintre simbolurile orașului.

Ce presupune?
- Nu trebuie să fii designer, trebuie să fii inventiv, creativ și să doresti ca ideea ta sa fie cunoscută.

Cum realizezi asta?
-Îți folosesti talentul și creativitatea pentru a realiza o imagine (logo) care să asigure identitatea vizuală a RATBV S.A.

De ce să accepți provocarea?
- Creația ta va deveni un simbol marcant pentru un oras turistic modern. Imaginea propusă de tine va fi vizibilă în toate materilele ce țin de transportul public din Brasov. Prin noi, ai șansa să devii cunoscut ca cel care a creat imaginea transportului public, o componentă a Brașovului modern.

Regulament participare

II.Care sunt pașii?
Provocarea se adresează tuturor brașovenilor care doresc să își pună amprenta pe imaginea transportului public din Brașov.

Ce așteptăm de la noul logo?
- Imaginea (logo-ul) trebuie să fie un element unitar și recognoscibil, care să sublinieze ideea de transport public si faptul ca RATBV este parte din comunitatea brașoveană.
- Imaginea(logo-ul) trebuie sa fie lizibilă, creativă și relevantă pentru temă. Este recomandat ca aceasta să conțină un simbol al transportului public, stema Brașovului, un simbol al Brașovului sau orice asociere de imagini care să ne reprezinte și să poată fi folosită pe variate medii de comunicare, de la semnătura electronică și până la panouri de afișaj public.

Cum se face înscrierea ?
- Fiecare doritor va trimite, până la data de 05 mai 2017, pe adresa de e-mail marketing@ratbv.ro o singură propunere de imagine( logo) (in format .jpg,.png sau .pdf ). Fișierul care conține logo-ul propus trebuie să aibă în titlu numele celui care a realizat logo-ul. De asemenea, participanții sunt rugați să completeze Formularul de înscriere, disponibil pe site-ul www.ratbv.ro și să îl trimită, alături de fișierul cu imaginea.

Alegerea imaginii câștigătoare
- După data de 5 mai 2017, vor fi selectate 5 dintre cele mai relevante creații de către echipa managerială RATBV S.A. iar acestea vor fi supuse la vot brașovenilor. Voturile se vor acorda, online, după trei criterii, cu un punctaj maxim de 5 puncte pentru fiecare criteriu – relevanță pentru tema propusă, atractivitate și creativitate.

Imaginea cu cele mai multe puncte acumulate prin voturile oferite de brașoveni va fi declarată câștigătoare.

Care este calendarul provocării?
- 18 aprilie 2017 – lansarea proiectului
- 05 mai 2017 – termenul limită de trimitere a propunerilor
- 8- 12 mai – votul public al brașovenilor
- 15 mai – anunțarea imaginii câștigătoare prin toate canalele de comunicare folosite de RATBV S.A.-presă, online, afișaj)


Sursă-> http://www.bizbrasov.ro/2017/04/18/ratbv-sa-isi-cauta-o-noua-identitate-vizuala-brasovenii-provocati-sa-creeze-noul-logo-al-companiei-municipale-de-transport-public/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 26 Apr 2017 07:44:42    Titlul subiectului: 189833

Salut

Trebuie sa citezi si articolul, integral sau partial, pentru ca in timp link-urile devin invalide si nu mai pot fi accesate, deci userii nu ar mai intelege la ce va referiti


Catalin/Admin

tubus a scris:
Ofertă pentru RATBV: autobuzul cu încărcătoare pentru telefoane

http://www.bzb.ro/stire/oferta-pentru-ratbv-autobuzul-cu-incarcatoare-pentru-telefoane-a110863

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 26 Apr 2017 20:43:07    Titlul subiectului: 189851

http://newsbv.ro/2017/04/25/colapsul-brasov-exista-solutii/


Citat:
RATBV SA, regia de transport public locală din Brașov, este în pragul colapsului. Problemele cu care se confruntă regia sunt de două tipuri: parcul auto expirat și lipsa resursei umane.

Adică, autobuzele noi (cum ar fi MAZ-urile, de exemplu) au perioada de funcționare depășită, conform standardelor. Dacă pentru înnoirea parcului auto există intenții clare din partea Consiliului Local și al conducerii Primăriei, de a contracta un credit pentru achiziția de mașini noi, problema privind angajarea unor șoferi rămâne.

Ce se întâmplă din cauza crizei de personal? Unele curse nu pot fi executate fiindcă nu are cine să urce la volanul mașinior! Mai mult, nici orele suplimentare nu mai pot rezolva acest deficit de personal, pentru că vorbim despre munca unui șofer, pe care nu îl poți pune pe pilot automat. Dacă se menține ritmul actual de a solicita unui șofer de autobuz să lucreze norma maxim legală de ore suplimentare, undeva prin septembrie nu va mai exista nimeni care să poată conduce un autobuz sau un troleibuz!

De ce nu vor șoferii să se angajeze la RAT? Salariile care chiar sunt sub orice critică, raportat la concurența privată, unde nu trebuie să spunem cum se circulă, cum se dau salarii la negru sau la cursele ilegale pe care le fac unii „întreprinzători”. Până la această oră, nu s-a spus niciodată oficial că bugetele de personal la regii sunt înghețate de ani buni. Toate guvernele au vorbit și vorbesc despre descentralizare, dar nu permit administrațiilor locale să își gestioneze afacerile pe care le au în plan local. De aici, situația de la RAT.

Ce se poate face, încercăm să aflăm de la aleșii locali în funcție:

Arnold Ungar, consilier local (Forumul Democrat al Germanilor din România): „Regia Autonomă a fost transformată în societate comercială pe acțiuni, cu denumirea RAT BV S.A., cu motivația că doar prin această formă de organizare se vor putea obține fonduri europene. De remarcat faptul că ADR – Vest a repartizat,anul acesta,150 milioane de euro nerambursabili, proveniți din fonduri europene, în cadrul aplicării Programului operațional 2014-2020, axa prioritară 4, către patru municipii reședință de județ: Timișoara 56, Arad 39, Reșița 29 și Deva 27 milioane euro. Conform declarațiilor primarilor respectivi, majoritatea sumelor vor fi folosite pentru investiții în domeniul transportului public local.

Situația șoferilor de la RAT BV este cunoscută: în Informarea privind starea regiei, adresată Consiliului local Brașov, înregistrată cu nr. 56935/16.07.2016, ea este prezentată fără a se propune singura soluție viabilă: creșterea salariilor, pentru a face față concurenței care atrage șoferii cu salarii mai mari și cu alte avantaje.

Amănunte privind situația de la RAT BV sunt cunoscute mai bine de către cei doi consilieri locali care au calitatea de reprezentanți a municipiului Brașov în AGA societății: Țop Ferghete Floriana-Carmen (PNL) și Bădulescu Sebastian-Gabriel (PSD) precum și de viceprimarul Mihai Costel (PMP) care răspunde și de activitatea acestei societăți aflate, teoretic, sub autoritatea Consiliului local Brașov și la conducerea căreia a reușit să instaleze un apropiat, fost candidat al propriului partid la demnitatea de parlamentar.

Este bine de știut că RAT BV are la conducere un director general (încă PMP?), un consiliu de administrație, selectat de o comisie formată din cinci consilieri și o adunare generală a acționarilor (AGA), cu rol de monitorizare a activității consiliului de administrație astfel încât, practic, consilierii nemembri în AGA, nu prea știu ce se întâmplă, realmente, în societatea aceasta”.

Lucian Pătrașcu-lider grup PSD Consiliul Local Brașov: „Criza de personal se manifestă inclusiv în acest domeniu. Exemplul cel mai grăitor în acest sens este al unei firme mari de transport, din Cristian. Aceasta a anunțat că va școlariza gratuit viitorii șoferi profesioniști, pe care să-I angajeze să conducă mașinile sale de mare tonaj. Și nu este singura situație de acest fel. Firme multinaționale cu sediul în apropiere de Brașov sau chiar în oraș, caută forță de muncă pentru care oferă salariu, tichete, transport la locul de muncă și asigurare medicală privată. În aceste condiții este greu să faci față concurenței în atragerea mâinii de lucru, ca regie finanțată de la buget, sau ca societate cu capital de stat . Cea mai mare problemă este faptul că această categorie este vizată de o prevedere a legii, potrivit căreia nivelul bugetului pentru salarii trebuie să fie același în fiecare an, fără să existe posibilitatea de a fi crescut. Aici ar trebui făcută o modificare, care ar trebui să se regăsească în legislația viitoare. Nu mai departe de săptămâna trecută, Guvernul a aprobat o strategie de descentralizare, care prevede continuarea procesului de transferare a competențelor, de la autoritățile centrale, la cele locale, iar acest lucru ar trebui să cuprindă și libertatea de a alcătui bugetele după nevoie și aprecierea autorității locale.

Totuși, este nevoie și ca RATBV SA să aibă mai mulți bani. Este clar pentru oricine că situația sa financiară nu este strălucită în acest moment. Transformarea în operator metropolitan ar putea însemna o îmbunătățire a performanțelor financiare, odată ce ar fi eliminată și operarea ilegală a curselor respective de către firme fantomă.
Diversificarea serviciilor oferite de RATBV SA este o altă cale. Din nefericire, achiziția unui utilaj de ridicare a mașinilor parcate ilegal, a fost urmată de o suspendare a aplicării legislației care permitea acest lucru. Participarea la licitația care va fi organizată de Primărie pentru atribuirea acestui serviciu, și, sper, câștigarea ei, ar face ca societatea să aibă venituri în plus.
Cât despre politica de personal, este adevărat că șoferii prestează ore suplimentare, dar este o chestiune pe care o acceptă, pentru rotunjirea veniturilor. Este soluția găsită în urmă cu câțiva ani, de vreme ce nu se pot da salarii de încadrare foarte mari și trebuie acoperite cursele de care are nevoie comunitatea. Din informațiile pe care le am, un conducător auto este încadrat cu un salariu mic, dar cu orele suplimentare și sporurile care i se acordă, la care se adaugă tichetele de masă, veniturile lui lunare depășesc 2000 de lei. Este un salariu muncit mult, motiv pentru care acești oameni merită respectul nostru, și înțelegere, atunci când își fac treaba. Și ne vom strădui să le oferim salarii mai bune, pentru ca numărul angajaților să crească, la fel și satisfacția celor care folosesc serviciile de transport în comun”.
Adrian Oprică, liderul grupului de consilieri locali PNL: „De-a lungul anilor, Brașovul s-a confruntat pe de o parte cu modificarea cererilor de transport public, iar pe de altă parte cu problemele legate de îmbătrânirea parcului auto și lipsa forței de muncă specializate – șoferi, mecanici auto, personal de întreținere. Totodată dezvoltarea turismului generează configurarea unei noi viziuni pe transport și implicit extinderea activității operatorului public și în zona metropolitan. Această ultimă componentă este importantă și dintr-o perspectivă demografică, dezvoltarea noilor cartiere în zona metropolitană solicitând dezvoltarea transportului public înspre și dinspre oraș. Un alt element deosebit de important care conduce la reconfigurarea transportului public este generat și de delimitarea care trebuie realizată între transportul în zona istorică și ceea ce specialiști numesc transportul functional, care trebuie să asigure accesul facil către locurile de muncă, către centrele comerciale sau către zonele de locuire din zona periurbană sau metropolitană.
Din această perspectivă, ca și consilier local și lider de grup al consilierilor PNL, atât din discuțiile purtate cu Executivul Primăriei Brașov, cât și cu reprezentanții operatorului de transport putem aprecia că această nouă viziune de transport ar putea integra următoarele elemente structurale:

Reconfigurarea tuturor traseelor de transport. Această componentă va presupune redefinirea traseelor de transport cu o concentrare în zona Centrului Civic (sau Gara Brasov), acesta fiind punctual central, nodul de legătură concentrică al tuturor traseelor cu fiecare cartier. Crearea acestui nou nod de transport se fundamentează pe punerea în valoare a facilităților conferite de durata de valabilitate a biletelor de călătorie – care este de 50 de minute. Practic, de la capetele de linie modernizate, traseele se vor concentra în zona Centrului Civic/Gara, fiecare cetățean câștigând timp prețios și o mai mare mobilitate de a ajunge din orice punct al orașului oriunde cu o maximă eficiență atât din perspectiva operatorului de transport, cât și din perspectiva scurtării timpului petrecut de către brașoveni pentru a ajunge în locurile dorite cu maximum de eficiență. De asemenea, reconfigurarea tuturor traseelor de transport ar permite asigurarea unei frecvențe mai bune a curselor pe traseele principale, eliminând astfel aglomerația care astăzi afectează unele trasee importante.
Automatizarea sistemului de monitorizare a traficului și prioritizare a transportului public. În momentul de față avem în vedere împreună cu Asociația de Transport din zona metropolitan de continuare a dezvoltării și implementării unui dispecerat integrat de monitorizare al traficului. Softul deja existent care ar urma să deservească dispeceratul va oferi nu numai date legate de traficul transportului public, ci și despre transportul autoturismelor sau rutele pietonale. Prin intermediul acestui nou instrument, eficientizările de trafic se realizează în timp real. După mulți ani în care municipalitatea a dezvoltat infrastructura IT și pe cea specific conceptului de Smart City, CityPulse sau CKAN, acum putem afirma că avem infrastructura necesară trecerii la această abordare de ultimă generație, așa cum există astăzi în toate marile centre urbane europene. Prioritizarea transportului public prin intrumente de management al traficului în timp real.
Optimizarea accesului în centrul istoric și a traficului pietonal din această zonă. Majoritatea centrelor istorice europene au impuse restricții de transport în zonele istorice, acestea fiind deschise exploatării turistice a punctelor de atracție turistică. Un proiect de dezvoltare a zonei istorice va însemna utilizarea la capacitate maximă a parcării de la spitalul ”Regina Maria”, brașovenii care își parchează mașina în această locație, pe baza tichetului de parcare să poată ajunge în punctele de atracție din centru turistic cu ajutorul unor microbuze eficiente din perspectiva mediului – poate chiar electrice – și care să aibă un traseu delimitat clar și limitat exclusiv la centrul istoric. Astfel, fără niciun cost suplimentar, fiecare brașovean sau turist se va putea bucura de toate atracțiile oferite de centrul istoric. Din perspectiva riveranilor, aceștia ar putea avea acces la domiciliu pentru a-și lăsa bagajele sau cumpărăturile pe o perioadă de 15-30 minute, urmând ca fiecare să beneficieze de un loc de parcare la „Regina Maria”, accesul către casă realizându-se doar de către șoferul riveran zonei istorice, gratuit, cu microbuzul destinat circuitului din centrul istoric. Accesul către zona Schei se poate realiza ca și până acum din Livada Poștei pentru cei care utilizează transportul public, fără a exista alte restricții pentru cei care utilizează autoturismele personale.
Dezvoltarea unor noi trasee turistice în zona metropolitană cu autobuze ale RAT și care să fie structurate ca și centre de profit. Astăzi, turiștii care vin la Brașov nu beneficiază de transport public înspre și dinspre bisericile, cetățile fortificate din zona metropolitan sau către centrele de agreement. Operatorul de transport ar putea asigura un transport civilizat în toată zona metropolitan sau rute regulate de transport prin care turiștii să poată avea acces de la toate capetele de linie către toate atracțiile turistice din zona metropolitană. Acest proiect este în analiză în momentul de față, discuțiile du Consiliul Județean și cu Asociația de Transport din zona metropolitan sunt destul de avansate.
Optimizarea cheltuielilor cu întreținerea parcului auto. În momentul de față aceste cheltuieli sunt destul de ridicate din cauza faptului că sunt multe modele de autobuze, fiecare cu programul și sistemului lui de întreținere. Ar fi de analizat modalitatea în care achiziționarea de noi autobuze să se concentreze pe maximum două tipuri de autobuze prin această modalitate scăzând cheltuielile cu întreținerea și asigurarea funcționalității lor. De asemenea, acest mecanism ar putea conduce la optimizarea personalului necesar pentru întreținerea lor. Tot din această perspectivă avem în vedere crearea facilităților la nivelul RAT pentru pregătirea în regie proprie a personalului – șoferi, mecanici, personal de întreținere etc. .
Toate aceste noi direcții de dezvoltare sunt integrate în actualul Plan de Mobilitate Urbană. Mai mult, în momentul de față suntem conștienți că pentru implementarea acestor direcții strategice ne bazăm pe sprijinul brașovenilor, al tuturor autorităților publice implicate și al operatorului public de transport. Această nouă viziune este corelată și cu Strategia Integrată de Dezvoltare Durabilă a Brașovului și zonei metropolitane”.

Iulian Mara, consilier local PNL: „Problemele RAT Brașov au fost sintetizate foarte bine în preambulul acestui articol. Concret, noi consilierii locali suntem procupați de înnoirea parcului auto al regiei de transport, în vederea asigurării unor condiții cât mai bune brașovenilor. Referitor la problema salarizării, trebuie să găsim soluții împreună cu conducerea societății pentru a oferi un pachet aslarial atractiv. Trebuie să avem în vedere și concurența pe piața muncii, întrucât companiile multinaționale au servicii proprii de transport a personalului, dar și concurența realziată de firmele private de transport. Se știe foarte bine că bugetul regiei este asigurat, în bună parte, din subvențiile de la Consiliul Local și trebuie făcut o analiză dacă putem mări salariile. Dacă există o plafonare bugetară prin vreo normă legislativă la nivel național, atunci trebuie să facem apel la parlamentarii din Brașov pentru a modifica legislația, astfel încât să putem debloca această situație cu criza de personal de la RAT”.


Problema salarizari ramane una actuala si dupa ultimele negocieri dintre sindicate si Primarie, Consiliul Local.
Mai exact dupa negocierile avute loc vineri, 21.04.17, singura intelegere la care sa ajuns este marirea valori bonurilor de masa la 15lei. Deasemenea Primaria si Consiliul local, impreuna cu conducerea au propus marirea salarilor cu 7%, varianta ce a fost refuzata de catre sindicate.
Mai urmeaza o tura de negocieri intre sindicate si Primarie/Consiliul Loca/Conducerea RATBv S.A pe data de 03.05.2017, dupa care daca nu se va ajunge la nicio intelegere incepand cu data de 04.05.2017 se declanseaza confictul de munca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo 65



Data înscrierii: 29/Oct/2008
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 137
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 18 Mai 2017 22:52:12    Titlul subiectului: 190086

http://www.ratbv.ro/noutati/a-fost-aleasa-o-propunere-de-logo-al-ratbv_196/

RATBV a scris:
A fost aleasă o propunere de logo al RATBV

Propunerea realizată de Daniel Silviu Bronescu pentru un nou logo al RATBV S.A. a obținut cele mai multe voturi în cadrul campaniei de creare și alegere a unei noi identități vizuale pentru compania de transport public de călători a municpiului Brașov. Astfel, propunerea lui Daniel Silviu Bronescu a obținut 1.517 voturi dintre cele 2.493 de voturi exprimate. În cadrul campaniei propuse de societatea noastră au fost primite 74 de modele de logo, voturile brașovenilor fiind cele care au determinat desemnarea câștigătorului. Le mulțumim pe această cale tuturor celor care au concurat, precum și celor care, prin votul lor, s-au implicat în desemnarea viitorului logo al RATBV S.A.



logo-ratbv-8f89.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  22.62 kb
 Vizualizat:  de 11206 ori

logo-ratbv-8f89.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo 65



Data înscrierii: 29/Oct/2008
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 137
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 24 Iun 2017 10:46:25    Titlul subiectului: 190730

http://www.monitorulexpres.ro/?mod=monitorulexpres&p=ultora_local&s_id=172290&RATBV-SA-va-opera-si-la-Prejmer

Monitorul Expres a scris:
RATBV SA va opera și la Prejmer

Comuna Prejmer va intra în acționariatul RATBV SA și va fi deservită de autobuzele societății.

Consiliul Local Brașov, în coordonarea căruia se află societatea de transport a Brașovului, a aprobat azi o hotărîre în acest sens, după ce pe 30 mai și Consiliul Local Prejmer a aprobat o hotărîre identică. Comuna Prejmer va intra în acționariat cu un capital vărsat de 64.000 de lei.

Prejmer alături de Municipiul Brașov, Agenția Metropolitană pentru Dezvoltare Durabilă Brașov și alte 13 comunități locale urbane și rurale din arealul metropolitan Brașov fac parte din recent înființata Asociație Metropolitană pentru Dezvoltare Durabilă a Transportului Public Brașov, care va transforma RATBV în operator metropolitan.

În prezent, capitalul social al Societății RATBV SA este în valoare totală de 6.436.590,00 lei, integral subscris și vărsat, din care 4.000.000,00 lei aport în numerar și 2. 436.590,00 lei aport în natură. La acționariatul RATBV SA, atît la beneficii și pierderi participă deocamdată Municipiul Brașov, care deține 643.595 de acțiuni, cu o valoare totală de 6.435.950 lei, (din care 3.999.360 lei aport în numerar și 243.659 aport în natură), reprezentînd 99,99% din capitalul social și Agenția Metropolitană Brașov care deține 64 de acțiuni, cu o valoare totală de 640 de lei, reprezentînd aport în numerar și 0,01% din capitalul social al Societății RATBV S.A
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 26 Iun 2017 22:15:21    Titlul subiectului: Comentariu la aticole 190766

Și primăriile din județ vor trebui să cotizeze la RATBV [/quote]
Evident, doar ca situatia actuala cu operatori privati este mai corecta ptr un stat de drept si un mediu concurential. Nu toata lumea foloseste transportul public, deci de ce impozitele unora ar merge unde ei nu folosesc.

Daca tot s-a desfintat orice productie de stat din Romania dupa 90 pe ideea ca inghite 2 lei si scoate doar unul, pai acum ce face? o noua groapa care inghite 2 lei si scoate unul sau niciunul? Si asta doar pe motiv de a face vanzare strainilor si a imbogati niste "comercianti" ajunsi in posturi de conducere?
Plus ca cine ar adera la megaafacerea stransa in jurul unui mare penal, poate cel mai mare din tara, care cand va fi ras va trage dupa el totul.
Suna bine, bilet ieftin (ca altfel nu se justifica) si masini mai noi.
Primaria trebuia sa se ocupe de asigurarea infrastructurii, nu sa critice ca privatii n-au unde gara sau n-au statii. Ce sa faca privatii? sa cumpere statii? sau sa se incuscreasca cu primarul ca sa primeasca subventie cum mai fac unii din alte judete?

O stire mai veche dar teribila http://www.bizbrasov.ro/2017/05/31/2535-milioane-de-euro-imprumutul-maxim-pentru-cumpararea-unor-noi-autobuze-la-pachet-primaria-va-lua-bani-de-la-berd-si-pentru-aeroport/

Ca sa citez
Citat:
16 mijloace de transport în comun se strică zilnic
deci sa concluzionam, ori au luat masini proaste si nefiabile in 2006 si 2012 ori nu stiu sa le foloseasca. Cu vechimea, doamne iarta-ma, in Germania Franta Belgia Elvetia un autobuz merge 15 ani minim si e si revandut apoi.
Troleibuzele sunt mai fiabile se stie de fapt, de ce nu iau troleibuze noi ca sa nu se mai strice 16 bucati pe zi?

Motorul Diesel cu cutie de viteze de orice fel si transmisie e net inferior in exploatare oricarui motor electric mult mai robust si rezistent. Nu este o noutate, dar probabil la liceu la seral si la facultatea de sport la ID nu s-a facut fizica, mecanica electricitate termodinamica si cam nimic din ce tine de tehnica

Citat:
În conformitate cu estimările făcute de RATBV cu cele 25.35 milioane euro ar putea fi achiziționate 105 autobuze, dintre care 25 de autobuze mici, 45 de autobuze medii și a 35 de autobuze articulate.
Chiar nimic nu mai e de facut decat cumparat masini de care sa-si bata apoi joc ca nu le schimba uleiurile si umbla cu ele defecte?

Dar cum ramane cu aeroportul, parcarile subterane si supraterane, canalizarile ca sa nu mai iasa apa prin Tractorul si bartolomeu, podul ala de la rulmetul pe care se circula in regim de avarie, ambuteiajele matinale si cele de la ora 5 dupa amiaza, poluarea peste normele admise de comunitatea internationala, promovarea mediului de afaceri si productie locala (uzina steagu de exemplu)? Si chiar lucruri mai elementare cum ar fi asfaltatul drumului din zona CET (ca 34 si 34B da sa se rupa in 2 bucati pe asa drum cu cratere), spalarea strazilor si maturatul strazii "B-dul Zizinului" prin cartierul "uzina 2", indepartarea zapezii negre de noxe iarna si primavara?

Sau astea sunt idei la care oierii carciumarii si "taranii" cu liceul la seral sau cu slujbe in comert si IT inca nu le-au auzit si vazut in vacantele din europa de vest?

Ce mai zice articolul:
Citat:
45 de autobuze medii
, care se adauga la cele cateva sute existente si care sunt ineficiente pe traseele de baza, scheienii se vor chinui mai departe cu imbulzeala in "dube" cu o usa iar cei din steagu si noua se vor inghesui mai departe in autobuze "medii" pe 5,6,17,22 si posibil si 8 in viitor. Ca de alte dureri gen linia 36 sau 31 nu mai e nevoie de spus.

Cum ramane cu cele cu baterii? Se pare ca zero, asa ca vor mai sparli cand vor dispare troleibuzele si ultimele firimituri din cuprul din retea si transformatoarele de la statiile de alimentare

Sa nu-si faca nimeni griji ce vor fi cu noile autoturnuri, pai e simplu le vor folosi la stalpi si becuri ca sunt in propietatea ratbv sau vor fi date firmelor private din subordine.

Citat:
Totuși, este nevoie și ca RATBV SA să aibă mai mulți bani.

Solutii: sa mai taie din salariul directorilor care se cifreaza la cateva sute de milioane lei vechi lunar (adevarati bugetari de lux miliardari afiliati politic evident), sa mai dea afara din angajatii fictivi si rubedenii care "freaca menta" pe la sediu si se joaca pe calculatoare. Au mai multi angajati de birou decat soferi si mecanici auto, parca-i firma de comert sau de proiectare sau de logistica nicidecum de transport. Si nu in ultimul rand sa fie mai chibzuiti cu combustibilul si masinile ca ei fac multe curse goale de la garaj la capete de linii.

Cu troleibuze noi MAZ sau altceva ieseau mai ieftin si erau asigurati pe multi ani si cu piese si cu curent, nu mai cheltuiau atat cu piesele la autobuzele noi si vechi care se strica foarte repede. Dar unde nu-i cap vai de picioare.

Pacat mare ca nu e un mediu concurential de transport si in oras sa simta pe pielea lor ca trebuie eficientizare.
Linia 20 de exemplu e o bascalie, ar fi trebuit liberalizat si introdus mai multi operatori la acel traseu

Daca o tin asa in cativa ani nu doar ca nu vor mai face extindere ci vor ramane doar cu caratul pomanagiilor (elevii studentii pensionarii lucratorii tigani de la spatiile verzi si cersetorii), vor putea desfinta intr-un caz extrem validatoarele si biletele vor avea economie fara sa vrea. Ar ramane practic autobuze scolare ca in SUA.

Lumea e tot mai scarbita, iar cine are un loc de munca punctual evident nu foloseste ratbv


Cred ca suntem condusi de niste "samsari". Ei nu stiu decat sa faca afaceri cu masini ca doar nu le iau din banii lor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Iun 2017 22:41:55    Titlul subiectului: Re: Comentariu la aticole 190785

Baverescu a scris:
Cred ca suntem condusi de niste "samsari". Ei nu stiu decat sa faca afaceri cu masini ca doar nu le iau din banii lor.

Suntem condusi de cei pe care i-au votat majoritatea Very Happy

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 29 Iul 2017 20:53:48    Titlul subiectului: Articole mai vechi dar care sunt de actualitate 191315

In aceasta postare am sa va prezint cateva aberații care s-au întâmplat se întâmplă și sunt general acceptate la Brașov de către localnici.

Link la o știre din 2006 și culmea e a presei din aceeași găleată cu primăria și de atunci și de acum. Știm ce a fost în 2006.

http://evz.ro/brasovul-fara-troleibuze-si-tramvaie-709420.html?&page=2

"Troleibuzul este o amprentă a estului" așa au caracterizat transportul electric șefii orașului aflați și acum la conducere.

Părerea ar fi atunci că ar trebui să luăm cu toții BMW-uri și SUV-uri ca să avem amprenta vestului. Dacă se poate să și dormim în mașină.

Autobuzele MAZ (pionierii distrugerii "amprentei estice") erau tocmai foarte estice chiar din fosta URSS. Cu culoarea lor verde s-a închis în 2005 gura celor care ar fi spus că totuși ele poluează față de troleibuze care nu poluează.



O altă minciună de atunci a fost prin 2004 sau 2005 pentru desfințarea liniei 10 de troleibuz și reintroducerea ei sub forma de linie de autobuz cu indicativ 23 cu motivul că nu există rețea până la Brintex, dar oricum ulterior 23 tot la Municipal întorcea.

Lumea atunci dacă era mai bine înformată în acei ani fatidici 2005 și 2006 se putea face mai mult pentru salvarea troleibuzului daca nu și a tramvaiului. Cum au făcut la Cluj-Napoca, și acolo au fost discuții. Azi consider că este mult mai greu, chiar imposibil.

Dovada este că petițiile, articolele și conferința aceea deși mediatizată puțin chiar și de presa "din aceeași oală politică cu primaria" nu au avut nici un rezultat. Prin urmare municipalitatea se va împrumuta să cumpere autobuze noi și care evident se vor dovedi rele și vechi în maxim 8 ani ca și precedentele.

http://www.monitorulexpres.ro/?mod=monitorulexpres&p=eveniment&s_id=173136
http://www.mytex.ro/stiri/546-expres/555358-brasov-memoriu-si-petitie-pentru-pastrarea-troleibuzelor.html
http://www.mytex.ro/stiri/546-expres/555358-brasov-memoriu-si-petitie-pentru-pastrarea-troleibuzelor.html
https://brasovromania.net/2017/07/petitie-sustine-troleibuzul-din-brasov-vezi-de-ce-nu-este-bine-sa-inhalezi-doar-diesel-de-la-autobuze/

Dar întrebările fără răspuns continuă să existe, adică unde sunt banii de pe linia de tramvai și sârma din rețeaua de troleibuz? S-au dus direct in campabia electorala a PDL din 2008? Iar prețul liniei de tramvai și a rețelei de cupru nu este cel de 10 bani kilogramul cât iau țiganii care merg cu 5 kg ci este un alt preț mai mare fiind cantități mari și altă calitate și puritate, precum a fost și cu "fierul vechi" din uzine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 28 Aug 2017 05:45:21    Titlul subiectului: 191483

http://www.bizbrasov.ro/2017/08/28/strategia-pentru-transportul-public-100-de-autobuze-noi-pe-datorie-si-dezvoltarea-infrastructurii-nepoluante-pe-bani-europeni/

Strategia pentru transportul public: 100 de autobuze noi pe datorie și dezvoltarea infrastructurii nepoluante pe bani europeni
28 august 2017 12:54 AM de Teodora Nicolae
Autobuze clasice pe datorie și dezvoltarea transportului public nepoluant pe bani europeni. Aceasta pare a fi strategia municipalității în ce privește viitorul transportului în comun. Deocamdată, autoritățile sunt în discuții cu consultanții BERD pentru accesarea unui împrumut ajutorul căruia să fie cumpărte 100 de autobuze care să înlocuiască parcul auto vechi și obosit al actualei societăți de transport public RATBV S.A. Apoi, planurile primăriei se extind până într-acolo încât, pe viitor, ar putea fi accesate fonduri europene prin AXA 4, destinată transportului public. „Putem, pe de o parte să achiziționăm mijloace de transport publice electrice sau, pe de altă parte, troleibuze. Fie vom crea o infrastructură nouă pentru autobuzele electrice, fie vom dezvolta actuala infrastructură de troleibuze. Toate aceste planuri fac parte din Strategia de Dezvoltare Urbană și Planul de Mobilitate Urbană, un document programatic al Brașovului“, a declarat Mihai Costel, viceprimarul Brașovului.

În ultima ședință de Consiliu Local, au existat discuții despre viitorul transportului în comun, având în vedere că, de curând, a fost numit un nou director interimar la conducerea societății de transport public, RATBV S.A. Conslierul local Cristian Macedonschi a făcut o interepelare în Consiliul Local și a dorit să știe care este strategia municipalității și mai ales a societății de transport, în ce privește eliminarea poluării și achiziționarea de mijloace de transport prietenoase cu mediul înconjurător, având în vedere că în ultimii ani, la Brașov, au fost scoase din circulație majoritatea troleibuzelor, fiind înlocuite cu autobuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 19, 20, 21  Următoare
Pagina 16 din 21

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community