Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 17 Ian 2015 13:22:11 Titlul subiectului: |
176555 |
|
E1 658
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.26 kb |
Vizualizat: |
de 33171 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.31 kb |
Vizualizat: |
de 33171 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.64 kb |
Vizualizat: |
de 33171 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.74 kb |
Vizualizat: |
de 33171 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.45 kb |
Vizualizat: |
de 33171 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.4 kb |
Vizualizat: |
de 33171 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.22 kb |
Vizualizat: |
de 33171 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.17 kb |
Vizualizat: |
de 33171 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.09 kb |
Vizualizat: |
de 33171 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.84 kb |
Vizualizat: |
de 33171 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 17 Ian 2015 13:28:45 Titlul subiectului: |
176556 |
|
In noiembrie se pregatea sa intre la reconditionare si KT4D-ul 106 (lucrarile de amploare au inceput/vor incepe la acest vagon dupa finalizarea celor doua prezentate anterior).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.33 kb |
Vizualizat: |
de 33170 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.17 kb |
Vizualizat: |
de 33170 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 17 Ian 2015 13:33:28 Titlul subiectului: |
176557 |
|
Atentie! Mergeti pe pagina anterioara sau faceti click direct pe link-ul
http://tramclub.org/viewtopic.php?t=15913&postdays=0&postorder=asc&start=41
pentru a vedea prezentarea tramvaielor finalizate in noiembrie anul trecut (KT4D 101 si E1 654) si a vagonului E1 658, aflat in lucru in acea perioada, alaturi de KT4D-ul 105, prezentat la inceputul acestei pagini!
|
|
Sus |
|
|
strassenbahnjournal
Data înscrierii: 25/Ian/2015 Ultima vizita: 04/Feb/2023 Mesaje: 7 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Joi 29 Ian 2015 22:10:15 Titlul subiectului: |
176820 |
|
I am the webmaster of the Austrian website www.strassenbahnjournal.at which is all about Vienna's tramcars. As there are a few cars from my city running in Craiova (and even being modernised - a fact I like very much), I wanted to ask for permission if I may use the photos of E1 654 and 658 from this thread on www.strassenbahnjournal.at.
There are many colleagues of mine in Vienna who are interested in what happens to our old trams in other cities, so I would really appreciate if I got permission to create a photo series with the material from this thread.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 29 Ian 2015 22:25:29 Titlul subiectului: |
176821 |
|
You can use any picture from this forum. It would just be nice if you mentioned the source on your site.
|
|
Sus |
|
|
strassenbahnjournal
Data înscrierii: 25/Ian/2015 Ultima vizita: 04/Feb/2023 Mesaje: 7 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Joi 29 Ian 2015 23:09:56 Titlul subiectului: |
176824 |
|
Radu Czech/Cristina Albu a scris: | You can use any picture from this forum. It would just be nice if you mentioned the source on your site. |
Thank you very much. Of course I will mention the source. Just to make sure I understood everything correctly (I am using Google translate because I don't speak Romanian):
654 was finished in November and 658 is currently in the state of refurbishment. Now there is no tram operation at all and it will start again as soon as there are enough modernised cars (E1 and KT4D). Is it right so far?
I see that the door buttons are missing. Are the doors now opened and closed centrally by the driver?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 30 Ian 2015 00:30:57 Titlul subiectului: |
176835 |
|
strassenbahnjournal a scris: | 654 was finished in November and 658 is currently in the state of refurbishment. Now there is no tram operation at all |
You got that right.
Tram operation on the whole network will start again after the modernisation works at the tracks are finished. One route may come back earlier, as soon as the relatively short section between the depot and the "main" tracks is finished. However, the refurbished trams will run only once all the works are completed.
The door buttons were not used before the trams were renovated either.
|
|
Sus |
|
|
strassenbahnjournal
Data înscrierii: 25/Ian/2015 Ultima vizita: 04/Feb/2023 Mesaje: 7 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Vin 30 Ian 2015 10:39:03 Titlul subiectului: |
176846 |
|
Will the electronic controller (Geamatic) be in use again? Some years ago I watched a video where the driver used the auxiliary lever instead of the Geamatic device.
And another strange detail to me is that on older photos 654 could be seen without the number sign on the roof. Now the car got it back and it is showing the Dutch "2" sign although you don't have a line number 2. How come?
By the way, in Vienna we currently have still more than 100 E1 cars in service, but it is planned that they are taken out of service until 2019/2020.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 30 Ian 2015 19:05:44 Titlul subiectului: |
176882 |
|
The tram drivers used the auxiliary lever from the beginning. The electronic controller was and will only be used with the four E1s with choppers.
As for the other strange thing... well... Romanian stuff . Don’t try to find logical explanations for such things. Maybe they thought it would look nicer at the official presentation with something there and they put what came in handy.
|
|
Sus |
|
|
strassenbahnjournal
Data înscrierii: 25/Ian/2015 Ultima vizita: 04/Feb/2023 Mesaje: 7 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Sâm 31 Ian 2015 11:24:13 Titlul subiectului: |
176909 |
|
Radu Czech/Cristina Albu a scris: | The tram drivers used the auxiliary lever from the beginning. The electronic controller was and will only be used with the four E1s with choppers. |
Which four E1 have choppers and when did they get it?
Radu Czech/Cristina Albu a scris: | As for the other strange thing... well... Romanian stuff . Don’t try to find logical explanations for such things. |
I see. Perhaps they just did not want to throw it away...
|
|
Sus |
|
|
strassenbahnjournal
Data înscrierii: 25/Ian/2015 Ultima vizita: 04/Feb/2023 Mesaje: 7 Locație: Viena (Austria)
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 04 Mai 2016 13:38:40 Titlul subiectului: |
184978 |
|
Tramvaiele nu au afișat traseul și în spate?
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
vlady-13
Data înscrierii: 10/Mai/2007 Ultima vizita: 14/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Craiova
|
Trimis: Mie 04 Mai 2016 13:52:49 Titlul subiectului: |
184979 |
|
In spate afiseaza doar numele primarului si al fostului director de la regie.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 04 Mai 2016 18:23:11 Titlul subiectului: |
184984 |
|
Nu e obligatoriu conform legii să se afișeze și în spate și pe lateral traseul?
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 05 Mai 2016 10:06:05 Titlul subiectului: |
185004 |
|
Sunt finalizate pana acum 12 tramvaie - toate cele 6 KT4D (101, 105, 106, 108, 109, 110) si 6 E1 (651, 653, 654, 655, 658, 659) - si este in lucru 660 (va fi gata pe la sfarsitul lunii). Vor urma 652 (planificat a fi refacut pana la inceputul scolii, in septembrie) si 657 (care ar urma sa fie gata pana la sfarsitul anului - situatia acestuia e ceva mai complicata, pentru ca a cam fost canibalizat si se asteapta piese pentru el, dar important este ca va fi facut). Suplimentar vor fi reconditionate (insa nu la nivelul celor 15 tramvaie prinse in proiectul despre care discutam la acest subiect) si 4 Tatre T4D (201, 203, 206, 207) care vor fi utilizate pe Isalnita.
Voi reveni zilele urmatoare cu o galerie foto substantiala, cu imagini de ieri si astazi.
|
|
Sus |
|
|
adymartianul
Data înscrierii: 04/Mai/2013 Ultima vizita: 11/Noi/2023 Mesaje: 60 Locație: Craiova
|
Trimis: Joi 05 Mai 2016 15:44:54 Titlul subiectului: |
185005 |
|
Interesant. Deci necesarul Craiovei ar fi de vreo 20 de tramvaie
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 08 Mai 2016 12:55:38 Titlul subiectului: |
185043 |
|
La aplicarea numerelor de parc, vagoanele 101 si 108 au fost incurcate intre ele. Asadar, 101 actual este ex 108 (II), ex 104, iar 108 (III) actual este ex 101.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 08 Mai 2016 19:29:54 Titlul subiectului: |
185057 |
|
Afisajele frontale si de interior sunt montate de firma OpenDev Software Development din Bucuresti. Au fost instalate cum si unde a dorit RAT. Contractul este in derulare, lucrarile nu sunt inca finalizate. Au fost puse in functiune provizoriu la dorinta RAT, cu datele cerute de RAT la vremea respectiva.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.17 kb |
Vizualizat: |
de 28377 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
strassenbahnjournal
Data înscrierii: 25/Ian/2015 Ultima vizita: 04/Feb/2023 Mesaje: 7 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mie 19 Oct 2016 15:34:00 Titlul subiectului: |
186851 |
|
I visited Craiova in September and could see these vehicles in service:
KT4D: 101, 105, 106, 108, 109, 110
E1: 651, 653, 654, 655, 658
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
181.45 kb |
Vizualizat: |
de 26457 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
156.08 kb |
Vizualizat: |
de 26457 ori |
|
Descriere: |
interior of a refurbished E1 |
|
Mărime fișier: |
148.5 kb |
Vizualizat: |
de 26457 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 25 Noi 2016 08:58:07 Titlul subiectului: |
187228 |
|
Am circulat si eu de cateva ori, pe 17 noiembrie cu tramvaiele modernizate, pe calea Severinului. Interiorul arata foarte bine. Mi-a placut iluminarea interioara, cu LED-uri (foto 1), cred ca si Bucurestiul ar putea lua exemplu (in multe tramvaie din capitala, cam orbecai prin tramvaie).
Am observat ca la deschiderea usilor, lumina interioara "tremura" cateva secude, este un fel de variate de tensiune.
Tramvaiele au si WiFi (foto 2)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.11 kb |
Vizualizat: |
de 25810 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.78 kb |
Vizualizat: |
de 25810 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
vlady-13
Data înscrierii: 10/Mai/2007 Ultima vizita: 14/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Craiova
|
Trimis: Sâm 10 Dec 2016 14:52:44 Titlul subiectului: |
187383 |
|
Benzile de led, made in China, s-au cam ars in intregime si nu sta nimeni sa le mai inlocuiasca acum. Probabil nu are timp Olguta sa mearga prin Dragonul Rosu sa mai ia cativa metri.
|
|
Sus |
|
|
andreirosu14
Data înscrierii: 02/Feb/2017 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 394 Locație: Craiova, Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 05 Iul 2017 16:01:52 Titlul subiectului: |
190908 |
|
Vad ca pe tramvaiele E1 s-au pus scaune provenite din autobuzele BredaMenarini. e bine ca le-au tapitat, dar urmele taranilor blatisti scrise cu marker-ul nu le-au luat in intregime.
|
|
Sus |
|
|
iahim
Data înscrierii: 03/Mai/2016 Ultima vizita: 30/Sep/2022 Mesaje: 155 Locație: Craiova
|
Trimis: Mie 05 Iul 2017 16:42:48 Titlul subiectului: |
190910 |
|
O solutie buna pentru combaterea vandalizarii mijloacelor de transport in comun ar fi montarea unor camere de luat vederi si sanctionarea de catre politistii locali a celor ce nu respecta bunul public.
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 05 Iul 2017 18:49:43 Titlul subiectului: |
190914 |
|
Au fost prevazute si astfel de dotari (camere) pentru cele 15 tramvaie?
Observ eticheta cu "wi-fi". Functioneaza?
|
|
Sus |
|
|
iahim
Data înscrierii: 03/Mai/2016 Ultima vizita: 30/Sep/2022 Mesaje: 155 Locație: Craiova
|
Trimis: Mie 05 Iul 2017 21:58:53 Titlul subiectului: |
190926 |
|
Camere de luat vederi nu au.
Cat priveste Wi-Fi-ul, de cate ori am mers cu tramvaiul a mers. Nu cunosc cazuri in care sa nu fi functionat.
|
|
Sus |
|
|
|