Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Reabilitarea a 15 tramvaie din parcul RAT Craiova
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul DOLJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 17 Ian 2015 14:22:11    Titlul subiectului: 176555

E1 658


IMG_7441.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.26 kb
 Vizualizat:  de 10333 ori

IMG_7441.JPG



IMG_7416.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.31 kb
 Vizualizat:  de 10333 ori

IMG_7416.JPG



IMG_7415.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.64 kb
 Vizualizat:  de 10333 ori

IMG_7415.JPG



IMG_7414.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.74 kb
 Vizualizat:  de 10333 ori

IMG_7414.JPG



IMG_7413.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.45 kb
 Vizualizat:  de 10333 ori

IMG_7413.JPG



IMG_7447.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.4 kb
 Vizualizat:  de 10333 ori

IMG_7447.JPG



IMG_7448.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.22 kb
 Vizualizat:  de 10333 ori

IMG_7448.JPG



IMG_7446.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.17 kb
 Vizualizat:  de 10333 ori

IMG_7446.JPG



IMG_7444.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.09 kb
 Vizualizat:  de 10333 ori

IMG_7444.JPG



IMG_7445.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.84 kb
 Vizualizat:  de 10333 ori

IMG_7445.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 17 Ian 2015 14:28:45    Titlul subiectului: 176556

In noiembrie se pregatea sa intre la reconditionare si KT4D-ul 106 (lucrarile de amploare au inceput/vor incepe la acest vagon dupa finalizarea celor doua prezentate anterior).


IMG_7421.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.33 kb
 Vizualizat:  de 10332 ori

IMG_7421.JPG



IMG_7422.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.17 kb
 Vizualizat:  de 10332 ori

IMG_7422.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 17 Ian 2015 14:33:28    Titlul subiectului: 176557

Atentie! Mergeti pe pagina anterioara sau faceti click direct pe link-ul

http://tramclub.org/viewtopic.php?t=15913&postdays=0&postorder=asc&start=41

pentru a vedea prezentarea tramvaielor finalizate in noiembrie anul trecut (KT4D 101 si E1 654) si a vagonului E1 658, aflat in lucru in acea perioada, alaturi de KT4D-ul 105, prezentat la inceputul acestei pagini!

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
strassenbahnjournal



Data înscrierii: 25/Ian/2015
Ultima vizita: 07/Aug/2017
Mesaje: 7
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Joi 29 Ian 2015 23:10:15    Titlul subiectului: 176820

I am the webmaster of the Austrian website www.strassenbahnjournal.at which is all about Vienna's tramcars. As there are a few cars from my city running in Craiova (and even being modernised - a fact I like very much), I wanted to ask for permission if I may use the photos of E1 654 and 658 from this thread on www.strassenbahnjournal.at.

There are many colleagues of mine in Vienna who are interested in what happens to our old trams in other cities, so I would really appreciate if I got permission to create a photo series with the material from this thread.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 29 Ian 2015 23:25:29    Titlul subiectului: 176821

You can use any picture from this forum. It would just be nice if you mentioned the source on your site.
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
strassenbahnjournal



Data înscrierii: 25/Ian/2015
Ultima vizita: 07/Aug/2017
Mesaje: 7
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Vin 30 Ian 2015 00:09:56    Titlul subiectului: 176824

Radu Czech/Cristina Albu a scris:
You can use any picture from this forum. It would just be nice if you mentioned the source on your site.


Thank you very much. Very Happy Of course I will mention the source. Just to make sure I understood everything correctly (I am using Google translate because I don't speak Romanian):

654 was finished in November and 658 is currently in the state of refurbishment. Now there is no tram operation at all and it will start again as soon as there are enough modernised cars (E1 and KT4D). Is it right so far?

I see that the door buttons are missing. Are the doors now opened and closed centrally by the driver?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 30 Ian 2015 01:30:57    Titlul subiectului: 176835

strassenbahnjournal a scris:
654 was finished in November and 658 is currently in the state of refurbishment. Now there is no tram operation at all

You got that right.

Tram operation on the whole network will start again after the modernisation works at the tracks are finished. One route may come back earlier, as soon as the relatively short section between the depot and the "main" tracks is finished. However, the refurbished trams will run only once all the works are completed.

The door buttons were not used before the trams were renovated either.

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
strassenbahnjournal



Data înscrierii: 25/Ian/2015
Ultima vizita: 07/Aug/2017
Mesaje: 7
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Vin 30 Ian 2015 11:39:03    Titlul subiectului: 176846

Will the electronic controller (Geamatic) be in use again? Some years ago I watched a video where the driver used the auxiliary lever instead of the Geamatic device.

And another strange detail to me is that on older photos 654 could be seen without the number sign on the roof. Now the car got it back and it is showing the Dutch "2" sign although you don't have a line number 2. How come?

By the way, in Vienna we currently have still more than 100 E1 cars in service, but it is planned that they are taken out of service until 2019/2020. Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 30 Ian 2015 20:05:44    Titlul subiectului: 176882

The tram drivers used the auxiliary lever from the beginning. The electronic controller was and will only be used with the four E1s with choppers.

As for the other strange thing... well... Romanian stuff Smile. Don’t try to find logical explanations for such things. Maybe they thought it would look nicer at the official presentation with something there and they put what came in handy.

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
strassenbahnjournal



Data înscrierii: 25/Ian/2015
Ultima vizita: 07/Aug/2017
Mesaje: 7
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Sâm 31 Ian 2015 12:24:13    Titlul subiectului: 176909

Radu Czech/Cristina Albu a scris:
The tram drivers used the auxiliary lever from the beginning. The electronic controller was and will only be used with the four E1s with choppers.


Which four E1 have choppers and when did they get it? Shocked

Radu Czech/Cristina Albu a scris:
As for the other strange thing... well... Romanian stuff Smile. Don’t try to find logical explanations for such things.


I see. Very Happy Perhaps they just did not want to throw it away...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
strassenbahnjournal



Data înscrierii: 25/Ian/2015
Ultima vizita: 07/Aug/2017
Mesaje: 7
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Vin 18 Dec 2015 11:04:17    Titlul subiectului: 182930

I found a link to this picture in the Austrian www.tramwayforum.at:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=120913811613560&set=pcb.120916811613260&type=3&theater

It shows one of the refurbished E1 during a test ride in Craiova.



untitled.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.91 kb
 Vizualizat:  de 7993 ori

untitled.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 1192
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mie 04 Mai 2016 14:38:40    Titlul subiectului: 184978

Tramvaiele nu au afișat traseul și în spate?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mie 04 Mai 2016 14:52:49    Titlul subiectului: 184979

In spate afiseaza doar numele primarului si al fostului director de la regie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 1192
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mie 04 Mai 2016 19:23:11    Titlul subiectului: 184984

Nu e obligatoriu conform legii să se afișeze și în spate și pe lateral traseul?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 05 Mai 2016 11:06:05    Titlul subiectului: 185004

Sunt finalizate pana acum 12 tramvaie - toate cele 6 KT4D (101, 105, 106, 108, 109, 110) si 6 E1 (651, 653, 654, 655, 658, 659) - si este in lucru 660 (va fi gata pe la sfarsitul lunii). Vor urma 652 (planificat a fi refacut pana la inceputul scolii, in septembrie) si 657 (care ar urma sa fie gata pana la sfarsitul anului - situatia acestuia e ceva mai complicata, pentru ca a cam fost canibalizat si se asteapta piese pentru el, dar important este ca va fi facut). Suplimentar vor fi reconditionate (insa nu la nivelul celor 15 tramvaie prinse in proiectul despre care discutam la acest subiect) si 4 Tatre T4D (201, 203, 206, 207) care vor fi utilizate pe Isalnita.

Voi reveni zilele urmatoare cu o galerie foto substantiala, cu imagini de ieri si astazi.

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
adymartianul



Data înscrierii: 04/Mai/2013
Ultima vizita: 13/Aug/2017
Mesaje: 24
Locație: Craiova

MesajTrimis: Joi 05 Mai 2016 16:44:54    Titlul subiectului: 185005

Interesant. Deci necesarul Craiovei ar fi de vreo 20 de tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 08 Mai 2016 13:55:38    Titlul subiectului: 185043

La aplicarea numerelor de parc, vagoanele 101 si 108 au fost incurcate intre ele. Asadar, 101 actual este ex 108 (II), ex 104, iar 108 (III) actual este ex 101.
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 08 Mai 2016 20:29:54    Titlul subiectului: 185057

Afisajele frontale si de interior sunt montate de firma OpenDev Software Development din Bucuresti. Au fost instalate cum si unde a dorit RAT. Contractul este in derulare, lucrarile nu sunt inca finalizate. Au fost puse in functiune provizoriu la dorinta RAT, cu datele cerute de RAT la vremea respectiva.


IMG_4477.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.17 kb
 Vizualizat:  de 6309 ori

IMG_4477.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
strassenbahnjournal



Data înscrierii: 25/Ian/2015
Ultima vizita: 07/Aug/2017
Mesaje: 7
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mie 19 Oct 2016 16:34:00    Titlul subiectului: 186851

I visited Craiova in September and could see these vehicles in service:

KT4D: 101, 105, 106, 108, 109, 110
E1: 651, 653, 654, 655, 658



_DSC1357.JPG
 Descriere:
654 on Calea București
 Mărime fișier:  181.45 kb
 Vizualizat:  de 4389 ori

_DSC1357.JPG



_DSC1362.JPG
 Descriere:
658 near the university
 Mărime fișier:  156.08 kb
 Vizualizat:  de 4389 ori

_DSC1362.JPG



_DSC1365.JPG
 Descriere:
interior of a refurbished E1
 Mărime fișier:  148.5 kb
 Vizualizat:  de 4389 ori

_DSC1365.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Noi 2016 09:58:07    Titlul subiectului: 187228

Am circulat si eu de cateva ori, pe 17 noiembrie cu tramvaiele modernizate, pe calea Severinului. Interiorul arata foarte bine. Mi-a placut iluminarea interioara, cu LED-uri (foto 1), cred ca si Bucurestiul ar putea lua exemplu (in multe tramvaie din capitala, cam orbecai prin tramvaie).
Am observat ca la deschiderea usilor, lumina interioara "tremura" cateva secude, este un fel de variate de tensiune.
Tramvaiele au si WiFi (foto 2)



Simpozion USAMV Craiova, 17 noiembrie 231.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.11 kb
 Vizualizat:  de 3742 ori

Simpozion USAMV Craiova, 17 noiembrie 231.jpg



Simpozion USAMV Craiova, 17 noiembrie 232.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.78 kb
 Vizualizat:  de 3742 ori

Simpozion USAMV Craiova, 17 noiembrie 232.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Sâm 10 Dec 2016 15:52:44    Titlul subiectului: 187383

Benzile de led, made in China, s-au cam ars in intregime si nu sta nimeni sa le mai inlocuiasca acum. Probabil nu are timp Olguta sa mearga prin Dragonul Rosu sa mai ia cativa metri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 22
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mie 05 Iul 2017 17:01:52    Titlul subiectului: 190908

Vad ca pe tramvaiele E1 s-au pus scaune provenite din autobuzele BredaMenarini. e bine ca le-au tapitat, dar urmele taranilor blatisti scrise cu marker-ul nu le-au luat in intregime. Laughing
_________________
Iubesc autobuzele romanesti Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iahim



Data înscrierii: 03/Mai/2016
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 81
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mie 05 Iul 2017 17:42:48    Titlul subiectului: 190910

O solutie buna pentru combaterea vandalizarii mijloacelor de transport in comun ar fi montarea unor camere de luat vederi si sanctionarea de catre politistii locali a celor ce nu respecta bunul public.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 16/Mar/2017
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 184
Locație: Cluj; Constanta; Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Iul 2017 19:49:43    Titlul subiectului: 190914

Au fost prevazute si astfel de dotari (camere) pentru cele 15 tramvaie?

Observ eticheta cu "wi-fi". Functioneaza?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iahim



Data înscrierii: 03/Mai/2016
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 81
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mie 05 Iul 2017 22:58:53    Titlul subiectului: 190926

Camere de luat vederi nu au.
Cat priveste Wi-Fi-ul, de cate ori am mers cu tramvaiul a mers. Nu cunosc cazuri in care sa nu fi functionat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul DOLJ Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community