Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele Tatra T4D
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 25, 26, 27  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 29 Iun 2017 22:43:17    Titlul subiectului: 190808

Dar are usi numai pe o parte, nu văd logica dublei comenzi.
Oricum e o treaba superfaină sa-ți vină tramvaiul " pe invers ". Vorbesc ca si sofer...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 29 Iun 2017 22:59:55    Titlul subiectului: 190810

Asa a venit din Magdeburg , cu dubla comanda. Pentru Oradea nu ar prea avea nevoie de usi pe ambele parti pentru ca toata infrastructura este dubla si nu exista macaze unde sa treaca de pe un sens pe celalt , cu exeptia depoului. De obicei circula pe relatia Pod C.F.R.-Sinteza , iar calea de rulare este separata de trafic acolo. A mai fost folosit ca tramvai bidirectional in cazul unor lucrari la linie cum ar fi intre Parcul Olosig si Gara (unde mergea pe contra sens) , intre Biserica Emanuel si Iosia sau intre Parcul Olosig si Piata Rogerius , in ultimele doua cazuri linia fiind separata de trafic , deci nu incurca masinile. Very Happy
S-a mai discutat despre acest subiect si pe pagina a doua a topicului .

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 01 Iul 2017 08:55:56    Titlul subiectului: 190834

In Magdeburg din 1982 a inceput reconstruirea mai multor linii si extinderea retelei. Astfel pe sectoare unde se schimba calea de rulare pe un sens ori nu exista inca bucla de intoarcere cu o investitie minima era posibila circulatia unui tandem de vagoane T4D+T4D-ZR Evident si T4D-ul normal a fost dotat in fata cu lanterne de pozitie si frana. Un astfel de tandem a fost si 1207+1206 (azi OTL #10 si #44) sau 1007+1008 (RATUC #62 si Wehmingen Museum 1008)
La Oradea initiativa OTL de acum cativa ani a fost un lucru negandit sau mai bine zis fortat sa puna in circulatie "pendulara" vagonul 44 pe strazi cu linie pe carosabil: Pod Dacia (Hotel Continental)-Gara pe firul spre Gara sau Olosig-Gara rezultatul se observa in videoclipul realizat de mine intr-o zi de vineri dup-masa. Aceste idei repede s-au dovedit un fiasco, tocmai de asta la cateva zile s-a renuntat la astfel de linii.
https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=xm3DvwgSIlI

Soferul Daciei s-a blocat cand a vazut tramvaiul venind spre el. Cel cu Golf 4 se si aude "Da ce dracu' cautati pe aici cu tramvaoul, dupa care o injuratura pe cinste."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 01 Iul 2017 17:08:27    Titlul subiectului: 190837

Nu imi amintesc sa fi circulat si intre Hotel Continetal si Gara. Stiu ca atunci cand era strada Olimpiadei/Berzei in reparatie s-a facut acea delta la gara , unde erau intoase tramvaiele din 3 manevre.
_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 10 Iul 2017 19:43:15    Titlul subiectului: 191021

Bordul lui 31 modernizat in cadrul depoului OTL cu echipamente produse la Craiova. Tramvaiul a parcurs 4665km de cand a primit echipamentele (pana in momentul pozei). Tramvaiul de pe display arata daca usile sunt deschise (rosu) sau daca sunt inchise (verde) , daca pantograful este ridicat si este energie (verde) sau daca pantograful este coborat sau nu este energie in fir (rosu). Pe dispaly-ul touch screen mai sunt afisa formatii cum ar fii curentul consumat , chopperele selectate pentru functionare , energia recuperata etc.
Unitatea de aer conditionat plasata in dreptul geamurilor dintre usile 2-3.
Carligul unde a fost amplast suportul de biciclete , in prezent dat jos.



DSCN2261.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.71 MB
 Vizualizat:  de 12886 ori

DSCN2261.jpg



DSCN2258[1].jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.25 MB
 Vizualizat:  de 12886 ori

DSCN2258[1].jpg



DSCN2257.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.63 MB
 Vizualizat:  de 12886 ori

DSCN2257.JPG



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 10 Iul 2017 19:50:07    Titlul subiectului: 191022

Și remorca 131 are aer condiționat sau doar "motorul", 31?

Montajul instalației a fost făcut de către OTL sau a fost contractată o firmă care a făcut lucrarea?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 10 Iul 2017 20:38:33    Titlul subiectului: 191024

Doar vagonul motor are aer conditionat , dar in zilele calde diferenta se simte doar in zona unde este instalat. Vagonul a fost modificat in cadrul depoului OTL , vezi pe pagina anterioara mesajele lui Zsizsi.
_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 11 Iul 2017 13:31:11    Titlul subiectului: 191037

Acum cativa ani ziceam de asa ceva, modernizare unui vagon vechi, dar pastrand "look"-ul classic. Va ca incepe moda asta prin tara, nu numai in Oradea dar Iasiul la fel.

Foarte frumos. Cred ca e o placere si pentru vatman sa conduca vagonul asta.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 11 Iul 2017 13:38:08    Titlul subiectului: 191039

Abia aștept să văd ce metodă de "upgrade" se va aplica la tramvaiele M8C/M6D care ar urma să vină la Iași, urmând să primească instalație de AC.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 11 Iul 2017 14:24:39    Titlul subiectului: 191042

lol. Da, din graba. Intr-adevar Iasiul e un cuvant. Uit romaneste daca nu vorbesc. Lasa ca mi-e atat de greu sa tastez in romaneste... Shocked
_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 11 Iul 2017 19:43:39    Titlul subiectului: 191047

Nu este chiar o placere pentru moment , unii vatmani il refuza pe 31 pentru ca dureaza vreo 3 secunde sa aceelereze dupa ce pedala de acceleratie a fost apasata indiferent daca tramvaiul este oprit sau in mers , pana cand sistemul gandeste in ce viteza sa intre , iar cabina nu are instalatie de aer conditionat. Altfel este silentios , suna ca un Siemens ULF si nu mai apare pocnitul specific Tatrelor la lasarea acceleratiei.
31 este pentru moment doar un prototip , se doreste modernizarea a aproximativ 30 de vagoane din parc atat pe partea de tractiune cat si pe partea de aspect , dar la prima licitatie nu s-a prezentat nici o firma.
Edit: Inainte acceleratia era intrerupta 3 secunde si la schimbarea vitezei , acum este doar o secunda. Problema cu intarzierea acceleratiei este ca in intersectii unde tramvaiul are cedeaza trecerea , vatmanul trebuie sa estimeze daca masinile sunt suficent de departate pentru a trece sau daca este lasat sa treaca de masinile de pe drumul prioritar , trebuie sa ghiceasca intentiile soferilor.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos


Ultima modificare efectuată de către tcm la Mie 12 Iul 2017 10:02:46, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mie 12 Iul 2017 06:47:15    Titlul subiectului: 191050

Chestia cu acceleratia trebuie rezolvata, dar cred ca sunt constienti si se va rectifica (cel putin asa sper, ca 3 secunde este MULT timp, si e vorba de siguranta, gen vezi un tramvai in spate fara frana si nu poti s-o uschesti din cale lol)

La fel si cu aerul, daca baga in salon, eventual cred ca vor pune si la vatman.

Despre pocnitura aia, am uitat de ea, dar cand am citit am auzit in minte zgomotul ala. Oare ce anume e? Cumva un releul de acceleratie sau reostatul care sare la 0?

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 21 Ian 2018 13:15:18    Titlul subiectului: 193308

Garniturile 41+141 si 42+142 au fost revopsite. Schema ramane aceeasi soar culoarea rosie e mai spre portocaliu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 01 Feb 2018 08:23:45    Titlul subiectului: 193436

Vagoanele restrase de o vreme au fost luate la casat. Luni vagonul remorca #104 ex DVB 274 008-4 si marti #103 ex DVB 274 020-3. Urmeaza vagonul #31 vechi ex MVB 1144 si cele cu chopper 1169 (#2 provizoriu) si 1168.
LE Azi la ora 12 vagonul 31 (ex MVB 1144) era doar o carcasa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2018 14:30:57    Titlul subiectului: 193449

Pacat ca vor fi casate 1168 si 1169. Primul , din cate stiu nu a iesit nici o data din depou de cand a fost adus iar al doilea , a iesit in probe doar o zi. Sad
Pentru o perioada numerele 3-103 si 4-104 vor lipsi , sau vor vi renumerotate vagoanele 45-145 si 46-146?

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 03 Feb 2018 11:59:03    Titlul subiectului: 193454

Ieri a fost casat 1169, sa vedem 1168 va fi casat in weekend sau doar luni. Cateva vagoane vor mai fi casate sa se faca loc in depou. Posibil KT4D 218, 224 care pana la urma nu vor merge la Ploiesti ci doar piese de la ele.
Gandind pur empiric pe langa cele doua KT4D trebuie casate macar 4-5 garnituri active pentru eliberarea spatiului pentru inca 6-8 vagoane KT4D, cele doua vagoane plug s-ar putea lua jos de pe linie si doar la neoie sa se puna inapoi (de mai bine de 5 ani nu a fost zapada destula petru a fi nevoie de ele) inainte sa vina cele inca 10 vagoane KT4Dm si astfel se va crea spatiul necesar.
Dupa acest proces de casare se poate regandi numerotarea vagoanelor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 03 Feb 2018 19:02:14    Titlul subiectului: 193461

Cateva T4D-uri fotografiate in acest concediu: 12-112 la parcul 1 Decembrie , 35-135 la Piata Rogerius si 5-15 , 31-131 , 41-141 , 45-145 la Biserica Emanuel.


OTL 12-112.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  952.93 kb
 Vizualizat:  de 11188 ori

OTL 12-112.JPG



OTL 35-135.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  993.49 kb
 Vizualizat:  de 11188 ori

OTL 35-135.JPG



OTL 5-105.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  969.16 kb
 Vizualizat:  de 11188 ori

OTL 5-105.JPG



OTL 31-131.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1015.49 kb
 Vizualizat:  de 11188 ori

OTL 31-131.JPG



OTL 41-141.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  979.71 kb
 Vizualizat:  de 11188 ori

OTL 41-141.JPG



OTL 45-145.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  988.82 kb
 Vizualizat:  de 11188 ori

OTL 45-145.JPG



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 12 Feb 2018 10:18:32    Titlul subiectului: 193577

Vagonul 25-125 a fost revopsit in albastru ca 17-117
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 12 Apr 2018 10:18:20    Titlul subiectului: 194358

Garnitura 33-133 alaltaieri a avut un incident cu franele de pozitionare (hidraulice) de pe remorca #133. Acesta a fost remorcat prin depou de plugul 44 acum fiind oprit ramas cuplat de vagonul plug (si sunt rezervat in privinta revenirii pe traseu). Vagonul motor #33 a fost transformat in vagon utilitar erbicidator (din cunostintele mele este o premiera la Oradea). Totodata nu exclud varianta transformarii in plug in locul actualului 44, care astfel va urma sa fie casat impreuna cu remorca 133. Saptamana viitoare incep casarile pentru a se face loc la cele 20 de KT4DM asteptate sa soseasca in mai.


20180411_175932.jpg
 Descriere:
OTL 33 T4D-MI as worktram in the first ride.
 Mărime fișier:  1.28 MB
 Vizualizat:  de 10409 ori

20180411_175932.jpg



20180411_175941.jpg
 Descriere:
OTL 33 T4D-MI as worktram in the first ride as herbicidator.
 Mărime fișier:  1.49 MB
 Vizualizat:  de 10409 ori

20180411_175941.jpg



20180411_183452.jpg
 Descriere:
Snowplow 44 coupled with trailer #133 are both suspects of scrapping
 Mărime fișier:  1.39 MB
 Vizualizat:  de 10398 ori

20180411_183452.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 22 Apr 2018 09:00:18    Titlul subiectului: 194499

Se contureaza lista finala a celor zece garnituri T4D/B4D pentru casat:
9-109 oprit de cateva zile
10-110
11-111
14-114
16
17-117
127
28-128
33-133 (oprite, #33 folosit ultima data ca ierbicidator)
34-134
36-136
Foarte probabil vagonul motor 27 si remorca 116 vor fi cuplate impreuna si unul din vagoane va fi renumerotat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 442
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 22 Apr 2018 12:39:00    Titlul subiectului: 194501

Sunt puțin confuz. Există două tramvaie 44, adică plugul și cel bidirecțional?
_________________
Galerie (FB)
Profil Phototrans
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 22 Apr 2018 12:46:33    Titlul subiectului: 194502

Da sunt doua vagoane cu numerele 44 si doua vagoane cu numerele 43. S-a mai discutat si pe paginile anterioare , deoarece plugurile ies foarte rar din depou, nu se plateste asigurare pentru ele , iar cand ies o imprumuta de la 43&44 , cele din urma fiind tinute in depou in perioada respectiva (vezi sfarsitul paginii 1 si inceputul paginii 2 ale acestui topic).
O poza cu 43-ul (Tatra T4D) cu remorca 143 (B4D) : https://www.flickr.com/photos/52086447@N00/26921541820
43-ul plug , T4D diferit fata de cel din link.
44 T4D-ZR - vagonul bidirectional care de obicei face curse intre Pod CFR si Sinteza.
Poza cu T4D 44 plug a fost postata de catre Zsizsi mai sus asa ca nu mai postez.



OTL 43p.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  212.39 kb
 Vizualizat:  de 10138 ori

OTL 43p.jpg



OTL 44.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.74 MB
 Vizualizat:  de 10138 ori

OTL 44.JPG



OTL 44I.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  188.48 kb
 Vizualizat:  de 10138 ori

OTL 44I.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 24 Apr 2018 22:52:59    Titlul subiectului: 194544

Azi ne despartim de garnitura #9-109 vagonul #9 ex MVB 1226 sosit la Oradea la 28.11.2001 si vagonul remorca B4D-MS #109 ex DVB 274 035-7 sosit la Oradea in data de 20.11.2003.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 26 Apr 2018 14:34:35    Titlul subiectului: 194585

Garnitura T4D-B4D #28-128 a fost casata azi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 04 Mai 2018 08:10:11    Titlul subiectului: 194661

Alaltaieri si ieri garnitura 33-133 a fost casata.
Alaltaieri cuplurile 13-113 si 34-134 au fost recasatorite, ieri 13 avand remorca 113 renumerotata din 134.

LE: Azi remorca 113 este in curs de casare, surpriza e ca plugul 44 folosit ca vagon de manevra a remorcii va fi casat si el dupa care urmeaza vagonul 34



20180502_192116-.jpg
 Descriere:
34-113(II)
 Mărime fișier:  379.07 kb
 Vizualizat:  de 9661 ori

20180502_192116-.jpg



20180503_194945-.jpg
 Descriere:
13-113(III) ex 134
 Mărime fișier:  588.32 kb
 Vizualizat:  de 9660 ori

20180503_194945-.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 25, 26, 27  Următoare
Pagina 14 din 27

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community