Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele Tatra T4D
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Iul/2017
Mesaje: 1784
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 29 Iun 2017 23:43:17    Titlul subiectului: 190808

Dar are usi numai pe o parte, nu văd logica dublei comenzi.
Oricum e o treaba superfaină sa-ți vină tramvaiul " pe invers ". Vorbesc ca si sofer...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 24/Iul/2017
Mesaje: 560
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 29 Iun 2017 23:59:55    Titlul subiectului: 190810

Asa a venit din Magdeburg , cu dubla comanda. Pentru Oradea nu ar prea avea nevoie de usi pe ambele parti pentru ca toata infrastructura este dubla si nu exista macaze unde sa treaca de pe un sens pe celalt , cu exeptia depoului. De obicei circula pe relatia Pod C.F.R.-Sinteza , iar calea de rulare este separata de trafic acolo. A mai fost folosit ca tramvai bidirectional in cazul unor lucrari la linie cum ar fi intre Parcul Olosig si Gara (unde mergea pe contra sens) , intre Biserica Emanuel si Iosia sau intre Parcul Olosig si Piata Rogerius , in ultimele doua cazuri linia fiind separata de trafic , deci nu incurca masinile. Very Happy
S-a mai discutat despre acest subiect si pe pagina a doua a topicului .

_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2017
Mesaje: 679
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 01 Iul 2017 09:55:56    Titlul subiectului: 190834

In Magdeburg din 1982 a inceput reconstruirea mai multor linii si extinderea retelei. Astfel pe sectoare unde se schimba calea de rulare pe un sens ori nu exista inca bucla de intoarcere cu o investitie minima era posibila circulatia unui tandem de vagoane T4D+T4D-ZR Evident si T4D-ul normal a fost dotat in fata cu lanterne de pozitie si frana. Un astfel de tandem a fost si 1207+1206 (azi OTL #10 si #44) sau 1007+1008 (RATUC #62 si Wehmingen Museum 1008)
La Oradea initiativa OTL de acum cativa ani a fost un lucru negandit sau mai bine zis fortat sa puna in circulatie "pendulara" vagonul 44 pe strazi cu linie pe carosabil: Pod Dacia (Hotel Continental)-Gara pe firul spre Gara sau Olosig-Gara rezultatul se observa in videoclipul realizat de mine intr-o zi de vineri dup-masa. Aceste idei repede s-au dovedit un fiasco, tocmai de asta la cateva zile s-a renuntat la astfel de linii.
https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=xm3DvwgSIlI

Soferul Daciei s-a blocat cand a vazut tramvaiul venind spre el. Cel cu Golf 4 se si aude "Da ce dracu' cautati pe aici cu tramvaoul, dupa care o injuratura pe cinste."

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 24/Iul/2017
Mesaje: 560
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 01 Iul 2017 18:08:27    Titlul subiectului: 190837

Nu imi amintesc sa fi circulat si intre Hotel Continetal si Gara. Stiu ca atunci cand era strada Olimpiadei/Berzei in reparatie s-a facut acea delta la gara , unde erau intoase tramvaiele din 3 manevre.
_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 24/Iul/2017
Mesaje: 560
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 10 Iul 2017 20:43:15    Titlul subiectului: 191021

Bordul lui 31 modernizat in cadrul depoului OTL cu echipamente produse la Craiova. Tramvaiul a parcurs 4665km de cand a primit echipamentele (pana in momentul pozei). Tramvaiul de pe display arata daca usile sunt deschise (rosu) sau daca sunt inchise (verde) , daca pantograful este ridicat si este energie (verde) sau daca pantograful este coborat sau nu este energie in fir (rosu). Pe dispaly-ul touch screen mai sunt afisa formatii cum ar fii curentul consumat , chopperele selectate pentru functionare , energia recuperata etc.
Unitatea de aer conditionat plasata in dreptul geamurilor dintre usile 2-3.
Carligul unde a fost amplast suportul de biciclete , in prezent dat jos.



DSCN2261.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.71 MB
 Vizualizat:  de 408 ori

DSCN2261.jpg



DSCN2258[1].jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.25 MB
 Vizualizat:  de 408 ori

DSCN2258[1].jpg



DSCN2257.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.63 MB
 Vizualizat:  de 408 ori

DSCN2257.JPG



_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 24/Iul/2017
Mesaje: 854
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 10 Iul 2017 20:50:07    Titlul subiectului: 191022

Și remorca 131 are aer condiționat sau doar "motorul", 31?

Montajul instalației a fost făcut de către OTL sau a fost contractată o firmă care a făcut lucrarea?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 24/Iul/2017
Mesaje: 560
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 10 Iul 2017 21:38:33    Titlul subiectului: 191024

Doar vagonul motor are aer conditionat , dar in zilele calde diferenta se simte doar in zona unde este instalat. Vagonul a fost modificat in cadrul depoului OTL , vezi pe pagina anterioara mesajele lui Zsizsi.
_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 23/Iul/2017
Mesaje: 540
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 11 Iul 2017 14:31:11    Titlul subiectului: 191037

Acum cativa ani ziceam de asa ceva, modernizare unui vagon vechi, dar pastrand "look"-ul classic. Va ca incepe moda asta prin tara, nu numai in Oradea dar Iasiul la fel.

Foarte frumos. Cred ca e o placere si pentru vatman sa conduca vagonul asta.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 24/Iul/2017
Mesaje: 854
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 11 Iul 2017 14:38:08    Titlul subiectului: 191039

Abia aștept să văd ce metodă de "upgrade" se va aplica la tramvaiele M8C/M6D care ar urma să vină la Iași, urmând să primească instalație de AC.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 23/Iul/2017
Mesaje: 540
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 11 Iul 2017 15:24:39    Titlul subiectului: 191042

lol. Da, din graba. Intr-adevar Iasiul e un cuvant. Uit romaneste daca nu vorbesc. Lasa ca mi-e atat de greu sa tastez in romaneste... Shocked
_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 24/Iul/2017
Mesaje: 560
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 11 Iul 2017 20:43:39    Titlul subiectului: 191047

Nu este chiar o placere pentru moment , unii vatmani il refuza pe 31 pentru ca dureaza vreo 3 secunde sa aceelereze dupa ce pedala de acceleratie a fost apasata indiferent daca tramvaiul este oprit sau in mers , pana cand sistemul gandeste in ce viteza sa intre , iar cabina nu are instalatie de aer conditionat. Altfel este silentios , suna ca un Siemens ULF si nu mai apare pocnitul specific Tatrelor la lasarea acceleratiei.
31 este pentru moment doar un prototip , se doreste modernizarea a aproximativ 30 de vagoane din parc atat pe partea de tractiune cat si pe partea de aspect , dar la prima licitatie nu s-a prezentat nici o firma.
Edit: Inainte acceleratia era intrerupta 3 secunde si la schimbarea vitezei , acum este doar o secunda. Problema cu intarzierea acceleratiei este ca in intersectii unde tramvaiul are cedeaza trecerea , vatmanul trebuie sa estimeze daca masinile sunt suficent de departate pentru a trece sau daca este lasat sa treaca de masinile de pe drumul prioritar , trebuie sa ghiceasca intentiile soferilor.

_________________
Plecat din tara pentru moment


Ultima modificare efectuată de către tcm la Mie 12 Iul 2017 11:02:46, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 23/Iul/2017
Mesaje: 540
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mie 12 Iul 2017 07:47:15    Titlul subiectului: 191050

Chestia cu acceleratia trebuie rezolvata, dar cred ca sunt constienti si se va rectifica (cel putin asa sper, ca 3 secunde este MULT timp, si e vorba de siguranta, gen vezi un tramvai in spate fara frana si nu poti s-o uschesti din cale lol)

La fel si cu aerul, daca baga in salon, eventual cred ca vor pune si la vatman.

Despre pocnitura aia, am uitat de ea, dar cand am citit am auzit in minte zgomotul ala. Oare ce anume e? Cumva un releul de acceleratie sau reostatul care sare la 0?

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Pagina 14 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community