Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Accidente, incidente, avarii ...
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 568
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 18 Apr 2017 00:27:03    Titlul subiectului: 189676

In locul unde s-a intamplat accidentul sunt doua , chiar de accea am specificat ca s-a deschis circulatia pe firul 1 in preluat depe pagina de Facebook a CFR infrastructura. Nu cunosc acea sectie , posibil sa fie si zone cu un singur fir.
Si un video cu ridicarea epavei locomotivei , tot pe pagina CFR Infrastructura. https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/videos/1556664884368374/

_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 568
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 19 Apr 2017 22:18:03    Titlul subiectului: 189697

Se pare ca mecanicii trenului Unicom Tranzit deraiat in 8 aprilie erau bauti.
"Mecanicii uciși în „marfarul morții” erau băuți. Medic legist: „Unul consumase o cantitate considerabilă de alcool”
Cea mai cumplită tragedie petrecută în ultimii ani pe calea ferată, în Hunedoara, a avut loc pe fondul consumului de alcool. Ambii mecanici morți după ce trenul marfar cu care circulau a deraiat au consumat băuturi alcoolice, unul într-o cantitate mare. Știri pe aceeași temă Compania care deținea marfarul deraiat în Hunedoara, despre cauzele tr... Operațiune uriașă pe calea ferată distrusă de „marfarul morții”. Peste... VIDEO Detalii înfiorătoare din trenul deraiat: mecanicii au alertat în... Cei doi mecanici de locomotivă care au decedat în cel mai cumplit accident feroviar din ultimii ani consumaseră alcool, potrivit rezultatelor analizelor toxicologice efectuate în cadrul necropsiei. În tragedia de pe calea ferată Petroșani – Simeria a fost implicată o garnitură de marfar cu 16 vagoane. „Mecanicul și ajutorul de mecanic care conduceau locomotiva implicată în accidentul ferofiar consumaseră băuturi alcoolice, mecanicul a consumat o cantitate redusă, însă ajutorul de mecanic avea valori considerabil mai mari”, a precizat medicul legist Dan Mărculescu, șeful Serviciului Județean de Medicină Legală Hunedoara. Potrivit unor surse judiciare, ajutorul de mecanic ar fi avut o alcoolemie de peste 2. Unicom Tranzit, compania al cărui tren marfar a deraiat, în 8 aprilie, provocând moartea celor doi mecanici,preciza că nu exclude o eroare umană între cauzele accidentului. „Mecanicii erau devotați meseriei, cu multă experiență profesională.Materialul rulat (locomotivă și vagoanele) antrenat în acest accident era corespunzător din punct de vedere tehnic, având toate reviziile și reparațiile efectuate conform reglementărilor în vigoare. Ținând cont de cele de mai sus, totuși, nu excludem o eroare umană”, a informat Unicom Tranzit, în comunicatul de presă..." http://adevarul.ro/locale/hunedoara/mecanicii-ucisi-marfarul-mortii-erau-bauti-medic-legist-unul-consumase-cantitate-considerabila-alcool-1_58f74e9b5ab6550cb8626370/index.html

_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 568
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 25 Apr 2017 15:46:45    Titlul subiectului: 189827

In ultimele zile Unicom Tranzit a avut mai cateva incidente cum ar fi -"O locomotivă aparținând Unicom Tranzit, firma implicată în accidentul din județul Hunedoara în urma căruia au murit doi mecanici, a fost implicată luni într-un alt accident în zona Portului Constanța.

Luni după amiază, o locomotivă Unicom Tranzit a intrat într-o altă locomotivă, aparținând firmei Grup Feroviar Român, în zona Feribot din Portul Constanța.

Din primele informații nu există victime, ambele locomotive fiind avariate. Reprezentanți ai poliției feroviare și CFR SA vor efectua o anchetă... "- sau deraierea a 3 vagoane care au facut parte din garnitura deraiata la Merisor , in timp ce erau transportate la Petrosani.
http://www.capital.ro/exclusiv-inca-o-locomotiva-unicom-tranzit-firma-care-detine.html
Regiotransul a ramas in 2015 fara certificat de siguranta , oare de ce Unicomului nu i se aplica acelasi tratament avand in vedere numarul de incidente?

_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Iul 2017 19:37:50    Titlul subiectului: 190854

Vesnica problema in Valea Prahovei, din cauza vantului, un copac a cazut peste calea ferata si reteaua de contact.
Ieri, in gara Campina, trenurile aveau intre 50 si 80 de minute intarziere.
In cele din urma, R3010 de exemplu a ajuns la Bucuresti Nord cu o intarziere de 80 de minute.



Provita, 1 iulie 083.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.54 kb
 Vizualizat:  de 495 ori

Provita, 1 iulie 083.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iahim



Data înscrierii: 03/Mai/2016
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 81
Locație: Craiova

MesajTrimis: Dum 02 Iul 2017 20:33:48    Titlul subiectului: 190859

Daca CFR Infrastructura ar intretine ca la carte caile ferate, care sunt adevarate tunele de vegetatie, nu s-ar mai ajunge la asemenea situatii pe care eu le consider de-a dreptul penibile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Iul 2017 00:23:06    Titlul subiectului: 191077

Cum rezolva americanii, problema copacilor cazuti: https://www.youtube.com/watch?v=u7QCnv0Qpfg
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iahim



Data înscrierii: 03/Mai/2016
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 81
Locație: Craiova

MesajTrimis: Joi 13 Iul 2017 06:08:54    Titlul subiectului: 191078

Locomotivele americane sunt mult mai masive si facute sa reziste la asemenea probleme. Ale noastre nu prea cred, bine nu sunt nici expert in trenuri. Embarassed
Oricum, la noi se sperie si daca ar fi niste ramurele uscate pe sine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Iul 2017 21:08:03    Titlul subiectului: 191095

La noi UN SINGUR COPAC cazut pe sine poate bloca traficul feroviar in Valea Prahovei cateva ore. Nu putem sa luam lucrurile bune de la americani ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 16/Mar/2017
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 183
Locație: Cluj; Constanta; Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Iul 2017 21:50:41    Titlul subiectului: 191099

Pana sa avem si noi locomotive asa de puternice ca la americani, ne-ar prinde bine macar niste lame in V, ascutite la varf, cum erau pe vremuri la locomotivele cu aburi. Sunt bune si pentru zapezi, dar si pentru inlaturarea altor obstacole care blocheaza sinele. La noi nu prea am mai vazut asa ceva, poate doar iarna...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Iul 2017 08:40:28    Titlul subiectului: 191173

O stire falsa ieri a facut "inconjurul" netului. Cica sistemul de cuplare dintre primul vagon si locomotiva al trenului IR 1696, ce venea de la Timisoara si mergea catre Bucuresti a cedat si vgoanele au ramas in camp in timp ce locomotiva a mers inca o ora pana sa isi dea seama mecanicul. O ABERATIE de stire, dar multi au crezut aceasta tampenie.
Este adevarat ca sistemul de cuplare a cedat, este neadevarat ca mecanicul a mai continuat sa mearga o ora fara vagoane !!!!

Pe un blog al unui pasionat feroviar gasiti o buna radiografie a situatiei de ieri, nu copiez si textul este kilometric, dar daca aveti 15 minute timp liber, merita sa cititi: https://mihaialexandrucraciun.construim-romania.ro/2017/07/19/vagoanele-pe-care-nu-le-a-uitat-nimeni/

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 568
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 19 Iul 2017 18:11:42    Titlul subiectului: 191177

Foarte adevarat articolul. Chiar ma gandeam cum au mers locomotivele fara ca mecanicii sa vada ca au pierdut trenul , stiind ca in cazul ruperii legaturii atat vagoanele cat si locomotivele sunt franate automat. Era clar ca au trebuit respectate niste proceduri , facuta o evaluare a situatiei etc. Presei din Romania ii place sa dramatizeze evenimentele , ca si cum doar in Romania se intampla accidente si in alte tari cum ar fi Germania , Anglia , SUA si altele nu s-ar intampla nici o data. Embarassed
_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Iul 2017 08:46:27    Titlul subiectului: 191179

Totusi de ce a cedat sistemul de cuplare ? As fi curios sa stiu motivul. Oare se vor comunica rezultatul anchetei ?
Alta chestie, in loc sa se rezolve problema, o ora s-au completat..........acte. Mi se pare birocratie dusa la extrem.
Spre Timisoara mai bine mergi cu avionul, daca iei din timp biletul pe RyanAir, dai 20 de euro pe sens.
In ritmul asta CFR-ul isi va pierde ttoi clientii pe rutele lungi, vor mai merge cu trenul cei care coboara la statiile de pe parcurs.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 30 Iul 2017 18:56:21    Titlul subiectului: 191321

Ieri dupa masa, trenurile ce tranzitau Valea Prahovei au avut si intarzieri de aproape 5 ore. Cei de la CFR au mintit de ingheata apele, declarand ca avaria s-a produs la ora 18:15 !!!!

Citat:
Trenurile care trebuiau sa treaca prin garile Busteni sau Sinaia dupa ora 17:00 au inceput sa inregistreze intarzieri.

Postez o poza cu tabela de Sosiri&Plecari de pe Facebook-ul utilizatorului Ioana Valean.

Postez si articolul de pe HotNews referitor la ce s-a intamplat ieri in Valea Prahovei. Acesta se gaseste aici.

UPDATE Traficul feroviar intre Predeal si Timisul de Sus a fost reluat pe un fir, dupa ce acesta a fost oprit mai multe ore din cauza unui copac care a cazut pe firele de contact

Circulatia feroviara intre Predeal si Timisul de Sus a fost reluata pe un singur fir, dupa ce timp de mai multe ore a fost blocata din cauza unui un copac care s-a prabusit pe firele de contact, relateaza News.ro, care citeaza CFR Infrastructura. Sapte trenuri au fost afectate.

UPDATE Primul tren reinscris in circulatie a fost IR 1527 Bucuresti Nord- Sibiu, precizeaza CFR Infrastructura.

UPDATE Conform informatiilor publicate ulterior pe pagina de Facebook a CFR Infrastructura, circulatia trenurilor este oprita intre Predeal si Timisu de Sus din cauza unui deranjament la linia de contact, dupa ce un copac s-a prabusit pe ambele fire de contact.

La fata locului se intervine pentru remediere cu doua drezine pantograf.

La aceasta ora, sapte trenuri de calatori stationeaza in garile Timisu de Sus (R 3010), Darste (IR 1635), Predeal (R 3005 si IR 1939) si Brasov (IR 1622 si IR 1746), iar IR 1527 stationeaza temporar intre Predeal si Timisu de Sus.

Purtatorul de cuvant al CFR SA, Oana Branzan, a precizat initial pentru News.ro doar ca s-a produs o avarie la sistemul de alimentare cu energie electrica intre Predeal si Timisul de Sus, astfel ca nu exista tensiune de contact pe niciuna dintre linii, iar la aceasta ora se intervine pentru remedierea problemelor.

Branzan a precizat ca trenurile care erau pe traseu stationeaza in garile adiacente, respectiv un tren Regio si doua trenuri InterRegio.

De asemenea, din Gara Brasov nu mai pleaca niciun tren pe aceasta ruta, pana la remedierea situatiei.

Avaria s-a produs in jurul orei 18.15. (minciuna !!!!!!)

Cineva sau mai multi de la CFR Infrastructura ar trebui demisis pentru ce s-a intamplat ieri pe una din principalele magistrale feroviare ale tarii, in plin sezon turistic !!!



20431303_10211776370617820_4218577024332098668_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.68 kb
 Vizualizat:  de 134 ori

20431303_10211776370617820_4218577024332098668_n.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 30 Iul 2017 20:17:39    Titlul subiectului: 191324

Comunicatul de ieri al celor de la CFR Infrastructura. Interesant este ca incidentul a fost anuntat la doua ore de la producerea lui.

Citat:
București, 29 iulie 2017

UPDATE, ora 01.20
IR 1641 reînscris în circulație la ora 01.05, din stația Predeal, urmează trenurile IR 1931, 10641 și R 3011 din direcția București și R 3012 (cuplat cu R 3024) și IR 1944 din direcția Brașov.

UPDATE, ora 01.06
R 3007 (cuplat cu 3005) reînscris în circulație la ora 00.53, din stația Predeal

UPDATE, ora 00.46
IR 1954 reînscris în circulație la ora 00.36 și 14089 la ora 00.42, din stația Predeal

UPDATE, ora 00.15
IR 1538 reînscris în circulație la ora 00.05 și R 3010 la ora 00.09, din stația Timișu de Sus

UPDATE, ora 23.51
IR 1731 reînscris în circulație la ora 23.48, din stația Timișu de Sus

UPDATE, ora 23.33
IR 1741 reînscris în circulație la ora 23.30, din stația Predeal

UPDATE, ora 23.26
IR 1643 reînscris în circulație la ora 23.23, din stația Predeal

UPDATE, ora 23.13
IR 1939 reînscris în circulație la ora 23.09, din stația Predeal

UPDATE, ora 22.32
IR 1635 reînscris în circulație la ora 22.20, din stația Dârste. Între stațiile Predeal și Timișu de sus a circulat cu două locomotive Diesel

UPDATE, ora 22.19
IR 1622 (cuplat cu IR 1646) reînscris în circulație la ora 22.02, din stația Brașov

UPDATE, ora 22.05
IR 12472 reînscris în circulație la ora 21.58, din stația Predeal.

UPDATE, ora 21.44
IR 1746 a plecat din Timișu de Sus la ora 21.21
Urmează reînscrierea în circulație a trenurilor R 12472 și IR 1622 (cuplat cu IR 1646).

Menționăm faptul că acestea sunt tractate cu locomotive Diesel pe intervalul de stații Timișu de Sus-Predeal.

UPDATE, ora 21.18
Traficul feroviar între Predeal și Timișu de Sus a fost reluat pe un fir de circulație, trenurile fiind remorcate cu locomotive Diesel.

Primul tren reînscris în circulație a fost IR 1527.

Info-trafic feroviar Timișu de Sus-Predeal
Circulația trenurilor este oprită la această oră între Predeal și Timișu de Sus din cauza unui deranjament la linia de contact.

Menționăm că deranjamentul a fost cauzat de un copac care s a prăbușit pe ambele fire de contact și le-a rupt, fiind astfel întreruptă alimentarea cu energie electrică a liniilor de contact atât pe firul I, cât și pe firul II.

La fața locului se intervine pentru remediere cu 2 drezine pantograf.

7 trenuri de călători staționează la această oră în gările Timișu de Sus (R 3010), Dârste (IR 1635), Predeal (R 3005 și IR 1939) și Brașov (IR 1622 și IR 1746), iar IR 1527 staționează temporar între Predeal și Timișu de Sus.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community