Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Oldies but goldies - Vechile vehicule de transport din Sibiu
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul SIBIU
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 30 Sep 2014 00:24:30    Titlul subiectului: 174906

Pentru ce ai tu nevoie aceasta sigla nu este necesara. Ea nu a fost folosita pe nici un troleibuz, doar pe cateva autobuze si pe depanari. Este un logo nou facut de tursib in 1988 dupa sosirea troleibuzelor maro scunde. deci logoul bun este cel pe fundal albastru dinaintea acestuia, dar in loc de autobaza Medias scria direct Sibiu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 6119
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 30 Sep 2014 11:41:54    Titlul subiectului: 174917

Sa inteleg ca mai exista un alt logo utilizat SI pe troleibuze?
In afara de cel "Tursib", pe care il stiu si l-am digitalizat?

Ma intereseaza o poza de cat mai buna calitate cu acest eventual alt logo utilizat pe troleibuze, daca a fost utilizat.

Oricum, acum ma straduiesc sa digitalizez fonturile de la numarul de parc, ca nu le-am gasit "prefabricate" pe nicaieri.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 01 Oct 2014 00:40:24    Titlul subiectului: 174935

Exista! Exact pe pagina 1 a acestui topic, unde ai gasit acest logo rosu, inaintea lui am mai postat 2 logouri. Era ceva de genul celui de a l 2.lea dar in loc de autobaza medias era ceva de genul primului logo si scria SIBIU. Din pacate nu am nici o poza cu acest detaliu.Apoi imediat dupa revolutie s-a nascut tursib si astfel acel logo pe atunci nou IJTL nu mai fost intrebuintat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 25 Noi 2014 22:48:13    Titlul subiectului: 175771

O poza dinaintea modernizarii intersectiei strazilor Constitutiei si Bulevardul 23 August. Aceasta intersectie se afla exact in actualul rond verde din giratoriul de la Spitalul Judetean. Odata cu modernizarea brutala s-a rupt si o buna parte din Parcul Tineretului. Cred ca modernizarea de la acea vreme este bine venita acum. Poza este facuta dinspre spital. Atunci s-au daramat multe case pentru largirea bulevardului. In ce priveste reteaua, curba de urcare era relativ stransa, aceasta realizandu-se doar din 2 ancore la 45grade.


parc tineretului.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.22 kb
 Vizualizat:  de 7180 ori

parc tineretului.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 28 Noi 2014 02:13:22    Titlul subiectului: 175794

O stire haioasa din punctul meu de vedere era difuzata la TV Cinemar. Acest TV Cinemar era o televiziune locala ce avea si stiri. Intr-o noapte un stalp de troleibuz a cedat pe Bulevardul Mihai Viteazu. Nu mi pot da seama exact care stalp, dar imi place interventia domnului Micu-seful echipei de retelisti.
Stirea se poate vedea de la minutul 1.35 pana la 3.45

https://www.youtube.com/watch?v=XHB6hG4_hhc


va dorim vizionare placuta Smile)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 16/Noi/2017
Mesaje: 417
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Sâm 07 Mar 2015 21:21:59    Titlul subiectului: 177804

De pe www.flickr.com (fototak):
Prima poza e din 1996, iar restul, din 1998.



16107920196_580f87d8f1_b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  264.3 kb
 Vizualizat:  de 6440 ori

16107920196_580f87d8f1_b.jpg



16107916456_c448d66515_b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  280.66 kb
 Vizualizat:  de 6440 ori

16107916456_c448d66515_b.jpg



16132951452_16294b67bf_b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  262.28 kb
 Vizualizat:  de 6437 ori

16132951452_16294b67bf_b.jpg



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 08 Mar 2015 16:42:30    Titlul subiectului: 177819

Interesanta este poza din depou. In 1998 cand a fost facuta mai existau tramvaiele Timis care erau propuse spre casare. Inca din 1993 cand au ajuns tramvaiele din Elvetia, Timisurile au fost trase in spate in zona de casare. Totodata se poate distinge spatele troleibuzului 320, troleibuz din 1988 care a venit la Sibiu in culoare maro dar care prin 1995 a primit un RK si in 1998 un RC. In acea perioada au fost schimbate si sabloanele numerelor de parc. Acest troleibuz este printre putinele care a primit acest sablon. La renumerotarea din 2001 au fost folosite tot vechiile sabloane ”electronice”.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 18 Mar 2015 17:56:35    Titlul subiectului: 178046

O poza interesanta din colectia Andre Knoerr https://www.flickr.com/photos/fototak/16552845537/
Remarcam troleibuzul 288 pe care acesta l-a mai surprins tot in octombrie 1991 langa oaspetele 443, un autobuz marca Saurer 5 an de fabricatie 1970. Acest autobuz a fost surprins in depoul Tursib in drumul din Geneva spre Bucuresti un autobuz ce este transformat la URAC in troleibuzul 5017.

Niste detalii ca si comentariu personal: in autobuz se pot distinge 2-3 persoane, ceea ce ne indica faptul ca 443 nu era singurul autobuz la acea ora in depou. In acea zona nu se afla nici o pompa de motorina sau aer, deci autobuzul era garat doar pentru odihna soferilor. Anii imediat de dupa revolutie erau niste ani foarte salbatici, asta ma face sa cred ca Ratb a cerut regiilor din tara pe unde aceste autobuze puteau tranzita sa fie primite in incinta depoului: a se intelege un prezon lipsa, un stop furat, un geam spart la niste masini vechi de peste 20 ani la acea vreme erau destul de importante pentru un ”nou” parc de autobuze achizitionat.

Un alt detaliu se refera la reteaua de troleibuz:

aceea este zona de iesire a celor 4 canale din vechiul garaj de tramvaie-acolo exista pana in ziua de astazi 4 linii de tramvai ce tranzitau acele 4 canale acoperite. Un depou nou construit in afara orasului la inceputul anilor 60 era gandit astfel incat infrastructura de tramvai sa nu aiba de suferit. Reteaua de tramvai a fost inlocuita la inceputul anilor 80 cand linia de tramvai nu mai reprezenta importanta. Acea zona era interesanta deoarece 3 retele de troleibuz erau prinse pe aceeasi ancora cu cea de tramvai.
Detaliul este cel de la firul cel mai apropiat de autobuzul 443. daca va uitati deasupra troleibuzului 288 se poate vedea ca o clema de prindere este desfacuta total iar firul face o burta f mare. Deoarece acel fir era unul secundar care era pus sub tensiune doar prin injectii (neavand macaze la nici unul din capetele acestuia, acest fir era deseori ”blocat” de troleibuze in conservare. Dupa ceva vreme el a fost reparat cu un altfel de element de retea-este anul 1991-perioada cea mai grea-fara piese de schimb si cu un buget de avarie in toate domeniile inclusiv cel al elementelor de retea. Acest lant de tip Brasov este inlocuit cu unul de tip Timisoara ce mai exista ca rebut dupa constructia noilor retele-pe atunci- catre Valea Aurie si Aeroport. In poza a 2a facuta de Silviu la inceputul anilor 2000 se poate vedea improvizatia ce a tinut pana la sfarsitul retelelor in anul 2010.

PS celalalt troleibuz este 283 (semnalment din celalta poza a lui Andre) iar in poza lui Silviu se poate distinge o noua retea pe console ce a fost utilizata foarte putin spre deloc-montata undeva la sfarsitul anilor 90



16552845537_8776942326_k.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  961.05 kb
 Vizualizat:  de 6265 ori

16552845537_8776942326_k.jpg



202,224.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.76 kb
 Vizualizat:  de 6265 ori

202,224.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 06 Apr 2015 20:01:08    Titlul subiectului: 178402

Apar pe internet alte bijuterii. De data aceasta Henrik Karl Nielsen ne a vizitat in luna august a anului 1992 si a facut niste poze care fac deliciul oricarui nostalgic.
Troleibuzul 250 a fost primul troleibuz nou nout din Sibiu. Sistemul electric de troleibuz a incepun in 1983 cu cele 20 de ”SH”uri de la ITB. In anul 1985 au inceput achizitionarea noilor troleibuze facute la Autobuzul. Deci 250ul avea deja 7 ani de folosinta, dar trecea prin perioada cea mai crunta a Tursibului. Inca detinea vechiul logo IJTLS. In perioada 87-94 se distrugea cam tot ce nu mai avea gume. Orice pana sau defect minor ducea la casarea unui troleibuz. In poza se distinge faptul ca cele 2 ornamente de plastic din zona turelei au fost inlocuite cu tabla vopsita in albastru, vopsea ce odata scursa in jos a dus si la vopsirea ramelor parbrizului. Oricum fata e cam sifonata, ceea ce duce un an mai tarziu si la un RK si ultrior la inlocuirea numarului de parc in 286



250.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  308.72 kb
 Vizualizat:  de 6109 ori

250.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 06 Apr 2015 20:09:48    Titlul subiectului: 178404

Singurul troleibuz care inca mai exista si in 2015 in Sibiu este fostul 803. A fost multa vreme bijuteria Tursibului. Avea o reclama superba H&M


803.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  221.75 kb
 Vizualizat:  de 6106 ori

803.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 06 Apr 2015 20:19:45    Titlul subiectului: 178405

Unul din Timisurile care au cam distrus linia de tramvai Sibiu Rasinari. Vatmanii spuneau ca acestea erau mult prea grele pentru linia aceasta. Sa fie adevarat? Oricum ele nu au rezistat mult, aproximativ 5 ani, mai exact din 87 pana prin 92 cand au fost aduse elvetienele.


tramvai 7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  271.11 kb
 Vizualizat:  de 6103 ori

tramvai 7.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Apr 2015 22:46:22    Titlul subiectului: 178412

Timis 2 (v.m.): 18 t
Be 4/4 (Genf): 16 t
Pentru comparatie, introduc si Tatra T4: 17 t

Cred ca oricare dintre aceste vagoane este nepotrivit pentru infrastructura existenta pe acest traseu.

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 06 Apr 2015 23:15:31    Titlul subiectului: 178413

Se poate sa ai dreptate, insa si din datele tale cred ca la ecartamentul Rasinariului conteaza si o tona. Ceea ce am spus este din povestile vechilor vatmani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 07 Apr 2015 00:22:45    Titlul subiectului: 178414

N-are-a face ecartamentul. Infrastructura pur si simplu nu e facuta sa suporte astfel de tancuri. La Iasi, cand au fost aduse Tatrele, a trebuit refacuta infrastructura (la fel de proasta) pe cea mai mare parte a retelei (chiar producatorul cehoslovac avertiza autoritatile ca noile tramvaie nu pot fi exploatate in siguranta pe infrastructura existenta).
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 6119
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 03 Oct 2016 09:09:13    Titlul subiectului: 186657

TV20 - SB 2038
intr-o poza preluata de la
http://chrisniedenthal.com/en/works/sibiu-1978?cat=cities



SB-2038.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.47 kb
 Vizualizat:  de 2820 ori

SB-2038.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 16/Mar/2017
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 271
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 16 Iul 2017 00:54:50    Titlul subiectului: 191135

Am citit in alte parti ca 803 s-ar afla in prezent la muzeul din Timisoara, ceea ce parca nu-mi vine sa cred.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul SIBIU Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community