Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 29 Sep 2014 23:24:30 Titlul subiectului: |
174906 |
|
Pentru ce ai tu nevoie aceasta sigla nu este necesara. Ea nu a fost folosita pe nici un troleibuz, doar pe cateva autobuze si pe depanari. Este un logo nou facut de tursib in 1988 dupa sosirea troleibuzelor maro scunde. deci logoul bun este cel pe fundal albastru dinaintea acestuia, dar in loc de autobaza Medias scria direct Sibiu.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 30 Sep 2014 10:41:54 Titlul subiectului: |
174917 |
|
Sa inteleg ca mai exista un alt logo utilizat SI pe troleibuze?
In afara de cel "Tursib", pe care il stiu si l-am digitalizat?
Ma intereseaza o poza de cat mai buna calitate cu acest eventual alt logo utilizat pe troleibuze, daca a fost utilizat.
Oricum, acum ma straduiesc sa digitalizez fonturile de la numarul de parc, ca nu le-am gasit "prefabricate" pe nicaieri.
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 30 Sep 2014 23:40:24 Titlul subiectului: |
174935 |
|
Exista! Exact pe pagina 1 a acestui topic, unde ai gasit acest logo rosu, inaintea lui am mai postat 2 logouri. Era ceva de genul celui de a l 2.lea dar in loc de autobaza medias era ceva de genul primului logo si scria SIBIU. Din pacate nu am nici o poza cu acest detaliu.Apoi imediat dupa revolutie s-a nascut tursib si astfel acel logo pe atunci nou IJTL nu mai fost intrebuintat.
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 25 Noi 2014 21:48:13 Titlul subiectului: |
175771 |
|
O poza dinaintea modernizarii intersectiei strazilor Constitutiei si Bulevardul 23 August. Aceasta intersectie se afla exact in actualul rond verde din giratoriul de la Spitalul Judetean. Odata cu modernizarea brutala s-a rupt si o buna parte din Parcul Tineretului. Cred ca modernizarea de la acea vreme este bine venita acum. Poza este facuta dinspre spital. Atunci s-au daramat multe case pentru largirea bulevardului. In ce priveste reteaua, curba de urcare era relativ stransa, aceasta realizandu-se doar din 2 ancore la 45grade.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.22 kb |
Vizualizat: |
de 17292 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Vin 28 Noi 2014 01:13:22 Titlul subiectului: |
175794 |
|
O stire haioasa din punctul meu de vedere era difuzata la TV Cinemar. Acest TV Cinemar era o televiziune locala ce avea si stiri. Intr-o noapte un stalp de troleibuz a cedat pe Bulevardul Mihai Viteazu. Nu mi pot da seama exact care stalp, dar imi place interventia domnului Micu-seful echipei de retelisti.
Stirea se poate vedea de la minutul 1.35 pana la 3.45
https://www.youtube.com/watch?v=XHB6hG4_hhc
va dorim vizionare placuta )
|
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Sâm 07 Mar 2015 20:21:59 Titlul subiectului: |
177804 |
|
De pe www.flickr.com (fototak):
Prima poza e din 1996, iar restul, din 1998.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
264.3 kb |
Vizualizat: |
de 16552 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
280.66 kb |
Vizualizat: |
de 16552 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
262.28 kb |
Vizualizat: |
de 16549 ori |
|
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 08 Mar 2015 15:42:30 Titlul subiectului: |
177819 |
|
Interesanta este poza din depou. In 1998 cand a fost facuta mai existau tramvaiele Timis care erau propuse spre casare. Inca din 1993 cand au ajuns tramvaiele din Elvetia, Timisurile au fost trase in spate in zona de casare. Totodata se poate distinge spatele troleibuzului 320, troleibuz din 1988 care a venit la Sibiu in culoare maro dar care prin 1995 a primit un RK si in 1998 un RC. In acea perioada au fost schimbate si sabloanele numerelor de parc. Acest troleibuz este printre putinele care a primit acest sablon. La renumerotarea din 2001 au fost folosite tot vechiile sabloane ”electronice”.
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mie 18 Mar 2015 16:56:35 Titlul subiectului: |
178046 |
|
O poza interesanta din colectia Andre Knoerr https://www.flickr.com/photos/fototak/16552845537/
Remarcam troleibuzul 288 pe care acesta l-a mai surprins tot in octombrie 1991 langa oaspetele 443, un autobuz marca Saurer 5 an de fabricatie 1970. Acest autobuz a fost surprins in depoul Tursib in drumul din Geneva spre Bucuresti un autobuz ce este transformat la URAC in troleibuzul 5017.
Niste detalii ca si comentariu personal: in autobuz se pot distinge 2-3 persoane, ceea ce ne indica faptul ca 443 nu era singurul autobuz la acea ora in depou. In acea zona nu se afla nici o pompa de motorina sau aer, deci autobuzul era garat doar pentru odihna soferilor. Anii imediat de dupa revolutie erau niste ani foarte salbatici, asta ma face sa cred ca Ratb a cerut regiilor din tara pe unde aceste autobuze puteau tranzita sa fie primite in incinta depoului: a se intelege un prezon lipsa, un stop furat, un geam spart la niste masini vechi de peste 20 ani la acea vreme erau destul de importante pentru un ”nou” parc de autobuze achizitionat.
Un alt detaliu se refera la reteaua de troleibuz:
aceea este zona de iesire a celor 4 canale din vechiul garaj de tramvaie-acolo exista pana in ziua de astazi 4 linii de tramvai ce tranzitau acele 4 canale acoperite. Un depou nou construit in afara orasului la inceputul anilor 60 era gandit astfel incat infrastructura de tramvai sa nu aiba de suferit. Reteaua de tramvai a fost inlocuita la inceputul anilor 80 cand linia de tramvai nu mai reprezenta importanta. Acea zona era interesanta deoarece 3 retele de troleibuz erau prinse pe aceeasi ancora cu cea de tramvai.
Detaliul este cel de la firul cel mai apropiat de autobuzul 443. daca va uitati deasupra troleibuzului 288 se poate vedea ca o clema de prindere este desfacuta total iar firul face o burta f mare. Deoarece acel fir era unul secundar care era pus sub tensiune doar prin injectii (neavand macaze la nici unul din capetele acestuia, acest fir era deseori ”blocat” de troleibuze in conservare. Dupa ceva vreme el a fost reparat cu un altfel de element de retea-este anul 1991-perioada cea mai grea-fara piese de schimb si cu un buget de avarie in toate domeniile inclusiv cel al elementelor de retea. Acest lant de tip Brasov este inlocuit cu unul de tip Timisoara ce mai exista ca rebut dupa constructia noilor retele-pe atunci- catre Valea Aurie si Aeroport. In poza a 2a facuta de Silviu la inceputul anilor 2000 se poate vedea improvizatia ce a tinut pana la sfarsitul retelelor in anul 2010.
PS celalalt troleibuz este 283 (semnalment din celalta poza a lui Andre) iar in poza lui Silviu se poate distinge o noua retea pe console ce a fost utilizata foarte putin spre deloc-montata undeva la sfarsitul anilor 90
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
961.05 kb |
Vizualizat: |
de 16377 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.76 kb |
Vizualizat: |
de 16377 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 06 Apr 2015 19:01:08 Titlul subiectului: |
178402 |
|
Apar pe internet alte bijuterii. De data aceasta Henrik Karl Nielsen ne a vizitat in luna august a anului 1992 si a facut niste poze care fac deliciul oricarui nostalgic.
Troleibuzul 250 a fost primul troleibuz nou nout din Sibiu. Sistemul electric de troleibuz a incepun in 1983 cu cele 20 de ”SH”uri de la ITB. In anul 1985 au inceput achizitionarea noilor troleibuze facute la Autobuzul. Deci 250ul avea deja 7 ani de folosinta, dar trecea prin perioada cea mai crunta a Tursibului. Inca detinea vechiul logo IJTLS. In perioada 87-94 se distrugea cam tot ce nu mai avea gume. Orice pana sau defect minor ducea la casarea unui troleibuz. In poza se distinge faptul ca cele 2 ornamente de plastic din zona turelei au fost inlocuite cu tabla vopsita in albastru, vopsea ce odata scursa in jos a dus si la vopsirea ramelor parbrizului. Oricum fata e cam sifonata, ceea ce duce un an mai tarziu si la un RK si ultrior la inlocuirea numarului de parc in 286
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
308.72 kb |
Vizualizat: |
de 16221 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 06 Apr 2015 19:09:48 Titlul subiectului: |
178404 |
|
Singurul troleibuz care inca mai exista si in 2015 in Sibiu este fostul 803. A fost multa vreme bijuteria Tursibului. Avea o reclama superba H&M
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
221.75 kb |
Vizualizat: |
de 16217 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 06 Apr 2015 19:19:45 Titlul subiectului: |
178405 |
|
Unul din Timisurile care au cam distrus linia de tramvai Sibiu Rasinari. Vatmanii spuneau ca acestea erau mult prea grele pentru linia aceasta. Sa fie adevarat? Oricum ele nu au rezistat mult, aproximativ 5 ani, mai exact din 87 pana prin 92 cand au fost aduse elvetienele.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
271.11 kb |
Vizualizat: |
de 16213 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 06 Apr 2015 21:46:22 Titlul subiectului: |
178412 |
|
Timis 2 (v.m.): 18 t
Be 4/4 (Genf): 16 t
Pentru comparatie, introduc si Tatra T4: 17 t
Cred ca oricare dintre aceste vagoane este nepotrivit pentru infrastructura existenta pe acest traseu.
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 06 Apr 2015 22:15:31 Titlul subiectului: |
178413 |
|
Se poate sa ai dreptate, insa si din datele tale cred ca la ecartamentul Rasinariului conteaza si o tona. Ceea ce am spus este din povestile vechilor vatmani.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 06 Apr 2015 23:22:45 Titlul subiectului: |
178414 |
|
N-are-a face ecartamentul. Infrastructura pur si simplu nu e facuta sa suporte astfel de tancuri. La Iasi, cand au fost aduse Tatrele, a trebuit refacuta infrastructura (la fel de proasta) pe cea mai mare parte a retelei (chiar producatorul cehoslovac avertiza autoritatile ca noile tramvaie nu pot fi exploatate in siguranta pe infrastructura existenta).
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 15 Iul 2017 23:54:50 Titlul subiectului: |
191135 |
|
Am citit in alte parti ca 803 s-ar afla in prezent la muzeul din Timisoara, ceea ce parca nu-mi vine sa cred.
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mie 29 Dec 2021 18:35:34 Titlul subiectului: |
212129 |
|
David Pearson a facut o vizita in Sibiu la data de 14 mai 2000 unde a fotografiat troleibuzele aduse in anul 1997 din Biel/Elvetia! In imagini disting detalii care s-au prafuit in memoria mea.
In prima imagine se poate vedea f bine troleibuzul 687 la capatul liniei T2 in Piata Rahovei! Acest troleibuz a fost condus de dl Dragoi, zis si Gonzo, care avea un stil de condus extrem de molcom. Acest sofer a facut parte din prima generatie de soferi din Sibiu in 1983 si a iesit la pensie odata cu troleibuzul prin anul 2004. Pensionar fiind, omul mai venea 4 ore pentru a suplini orele de varf. In aceasta poza se poate vedea si prinderea retelei dupa modelul Timisoara.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
552.89 kb |
Vizualizat: |
de 4379 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mie 29 Dec 2021 18:38:35 Titlul subiectului: |
212130 |
|
David Pearson a surprins si alte troleibuze din acelasi lot, precum 698 la cimitir pe linia T4 si si 699 pe linia T3!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
660.48 kb |
Vizualizat: |
de 4377 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
596.86 kb |
Vizualizat: |
de 4377 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către radu la Vin 31 Dec 2021 14:19:57, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mie 29 Dec 2021 18:48:06 Titlul subiectului: |
212131 |
|
Ceva mai tinerele Volvo, an fabricatie 1980 aratau practic in anul 2000 la Sibiu, mai bine ca Rocarurile aduse in. 94-95! In plus ele aveau si un motor pe benzina care ajuta mult la acces in si din depou pentru ca acestea puteau astfek sa se decupleze de la retea-ceva aproape nemaiintalnit la Sibiu pana la acea vreme!
In prima imagine 689 care intra pe str. Gheorghe Dima de pe Dumbravii-pe ruta T4. Ma bucur sa mai vad inca reteaua veche cu elemente romanesti inainte de marea configurare din 2003 cu elemente de import Kummler Matter.
Un alt detaliu fain este la poza cu troleibuzul 692 care circula pe traseul T4barat. este surprins la Balanta la fel cu vechea retea. Un detaliu se distinge pe traverseul ce tine reteaua: anume o prindere de retea pt element curba ce nu a mai fost folosit niciodata-initial se dorea motarea unui fir la stanga spre podul garii fara a mai intra prin alveola de intoarcere. La demontarea lui prin 2005 am avut curajul sa intru in vorba cu cei de la retele si sa i rog sa mi-l doneze. Si acum il am pe undeva
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
660.58 kb |
Vizualizat: |
de 4373 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
435.97 kb |
Vizualizat: |
de 4373 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mie 29 Dec 2021 18:56:10 Titlul subiectului: |
212132 |
|
O raritate surprinsa de David Pearson si anume tramvaiul 991 adus din Geneva in 1993 langa conationalul 695 din Biel. Poza este facuta pe str. Calea Dumbravii colt cu Bahluiului si Siretului! Inca se distinge reteaua invechita pe care circula inca transport electric la Sibiu la data de 14 mai 2000
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
588.04 kb |
Vizualizat: |
de 4372 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 02 Ian 2022 23:21:19 Titlul subiectului: |
212143 |
|
David Pearson ne surprinde cu noi imagini care ne provoaca nostalgie.
Incepem cu o imagine autentica de pe piatra cubica de la Gara. In imagine se vede elvetianul 682 pe T1 si DAC 117E 358 an de fabricatie 1990. Cel din urma trecuse printr o RK. Probabil era incadrat pe T2.
In cea de a 2 a imagine, obositul 324 chiar la poarta 1 a ITS pe Calea Dumbravii urcand spre cimitir pe T1! Se poate vedea si o consola care sustine 3 retele de troleibuz (dus/intors si intrare depou). Totodata se poate vedea si reteaua de tramvai care este ancorata peste reteaua de troleibuz! Acolo exista initial un macaz lung tramvai troleu/troleu care era sustinut de o consola lunga! Acesta nu cred ca a rezitat mai mult de 3-4 ani, undeva prin 86-87 el fiind desfiintat dupa agatarea si strangerea lui de un pantograf de tramvai! Si la inceput tramvaiul traversa coborand pantograful in acea zona! 324 era un 117EA, deci scund, care era fabricat in 1988 si care suferise un RK prin 1994. Acesta suferise o avaria si a fost "recosmetizat" de catre titular. Nu mai avea nici masca de plastic, atat la masca dintre faruri cat si la ornamentele patrate de la turela
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
415.01 kb |
Vizualizat: |
de 4143 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
589.23 kb |
Vizualizat: |
de 4143 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 02 Ian 2022 23:40:40 Titlul subiectului: |
212144 |
|
David Pearson a surprins si mai noul Rocar 217E cu nr. 229 la ICMnerg in centrul industrial EST Sibiu pe traseul T5, care insa nu mai arata ca n vremurile bune! El nu mai avea tragatoare, captatorii erau relativ indoiti, acest detaliu fiind defapt motivul pt car troleibuzele erau relativ hulite si injurate prin Sibiu! Reteaua era relativ neingrijita, firul contact facand o burta relativ mare intre cei 30 m distanta de ancorare, lucuru ce ducea la deraierea captatorilor in cazul unei viteze mai mari! Astfel, majoritatea troleibuzelor ramaneau fara acel sistem de tragatoare care ducea la deraierea rapida a captatorilor de pe retea. Si Rocar 217E cu nr 229 a fost casat dupa aproximativ 10 ani. A fost primul cu reclama mare la RADIO CONTACT, urmandu-i calea si 230!
In cea de a 2a poza singura generatie romaneasca scurta: 232 si 237 la Hanul Dumbrava! Niste troleibuze relativ bine intretinute, surprinse la capat de linie! 232 pe T4, intre se poate vedea si tramvaiul de Rasinari si apoi 237 pe T1! Pe luneta lui 237 se poate vedea si un poster cu material electoral, dealtfel mai 2000 fiind si luna cand au avut alegeri locale la Sibiu in urma carora iesea Iohannis primar al orasului.
Poza a 3a ne aduce in prim plan un alt 212E cu numarul 233! Acesta suferise o avarie si avea fata coafata cu tabla intre faruri! Este surprins la Blocul cu Bulina din cartier Vasile Aaron pe traseul T4b in haine de American Cola
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
551.22 kb |
Vizualizat: |
de 4142 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
753.86 kb |
Vizualizat: |
de 4142 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
594.72 kb |
Vizualizat: |
de 3961 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către radu la Mar 04 Ian 2022 22:05:48, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 02 Ian 2022 23:50:19 Titlul subiectului: |
212145 |
|
237 intrand in statia de la cimitir care era totodata folosita si ca intoarcere pentru troleibzele care se retrageau la garaj! Reteaua este inca cea originala din 1983, desi ruginita si neingrijita! In aceasta poza se poate distinge una din putinele prinderi de retea ca n orase cu istoric de troleibuz. Pe firul indepartat, in partea dreapta se poate vedea acest detaliu oTooTo care a rezistat pana in 2003 la modificarea intregii retele. Troleibuzul 237 a fost unul dintre cele mai bune troleibuze din generatia 1994, fiind ingrijit cu mare atentie de catre titularul lui! Dealtfel acesta ajungea prin 2007 ungatorul retelei fiind ultimul Rocar casat in Sibiu(august 2010), la desfiintarea troleibuzului in noiembrie 2009!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
432.56 kb |
Vizualizat: |
de 4139 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 03 Ian 2022 18:15:00 Titlul subiectului: |
212152 |
|
Este foarte placut sa vezi imagini de acum 25-30 de ani, insa ma intristeaza cand observ cat de rau aratau majoritatea troleibuzelor...
Si cele romanesti, si cele straine, se vede ca nu li se acorda o prea mare atentie... Fie din lipsa de fonduri, fie din lipsa de interes, fie pur si simplu in ideea de a le lasa in paragina si a desfiinta liniile de troleibuz. Ceea ce s-a si intamplat, pana la urma...
Sa casezi un troleu dupa numai 10 ani de la fabricatie iarasi este ciudat.
Din tot forumul deduc clar unde s-a dorit mentinerea liniilor de troleibuz/tramvai si unde nu s-a dorit...
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mie 05 Ian 2022 18:56:32 Titlul subiectului: |
212173 |
|
Excursia lui David Pearson continua pe data de 15.05.2000 si surprinde in zona garii troleibuzul FBW 695, fost Biel nr.1 exact pe Podul Garii pe linia T4. In Piata Garii, plecand pe T2 este surprins cel de-al 2 lea troleibuz Rocar 217E RADIO CONTACT, 230, care devenea ultimul troleibuz articulat romanesc ce a existat in Sibiu. Acesta a luat calea autogenului in anul 2008, desi avusese parte de o reparatie capitala si vopsire completa. A zacut vreo 2 ani in curtea Tursib dupa care a devenit istorie
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
497.56 kb |
Vizualizat: |
de 3943 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
488.85 kb |
Vizualizat: |
de 3943 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|