Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri si articole din presa - Vaslui

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul VASLUI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2017
Mesaje: 1725
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 28 Aug 2008 20:13:14    Titlul subiectului: Stiri si articole din presa - Vaslui 97510

O scumpire la care s-a renuntat si posibile trasee noi:

http://www.evenimentul.ro/articol/trasee-noi-la-preturi-vechi.html

Evenimentul a scris:
La începutul acestei luni, conducerea SC Transurb SA Vaslui a întocmit documentația necesară pentru aprobarea în ședință Consiliului Local a unor noi tarife pentru mijloacele de transport în comun. Majorarea a fost motivată cu scumpirea combustibililor. Între timp, prețul motorinei a scăzut, motiv pentru care scumpirea nu va mai fi pusă în practică. "Noi am fost cei mai bucuroși cînd am văzut că prețurile încep să scadă. Nu e o fericire să majorezi prețul la bilete. În septembrie, vasluienii pot sta liniștiți. Vor călători tot cu 1,5 lei pe cursă. Va rămîne neschimbat și prețul la abonamentele elevilor, cu reducerea de 50 la sută, și tot în această lună vom acorda o serie de facilități pensionarilor", ne-a declarat directorul SC Transurb SA, Ileana Daniel. Mai mult, la cererea călătorilor, vor fi introduse trei trasee noi: Vaslui-Viișoara, Vaslui-Delea și Vaslui-Cișmeaua Moldovencii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2017
Mesaje: 1725
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 06 Sep 2009 14:26:07    Titlul subiectului: 116476

Cum a trecut Transurb Vaslui peste vara:

http://www.evenimentul.ro/articol/vara-cu-profit-pentru-transurb-sa-vaslui.html

Evenimentul a scris:
Anul acesta, SC Transurb SA Vaslui nu a reușit să facă nici un fel de investiții și în mod cert, nici pînă la sfîrșitul anului nu se va schimba ceva în această direcție. Ileana Daniel, directorul societății de transport în comun, ne-a declarat că a reușit să treacă cu bine peste lunile de vară. "A fost greu și la noi, mai ales că o serie de unități și-au închis porțile. Am reușit însă să supraviețuim și chiar să încheiem cu ceva profit fiecare lună. Ne-a fost de mare ajutor și faptul că parcul auto l-am mai înnoit în anii trecuți și nu am mai cumpărat prea multe piese de schimb, fiindcă asta ne-ar fi ucis. Nu am făcut investiții, dar sperăm ca în 2010, așa cum a promis municipalitatea, linia de troleu să ajungă pînă în Moara Greci, ne-a mai spus Ileana Daniel.

În perioada următoare, odată cu reîntoarcerea elevilor din vacanță, SC Transurb va merge mult mai bine. Ca de obicei, elevii și bătrînii vor avea reducere la bilete cu 50 la sută.

Articolul este din 31 august. De ce se vorbeste despre extinderea retelei de troleu daca de doua luni s-a renuntat la trolee?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Mar/2017
Mesaje: 929

MesajTrimis: Joi 12 Noi 2009 09:00:59    Titlul subiectului: 2009-11-12 119905

Varstnicii din Vaslui vor putea circula cu un microbuz care face legatura intre Casa Judeteana de Pensii si Policlinica. Din pacate pentru presa autobuz = microbuz
Evenimentul.ro a scris:
Autobuzul vîrstnicilor!
Din această săptămînă, SC Transurb SA Vaslui a pus la dispoziția vîrstnicilor din municipiul Vaslui și nu numai un microbuz care va face în mod regulat curse la Casa Județeană de Pensii și Policlinică. Microbuzul va avea un traseu prelungit, adică va merge prin tot orașul, tocmai pentru a putea să le fi mai de ajutor vîrstnicilor și să-i poată lua din orice stație de autobuz. "Am făcut acest traseu fiindcă am avut multe solicitări din partea vîrstnicilor. Chiar dacă nu obținem profituri de pe această rută, fiindcă un număr de peste 650 de vîrstnici de peste 70 de ani au gratuitate absolută de mijloacele de transport, iar ceilalți pensionari reducere, nu am ezitat. Cu sau fără voia noastră toți ajungem la vîrsta a III-a și cred că e important să le oferi un sprijin bătrînilor noștri", ne-a declarat Ileana Daniel, director SC Transurb SA Vaslui.
Din fericire, cu toată perioada de criză, societatea reușește să se mențină pe profit și nu se pune problema reducerii curselor sau a personalului. "Ne-am organizat bine, ținem din scurt cheltuielile și cel mai important lucru, încă avem un număr constant de călători. Știu oameni care nu mai merg ca în anii trecuți cu mașina la muncă, ci aleg autobuzul", ne-a mai spus Ileana Daniel.
Dacă s-ar mai reuși achiziționarea cel puțin a patru autobuze noi, problemele firmei de transport persoane ar fi ca și inexistente. "Vasluienii s-au obișnuit să călătorească cu autobuzele noi, în condiții decente. Din păcate, sîntem nevoiți să mai trimitem în trafic și vechile mașini. Dacă am reuși să înnoim parcul auto, cred că toate problemele ar lua sfîrșit", ne-a mai spus directoarea.

http://www.evenimentul.ro/articol/autobuzul-virstnicilor.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Mar/2017
Mesaje: 929

MesajTrimis: Sâm 19 Dec 2009 09:38:22    Titlul subiectului: 2009-12-19 121433

Transurb, salvată de aleșii PSD
Evenimentul.ro a scris:
Proiectul de hotărîre privind atribuirea contractului de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de persoane din municipiu operatorului de transport SC Transurb SA, a creat discuții acerbe în cadrul ședinței de miercuri după-amiază a CL Vaslui. Potrivit proiectului, atribuirea se va face către Transurb în mod direct, fără licitație, pe o perioadă de 6 ani B pentru transporturile realizate cu autobuze și pentru 10 ani - pentru transporturile realizate cu troleibuzele. Consilierii PD-L s-au opus vehement acestui proiect, invocînd cerințele unei economii de piață în care concurența își spune întotdeauna cuvîntul, pentru ca, în final, să se obțină servicii de calitate la cel mai mic preț posibil. Motivația acestei atribuiri directe a fost argumentată de viceprimarul Valeriu Caragață, care a adus ca exemplu municipiul Iași. "Un exemplu este Iașul, care a renunțat la serviciul de transport privat pentru că, avînd astfel de serviciu, s-au confruntat cu foarte multe probleme. De aceea, consider că a pune pe picior de egalitate serviciile publice cu cele private nu este corect", a spus viceprimarul. O poziție similară a avut-o și primarul Vasile Pavăl care a amintit că la Transurb CL mai are de plătit încă 5 ani pentru utilajele achiziționate. Chiar dacă aleșii PD-L și PNL au solicitat amînarea proiectului, acesta a fost adoptat prin voturile consilierilor PSD și PRM, care dețin majoritatea în CL Vaslui.

http://www.evenimentul.ro/articol/transurb-salvata-de-alesii-psd.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2017
Mesaje: 1725
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 22 Dec 2009 16:01:15    Titlul subiectului: 121571

E interesant ca s-a atribuit transportul cu troleele pentru 10 ani, dar in fapt ele nu mai circula din vara Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Mar/2017
Mesaje: 929

MesajTrimis: Joi 30 Sep 2010 07:51:42    Titlul subiectului: 2010-09-30 134108

Mijloacele de transport în comun sunt folosite ca microbuze școlare
Evenimentul.ro a scris:
În urma reorganizării modului de desfășurare a orelor de clasă pentru elevii din suburbiile Brodoc și Viișoara, unde școlile sunt supuse procesului de reconstrucție din fonduri europene, aceștia învățând la școli din oraș, este necesar să fie transportați cu autobuzele aparținând SC Transurb SA. Astfel, în ședința de ieri aleșii locali au aprobat suma de 40.250 lei ca subvenție pentru costul transportului. S-a ajuns la suma respectivă după calcularea numărului de zile lucrătoare de la 15 septembrie până la 22 decembrie. Decontul va fi transmis de către SC
Transurb la fiecare sfârșit de lună cu justificarea corespunzătoare.

http://www.evenimentul.ro/articol/mijloacele-de-transport-in-comun-sunt-folosite-ca-microbuze-scolare.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Mar/2017
Mesaje: 929

MesajTrimis: Mie 27 Oct 2010 12:36:08    Titlul subiectului: 2010-10-27 135493

http://www.adevarul.ro/locale/vaslui/Vaslui-_Autobuze-congelator_pentru_mii_de_calatori_0_361164131.html

"Vaslui: Autobuze-congelator pentru mii de călători

Ionuț Balaban

Miercuri 27 oct 2010

Călătorii vor îngheța în autobuzele vechi ale Transurb scoase pe traseele din oraș

Jumătate din mașinile Transurb, sociatatea de transport în comun a municipiului Vaslui, au atins deja gradul de uzură. Vasluienii care circulă cu mijloacele de transport în comun vor fi nevoiți să îndure gerul din această iarnă în mașini vechi de peste trei decenii.

Din cele 16 autobuze ale societății de transport în comun jumătate sunt pe butuci. Potrivit conducerii Transurb, numărul mare de trasee și lispa banilor sunt principalele cauze pentru care rablele vor fi folosite și anul acesta.

„Avem 190 de plecări zilnice din gară, iar dacă am folosi doar cele 8 autobuze noi nu am putea acoperi toate traseele. Am vrut să achiziționăm autobuze la mâna a doua, mai bune decât cele pe care le avem acum, însă nu sunt bani“, a declarat Ileana Daniel, directorul societății Transurb.

Dacă mijloacele de transport în comun noi au sisteme de încălzire, cele vechi sunt un adevărat coșmar atât pentru șoferi, cât mai ales pentru călători.
„Veniți iarna să vedeți cum este în autobuz. Dacă în mod normal prima cursă este la 3 dimineață, noi trebuie să fim la bază de pe la ora 1.00. Ne chinuim vreo oră să pornim mașinile, după care mai stăm vreo jumătate de oră să se încălzească motorul. Eu unul mă gândesc cu groază că vine iarna“, a spus Costică Anton, șoferul unui autobuz.

Călătorii sunt disperați. „Eu fac naveta de patru ani din Gura Bustei până la serviciu. Este jale iarna. Pe coridorul dintre scaune se face ghețuș, geamurile sunt înghețate, iar de căldură nu poate fi vorba. Pot să spun că este chiar mai frig ca afară“, a spus Vasile Cimpoi, angajat la o fabrică de confecții din oraș.

Se fac „cârpelile“ pentru iarnă

Pe traseele spre Moara Grecilor vor circula autobuze până când se va finaliza proiectul de modernizare și extindere a liniei de troleibuz. Șefii Transurb au anunțat că vor cheltui alți bani pentru recondiționarea rablelor din garaj. „Acum, în prag de iarnă, am început să facem lucrările de etanșare și să schimbăm antigelul și uleiul de motor. Facem și noi ce putem. Luăm ce e bun de la autobuzele date la casat și completăm la astea care încă mai sunt în stare de funcționare“, a spus șefa Transurb. Pentru pregătirea autobuzelor se vor cheltui în jur de 25.000 de lei.

„Chiar dacă nu rezolvăm toate problemele, măcar o mai putem lungi până când va fi finalizat proiectul liniei de troleu“, a mai adăugat Ileana Daniel.
"


Ultima modificare efectuată de către Arhiva de Presa la Mie 27 Iul 2011 13:29:12, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Mar/2017
Mesaje: 929

MesajTrimis: Lun 03 Ian 2011 12:04:21    Titlul subiectului: 2011-01-03 138393

Prostii merita sa li se indeplineasca dorintele, rau e insa ca pe langa ei vor suferi si oameni nevinovati, dar p-astia care vor maxi-taxi eu i-as sili sa calatoreadca mereu numai cu dube, claie peste gramada, sa le iasa pe nas prostia nativa... Evil or Very Mad

http://www.adevarul.ro/locale/vaslui/Vaslui-_Vor_cinematografe-microbuze_si_siguranta_0_401959943.html

"Vaslui: Vor cinematografe, microbuze și siguranță

IONUȚ BALABAN, IONUȚ BENEA

Luni 3 ian 2011

[ . . . . . . . . .]


O altă nemulțumire a vasluienilor este legată de transportul în comun întrucât nu se practică și aici genul de transport în sistem maxi-taxi.

„M-am săturat să aștept un autobuz câte o jumătate de oră. De ce să nu avem și noi maxi-taxi ca în alte orașe? Pe lângă faptul că autobuzele sunt vechi și abia mai circulă, nu sunt nici condiții. Cei de la Primărie nu suportă concurența?“, se întreabă Cristian Bumbu, șomer."


Ultima modificare efectuată de către Arhiva de Presa la Mie 27 Iul 2011 13:29:31, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Mar/2017
Mesaje: 929

MesajTrimis: Lun 14 Feb 2011 17:34:01    Titlul subiectului: 2011-02-04 139918

Troleibuzul nu a fost inca uitat, iata ca se discuta din nou de reluarea transportului ecologic.
Sigur ca de la intentii la fapte e cale lunga, dar e important ca problema troleibuzului vasluian sa nu fie uitata, un rol important in readucerea problemei in actualitate au avut si demersurile O.N.G. Transira:

http://tvtotal.ro/stiri/1206-revin-troleibuzele.html

"Revin troleibuzele

Vineri, 04 Februarie 2011

Municipalitatea doreste sa achizitioneze troleibuze

Reteaua de troleibuz a orasului Vaslui a fost pusa in functiune la 1 mai 1994, cu ocazia Sfintelor Sarbatori de Pasti.Circulatia troleibuzelor a fost sistata pe termen nelimitat incepand cu 7 iulie 2009, iar incepand cu 2011- 2012, Vasluiul va avea din nou retea de troleu. Muncipalitatea se gandeste astfel, ca s-ar inregistra o economie de combustibil si un mod de deplasare mai ecologic.

5 troleibuze au fost puse la dispozitia vasluienilor in anul 1994, iar dupa 5 ani circulatia acestora a fost sistata pe termen nelimitat. O data cu Proiectul Integrat de Dezvoltare Urbana, vasluienii vor avea parte din nou de transportul in comun cu troleibuzele pe care Primaria, impreuna cu societatea Transurb, doreste sa le achizitioneze.

Conform noului plan,reteaua ar urma sa se extinda pana la DGASPC. Mai mult, troleibuzele noi nu doar vor consuma electricitate, ci si vor produce.

Primãria Vaslui ar putea pune în aplicare, în urmãtorul an, un proiect de extindere a transportului ecologic cu troleibuze, prin finantare europeanã nerambursabilã. Pe adresa primãriei si a CL Vaslui a ajuns o adresã din partea organizatiei non-guvernamentale „Transira“, prin care se anuntã cã se pot obtine fonduri europene pentru modernizarea acestui sistem de transport. În ultimii ani s-au introdus troleibuze sau reteaua de troleibuze a fost extinsã, atât în metropole, cât si în orasele mici si mijlocii, municipalitãtile europene fãcând eforturi considerabile pentru a asigura un sistem de transport ecologic. De mentionat cã fondurile europene nerambursabile se obtin numai pentru implementarea transportului public cu troleibuze sau tramvaie. (Narcisa Palade)"


Ultima modificare efectuată de către Arhiva de Presa la Mie 27 Iul 2011 13:29:48, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Mar/2017
Mesaje: 929

MesajTrimis: Lun 25 Iul 2011 12:05:53    Titlul subiectului: 2008-10-06 146360

http://www.evenimentul.ro/articol/cu-ochii-dupa-autobuz.html

"2008-10-06

Cu ochii după autobuz...

Indiferent că merg la serviciu, la școală sau dintr-o localitate în alta, zilnic, moldovenii sînt nevoiți să aștepte mijloacele de transport în comun sub cerul liber, în stații în care traseele sînt afișate pe indicatoare de tablă ruginite. Există însă și cîteva excepții, puține ce-i drept, unde stațiile au fost amenajate cu panouri luminoase, cu scaune și tonete de bilete.

O situație mult mai fericită este la Vaslui, unde în primăvară au fost amenajate toate stațiile de autobuz. S-au pus bănci noi, s-au schimbat acoperișurile și panourile din jur și s-au făcut noi afișaje cu traseele și programul mijloacelor de transport în comun. Nu există deocamdată panouri luminoase, dar cetățenii se declară mulțumiți cu ce au. "Față de cum erau înainte cînd te ploua în cap cît așteptai autobuzul și te sufla vîntul, acum e foarte bine. Noroc de campania electorală. Poate acum, la asta de toamnă o să ne pună niște fotolii în stații", ne-a spus un călător vasluian.

Dacă aruncăm un ochi la stațiile pe care le au la dispoziție ceilalți cetățeni europeni, iar mijloacele de transport în comun arată și funcționează însutit de ori mai bine ca la noi, este lesne de înțeles de ce o simplă călătorie spre casă sau spre serviciu este mai plăcută...
Geanina Manolache, cu sprijinul subredacțiilor ASIS"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Mar/2017
Mesaje: 929

MesajTrimis: Lun 25 Iul 2011 12:18:10    Titlul subiectului: 2009-04-03 146363

http://www.evenimentul.ro/articol/proiectele-europene-salvarea-municipiilor-vaslui-si-husi.html

" 03-04-2009

Proiectele europene, salvarea municipiilor Vaslui și Huși

(ASIS) – Pe 31 martie, termenul limită impus de Agenția Regională de Dezvoltare Nord-Est, primarii municipiilor Vaslui și Huși au depus proiecte în valoare totală de peste 31 milioane de euro, pentru dezvoltarea celor două localități. Dacă vor primi "undă verde", finanțarea va veni din partea Uniunii Europene, pentru dezvoltare regională. Planul Integrat de Dezvoltare Urbană a municipiului Vaslui este structurat pe perioada 2009-2015 și ar putea conduce la o dezvoltare mai pronunțată a zonei. Planul prevede reabilitarea străzii Ștefan cel Mare, pe aproape 7 km, de la intrarea în Vaslui și pînă în suburbia Moara Grecilor (inclusiv modernizarea trotuarelor și o nouă arhitectură stradală). In al doilea rînd, este vorba de reabilitarea pieții civice a Vasluiului, cu o nouă gîndire edilitară. Planul mai cuprinde modernizarea și prelungirea rețelei de troleibuz pînă la Moara Grecilor, în fața Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului. Nu în ultimul rînd, planul integrat de dezvoltare al Vasluiului cuprinde modernizarea unor puncte termice și monitorizarea circulației mașinilor, printr-un sistem de supraveghere video, montat pe zonele de risc. "Fac parte din Consiliul Regiunii de Dezvoltare a Regiunii Nord-Est și nu mă las! Mă voi bate pentru acest proiect. Am spus clar că nu mai merg acolo numai ca să ridic mîna, trebuie ca și Vasluiul să fie inclus în aceste finanțări. Toate județele au primit bani pentru proiecte, numai județul Vaslui nu a primit nimic. Am spus că nu mai merge așa", a declarat primarul Vasluiului, Vasile Pavăl.
În ceea ce privește "orașul dintre vii", planul de dezvoltare realizat de municipalitate ar însemna investiții de 11 milioane de euro. Este vorba de reabilitarea a 35 km de străzi, sisteme de supraveghere video a traficului, un centru de consultanță și alte investiții conexe. (Laurențiu Moronescu)"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Mar/2017
Mesaje: 929

MesajTrimis: Lun 25 Iul 2011 12:28:11    Titlul subiectului: 2010-01-04 146370

http://www.evenimentul.ro/articol/taxe-noi.html

"04-01-2010

Taxe noi

(ASIS) – În noul an, locuitorii urbei vor avea parte de un val de scumpiri. Pe lângă cele valabile pentru toată lumea, la alimente, țigări, energie electrică, ei vor avea parte și de majorări ale unor taxe. Din acest an, cei care doresc să parcheze pentru o oră mașina în Piața Traian vor scoate din buzunar un leu, iar dacă intenționează să stea peste 3 ore, vor plăti 10 lei. În alte parcări cu plată special amenajate de municipalitate taxa va fi de un leu pe oră. Stâlpii de iluminat public ori cei de susținere a liniilor de troleibuz nu scapă de taxe, în contul cărora vor trebui să plătească destul de consistent cei care doresc să instaleze panouri publicitare. Și tot din acest an, consilierii locali au decis că trebuie să existe o taxă și pe extragerea pământului și a altor materiale din gropile de împrumut ale orașului. Noile taxe locale pentru utilizarea temporară a domeniului public și privat al municipiului încurajează sectorul investițiilor mari, ale agenților economici puternici, în timp ce micii întreprinzători, piețarii, au parte de majorări între 5 și 10 la sută. (S.P.)"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Sep/2017
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 29 Noi 2011 21:05:17    Titlul subiectului: 150642

Noua autogara ce se construieste pe locatia fostului garaj al TRANSURB.


P1100686.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  172.14 kb
 Vizualizat:  de 6886 ori

P1100686.jpg



P1100687.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.61 kb
 Vizualizat:  de 6885 ori

P1100687.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
nechitaflorinel



Data înscrierii: 17/Oct/2013
Ultima vizita: 25/Aug/2017
Mesaje: 7
Locație: Vaslui

MesajTrimis: Dum 16 Iul 2017 15:17:33    Titlul subiectului: 191138

Transport public Propunere


Transport_public_Propunere.pdf
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Transport_public_Propunere.pdf
 Mărime fișier:  9.01 MB
 Descărcat:  de 54 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 15/Sep/2017
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Vin 21 Iul 2017 07:48:58    Titlul subiectului: 191218

Din ce am observat din link, este vorba de propunerile privind transportul urban in comun din Vaslui, propuneri facute in contextul discutarii si la Vaslui a unui eventual Plan de mobilitate urbana.

Cateva remarci:

1. Este bine ca se propune constructia unui garaj nou pentru troleibuze si autobuzele urbane din Vaslui, iar locatia aleasa este una potrivita (locul unde dupa 1994 s-a proiectat constructia garajului pentru troleibuze)

2. Vad ca in aceea schita se propune extinderea infrastructurii pentru troleibuze de la Crucea Garii pana in zona liceelor industriale Stefan Procopiu si Ion Mincu (pe strada Traian) si respectiv de la Crucea Garii pana la fosta fabrica Mecanica (pe strada Ceramica, in fosta zona industriala Rediu).

Ideea de extindere a retelei de troleibuze in Vaslui este buna in principiu, dar, in contextul actual (mai ales in privinta parcului de troleibuze si a dotarilor si personalului necesar pentru intretinerea acestora) nu poate fi pusa in practica.

Legat de aceasta extindere propusa a retelei de troleibuze, pe schita mai apar inca doua statii de redresare propuse a fi realizate (una in zona liceului industrial Stefan Procopiu, iar alta la capatul de la Protectia Copilului (DGASPC).

3. In privinta liniilor de autobuze urbane din Vaslui:

-Mai apar doua linii propuse:

-Gara- Avicola (Penitenciar). Nu stiu cat de utila sau rentabila ar fi o asemenea linie.

-Gara- Paiu, linie care sa treaca pasajul rutier peste calea ferata si sa mearga spre fosta zona industriala Rediu, pe strada Ceramica.
Capatul de linie Paiu ar fi in zona padurii Paiu, folosita ca loc de agrement in aer liber.
Insa pe acest traseu nu ar mai fi practic nici un alt obiectiv de interes, traseul urmând a strabate practic soseaua de centura a Vasluiu-lui.

-Dintre liniile de autobuze urbane existente, 4 din ele (Gara-LCL , Gara- Silver Mall, Gara-Protectia Copilului si Gara- Moara Grecilor) dubleaza total sau partial practic linia de troleibuze si ar trebui desfiintate.

-Prin mutarea traseului Gara- Mecanica (platforma Rediu) pe strada Ceramica, apar doua dezavantaje: satul suburban Rediu nu mai este deservit, si in plus pe traseul propus pe strada Ceramica, intre pasajul rutier peste calea ferata si intersectia din fata fostei Intreprinderi de materiale izolatoare/Hidrom, nu exista nici un punct de interes!

-Traseul Gara- Delea Baraj ar trebui prelungit pana in satul Delea.

-Capatul de linie Mecanica ar trebui mutat mai spre vest, in fata fostului Combinat de fire sintetice/Moldosin, la capatul fostei zone industriale Rediu.

-Asadar in Vaslui ar trebui, in principiu, sa ramana 6 trasee de autobuze urbane:

-Gara- Gura Bustei/Viisoara- Partie Sanius (Bahnari) (ca sa se suprapuna cat mai putin posibil cu linia de troleibuze ar trebui sa circule pe strazile: Decebal/Ana Ipatescu, Ceramica, Intersectie ICIL/ILVAS, Bdul. Stefan cel Mare, Intersectie Crucea Garii, Strada Traian, Intersectia Gazarie, Strada Alecu Donici, Strada Nicolae Iorga, Strada Victoriei, Intersectia fostul cinematograf Independentei, Strada Husului, Strada Stefan Ciubotarasul, Strada Viitorului.

La retur- de la intersectia Crucea Garii pe strada Republicii.

Linia deserveste doua localitati suburbane- Gura Bustei (Viisoara) si Bahnari, si partia de sanius.

-Gara-Delea Sat (pe strazile: Decebal/Ana Ipatescu, Ceramica, Intersectie ICIL/ILVAS, Bdul. Stefan cel Mare, Intersectie Crucea Garii, Strada Traian, Intersectia Gazarie, strada Calugareni, Strada Castanilor)

La retur de la intersectia Crucea Garii pe strada Republicii.

Linia deserveste zona de agrement de la barajul Delea si localitatea suburbana Delea.

-Gara- Ocolul Silvic Brodoc (pe strazile: Decebal/Ana Ipatescu, Ceramica, Intersectie ICIL/ILVAS, Bdul. Stefan cel Mare, Intersectie Crucea Garii, Strada Traian, Intersectia Gazarie, Strada Calugareni, Soseaua Bacaului, Bariera ICRA Veche, Soseaua Bacaului, Strada Plopului.

La retur de la intersectia Crucea Garii pe strada Republicii.

Linia deserveste localitatea suburbana Brodoc.

-Gara- Fosta Platforma Industriala Rediu (pe strazile: Decebal/Ana Ipatescu, Ceramica, Intersectie ICIL/ILVAS, Bdul. Stefan cel Mare, Intersectie Crucea Garii, Strada Traian, Intersectia Gazarie, Strada Calugareni, Soseaua Bacaului, Bariera ICRA Veche, Soseaua Bacaului, Strada Mihail Sadoveanu, Strada Ceramica.

La retur de la intersectia Crucea Garii pe strada Republicii.

Linia deserveste localitatea suburbana Rediu si cele cateva blocuri+ce a mai ramas in fosta zona industriala Rediu.

-Gara- Sat Puscasi (pe strazile: Decebal/Ana Ipatescu, Ceramica, Intersectie ICIL/ILVAS, Bdul. Stefan cel Mare, Intersectie Crucea Garii, Strada Traian, Intersectia Gazarie, Strada Calugareni, Soseaua Bacaului, Bariera ICRA Veche, Soseaua Bacaului, Strada Mihail Sadoveanu, Strada Ceramica, DN2F, DC-91)

La retur de la intersectia Crucea Garii pe strada Republicii.

Linia deserveste satul Puscasi.

-Moara Grecilor- Fosta platforma industriala Rediu (ca sa se suprapuna cat mai putin posibil peste linia de troleibuze, acest traseu de autobuze urbane ar trebui sa mearga pe strazile: Gheorghe Doja, Bdul. Stefan cel Mare, Strada Sublocotenent Ionese Adrian (in felul acesta ar strabate si cartierul de blocuri 13 Decembrie si ar trece si prin partea de sud a cartierului de case), Strada Castanilor, Strada Calugareni, Soseaua Bacau, Bariera ICRA Veche, Soseaua Bacau, Strada Mihail Sadoveanul, Strada Ceramica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
nechitaflorinel



Data înscrierii: 17/Oct/2013
Ultima vizita: 25/Aug/2017
Mesaje: 7
Locație: Vaslui

MesajTrimis: Lun 24 Iul 2017 19:07:17    Titlul subiectului: 191250

Vasluienii vor avea pasaj subteran în Crucea Gãrii si retele de troleibuz în tot orasul

"INVESTITIE…Cu banii primiti de la UE, cei 27,7 milioane euro alocati pe axa 4 resedintelor de judet, municipalitatea intentioneazã sã facã unele proiecte extrem de îndrãznete, care vor schimba imaginea orasului. Primarul Vasile Pavãl a spus cã, din suma primitã de la Comunitatea Europeanã, peste 22 milioane euro vor fi investiti în transport, conditie obligatorie pentru a primi finantarea. Ce se va face cu acesti bani, o sumã extraordinar de mare pentru Vaslui? Primarul spune cã, pe baza retelei actuale de troleibuze, se va face o prelungire a traseelor de troleu în tot orasul, inclusiv spre CET-Zona Industrialã (pânã la CFS)-Rediu-liceul ”Procopiu”-liceul ”Mincu”-coborâre pe strada 11 iunie, cu legãturã în reteaua actualã de pe Stefan cel Mare. Se va realiza o retea nouã si în Moara Grecilor, pânã cãtre Koket si scoala din aceastã suburbie, având în vedere cã UE sustine transportul public electric, dorind sã elimine transportul public cu masini care folosesc combustibil conventional. La capãt de linie, în zona CFS, Motor Grup sau Muntenii de Sus, de exemplu, primãria intentioneazã sã facã niste module de parcare – “as fi dorit sã fac parcãri de 2-300 de masini, însã nu ni s-a dat voie”. Cei care vin în oras îsi pot lãsa masinile acolo, dupã care pot folosi sistemul de transport în comun al orasului, care va fi bine pus la punct, sustine primarul. “Vreau ca în zona Crucea Gãrii, care este un nod important de comunicatii al orasului, sã construim, cu aceste fonduri europene, un pasaj subteran, cu iesiri cãtre cele patru strãzi din zonã, astfel ca traficul auto sã nu mai fie blocat, asa cum se întâmplã acum. Vom vedea cât vor costa aceste proiecte si chiar dacã nu ne vor ajunge banii de la UE vom interveni cu fonduri de la Consiliul Local”, a spus primarul Pavãl. Cel mai probabil, proiectele vor fi finalizate în cursul acestui an, urmând ca de anul viitor sã înceapã lucrãrile în tot orasul, crede primarul. În locul actualului obor, de pe soseaua care duce spre CET, municipalitatea va face un depou de troleibuze, mai ales cã vor fi cumpãrate mai multe mijloace de transport electrice pentru oras."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
nechitaflorinel



Data înscrierii: 17/Oct/2013
Ultima vizita: 25/Aug/2017
Mesaje: 7
Locație: Vaslui

MesajTrimis: Lun 14 Aug 2017 23:14:09    Titlul subiectului: 191402

Programul de transport public local cu autobuze


Untitled.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  388.31 kb
 Vizualizat:  de 759 ori

Untitled.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul VASLUI Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community