Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 25/Apr/2024 Mesaje: 1026 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 05 Mai 2017 16:15:31 Titlul subiectului: |
189972 |
|
Imi pare rau, dar nu mai stiu indicativul...
M-as mira sa se mai fabrice piese pentru un model atat de vechi...eu cred ca au fost demontate de pe un altul.
|
|
Sus |
|
|
bobcik
Data înscrierii: 19/Noi/2011 Ultima vizita: 19/Oct/2020 Mesaje: 130 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 15 Iun 2017 22:39:37 Titlul subiectului: |
190491 |
|
Astazi pe la pranz, o masina venind de pe Petofi Sandor nu s-a asigurat si a fost lovit pe colt. Masina a fost mai avariata decat bus-ul.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
229.15 kb |
Vizualizat: |
de 9707 ori |
|
_________________ trol-tram-bus |
|
Sus |
|
|
Norbi
Data înscrierii: 21/Noi/2014 Ultima vizita: 25/Apr/2024 Mesaje: 58 Locație: Bistrita
|
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 23/Apr/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 23 Iun 2017 21:11:23 Titlul subiectului: |
190708 |
|
Dacă sunt la fel ca și 539-548, atunci e foarte bine.
Totuși, oare pozele sunt actuale sau sunt de când s-au adus 539-548?
_________________ Galerie (FB)
Profil Phototrans |
|
Sus |
|
|
Alex298
Data înscrierii: 17/Aug/2016 Ultima vizita: 22/Ian/2018 Mesaje: 1 Locație: Cluj; Targu Jiu
|
Trimis: Vin 23 Iun 2017 21:13:56 Titlul subiectului: |
190709 |
|
Nu era vorba de 12 sau 15 autobuze? Sau sunt doar o parte a lotului?
Personal m-aș fi bucurat să fie vorba despre Citelis 18
|
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 23 Iun 2017 23:13:27 Titlul subiectului: SC |
190714 |
|
Oare au si aer conditionat?
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 25/Apr/2024 Mesaje: 1026 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 24 Iun 2017 09:30:28 Titlul subiectului: |
190728 |
|
In timp ce nu reusim sa cumparam autobuze noi ne tot umplem de seconduri cu 1 milion de kilometrii.
E vorba de 12 articulate, probabil toate Irisbus Agora, fara aer conditionat doar ceva ventilatoare obosite. Singura lor dotare va fi probabil afisajul pe jumatate cu puncte.
|
|
Sus |
|
|
Ed
Data înscrierii: 01/Dec/2014 Ultima vizita: 30/Noi/2017 Mesaje: 257 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 24 Iun 2017 13:58:00 Titlul subiectului: |
190733 |
|
Robert a scris: | In timp ce nu reusim sa cumparam autobuze noi ne tot umplem de seconduri cu 1 milion de kilometrii.
|
Interesant cat de repede s-au miscat cu licitatia asta pentru autobuzele second hand. Cu autobuzele electrice se chinuie de aproape 6 ani si tot degeaba, iar cu licitatia pentru cele 50 de autobuze (noi) si cu cea pentru tramvaie se screm e un anl, dar tot fara absolut niciun rezultat. Ba din contra, in toate cele 3 cazuri au fost esecuri pe linie, cu licitatii anulate in urma unor contestatii.
In schimb, de data asta cei de la CTP s-au miscat rapid. Se vede ca atunci cand e vorba de licitatii pentru autobuze uzate se simt ca pestele in apa si se descurca fara probleme. Sigur ca si rezultatul a fost cel cu care ne-am obisnuit dupa 1989, de fiecare data cand CTP "iese la cumparaturi in piata de vechituri". Si de data asta a fost o simpla formalitate ca francezii de la Infitrade din Neuily Sur Sein sa castige, asa cum au castigat fara probleme absolut toate licitatiile organizate la Cluj pentru autobuze rulate. Asa ca vom tot continua sa ne umplem de autobuzele obosite ale parizienilor la care acestia renunta tocmai din cauza ca le considera prea vechi si prea uzate, altfel spus nu mai corespund pentru ei.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Sâm 24 Iun 2017 15:48:17 Titlul subiectului: |
190735 |
|
Nu cumva au de gand sa le reconstruiasca ca troleibuze? Ca totusi Clujul are o gramade de Agora deja, si nu ar fi rau dpdv economic, daca tot au stocuri de faruri, stopuri bari si piese de schimb.
Nu cred ca e o idee rea, ca doar nu sunt SH din anii 70 sau 80. Iar 1 milion de km nu e mult pentru un autobuz (iar daca devine troleu, e clar ca va avea alt motor, posibil si punti etc)
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 22/Apr/2024 Mesaje: 1307 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 25 Iun 2017 02:43:12 Titlul subiectului: |
190746 |
|
S-ar putea ca lotul "nou" sa fie mai bun decat cele care sunt deja in uz. Ma refer la articulatele verzi cumparate in prima tura.
Poate cele care vin sa fie folosite ca autobuze, sa le inlocuiasca pe cele din lotul trecut, iar cele inlocuite sa fie transformate in troleibuze, si cu ocazia asta sa-l repare si pe 010.
|
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 23/Apr/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 25 Iun 2017 13:48:53 Titlul subiectului: |
190755 |
|
Primele loturi au fost mult mai obosite decât ultimul (539-548). Ultimele sunt Irisbus, nu Renault, și sunt într-o stare mult mai bună, în sensul că nu scot toate felurile posibile de sunete și nu miros aproape deloc a motorină, aproape că zici că sunt noi...
Mi-aș dori ca CTP să încerce să își doteze vehiculele cu aer condiționat. Nu pe toate, dar măcar cele care mai au înainte atâția ani de viață încât să se amortizeze investiția. Agorele astea ar putea fi un exemplu de vehicule care ar merita o astfel de operațiune, la fel și Agorele pariziene scurte, sau cele 27 de Agore troleu.
_________________ Galerie (FB)
Profil Phototrans |
|
Sus |
|
|
Ed
Data înscrierii: 01/Dec/2014 Ultima vizita: 30/Noi/2017 Mesaje: 257 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 03 Iul 2017 20:05:43 Titlul subiectului: |
190878 |
|
A ajuns la Cluj utimul lot de autobuze luate la mana a doua din Franta? Le-a vazut cineva, ce se mai stie de ele?
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 25/Apr/2024 Mesaje: 1026 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 03 Iul 2017 21:21:47 Titlul subiectului: |
190880 |
|
2 sigur au ajuns, sunt poze cu ele incarcate pe un tren in drum spre Cluj-Napoca.
|
|
Sus |
|
|
Ed
Data înscrierii: 01/Dec/2014 Ultima vizita: 30/Noi/2017 Mesaje: 257 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 03 Iul 2017 21:43:31 Titlul subiectului: |
190885 |
|
Da, am vazut si eu postarea respectiva si fotografiile, dar am vazut si o alta postare, in care userul andrei105 intreba daca pozele sunt actuale sau sunt de când s-a adus ultimul lot de autobuze identice, intrebare la care nu a primit inca un raspuns. Teoretic exista si posibilitatea ca fotografiile respective sa fie facute de atunci.
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 25/Apr/2024 Mesaje: 1026 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 04 Iul 2017 06:36:25 Titlul subiectului: |
190889 |
|
Avem un răspuns. Fiindcă unul din utilizatorii unui forum, nu știu dacă de aici, au declarat că a văzut cele 2 autobuze în garajul de pe Plevnei.
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 22/Apr/2024 Mesaje: 1307 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 05 Iul 2017 19:03:46 Titlul subiectului: |
190916 |
|
Acestea sa fie oare cele doua autobuze pe care le-ati vazut?
Pozele sunt din articolul informativ de mai sus.
Daca da, ma bucur ca au aceeasi culoare ca cele deja clujenizate. Observ ca sunt Isribus-uri si nu Renault-uri.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
209.23 kb |
Vizualizat: |
de 8731 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
207.54 kb |
Vizualizat: |
de 8731 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 25/Apr/2024 Mesaje: 1026 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 05 Iul 2017 20:14:51 Titlul subiectului: |
190917 |
|
Acestea sunt. Ultimul lot de 10 ce au sosit anul trecut, tot irisbusuri au fost.
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 22/Apr/2024 Mesaje: 1307 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 05 Iul 2017 22:29:54 Titlul subiectului: |
190929 |
|
Autobuzele arata impecabil! Parca acum au iesit din fabrica. Este uimitor sa vezi ca francezii au reusit sa le intretina atat de bine, imi pare rau ca nu le cumparam noi-noute dar, la cate Agore sunt la Cluj, este bine sa se aduca ceva din aceeasi gama. Sper ca de acum inainte, CTP sa opteze doar pentru vehicule noi.
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 25/Apr/2024 Mesaje: 1026 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 06 Iul 2017 08:40:04 Titlul subiectului: |
190937 |
|
Arată bine și oricum ele mai sunt vopsite la Cluj o tură când ajung. Acum ar fi ideal să se cumpere doar autobuze noi, deși acestea probabil vor înlocui ceva Agore obosite de pe metropolitane.
Aș fi mers, dacă tot se preferă second, pe varianta celor din Budapesta care cumpărau autobuze second, dar sub 10 ani, cu o durată de exploatare mai lungă și erau complet revopsite și dotate cu AC. Așa ar fi fost o achiziție care ar fi ridicat și confortul pasagerilor. În strategia de a cumpăra autobuze vechi de 15 ani, fără AC, cu afișaj matriceal doar în față, fără sistem de informare, nu prea evoluăm.
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 22/Apr/2024 Mesaje: 1307 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 12 Iul 2017 13:24:10 Titlul subiectului: |
191059 |
|
Au mai venit si alte autobuze?
Cele doua pe ce linii circula?
|
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 23/Apr/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 12 Iul 2017 21:01:25 Titlul subiectului: |
191071 |
|
Eu nu le-am văzut momentan în circulație.
Azi unul dintre ele era în autobaza Plevnei. A primit și număr de parc - 551.
Tot în autobaza respectivă este și un Rocar De Simon cu geamuri fumurii (deci nu 670, care nu le are fumurii). Nu știu care era. Ar fi frumos să fie păstrat.
De asemenea, 800 și 717 au revenit la traseu după o perioadă lungă de inactvitivate. Azi erau ambele pe linia 52.
_________________ Galerie (FB)
Profil Phototrans |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 22/Apr/2024 Mesaje: 1307 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 20 Iul 2017 20:59:52 Titlul subiectului: |
191208 |
|
Grivibus mai sunt folosite? Sau vreo urma de Ikarus prin depouri?
In 2007 am mers cu un Grivibus pe linia lui 32, si mi s-a părut mai răcoros decât Saviem-urile si Agore-le care circulau predominant pe aceasta linie. Spun predominant, pentru ca din când în când, duminica mai ales, mai apărea cate un DAC(654 in special) sau cate un Rocar 312. Nu mai stiu, dar aveau parca aer condiționat Grivibus-urile.
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 25/Apr/2024 Mesaje: 1026 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 20 Iul 2017 21:38:29 Titlul subiectului: |
191212 |
|
Nu mai este nici unul in circulatie.
|
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 23/Apr/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 28 Iul 2017 20:53:17 Titlul subiectului: |
191289 |
|
Azi a ieșit în circulație 551 pe linia 24, deci probabil aparține coloanei 1 (Gheorgheni).
De remarcat e că pe o parte din geamuri scrie "Merci de laisser cette vitre fermée, ce bus est climatisé". Deși pe acoperiș nu am văzut să aibă niciun fel de sistem de climatizare, iar în el era destul de cald (totuși, ventilatoarele din tavan mai mișcau aerul cât de cât, și era suportabil), e posibil să aibă totuși aer condiționat?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
490.79 kb |
Vizualizat: |
de 9794 ori |
|
_________________ Galerie (FB)
Profil Phototrans |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 25/Apr/2024 Mesaje: 1026 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 28 Iul 2017 21:28:09 Titlul subiectului: |
191290 |
|
Eu cred că este identic cu cele aduse, probabil și din același an de fabricație.
|
|
Sus |
|
|
|