|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Lun 27 Mar 2017 19:42:09 Titlul subiectului: |
189308 |
|
S-a mai asfaltat si azi un pic, in pasajul auto pe sensul Vacaresti-Nitu Vasile.
La PP4 pietonii circula frumos pe langa gardul cimitirului, au loc unii pe langa altii intre gard si acces, daca nu sunt "voluminosi".
La PP1 s-a betonat hidroizolatia ridicata pe laterala pasajului auto.
S-a mai placat in pasajul auto pe peretele dinspre Megaimage.
Si altele marunte si diiverse.
|
|
Sus |
|
|
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Mar 28 Mar 2017 21:24:29 Titlul subiectului: |
189319 |
|
Asfaltul are acum acelasi nivel pe toate cele 3 rampe si in pasajul rutier.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
146.33 kb |
Vizualizat: |
de 16114 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.65 kb |
Vizualizat: |
de 16114 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
198.95 kb |
Vizualizat: |
de 16114 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.23 kb |
Vizualizat: |
de 16114 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.98 kb |
Vizualizat: |
de 16114 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.87 kb |
Vizualizat: |
de 16114 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.71 kb |
Vizualizat: |
de 16114 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
163.73 kb |
Vizualizat: |
de 16114 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.76 kb |
Vizualizat: |
de 16114 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.65 kb |
Vizualizat: |
de 16114 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Mie 29 Mar 2017 20:25:05 Titlul subiectului: |
189348 |
|
Slabutz azi la betoane si asfalt in pasajul rutier. Doar pe la placarea peretelul Megaimage-Mol s-a facut continuitatea pe primele doua randuri de placi de la baza.
In schimb triazii au sectionat un ditamai snopul de cabluri de medie in doua locuri pe trotuarul de pe partea Magazinului Big aproape de semafor. Nu pot decat sa sper ca printre ele se numara si cele care traverseaza pasajul aiurea.
A... si inca ceva, pe planseul pasajului auto sunt doua carcase pentru fundatii de stalp! Dar nu din alea cu fiare care se termina in bastonase-ancore ci cu fiare care se termina in TALPICI! Asadar... vor fi montate pe planseul pasajului. Si mai mult asta ma face sa cred ca umplutura in care vor sta aceste carcase pentru fundatii va fi o imensa masa de beton traversata doar de cateva tubulaturi pentru cabluri si conducte pentru pluviale, avand in vedere ca planseul vine foarte sus.
|
|
Sus |
|
|
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Joi 30 Mar 2017 07:17:27 Titlul subiectului: |
189359 |
|
Pozele.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
159.96 kb |
Vizualizat: |
de 16041 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.71 kb |
Vizualizat: |
de 16041 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.35 kb |
Vizualizat: |
de 16041 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.73 kb |
Vizualizat: |
de 16041 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.99 kb |
Vizualizat: |
de 16041 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.43 kb |
Vizualizat: |
de 16041 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
187.38 kb |
Vizualizat: |
de 16041 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
254.91 kb |
Vizualizat: |
de 16041 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.84 kb |
Vizualizat: |
de 16041 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
177.29 kb |
Vizualizat: |
de 16041 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Joi 30 Mar 2017 07:18:41 Titlul subiectului: |
189360 |
|
Continuare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
153.06 kb |
Vizualizat: |
de 16040 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
172.48 kb |
Vizualizat: |
de 16040 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
146 kb |
Vizualizat: |
de 16040 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.09 kb |
Vizualizat: |
de 16040 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.78 kb |
Vizualizat: |
de 16040 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.9 kb |
Vizualizat: |
de 16040 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Vin 31 Mar 2017 19:57:44 Titlul subiectului: |
189393 |
|
http://www.capital.ro/firea-ameninta-ca-reziliaza-contractul-pentru-pasajul-piata-sudul.html
"Firea amenință că reziliază contractul pentru Pasajul Piața Sudului"
Mda, era si cazul sa considere cineva optiunea. Poate se gandeste si la Pantelimon.
Deja prin internet au inceput "portavocile" sa exlice cum ca vor exista niste procese Astaldi-Primarie si ca vor dura vreo 4 ani si dupa aia trebuie relicitat, inca vreo 2 ani si apoi executat restul inca vreo 1 ani deci vreo 7 ani daca se reziliaza contractul. Adica bucurestenii (si implicit primaria) pierd din start.
Poi daca e vorba pe asa cu santajuri din astea "subtile" e cazul sa se sparga gheata si Astaldi si subcontractati lui sa inceapa sa-si stranga catrafusele. Ce e mult e mult. Deja este practic cu fundul pe toate lucrarile din Bucuresti, un megamonopol deja, pe M4, M5, Ciurel, Sudului, plus eurocontructii si radionii la Rebreanu si Pantelimon. SI a intrat pe abuz de pozitie dominanta si in unele locuri asfalteaza ca sa aiba ce sparge pe urma. Vezi rampa Nitu Vasile unde s-a ciuruit asfaltul de anul intr-o zona mica la baza, vezi Orizont la M5, etc.)
Astaldionii (si subcontractorii) ar trebui sa bage la tartacutza ca sapte ani intarziere de acum incolo la Piata Sudului este un pretz relativ mic pentru expulzarea lor definitiva de la lucrarile publice pe care s-au dedat sa le foloseasca in timp inclusiv ca santaj electoral. Si mai mult eu as face caietele de sarcini in asa fel de acum incolo incat sa nu aibe voie la licitatii nici firma "varului cumnatei nepotului" celor reziliati.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 31 Mar 2017 20:16:17 Titlul subiectului: |
189394 |
|
Dar pasajul nu este aproape gata. Numai 65 % este facut ? Din poze se vede altceva.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Vin 31 Mar 2017 20:40:55 Titlul subiectului: |
189398 |
|
Ca si cantitati de lucrari evident ca este executat peste 88%! Devierile de canalizare la adancime mare, au necesitat puturi, peretii mulati ai pasajului in sine, toata excavatia in pasaje, toate betoanele si fiarele din ele. Placarile cu granit, bordurile, asfalt lipsa, alte finisaje sunt sunt cantitati mici per total, se fac cu dorei ieftini, nu cu utilaje scumpe. 3 pasaje pietonale de asemenea gata ca structura, mai este doua unul singur partial in executie.
Presa nu are consultanti tehnici angajati, scriu si ei din burta toate tampeniile.
Problema ramane ritmul de executie, aia zic ca nu li se platesc facturi, primaria zice ca ba da si aia o lalaie intentionat. Ramane de vazut, cica ar avea termen de 10 zile sa se mobilizeze sau va fi reziliat contractul. Si vedem atunci ce s-a platit, ce nu s-a platit s.a.m.d.
Oricum mie imi miroase a panarama, executantii lucrarilor publice in general au cantat 2 ani intreruperea platilor prin 2014 dar n-au reziliat ei contractele pentru neonorarea de catre primarie (sau minister dupa caz) a obligatiilor financiare. Deci... Aici este un circulet cumva comun intre reprezentantul beneficiarului (municipalitate) si executant. Si singurii care au pierdut cu sguranta sunt numai cetatenii. La primarii... ziua trece leafa merge iar la firmele gen euroconstruct, radion, astaldi etc... daca nu-s contracte cu statul altele nu sunt, deloc. Firmele astea se numesc ca sunt "private" dar esle sunt de fapt de-a dreptul bugetare.
Deci repet, singurii care am pierdut suntem noi, cetatenii, umpluti de praf, cu carburant consumat inutil stand pe loc s.a.m.d. De aceea sunt cu ochii cat cepele sa vad cum se termina povestea asta.
Astaldi grosul l-a cam luat, sau il ia in orice caz, cu peste 88% executie, de faramituri se poate lipsi. Iar primaria daca finalizeaza pasajul muta aglomeratia la Calea Vitan-Baba Novac si iese un megascandal! De asta zic, singurii care pierdem suntem noi cetatenii, primaria nu stie cum sa faca sa amane momentul in care soferii se vor prinde ca primele pasaje trebuiau facute de la Piata Victoriei spre Berceni nu de la Berceni spre Piata Victoriei. S-ar putea sa faca un troc cu Astaldi si pasajul sa mai fie lalait mult si bine, ori prin reziliere, ori pur si simplu, ca Astaldi e ditamai monopolul pe lucrari publice si-l doare in pix.
Anyway, chiar daca noi cetatenii am pierdut pe toata linia... aceasta reziliere ar fi totusi un punct de cotitura in istorie de-a dreptul, pentru ca Astaldi (si subcontractorii) nu va mai fi eligibil la nici o licitatie municipala. Ever! O pierdere a unui concurect este o pierdere, dar desfiintarea unui monopol este un castig mai mare.
Ce concluzie trag eu aici este ca sunt multe lacune in codul penal in momentul asta. Si printre ele sunt si hulitele... "sabotaj" si "subminarea economiei nationale".
Si lucrurile in realitate sunt mai complicate de atat. Dar... astea sunt discutii pentru "oameni mari".
|
|
Sus |
|
|
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Lun 03 Apr 2017 20:20:08 Titlul subiectului: |
189484 |
|
Foreza portocalie de la DT34 (sau una similara) a aterizat ieri sau azi dimineata la PP4. La pranz era in paine, acum pe seara este deja urcata pe trailer sa plece inapoi de unde a venit. N-a dat foarte multe gauri, vreo 5 pe o parte si inca 5 pe o parte, pentru profilele i ale berlinezelor de la sectiunea centrala a pasajului.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 04 Apr 2017 07:19:23 Titlul subiectului: |
189488 |
|
Raspuns Astaldi pentru PMB. Articolul se gaseste aici.
Citat: | Astaldi îi răspunde primarului Firea: La Pasajul Piața Sudului, primăria nu a plătit tot și nu a oferit informații despre rețelele de utilități
Firma Astaldi, constructorul Pasajului Piața Sudului, a trimis primarului Gabriela Firea o scrisoare deschisă în care explică întârzierile. Firma spune că Primăria nu a oferit la timp date despre toate rețelele de utilități care trebuie relocate, că a pus la dispoziție cu întârziere proiectele tehnice, că nu a încheiat la timp actele adiționale pentru lucrările suplimentare care a trebuit făcute la fața locului și, mai mult, că nu a plătit toate facturile.
Iată comunicatul Astaldi, integral:
"D-nei Primar General Gabriela Firea
"Modernizare lnfrastructura Rutiera Piata Sudului" (fara achizitie si montaj din escalatoare si lifturi) - Contract 183/08.05.2014
Derularea contractului de lucrari nr. 183/2014
"Stimata doamna,
Scopul acestei scrisori este de a incerca sa clarificam si deasemenea sa va prezentam principalele probleme intampinate de noi in realizarea lucrarilor ce fac obiectul contractului de lucrari nr. 183/2014, probleme aflate in afara controlului executantului, dar fara a ne lirnita la acestea, care au condus la acumularea de intarzieri in executia lucrarilor si costuri suplimentare sernnificative.
a) Lipsa Proiecte relocare utilitati
Dupa cum este binecunoscut de toate partile implicate in derularea acestui proiect, in zona Piata Sudului (amplasamentul lucrarilor), au fost identificate numeroase retele de utilitati, neprevazute in etapa de licitatie. Subliniem ca pentru anurnite retele nu a fost furnizata nicio informatie inainte de inceperea lucrarilor, acestea fiind descoperite chiar in timpul executiei acestora.
Lucrarile de deviere si relocare utilitati trebuiau executate inaintea oricaror alte lucrari. Astfel, nu sau putut executa lucrarile propriu-zise de constructie a pasajului pana cand nu au fost identificate, deviate si relocate toate retelele de utilitati din cadrul amplasamentului unde trebuia construit pasajul. Aceste lucrari de deviere si relocare puteau fi insa executate doar in baza unui plan coordonator pentru retelele de utilitati, a proiectui tehnic precum si a detaliilor de executie aferente, documente ce trebuiau puse la dispozitie de achizitor chiar de la data incheierii contractului i.e. 11 iunie 2014, intrucat in conforrnitate cu art. 7.1 din contract, aceste documente ar fi trebuit sa reprezinta Anexa 3 la acesta.
Cu toate acestea, mentionam ca o parte din proiectele de relocare utilitati au fost transrnise executantului la aproximativ un an de la inceperea lucrarilor (retele electrice, telefonie, apa, etc), in timp ce alta parte a proiectelor a fost pusa la dispozitie la mai mult de un an si jumatate de la inceperea lucrarilor.
Mai mult, intrucat anurnite retele de utilitati si devierea acestora nu faceau parte din obiectul contractului, aceste lucrari au fost executate de terti, fiind necesara corelarea activitatii acestora cu activitatile parte din obiectul contractului 183/08.05.2014.
b) Lipsa Proiecte Tehnice si Detalii de Executie structuri
Problema utilitatilor descrisa mai sus a pus executantul in pozitia de a executa lucrari in zonele in care lipsa utilitatilor a permis acest lucru, fara nicio legatura cu succesiunea activitatilor programata de catre executant astfel incat lucrarile sa fie finalizate cu respectarea duratei de executie prevazuta in contract. Astfel, era foarte important ca executantul sa primeasca Proiectul Tehnic complet si Detaliile de Executie complete pentru structuri inca de la inceperea lucrarilor.
Din pacate, Proiectul Tehnic si Detaliile de Executie pentru structuri au fost puse la dispozitie fractionat, pe sectoare reduse ca dimensiuni si categorii de lucrari, impiedicandu-1 astfel pe executant sa execute lucrarile conform programului de executie contractual, pentru a putea respecta termenul de executie. In acest sens, precizam ca in cursul anului 2016, la doi ani de la inceperea lucrarilor, executantul a continuat sa primeasca modificari la proiectul tehnic si detalii de executie necesare executiei lucrarilor.
c) Lipsa acte aditionale pentru lucrari suplimentare
Pe parcursul derularii contractului au aparut cantitati si lucrari suplimentare fata de devizul contractual. Aceste lucrari au aparut atat din cauza discrepantelor intre documentele elaborate de achizitor, intre documentatia elaborata de achizitor si situatia reala din santier, cat si in urma revizuirii Proiectelor Tehnice.
Prevederile articolului 5.4 din contract stipuleaza clar faptul ca nicio lucrare suplimentara nu poate fi executata in lipsa unui act aditional la contract. lmposibilitatea demararii lucrarilor suplimentare in lipsa actelor aditionale aferente in baza art. 5.4 a condus la obstructii si perturbari in executia lucrarilor ce fac obiectul contractului nr. 183/08.05.2014.
Va rugam sa aveti in vedere ca din totalul de 7 acte aditionale, care credem noi ca sunt necesare a fi incheiate in conforrnitate cu art. 5.4 pentru a perrnite demararea executiei lucrarilor suplimentare aferente, la data prezentei comunicari sunt incheiate doar 2. Astfel, este evident ca aceste proceduri impuse de prevederile art 5.4 necesita un timp considerabil, iar impactul negativ al acestor proceduri asupra executiei lucrarilor este irninent si nu poate fi imputabil executantului.
d) Problema platilor si a cheltuielilor indirecte
Dupa cum achizitorul cunoaste, situatia platilor este una deosebit de grava ce a cauzat si continua sa cauzeze executantului constrangeri financiare semnificative. Intrucat apreciem ca este vorba despre interpretare eronata a prevederilor contractuale, precum si a legislatiei in vigoare cu privire la modalitatile de plata si pretul contractului facuta de achizitor, facem urmatoarele precizari in speranta ca vom clarifica aceste aspecte.
In conformitate cu prevederile art. 5, pretul contractului, convenit de catre parti, este ferm, fix si platibil la executarea lucrarilor, in totalitatea elementelor sale componente ale costurilor implicate. Similar oricarui contract de lucrari, valoarea contractului cuprinde in mod firesc cheltuielile indirecte. Ponderea acestor cheltuieli indirecte variaza in functie de devizul contractual, astfel cum este prevazut in contract si cum a fost justificat in mod detaliat in faza de ofertare. In urma sernnarii contractului nr. 183/08.05.2014, aceste costuri indirecte au fost acceptate de catre achizitor, prin acceptarea preturilor unitare care formeaza pretul contractului. Astfel, intrucat cheltuielile indirecte sunt parte din pretul contractului, acestea trebuie achitate pe baza documentelor justificative referitoare la executia lucrarilor.
In concordanta cu art. 36.3, documentele justificative pe care trebuie sa le prezinte executantul conform contractului si a legislatiei aplicabile sunt cele cu privire la executarea lucrarilor si au fast prezentate in mod corespunzator dovada ca toate situatiile de lucrari sunt verificate de dirigintele de santier si aprobate in totalitate de catre acesta.
Cu toate ca executantul a prezentat in mod corespunzator toate documentele justificative relevante pentru executia lucrarilor, iar dirigintele de santier a confirmat lucrarile executate, din valoarea totala facturata de 57 .962.580,53 Lei, achizitorul a platit doar 36.362.573,38 Lei, din motive pe care executantul le considera ca fiind o interpretare eronata atat a prevederilor contractuale cat si a legislatiei in vigoare aplicabile. Astfel, retinerea sumei de 21.636.007, 15 Lei, care in fapt este parte din pretul ferm al contractului, agreat de catre parti la semnarea contractului, consideram ca este necontractuala.
A vand in vedere ca noi credem ca informatiile furnizate de colaboratorii durnneavoastra sunt gresite, am dori sa mentionam ca aceste cheltuieli indirecte si profitul aferent nu reprezinta cheltuieli care exced valoarea de contract, ci sunt incluse in aceasta asa cum este mentionat in fiecare deviz de lucrari care fac parte integranta din contractul dintre parti.
Concluzii
Lipsa informatiilor cu privire la existenta si traseele retelelor de utilitati din amplasament, lipsa proiectelor pentru relocarea acestora precum si necesitatea corelarii activitatilor mai multor antreprenori, au condus inevitabil la intarzieri sernnficative in executia lucrarilor.
Lipsa proiectelor tehnice si a detaliilor de executie pentru structuri de asemenea au condus la intarzieri considerabile in executia lucrarilor, pentru care executantul nu poate fi considerat raspunzator.
Procedurile anevoioase de incheiere a actelor aditionale in conformitate cu prevederile art. 5.4. in vederea executiei lucrarilor suplimentare aparute in derularea contractului afecteaza progresul planificat al lucrarilor.
Toate aceste probleme mentionate mai sus au fast notificate in mod corespunzator de catre executant de indata ce au fast identificate, insa achizitorul din motive poate neimputabile lui, a intarziat sa ofere o solutie.
Speram ca cele de mai sus pot clarifica aspectele care au afectat si continua sa afecteze executia lucrarilor astfel incat sa continuati sa ne acordati tot sprijinul necesar in vederea solutionarii problemelor. Am dori sa mentionam ca noi suntem in continuare deschisi in a lucra impreuna in cautarea solutiilor necesare finalizarii lucrarilor.
Pentru aceasta va propunem sa avem o intalnire pentru a analiza stadiul lucrarilor, masurile necesare pentru a reduce riscurile intarzierii finalizarii acestora si implicit deschiderea traficului cat mai curand posibil.
Cu toata consideratia din partea noastra" |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Mar 11 Apr 2017 16:06:02 Titlul subiectului: |
189608 |
|
Cam asta-i toata placarea cu adeziv pe interior... mai departe... alt sistem!
P.S. Nenii ercevei care se ocupa cu Netcity erau langa intrarea in magazinul Big, pe peretele caruia ies tevusti cu niste colaci de liane optice.
De pe breteaua Nitu Vasile-Olteniti in lucru vine o teava de apa pana intr-un camin cilindric prefabricat amplasat in gura de intrare in PP2.
In groapa sapata pe banda 1 langa hala verde din cauza careia s-a deviat circulatia mai spre centru nu era descoperit nimic inca. Poate sa fie groapa pentru un camin de pluviala uitat, daca nu cumva are legatura cu cablurile.
Descriere: |
Nu-i graba man... daca intindem pietrisul tre' sa aducem altul. Si basculantele trebuie sa plece cum au venit, incarcate, dar cu moloz, pamant si altele. |
|
Mărime fișier: |
150.03 kb |
Vizualizat: |
de 15746 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
150.03 kb |
Vizualizat: |
de 15746 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.13 kb |
Vizualizat: |
de 15746 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.99 kb |
Vizualizat: |
de 15746 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.93 kb |
Vizualizat: |
de 15745 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Mie 12 Apr 2017 16:17:46 Titlul subiectului: |
189619 |
|
Au montat primele doua ghidaje metalice (ca cele de pe peretele Big-hala verde al rampei Nitu Vasile) pentru placarile uscate si pe peretele de pe partea Megaimeg-BT-Scoala.
Azi, ca si ieri, inflatie de cascutze albe cu vesta, imbracate de strada si bagatoare de seama pe planseul pasajului auto. Erau mai multi decat salopetele efectiv lucratoare.
Compactat pietris care mai exista... deocamdata nimic in zona PP1-pasaj rutier-PP2, intins pietris peste betonul de protectie dat cu emulsie de pe planseul pasajului auto cred ca nu este cazul, planseul este atat de sus incat cred ca urmeaza fundatia betonata a sinelor de tramvai exact peste el. In sensul asta au aparut de zilele trecute si niste marcaje cu verde pe emulsie, de la sol nu se vede exact directia lor precisa!
Deci... vorba lui misterr, "am pierdut sinele". Le-am lasat in satier si nu mai sunt. Nu ca ar mai fi fost apte de refolosire, in opinia mea, astfel ca unele noi ar fi optime, plus macazuri in locul celor umplute de moloz dintre gurile PP1.
Deci stati cu ochii dupa sine, ca in mijlocul intersectiei momentan nu prea se mai pot face alte lucrari fara traseul definitiv al liniilor.
|
|
Sus |
|
|
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Joi 13 Apr 2017 18:55:47 Titlul subiectului: |
189641 |
|
Au inceput fibristii sa vina in pelerinaj la sfantul Netcity cel nou. Azi e randul Primetelecom. Trageau niste fibra din caminul de la trecerea de pietoni Big-PP2 spre unul dinspre hala verde, din statia autobuzelor. Pana la un momentdat cand cica nu a vrut fibra sa mearga mai departe!
Continua montarea ghidajelor metalice verticale pe peretele Mega-BT-scoala al rampei Nitu Vasile. S-a mai betonat pe la gratare si capace de canal tot prin rampa Nitu Vasile, la PP4 se urcau intr-un camion resturi de armaturi, se golea frumos zona, n-am reusit sa vad daca e betonat planseul.
Anyway a inceput prelungirea bretelei Vacaresti-Oltenitei peste planseul PP1 pana la prima gura de iesire la refugiul de tramvai, pietris compactat si dat cu emulsie, deci sapatamana viitoare beton peste.
Per total in afara de PP4 unde s-a tras tare ritmul este tot asa... gen... "nu prea rapid ca ametim".
Descriere: |
Extensia bretelei Vacaresti-Oltenitei peste PP1. |
|
Mărime fișier: |
117.4 kb |
Vizualizat: |
de 15638 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Vin 21 Apr 2017 21:19:38 Titlul subiectului: |
189739 |
|
Azi erau niste neni de la AEG in fata la Intec (dupa SunPlaza, aproape de phuti) cu un gropan pe trotuar, scormoneau dupa cabluri. Si la hala verde am impresia ca sub "cortul" ala de pe carosabil tot la cabluri de lucreaza.
In rest... la placari uscate nema. S-a ras asfaltul in gura rampelor Vacaresti. La PP4 se trage o teava de apa printr-un sant sapat pe mijlocul drumului de la intersectia cu Secuilor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
160.73 kb |
Vizualizat: |
de 15413 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
150.28 kb |
Vizualizat: |
de 15413 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
180.62 kb |
Vizualizat: |
de 15413 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
165.95 kb |
Vizualizat: |
de 15413 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.43 kb |
Vizualizat: |
de 15413 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Lun 24 Apr 2017 18:23:36 Titlul subiectului: |
189800 |
|
News: daca sustin ritmul de asfaltare pana la sfarsitul zilei sensul Vacaresti-Nitu Vasile al pasajului rutier va avea UZURA asternuta integral, din cap rapma in cap rampa!
P.S. In santier sunt prezente in total 6 nacele vizibile, 4 in rampa Nitu Vasile, una pe liniile de tramvai spre Vacaresti si una in capul rampei iesire.
Muncitori puzderie, dar nu la fel de operativi ca finisorul de asfalt.
Este montat iluminat temporar pe parapetii rampelor Vacaresti. Pentru lucrari cred, nu se preteaza reflectoare de genul in ochii soferilor.
Inca mai este deschisa o gura de vizitare in basha de sub rampa Nitu Vasile, intre randurile de borduri, inainte de prima bareta a pasajului.
L.E. Poze.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
166.34 kb |
Vizualizat: |
de 15240 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
163.26 kb |
Vizualizat: |
de 15240 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.04 kb |
Vizualizat: |
de 15240 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.81 kb |
Vizualizat: |
de 15240 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.24 kb |
Vizualizat: |
de 15240 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
157.73 kb |
Vizualizat: |
de 15240 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.2 kb |
Vizualizat: |
de 15240 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
151.75 kb |
Vizualizat: |
de 15240 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
144.52 kb |
Vizualizat: |
de 15240 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Apr 2017 08:33:51 Titlul subiectului: |
189882 |
|
Nu inteleg, constructorii au avansat ca termen de finalizare a lucrarilor................30 octombrie ???
Primarita zice ca daca nu termina pasajul pe 15 iulie, reziliaza contractul.
Articolul referitor la acest subiect, se gaseste aici.
Citat: | Finalizarea lucrărilor la Pasajul Piața Sudului. Care este termenul dat de constructor
Gabriela Firea, primarul general al Capitalei, a declarat miercuri că este "inacceptabil" termenul de 30 octombrie pe care constructorul Pasajului Piața Sudului l-a avansat pentru finalizarea obiectivului de investiții, precizând că în cazul în care nu se va reveni asupra acestui termen și nu vor fi accelerate lucrările vor începe demersurile pentru rezilierea voluntară a contractului.
"Consider că termenul exprimat în ultima corespondență de către constructor este inacceptabil, și anume 30 octombrie. Asta ar însemna să se mai lucreze în ritm de melc toată vara, iar în septembrie, când se vor relua școlile, practic să nu avem acest pasaj gata. Este de neacceptat și am anunțat asocierea de constructori că, în cazul în care nu vor reveni asupra acestui termen și nu vor accelera ritmul lucrărilor, am început deja demersurile studiind contractul pentru rezilierea voluntară a acestuia. Ne permite atât legislația, cât și termenii contractuali", a precizat Gabriela Firea, potrivit Agerpres.
Ea a adăugat că miercuri a transmis o scrisoare de nemulțumire către asocierea de constructori care lucrează și care au câștigat contractul de la pasajul Piața Sudului, Euroconstruct și Astaldi, deoarece la data anterioară nu a primit niciun răspuns, deși somase ca în termen de zece zile să fie anunțat noul termen real de finalizare a acestei lucrări.
Firea a mai precizat că un termen rezonabil pentru finalizarea acestui obiectiv de investiții ar fi 15 iulie.
"Maximum ce am accepta pentru a nu rezilia contractul ar fi la mijlocul lunii iulie, să spunem un 15 iulie", a punctat primarul general.
Cât privește răspunsul constructorului la penultima somație a primarului general, în care se susține că nu i se recunosc anumite cheltuieli făcute, Firea a spus că termenii contractuali sunt "extrem" de expliciți și de asemenea legislația fiscală în domeniu, precum și prevederile organelor care verifică anual instituțiile publice.
"Noi nu avem cum să acceptăm, în afara contractului în vigoare, plăți suplimentare care nu sunt puține, sunt de circa 59% din valoarea inițială a contractului, adică aproape 25 de milioane de euro, să acceptăm să plătim aceste plăți suplimentare câtă vreme nu sunt prevăzute în prevederile contractuale", a spus Firea.
Pentru această speță, a mai precizat primarul general, este în acest moment un dosar în instanță.
"Dacă o instanță din România va obliga municipalitatea să plătească aceste sume, cu siguranță Primăria Generală prin ordonatorul principal de credite respectă legea în România. Eu nu văd cum o instanță ar putea să dea câștig de cauză unei părți dintr-un contract pentru plăți destul de mari din bugetul public, practic, care nu au fost prevăzute inițial. Deci nu este vorba despre rea-voință a reprezentanților Primăriei, ci despre imposibilitatea legală de a achita practic aceste facturi care nu au în spate nicio justificare și nu sunt prinse nici în contractul inițial", a susținut Firea.
Referitor la informația potrivit căreia sâmbătă ar urma să se reia circulația pe un fir de mers dus-întors prin Pasajul Piața Sudului, Firea a spus că a aflat neoficial despre acest lucru.
"Am înțeles și eu, mi s-a transmis nu oficial, că sâmbătă se va putea relua circulația pe un fir de mers dus și unul întors prin pasajul Piața Sudului, dar având în vedere că legislația nu permite în acest moment să se realizeze recepții parțiale, practic ar fi răspunderea constructorului pentru acest acces la pasajul Piața Sudului pe un fir dus și pe un fir întors. Așa am înțeles neoficial, nu am primit un document oficial. Noi așteptăm finalizarea în integralitatea sa a acestui obiectiv. Am înțeles că în luna iunie-mai au de primit două instalații care, după evaluarea pe care am făcut-o ieri împreună cu specialiști în domeniu, mi s-a transmis că nu poate dura mai mult de o lună partea de implementare și finalizare a acestui proiect", a conchis primarul general. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 05 Mai 2017 10:27:14 Titlul subiectului: |
189967 |
|
S-a deschis partial, pasajul de la Piata Sudului, se circula pe cate o banda pe sens. Articolul se gaseste aici.
Citat: | S-a redeschis, parțial, Pasajul Sudului
Cu mai mult de un an întârziere, Pasajul Piața Sudului este deschis circulației. Pe câte o singură bandă de sens deocamdată. Primarul Gabriela Firea spune că în acest moment constructorii mai așteaptă lifturile și scările rulante pentru a termina lucrările.
Constructorul a anunțat Primăria că a deschis circulația pe câte o bandă pe sens cu aprobarea Politiei Rutiere și a Comisiei Tehnice din Primărie. Gabriela Firea a amenințat constructorul cu rezilierea contractului dacă nu termină lucrările mai repede.
„Mi-aș dori ca la întâlnirea pe care am stabilit-o deja cu constructorii să putem să venim în fața cetățenilor din București cu un termen final pentru acest obiectiv de investiții pentru că cel anunțat de constructor, 30 octombrie, nu ne mulțumește. Și nu dorim să îl acceptăm. Dacă ei continuă cu acest termene, reziliem contractul. Sper să nu se ajungă aici. Sper că la întâlnirea de săptămâna viitoare să găsim căile de negociere astfel încât termenul să fie unul rezonabil. Ce înseamnă rezonabil pentru mine? În timpul verii. Adică, să spunem la mijlocul lunii iulie. Pentru ca atunci când încep școlile să avem condiții decente”, a spus primarul Capitalei.
Construirea acestui pasaj a început în august 2014 și trebuia terminată în decembrie 2015. Valoarea lucrărilor: 128 de milioane de lei, din care doua treimi bani de la Uniunea Europeana. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Vin 14 Iul 2017 20:32:49 Titlul subiectului: |
191115 |
|
Bum bum bum bum (bat tobele): parapetii taiati la PP3 (suspans)............ erau in gabaritul tramvaiului!!!
|
|
Sus |
|
|
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Sâm 22 Iul 2017 20:26:46 Titlul subiectului: |
191227 |
|
Boom! Mindblown!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
172.48 kb |
Vizualizat: |
de 13766 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
201.08 kb |
Vizualizat: |
de 13766 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
180.77 kb |
Vizualizat: |
de 13766 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Dum 23 Iul 2017 11:25:26 Titlul subiectului: |
191231 |
|
Pentru cine vrea sa faca o plimbarica... s-au deschis PP1, PP2 si PP4.
https://youtu.be/AKuk7gUeDHg
|
|
Sus |
|
|
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Joi 27 Iul 2017 10:24:24 Titlul subiectului: |
191267 |
|
Imi face impresia ca se pregateste intoarcerea tuturor liniilor de troleibuz din Berceni la Piata Unirii. Din doua motive.
1. La Sudului nu mai este loc de intors troleul decat in rond, lucru imposibil pentru ca ar incurca tramvaiul teribil prin traversarea de 3 ori a liniilor de tramvai in manvra de intoarcere. In plus nu exista loc de stationare cu alveola pe bretelele pasajului si ar incurca traficul auto, in special autobuzele.
2. Mutarea capatului sub pasajul Mihai Bravu pe care am speculat-o mai demult este destul de dificila d.p.d.v. al configurarii catenarei si manevrei. In plus nu exista loc de stationare decat la Costache Stamate, unde ar incurca autobuzele.
Deci... iau in calcul posibilitatea intoarcerii exclusive la Piata Unirii, cu implicatia reducerii frecventei pe 313 si 381! La Horoscop spre Spiridon Nou de bine de rau in statie incap doua troleibuze si inca unul in breteaua dedicata de pe pasajul Unirii.
Ar mai fi si perspectiva "cumpararii celor 100 de noi troleibuze" Care cu siguranta vor trebui impartite intre Berceni si Bucurestii Noi, care au vechimea medie a parcului circulant cea mai mare.
|
|
Sus |
|
|
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Mie 06 Sep 2017 20:11:08 Titlul subiectului: |
191553 |
|
Vad ca nu au inceput sa demoleze nimic asa ca nu mai are rost sa fac pe prostu'...
Domnu' Adrian Rosca, astaldionii au refacut rondul dar le-a dat cu virgula.
Nu le-au iesit intersectiile tramvai-troleu noi cum le-au demontat! Belea mare! Ce ziceti? Tzatza Firea se prinde pana luni sau baga receptie populista fara troleu ca sa se dea elevii cu tramvaiul si o ia in barba?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.44 kb |
Vizualizat: |
de 12862 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
16.37 kb |
Vizualizat: |
de 12862 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.03 kb |
Vizualizat: |
de 12862 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 06 Sep 2017 20:30:38 Titlul subiectului: |
191555 |
|
Unde au facut facultatea inginerii de la Astaldi ? La fara frecventa cumva ?
Cine a fost cel care a conceput intersectia tramvai-troleu ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Joi 07 Sep 2017 12:10:35 Titlul subiectului: |
191561 |
|
Vorba cantecului...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
198.8 kb |
Vizualizat: |
de 12830 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Vin 08 Sep 2017 19:56:30 Titlul subiectului: |
191577 |
|
Mai vreti nistre poze...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
158.56 kb |
Vizualizat: |
de 13078 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.21 kb |
Vizualizat: |
de 13078 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.04 kb |
Vizualizat: |
de 13078 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
161.24 kb |
Vizualizat: |
de 13078 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.26 kb |
Vizualizat: |
de 13078 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
163.87 kb |
Vizualizat: |
de 13078 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.67 kb |
Vizualizat: |
de 13078 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|