|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Dum 11 Mai 2008 10:36:46 Titlul subiectului: Japonia, Kyoto |
93224 |
|
Kyoto, capitala a Japoniei pentru vreo 2000 ani. Un oras si o regiune incarcate de istorie, traditii, cultura.
Sistemul de transport este format din 2 linii de metrou si dintr-o vasta retea de autobuze, care brazdeaza intreg orasul. S-a renuntat la extinderea metroului dupa ce s-au descoprit in timpul sapaturilor o serie de situri arheologice datind de mii de ani, care au fost trecute in conservare. Autobuzele sunt de tip scurt, de productie autohtona, cu cutii automate sau manuale, adaptate corespunzator unui trafic in zona muntoasa. Exista program, insa exista si intarzieri (uneori semnificative) cazuate de trafic sau de numarul mare de urcari/coboriri. O calatorie este in general 200 yeni (in jur de 1.5E). Exista abonamente, dintre care, cel mai avantajos este cel de o zi pe toate autobuzele, plus metrou, 1200 /ziyeni, fara metrou, 500 yeni/zi. Ai inclus, pentru acest pret si o harta gratuita, cu traseele turistice, precum si un tabel cu destinatiile si cu liniile corespunzatoare. Harta e foarte utila si foarte bine facuta.
Calatoria se desfasoara astfel: autobuzul vine in statie, intai se opreste la pentru coborire, apoi inainteaza pentru urcare, pe la usa din spate, fara sa platesti. Apoi la destinatie, la coborire platesti la masinarie. Fiecare plata e insotita de un multumesc din partea soferului. Deasemenea, sistemul de afisaj/anunt e tipic japonez cu o gramada de vorbaraie . In unele statii sunt prezenti agenti care te indruma si care ajuta la fluidizarea fluxului de calatori.
Un link cu informatii mai clare despre transportul in comun din Kyoto: http://www.pref.kyoto.jp/visitkyoto/en/info_required/transportation/bus&taxis/ si http://www.city.kyoto.jp/koho/eng/access/transport.html
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.41 kb |
Vizualizat: |
de 14962 ori |
|
Descriere: |
Terminalul de autobuze. Tot aici este si capatul de linie al autocarului JR (Japan Railways) care face diverse curse in paralel cu trenul. Nu este singurul operator prezent. Concurenta e dura. |
|
Mărime fișier: |
66.95 kb |
Vizualizat: |
de 14962 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.82 kb |
Vizualizat: |
de 14962 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.97 kb |
Vizualizat: |
de 14962 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.39 kb |
Vizualizat: |
de 14962 ori |
|
Descriere: |
Diverse linii. Terminalul e foarte mare, multe linii se opresc aici. E un fel de Livada Postei sau Piata Unirii al lui Kyoto :) |
|
Mărime fișier: |
68.98 kb |
Vizualizat: |
de 14962 ori |
|
Descriere: |
Conexiunea cu una din gurile de metrou. |
|
Mărime fișier: |
73.67 kb |
Vizualizat: |
de 14962 ori |
|
Descriere: |
Linia 100. Un expres care circula la 15 minute intre orele 9 si 19 si face un fel de tur al principalelor atractii. |
|
Mărime fișier: |
77.19 kb |
Vizualizat: |
de 14962 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.01 kb |
Vizualizat: |
de 14962 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.94 kb |
Vizualizat: |
de 14962 ori |
|
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Ultima modificare efectuată de către Ionescu la Dum 11 Mai 2008 15:22:09, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Dum 11 Mai 2008 10:47:15 Titlul subiectului: |
93225 |
|
Continuare...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.74 kb |
Vizualizat: |
de 14961 ori |
|
Descriere: |
Linia 205, foarte importanta dpdv tursitic si foarte aglomerata. Face legatura intre Gara si Templele de Argint si de Aur, precum si celebrul templu Kyomizu. |
|
Mărime fișier: |
69.28 kb |
Vizualizat: |
de 14961 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.47 kb |
Vizualizat: |
de 14961 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.88 kb |
Vizualizat: |
de 14961 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.33 kb |
Vizualizat: |
de 14961 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.35 kb |
Vizualizat: |
de 14961 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.23 kb |
Vizualizat: |
de 14961 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.55 kb |
Vizualizat: |
de 14961 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.21 kb |
Vizualizat: |
de 14961 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.51 kb |
Vizualizat: |
de 14961 ori |
|
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Dum 11 Mai 2008 10:57:26 Titlul subiectului: |
93226 |
|
Continuare...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.85 kb |
Vizualizat: |
de 14960 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.95 kb |
Vizualizat: |
de 14960 ori |
|
Descriere: |
Afisaj in statie. Sistemul este unul mecanic cu niste pastile fosforescente. Afiseaza pozitia autobuzului cu 2 statii inainte de statia curenta. |
|
Mărime fișier: |
56.22 kb |
Vizualizat: |
de 14960 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.07 kb |
Vizualizat: |
de 14960 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.21 kb |
Vizualizat: |
de 14960 ori |
|
Descriere: |
Se observa automatul de plata. |
|
Mărime fișier: |
71.15 kb |
Vizualizat: |
de 14960 ori |
|
Descriere: |
Capatul liniei 5, la 200m de complexul Nanzenji (temple, gradini, etc.) |
|
Mărime fișier: |
72.35 kb |
Vizualizat: |
de 14960 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.91 kb |
Vizualizat: |
de 14960 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.96 kb |
Vizualizat: |
de 14960 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.71 kb |
Vizualizat: |
de 14960 ori |
|
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Dum 11 Mai 2008 11:06:31 Titlul subiectului: |
93227 |
|
Ultima parte.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.81 kb |
Vizualizat: |
de 14958 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.41 kb |
Vizualizat: |
de 14958 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.25 kb |
Vizualizat: |
de 14958 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.22 kb |
Vizualizat: |
de 14958 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.01 kb |
Vizualizat: |
de 14958 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.81 kb |
Vizualizat: |
de 14958 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.77 kb |
Vizualizat: |
de 14958 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.33 kb |
Vizualizat: |
de 14958 ori |
|
Descriere: |
Trecere de pietoni in diagonala. |
|
Mărime fișier: |
76.52 kb |
Vizualizat: |
de 14958 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.71 kb |
Vizualizat: |
de 14958 ori |
|
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 28 Iul 2017 23:34:40 Titlul subiectului: |
191296 |
|
Iacata si un articol despre metroul din Kyoto.
Mentionez ca am avut de facut unele corecturi, deoarece este plin de greseli, probabil traducerea a fost una virtuala, neverificata (practic am adaptat textul spre a putea fi inteles cat de cat).
Pun si link-ul, pentru cine vrea sa isi bata capul cu textul original.
http://aroundtravels.com/ro/articles-on-japan/metro-kyoto-schema-description-photos-map-metro-kyoto.html
Citat: | Metrou Kyoto: diagrama, descriere, fotografii. Harta Kyoto Underground
Kyoto este fosta capitala imperiala a Japoniei.
Metroul de la Kyoto a fost deschis în anul 1981. Se compune din două linii, a căror lungime totală este de aproximativ 31 kilometri. Pe rutele de metrou de la Kyoto s-au deschis 32 de stații care să ia intr-un an cel puțin 130 de milioane de pasageri. Intrarea la statia de metrou est indicată printr-un semn alb pe un fundal albastru strălucitor. El este o figură similară cu triunghiul, de sus în jos privit. Prima filiala a metroului este numita Karasuma Kyoto. Acesta este marcat pe hărțile de culoare verde închis și leagă partea de nord a Kyoto de regiunea sudica. Acolo traseul continuă ca un tren de cale ferată pe care urmează sa intre în Naru. Chiar prima secțiune a acestei părți a metroului a fost deschisă în 1981, iar astăzi linia "verde" a atins deja aproape 14 kilometri. Sunt 15 stații pentru pasageri pe prima rută de la Kyoto. Al doilea traseu la Kyoto subteran este de culoare roșie, consultați diagrama. Această ramură traversează orașul de la vest la est prin centru, face un viraj de 90 de grade spre sud și se termină în zona Rokudzidzo. Ruta "Red" a devenit disponibila pentru pasageri în 1997, iar apoi s-a ramificat, fiind finalizata până în 2006. 17 stații sunt deschise pentru intrarea și ieșirea pasagerilor. Mutarea de la o linie de metrou din Kyoto la alta este posibila pe statia Kakasumaoike. |
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.13 kb |
Vizualizat: |
de 8563 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.38 kb |
Vizualizat: |
de 8563 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51 kb |
Vizualizat: |
de 8563 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.5 kb |
Vizualizat: |
de 8563 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|