Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tehnic - discutii si lamuriri de ordin tehnic
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
hunter buses



Data înscrierii: 22/Mar/2011
Ultima vizita: 04/Iun/2012
Mesaje: 46
Locație: Resita

MesajTrimis: Vin 02 Dec 2011 10:00:42    Titlul subiectului: 150717

boy4ever a scris:
Spunet-mi si mie, e adevarat ce s-a scris mai sus, ca au tractiunea pe ultima osie? Shocked
Este adevărat, nu mi-e la îndemână să caut pe net, dar am citit câteva articole unde se evidențiau câteva din dezavantajele punții motoare pe ultima axă, aceea de la remorcă, pentru că în cazul unor condiții de drum cu gheață sau polei și drumuri în pantă, există riscul punerii "de două".
Să presupunem că în cazul Reșiței, aceste articulate circulă pe niște trasee destul de facile, iar punctele unde ar putea apărea astfel de incidente sunt monitorizate și întreținute permanent împotriva formării gheții și a poleiului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Iul/2018
Mesaje: 292
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Vin 02 Dec 2011 15:38:45    Titlul subiectului: 150730

hunter buses a scris:
Este adevărat, nu mi-e la îndemână să caut pe net, dar am citit câteva articole unde se evidențiau câteva din dezavantajele punții motoare pe ultima axă, aceea de la remorcă, pentru că în cazul unor condiții de drum cu gheață sau polei și drumuri în pantă, există riscul punerii "de două".

Hmm... doar cateva? Si ultima axa are doua randuri de cauciucuri sau...? Ca ar cam avea nevoie pentru aderenta (drept dovada e si motorul care a fost amplasat acolo pentru o mai mare greutate si presiune asupra rotilor motoare). Mi se pare foarte ciudat modul cum au fost gandite aceste autobuze. Sunt curios pe zapada cum se vor descurca, nu e neaparat sa derapeze numai in curbe sau pante. As fi curios de niste poze daca se poate Very Happy .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 22/Iul/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 02 Dec 2011 16:30:08    Titlul subiectului: 150731

boy4ever a scris:
Si ultima axa are doua randuri de cauciucuri sau...? Ca ar cam avea nevoie pentru aderenta

Cum ai gandit? Troleibuzele Neoplan din Ploiesti au motorul tot in spate, tractiunea tot pe puntea C este si nici vorba de roti duble, nici in spate, nici la puntea B din mijloc... Smile
boy4ever a scris:
drept dovada e si motorul care a fost amplasat acolo pentru o mai mare greutate si presiune asupra rotilor motoare

N-are de-a face... Autocamioanele Roman de exemplu au motorul sub cabina de conducere (deci "sta" pe puntea din fata) si tractiunea pe puntea din spate, realizata prin transmisie cu ax cardanic. Autobuzele DAC au motorul sub podea. Rotile "tractoare" se aleg functie de alte criterii (incarcare, sarcini etc.), independent de pozitia motorului.

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
muw



Data înscrierii: 02/Iun/2016
Ultima vizita: 30/Iun/2016
Mesaje: 1

MesajTrimis: Lun 06 Iun 2016 18:57:14    Titlul subiectului: 185529

Bună ziua!

Cu speranța că nu este un topic ales greșit, aș avea următoarea nelămurire:
Masa utilă în cazul autobuzelor urbane cuprinde, pe lângă masa șoferului și cea a pasagerilor, și masa unor bagaje?
Am săpat prin directive și am găsit numai despre valoarea masei conducătorului..
Vă mulțumesc anticipat!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 22/Iul/2018
Mesaje: 750
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mie 19 Oct 2016 03:49:46    Titlul subiectului: 186843

Salut. Nu stiu daca toata lumea se uita la modelism si recreeri digitale. Sunt in mijlocul unui RK masiv as Dacurilor de AutoCAD.

Deocamdata sunt la caroserie si eventual la detalii, suruburi amplasament, cote etc. Vreau sa fie perfect, toate modelel produse din seria asta uzinala.

Voi posta la topicul AutoCAD mai des, dar am vazut deja poze si informatii bune in threadul asta. Alde ciupercile din Rocauri, puntile AB.

Nu stiu cat interes este pentru asa ceva, dar voi continua, cat de detaliat pot (limite de PC) adica vreau panouri sa se deschida, compresoare etc.

Merci

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 22/Iul/2018
Mesaje: 750
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Dum 30 Oct 2016 01:21:33    Titlul subiectului: 186977

Stie cineva dimensiunile lunetei de Dac? Inaltimea o am, dar mi-ar trebuie latimea cu chedar, sau fara.

Merci

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 22/Iul/2018
Mesaje: 750
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Joi 07 Sep 2017 00:21:38    Titlul subiectului: 191559

Catalin Ghita a scris:
Ce anume reprezinta aceasta "ciuperca" prezenta in salonul troleibuzelor tip Rocar?


Mai tii minte care era autobuzul cu ciupercile astea?

Nu stiu daca am raspuns sau nu (parca da, dar in alt topic) Sunt pentru incalzire, dare de obicei erau montate in remorca de 117UD. In manual apare la capitolul Webasto, dar in fata? E tare ciudat, pentru ca normal ar fi folosite aeroterme cu lichid did sistemul de racire (ca e aproape).

Sa fi fost optiune pentru climat rece? Ar ajuta sa stim in ce oras e.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community