Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele ATLAS S.A.
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 15 Noi 2010 10:48:26    Titlul subiectului: 136289

Una dintre masinile de la inceputul anilor '90, aflata inca in fuctiune. Probabil pana la sfarsitul acestui an...


HPE - frontal (13.11.2010).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  165.3 kb
 Vizualizat:  de 10491 ori

HPE - frontal (13.11.2010).jpg



HPE posterior (13.11.2010).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.3 kb
 Vizualizat:  de 10491 ori

HPE posterior (13.11.2010).jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 14 Ian 2011 22:43:15    Titlul subiectului: 138833

Poate gresesc si nu am avut noroc sa observ corect... dar in ultima vreme n-am mai vazut la traseele conventie autobuzele DAC si ROCAR ale ATLAS-ului. Mai precis, de la inceputul acestui an. Am vazut autobuzele Scania la lucru, apoi pe cele ale autogarii Dumony (ieri 36-le era stationat la intrarea in combinat) precum si autobuzele Transurb-ului...
Poate ne lamureste cineva in aceasta privinta... In cazul in care ATLAS-ul si-a retras autohtonele de pe trasee, atunci inseamna ca a pierdut procente importante in favoarea Transurb-ului... Si am impresia ca si autobuzele autogarii Dumony au o mica parte de castigat (ieri de exemplu, unul dintre Steyr-uri astepta la poarta combinatului - 36 DMY daca nu ma insel) iar un altul a facut statie chiar in intersectia din fata...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 514
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 15 Ian 2011 14:16:03    Titlul subiectului: 138847

Eu am observat ca,de prin decembrie autobuzele Transurb au mai multe trasee spre Sidex si multe sunt "furate"de la Atlas.Nu e greu de observat...daca mergeti pe la orele 21 in statie la Neacsu veti observa vreo 6 autobuze ale Transurb asteptand sa plece spre Sidex,in loc de 2 cu care eram obisnuiti.Doua exemple de curse pe care le-am vazut la Transurb si le stiam la Atlas sunt spre "TC 1 si Suflante".Oricum aceste curse noi le-am observat de cand cu achizitia DAF-urilor,se pare ca Transurb-ul a urmarit si lucrul acesta cand a achizitionat DAF-urile(sa boicoteze intr-un fel Atlas-ul)fiindca,nu-i asa...e mult mai bine sa te duci la munca pe timp de iarna cu un DAF decat cu un DAC sau,sa te "ia de la munca"un autobuz autohton olandez decat unul romanesc fabricat acum 15 ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 15 Ian 2011 14:33:59    Titlul subiectului: 138848

Transurb-ul nu a "boicotat" Atlas-ul... Pur si simplu probabil ca se stia ca autobuzele vechi ale acestei firme nu vor mai iesi la strada in acest an si atunci, pentru speciale s-a oferit un numar mai mare de autobuze dar apartinand Transurb-ului. Aceste autobuze sunt DAF-uri si DAB-uri, precum si in unele cazuri, Cobre. Se spune ca Atlas-ul castiga bani frumosi din aceste transporturi si cine stie, poate ca in viitor aceasta firma va mai cumpara autobuze pentru specialele Combinatului...
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 17 Mar 2011 01:13:44    Titlul subiectului: 141192

Alaltaieri seara (15.03.2010) am ramas surprins sa vad functional unul dintre autobuzele vechi ale Atlas-ului, suplinind o cursa conventie locala. Este vorba de GL-01-RUE care era plin cu angajatii din tura de noapte ai C.S.G.-ului.
Autobuzul mentionat este singurul Rocar 112 pe care l-am vazut in acest an la Galati (exceptand, desigur TZG-ul Transurb-ului). Nu stiu daca este singurul pe care cei de la Atlas il mai intrebuinteaza - probabil rarerori - sau mai sunt si altele. Poate se gaseste cineva sa ne ofere mai multe amanunte...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 07 Apr 2011 23:06:43    Titlul subiectului: 142356

Au trecut trei luni din acest an si, cu exceptia Rocar-ului RUE, n-am mai vazut nici un DAC din parcul Atlas-ului... Ajung astfel la concluzia ca in Galati, mai avem doar doua exemplare 112 de la fostele uzine Rocar: TZG (adica actuala asistenta tehnica a Transurb-ului, singura vopsita in cadrul "noii functii") si RUE, reprezentantul Atlas-ului, aflat in slujba angajatilor CSG-ului (doua poze pe blog). Raportul? TZG, achizitionat in 96, RUE, achizitionat in 93... Conditiile de exploatare echilibreaza balanta. Cine va "domni" mai mult?! Ramane de vazut...
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 514
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 11 Apr 2011 19:16:14    Titlul subiectului: 142487

Un alt autobuz DAC pe care l-am vazut in decursul zilei de astazi este DAC-ul MVJ.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 11 Apr 2011 20:37:23    Titlul subiectului: 142490

Si a mai aparut si LPE-ul, unul dintre cele trei Romanuri 111... Probabil au trecut prin RK-uri substantiale (cred c-ar fi singura explicatie pentru cele aproximativ 3 luni de absenta). LPE rula astazi prin Tiglina III spre centura.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 21 Apr 2011 13:36:24    Titlul subiectului: 142788

Se pare ca, din lipsa de fonduri, ATLAS-ul a inceput sa-si... reanimeze autobuzele vechi. Desigur, acestea au trecut pe la spa si reflexoterapie, ca niste bunicuti care se respecta: ieri a mai "rasarit" in circuitul urban unul dintre DAC-urile 112 (in doua usi): este vorba de LPD care, ca si ceilalti colegi care au iesit deja in circuitul urban, si-a pastrat schema de culoare.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 15 Aug 2011 12:00:03    Titlul subiectului: 147681

Astazi am descoperit cu mare bucurie inca doua autobuze vechi apartinand Atlas-ului. Primul este RUE, foarte dichisit. Iata-l mai jos (anul de fabricatie este 1993):


15.08.2011 016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  267.67 kb
 Vizualizat:  de 9501 ori

15.08.2011 016.jpg



15.08.2011 024.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  240.8 kb
 Vizualizat:  de 9501 ori

15.08.2011 024.jpg



15.08.2011 023.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  240.51 kb
 Vizualizat:  de 9501 ori

15.08.2011 023.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 15 Aug 2011 12:02:42    Titlul subiectului: 147682

Al doilea este KWE care se pare c-a rezistat pana acum datorita motorului care n-a facut probleme precum si unor RK-uri efectuate cu seriozitate. (Anul de fabricatie este 1991).


15.08.2011 017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  279.25 kb
 Vizualizat:  de 9500 ori

15.08.2011 017.jpg



15.08.2011 022.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  257.36 kb
 Vizualizat:  de 9500 ori

15.08.2011 022.jpg



15.08.2011 021.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  220.12 kb
 Vizualizat:  de 9500 ori

15.08.2011 021.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 16 Aug 2011 03:33:08    Titlul subiectului: 147707

Eu tind sa cred ca durabilitatea e datorata faptului ca e "Mercedes"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 16 Aug 2011 08:34:05    Titlul subiectului: 147716

Wink "Decoratia" aia dateaza de foarte mult timp pe panoul frontal al autobuzului. In plus, ca tot am revenit la KWE, va pot spune ca interiorul arata mult mai bine decat cel al colegului tras in fata sa (RUE)... cel putin in ceea ce priveste comoditatea calatorilor: RUE are un singur rand de bureti pe banchete, pe cand KWE are doua randuri, pe majoritatea banchetelor (in special cele din zona mediana). Probabil ca al doilea rand a venit pentru a-l acoperi pe cel initial, uzat in cursul anilor de transport.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 16 Aug 2011 12:25:23    Titlul subiectului: 147723

Din pacate nu am avut niciodata ocazia sa calatorescu cu vreun DAC al Atlas, de aceea intreb daca intre DAC-urile de mai sus si cele din loturile Transurb (mai recente sau nu) exista vreo diferevta d.p.d.v. al cotarilor ce tin de confortul calatorilor (deduc doar prezenta tapiseriilor la scaune). Munltumesc
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 16 Aug 2011 12:53:32    Titlul subiectului: 147726

In perioada d-inaintea anilor 90, Atlas-ul a avut un parc numeros de autobuze, printre care, o parte cu dotari pentru transport judetean/interjudetean (perdelute la geamuri, plase pentru bagaje fixate de plafon, scaune imburetate...) si altele pentru regim urban. Acestea din urma aveau aceeasi dotare simplista ca autobuzele noastre, de la Transurb.

Gama variata de mijloace de transport s-a facut in perioada in care "multe lucruri erau posibile"... Mai concret, autobuzele cu perdelute si plase aduceau muncitorii din comunele/satele judetelor Galati si Braila la CSG iar cele cu dotari simpliste activau in regimul urban pe rute ca de exemplu Sala Sporturilor - LBC sau Micro 39 - Gaze. Acum, nu se mai tine cont de asa ceva...

Din prima categorie amintita faceau parte, in vremurile apuse, Roman-urile 111 precum si cateva DAC-uri 112. Dupa Revolutie, Atlas-ul a achizitionat niste Rocar-uri 111 care au suplinit atat DAC-urile in doua usi cat si o parte din Roman-urile 112 (astea erau pentru locale). Din pacate, acestea n-au rezistat prea mult... Anul trecut, conform informatiilor primite, doar unul mai era functional.

In regimul local (adica in a doua categorie) se incadrau Roman-uri 111 suplinitoare, DAC-uri 112 si Roman-uri 112. Atlas-ul a fost "patriot" si a primit doar autobuze autohtone... Nu-mi amintesc sa fi avut vre-un Ikarus sau vre-un alt specimen de autobuz etranger in parc. Achizitiile autohtone s-au incheiat in 1996... cu VSY si VJW (pe VSY l-am vazut circuland ieri... de VJW nu stiu inca nimic). Anul 1993 a adus un numar multumitor de autobuze, la fel si 1991.

Prin comparatie cu Transurb-ul, autobuzele menite transportului local de muncitori sub simbolul Atlas-ului, nu ieseau cu nimic in evidenta, ca dotari... De exemplu, RUE... cu banchetele sale imburetate... a fost achizitionat la scurt timp dupa ce Transurb-ul a primit lotul MKA - MKG. Din acest lot, MKA, MKB, MKC, MKE si MKF au avut scaune imburetate pe cand MKD poseda scaune de tip ROCAR de culoare galbena iar MKG, scaune clasice din PAL... Am putea spune ca RUE pentru Atlas a fost un fel de MKA sau MKB pentru Transurb...

In concluzie, diferentele n-au fost semnificative in regimul local ci, in cel judetean. Iar prezentul ne arata ca DAF-urile Transurb-ului dau clasa Scaniilor nou-noute, achizitionate cu ceva ani in urma de Atlas. Dar aici, intram intr-un alt capitol, despre dotari, proeictanti si asamblatori... Si n-are haz.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 21 Mar 2012 14:39:22    Titlul subiectului: 154287

De la inceputul acestui an si pana in prezent, nu am mai observat nici un DAC/Rocar de-al Atlas-ului care sa deserveasca cursele speciale in ioras/judet. Nu am o informatie oficiala despre ceea ce s-a intamplat cu parcul autohton detinut de Atlas; banuiesc doar ca acesta a fost casat in intregime (date fiind observatiile "din teren").

In prezent, Atlas-ul se bucura de autobuzele Scania (inmatriculate cu numere de Galati, semn ca au iesit din leasing).

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 514
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 16 Apr 2012 11:38:46    Titlul subiectului: 155038

Am vazut ieri un DAC supravietuitor al Atlas-ului, este vorba de PBB cu care, din pacate nu l-am vazut fotografiat in acest topic.
Era parcat langa depoul de tramvaie din P-ta Energiei, probabil asteptand vreo cursa conventie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 16 Apr 2012 13:13:19    Titlul subiectului: 155039

Asta ar fi o premiera! De mult nu s-a mai aratat roata de DAC in orasul nostru (desigur, exceptand Roman-ul 111 al Armatei).
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 26 Mai 2012 13:44:12    Titlul subiectului: 155932

Pana cand voi reusi sa fac o fotografie PBB-ului (probabil unul alb cu dunga albastra in zona inferioara), iata ce am descoperit astazi, in Piata Centrala: Rocar-ul VSY, transformat in sediu mobil de campanie electorala! Nu am putut face fotografii in interior (deja multi ochi m-au privit precum un... spion din opozitie Laughing ) insa va pot spune ca banchetele de tip Rocar au disparut iar interiorul a fost mochetat in gri pufos, podea plus pereti laterali, pana sub geamuri si plafon (probabil culoarea ideala pentru a caracteriza situatia Galatiului din prezent).

La VSY a ramas insa cabina soferului, separata de salon asa cum au stabilit proiectantii si ulterior, constructorii precum si elementele exterioare, de la profile pana la sistem de iluminare (fiindca oricat de schimbat ar fi VSY, in esenta RAMANE AUTOBUZ).

Ca o ultima informatie, cea de-a doua usa a fost imbracata in autocolante cu caracter politic si fixata... Deci nu mai poate fi deschisa, cel putin pana la terminarea campaniei.

Interesant ar fi sa vedem ce se va intampla cu acest autobuz dupa finalul campaniei; va ajunge la vre-un operator privat sau... ne vom lua la revedere de la el, once and for all?



26.05.2012 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  238 kb
 Vizualizat:  de 8132 ori

26.05.2012 008.jpg



26.05.2012 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  203.03 kb
 Vizualizat:  de 8132 ori

26.05.2012 010.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 24 Iun 2012 01:45:41    Titlul subiectului: 156690

Se vorbea despre unul dintre ultimele supravietuitoare DAC/Rocar 112 din "raza" Galatiului, si anume, autohtonul PBB...

L-am surprins vinerea trecuta in jurul orelor 7:30, in Piata Energiei:



22.06.2012 029.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  202.17 kb
 Vizualizat:  de 7992 ori

22.06.2012 029.jpg



22.06.2012 030.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.31 kb
 Vizualizat:  de 7992 ori

22.06.2012 030.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 28 Aug 2012 01:54:19    Titlul subiectului: 158401

In ultima vreme, singurul autobuz de provenienta autohtona pe care l-am mai zarit din flota Atlas-ului pe strazile urbei noastre este PBB.

Surprinzator, nu este un model recent, made in ultimul deceniu de activitate a la Rocar (anii 90). Cu toate acestea, el este singurul patriot activ din regimul local privat cu care mai am ocazia sa ma intalnesc...

Usi vechi, din prima jumatate a anilor 80, salon pastrat intr-o stare exceptionala pentru transportul calatorilor, banchete imburetate, podele refacute si izolatie exceptionala, triple spate modificate si motor revizuit exemplar in cursul ultimului RK (si intretinut ulterior cu piese de la masinile cazute)... cam asta marcheaza acum PBB.

Iata-l mai jos, surprins astazi pe strada Sindicatelor (zona portuara):



27.08.2012 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  249.62 kb
 Vizualizat:  de 7781 ori

27.08.2012 002.jpg



27.08.2012 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  236.4 kb
 Vizualizat:  de 7781 ori

27.08.2012 003.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 26 Noi 2012 22:21:49    Titlul subiectului: 160689

Rocar-urile au devenit tot mai scumpe la vedere... Saptamana trecuta am observat, in fata Portii Est a C.S.G.-ului un Rocar alb cu verde (cel mai probabil KWE) care a plecat in directia Poarta Nord...
Iar pe VSY l-am fotografiat (din nou) la inceputul acestei luni pe strada Traian:



07.11.2012 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  245.33 kb
 Vizualizat:  de 7209 ori

07.11.2012 001.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 13 Oct 2013 01:04:14    Titlul subiectului: 167913

Un Rocar inca functional (DFH)... Autohtonul a fost surprins pe Magistrala C.S.G., la orele amiezei...


DSC07952.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  259.62 kb
 Vizualizat:  de 6134 ori

DSC07952.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2014
Mesaje: 130
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Joi 24 Oct 2013 08:16:36    Titlul subiectului: autobuze inceputul anilor '90 168287

Salut la toti...
cand vorbiti de autobuze ai anilor '90 va referati la autobuze ce au fost renumerate (31GL0000)??
Da ca da, stiti care erau vechile numere corespunzatoare??

_________________
"sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 611
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mie 13 Sep 2017 18:07:56    Titlul subiectului: 191654

Acum vreo doua luni am vorbit cu cineva de la Atlas. Practic la rece am intrebat daca au autobuze din flota veche.

Mi s-a raspuns prompt, ca au ramas doar trei, fiecare cu cate o poza in atasamentul emailui.

Un Scania, un Dac, si un Roman. Pozele insa au fost facute de membrii forumului si ma intreb daca erau doar ca idee sau sa fi fost vorba de acele masini anume.

Poza cu Roman era GL 04 TGC si Dacul era GL 04 KYJ. Din ce spune lumea, PBB ar fi fost ultimul, si cum arata similar la culoare, cred ca poza a fost preluata pur si simplu.

Idea era ca sa cumpar Dacul, dar discutiile au fost terminate abrupt. De ce?

Din email s-a dat de inteles ca Scania era carosat la Atlas (sau am inteles eu total aiurea...) si atunci eu am intrebat, practic sa confirm, pentru ca eu stiam de aici parca, ca aceste Scania sunt asamblata de Grivita (Aceiasi sectie care a facut 117UDurile Dacia).

De atunci nimic, nu raspuns, nimic. Si la moda cum se caseaza totul repede, ma gandesc ca nu a ramas nici Dacul, nici Romanul.

PS, poza este ceea ce mi-a fost trimis prin email, dar redenumita de mine.



aGL04KYJ Atlas Galati UDM112.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  8.51 kb
 Vizualizat:  de 392 ori

aGL04KYJ Atlas Galati UDM112.jpg



_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community