Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Pasaj subteran de la Piata Sudului
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Dec/2017
Mesaje: 1078
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 09 Sep 2017 01:12:25    Titlul subiectului: 191580

NU e de gluma - 34 chiar va circula de la Banu Manta la Romprim (n-are legatura cu pasajul, dar va reveni si 19 pe traseul RATB Titan - CFR Progresul).
De unde scot ei tramvaie pentru liniile astea, hocus-pocus? Precis au tinut niste tramvaie pe bara (functionale) pentru vremuri mai bune, in felul in care, cu zeci de ani in urma STB se incapatana sa scoata autobuzele la traseu in timpul razboiului de teama ca se deterioreaza sau vor fi rechizitionate si nu mai are ce sa puna pe trasee. Pana la urma au ramas toate in garaj din lipsa de piese de schimb; tramvaiele erau la putere atunci insa si parcul acestora a suferit fluctuatii in anii 40.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Dec/2017
Mesaje: 1078
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 09 Sep 2017 02:43:56    Titlul subiectului: 191581

Pridvorului (poza lui 133313 a avut ceva artefacte ce au dat diferenta de culoare)
Foto: Mihai Pacuretu



36934611582_468bf70ab2_b.jpg.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.63 kb
 Vizualizat:  de 1712 ori

36934611582_468bf70ab2_b.jpg.jpeg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 169

MesajTrimis: Sâm 09 Sep 2017 09:27:08    Titlul subiectului: 191582

De la troleibuze sa va cam luati adio, ca rondul n-au cum sa-l faca. Geometria catenarei tramvaiului si rondului in sine in sine face aproape imposibila montarea de intersectii cu troleul si stationarea la semafor in rond. In cel mai bun caz daca vor avea ceva minte vor duce troleibuzul pe la Aparatori-Hateganu-Grigorescu si vor lega reteaua din Berceni de vechiul 92 la Brancusi-Patrascanu. Cu ceva efort pentru cateva materiale suplimentare pe langa ce s-a recuperat de prin Drumul Taberei si se mai poate recupera de pe Vacaresti-Tineretului. Trebuiau sa reconditioneze din elementele ce s-au demontat de prin Drumul Taberei sper ca au si facut-o.
De notat ca pe Hateganu si Grigorescu nou nu exista stalpi, iluminat, semaforizare etc. Adica e virgin land numai bun de facut toate poftele... infrastructurale.



36964103121_fa5855a476_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  189.93 kb
 Vizualizat:  de 1699 ori

36964103121_fa5855a476_c.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 169

MesajTrimis: Sâm 09 Sep 2017 22:00:45    Titlul subiectului: 191585

Artefacte, whatever, spuneti-le cum vreti... Twisted Evil


36313573693_76f73d9813_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.5 kb
 Vizualizat:  de 1656 ori

36313573693_76f73d9813_c.jpg



36313551643_015068b57d_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.77 kb
 Vizualizat:  de 1656 ori

36313551643_015068b57d_c.jpg



36937923916_a207a464f8_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  151.72 kb
 Vizualizat:  de 1656 ori

36937923916_a207a464f8_c.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Dec/2017
Mesaje: 1078
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 10 Sep 2017 01:36:07    Titlul subiectului: 191588

Cu ocazia infiintarii acestor 2 linii puteau macar sa inlocuiasca indicatoarele - au avut noroc ca pe Sincai-Serban Voda trecea 1 asa ca au adaugat "parinteste" un 9.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2017
Mesaje: 6132
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 20 Sep 2017 08:50:55    Titlul subiectului: 191704

De ceva timp s-a dat în funcțiune linia de tramvai spre Olteniței, linia 11 revenind pe traseul de bază și fiind re-înființată linia 34, cu traseul Olteniței - Banu Manta.
Ca părere personală, cred că s-a făcut o mare greșeală cu desființarea liniei/șinelor de pe Calea Griviței și se continuă cu prostia de a face un traseu de tramvai care merge doar până la Banu Manta, adică nicăieri, în loc să ajungă la Gara de Nord, așa cum mi se pare firesc.
Eu unul aș fi făcut o linie de tramvai pe strada Maltopol, e o distanță relativ scurtă, cu reconfigurarea intersecției și prioritizarea tramvaiului, în așa fel încât tramvaiele de pe Titulescu să poată ajunge direct la Gară.

Bun, revenind la poveste, iată câteva poze din noul pasaj pietonal care face legătura între stația de metrou Piața Sudului și stația de tramvai a liniilor 11 și 34 spre și dinspre Olteniței.
Arată destul de interesant și relativ modern, să vedem cât rezistă.
Oricum, ca la RRomânica, pasajul era "păzit" de un "nene" paznic plictisit, dar intrigat, totuși, de pozele pe care le făceam... Rolling Eyes



IMG_20170919_170728.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  225.72 kb
 Vizualizat:  de 1400 ori

IMG_20170919_170728.jpg



IMG_20170919_170731.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  217.11 kb
 Vizualizat:  de 1400 ori

IMG_20170919_170731.jpg



IMG_20170919_170740.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  221.89 kb
 Vizualizat:  de 1400 ori

IMG_20170919_170740.jpg



IMG_20170919_170742.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  236.99 kb
 Vizualizat:  de 1400 ori

IMG_20170919_170742.jpg



IMG_20170919_170744.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  552.24 kb
 Vizualizat:  de 1400 ori

IMG_20170919_170744.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 1048
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 20 Sep 2017 12:24:14    Titlul subiectului: 191706

Dar de linia de troleibuz 76 se stie ceva?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2017
Mesaje: 6132
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 20 Sep 2017 12:45:49    Titlul subiectului: 191707

Momentan nu au pus la loc nici rețeaua pentru cel mai recent 76 prin noul sens giratoriu creat... Rolling Eyes
De asemenea, nu știu ce vor face cu fostele linii 73, 74 și 77(ex-76), care au fost scurtate la rondul de la Nițu Vasile și pentru care nu văd unde ar putea fi refăcută o buclă de întoarcere, cum era cea la BIG Berceni.
Actualmente partea aia din fosta buclă, unde era stația de debarcare/îmbarcare este transformată în bretea cu sens unic, dinspre Nițu Vasile spre Oltenței, deci nu mai poate fi folosită în forma precedentă.
M-am uitat prin zonă, nu am văzut nicăieri un alt potențial loc de întoarcere, mă gândesc că poate le vor face să întoarcă în mega-sensul giratoriu de la Piața Sudului, ceea ce mi se pare cam aiurea, zona oricum e foarte aglomerată. Rolling Eyes

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Sep 2017 16:30:28    Titlul subiectului: 191710

Cel mai probabil o să întoarcă la Dâmbovița. O variantă ar fi să întoarcă după intersecție la intrarea in Mall, există și semafor dedicat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 169

MesajTrimis: Mie 20 Sep 2017 21:07:46    Titlul subiectului: 191713

Troleibuzele cand vor intoarce vor intoarce la Unirea, autobuzele pe traseul comun se vor imputina, trebuie infiintata linie pe Hateganu-Grigorescu nou cand se finalizeaza lucrarea acolo.
Problema nu este unde vor intoarce pentru ca un capat exista fara alte investitii. Problema curenta (pentru ca rondul ) nu a iesit ca in planuri... sunt intersectiile troleu-tramvai, care in configuratia actuala a catenarei tramvaiului sunt practic 95% imposibil de implementat fizic... O mica rusine nationala. Nu doar ca trolebuzele nu pot intoarce in rond la Sudului din cauza configuratiei liniilor de tramvai, nici macar nu pot tranzita rondul pe ruta implementata a lui 76 din cauza geometriei catenarei tramvaiului!!!!
Cat despre parcul de troleibuze nu vreau sa aud comenatarii. Municipalitatea nu prea mai are de ales decat sa investeasca in repararea vehiculelor pe care le are fizic dat fiind adevaratul boicot cu care se confrunta la licitatia de autobuze. Da, e un boicot si nu vor reusi sa-l musamalizeze la infinit.

Gasiti la mine in flickr destule poze de la Sudului cat sa va faceti o idee cat de imposibila este montarea intersectiilor troleu-tramvai din cauza geometriei catenarei tramvaiului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 169

MesajTrimis: Joi 21 Sep 2017 08:49:03    Titlul subiectului: 191720

Iata o analiza pe cele 3 zone de traversare-stationare in rond pentru troleu, in 5 imagini edificatoare.


36959003866_d31f56ca18_c.jpg
 Descriere:
Zona 1.
 Mărime fișier:  150.47 kb
 Vizualizat:  de 1290 ori

36959003866_d31f56ca18_c.jpg



36959002866_5ceedf1950_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  184.54 kb
 Vizualizat:  de 1290 ori

36959002866_5ceedf1950_c.jpg



36958978126_389dfff37b_c.jpg
 Descriere:
Zona 2.
 Mărime fișier:  126.62 kb
 Vizualizat:  de 1290 ori

36958978126_389dfff37b_c.jpg



36958981686_5736bb353e_c.jpg
 Descriere:
Zona 3.
 Mărime fișier:  136.07 kb
 Vizualizat:  de 1290 ori

36958981686_5736bb353e_c.jpg



36958981436_e94871d4b2_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.15 kb
 Vizualizat:  de 1290 ori

36958981436_e94871d4b2_c.jpg



36984804381_c1c7aab686_c.jpg
 Descriere:
Bonus.
 Mărime fișier:  126.44 kb
 Vizualizat:  de 1290 ori

36984804381_c1c7aab686_c.jpg



36313572843_35bf9b71cd_c.jpg
 Descriere:
Bonus.
 Mărime fișier:  147.28 kb
 Vizualizat:  de 1290 ori

36313572843_35bf9b71cd_c.jpg



36313573413_b9be2cbbcb_c.jpg
 Descriere:
Bonus.
 Mărime fișier:  117.69 kb
 Vizualizat:  de 1290 ori

36313573413_b9be2cbbcb_c.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 169

MesajTrimis: Joi 21 Sep 2017 09:19:59    Titlul subiectului: 191721

Am putea face o analiza "in paint" concludenta, cu catenara transpusa peste marcajele rutiere si locatiile semafoarelor.
O solutionare fizica nu ma indoiesc ca s-ar putea incropi. Dar ea va fi:
1. Pe comanda, adica costuri suplimentare nepermise la un proiect deja existent din eroarea executantului.
2. De cea mai proasta speta si calitate, ce va cauza tramvaie ramase pe separatoare in mijlocul drumului, cu nemiluita.
3. Cu probleme de avize pentru ca troleele si atuobuzele nu au loc fizic sa stationeze la semafor in rond, raman cu spatele in drum pe unele portiuni si incurca circulatia.

Per total ma indoiesc ca se va opta pentru refacere, mai repede le vor muta pe sos. Berceni pana la Aparatori cu intoarcere spre Turnu Magurele, sa dubleze 232.
Este destul de clar ca s-a stiut de multa vreme cum va iesi configuratia si de aceea s-a dus troleul la Unirii. Problema este ca le-a iesit chiar mai prost decat au planuit si au probleme cu traversarea in sine a rondului. Reteaua de pe Vacaresti-Unirii au putea s-o mute pe Grigorescu pana la Hateganu eventual, intr-un eventual 92.



36270342974_570b6c7448_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.69 kb
 Vizualizat:  de 1289 ori

36270342974_570b6c7448_c.jpg



36709402860_79a2c7ba68_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.09 kb
 Vizualizat:  de 1289 ori

36709402860_79a2c7ba68_c.jpg



36917348636_65a6460848_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.6 kb
 Vizualizat:  de 1289 ori

36917348636_65a6460848_c.jpg



36917348936_d797d0e79f_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.4 kb
 Vizualizat:  de 1289 ori

36917348936_d797d0e79f_c.jpg



36917349446_5e865ec68b_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.9 kb
 Vizualizat:  de 1289 ori

36917349446_5e865ec68b_c.jpg



36917349936_34921e9e70_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.23 kb
 Vizualizat:  de 1289 ori

36917349936_34921e9e70_c.jpg



36917350156_bb959f9443_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.35 kb
 Vizualizat:  de 1289 ori

36917350156_bb959f9443_c.jpg



36935325302_efe7eb2dbb_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  148.55 kb
 Vizualizat:  de 1289 ori

36935325302_efe7eb2dbb_c.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 169

MesajTrimis: Joi 21 Sep 2017 22:08:43    Titlul subiectului: 191728

Cateva detalii suplimentare.


36559352243_a19c1f08a4_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.85 kb
 Vizualizat:  de 1198 ori

36559352243_a19c1f08a4_c.jpg



36559352473_162daa9091_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  144.54 kb
 Vizualizat:  de 1198 ori

36559352473_162daa9091_c.jpg



36559352763_ff89d02531_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.58 kb
 Vizualizat:  de 1198 ori

36559352763_ff89d02531_c.jpg



36559355883_6ce8299440_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.85 kb
 Vizualizat:  de 1198 ori

36559355883_6ce8299440_c.jpg



36559356273_3820e6028d_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  156.53 kb
 Vizualizat:  de 1198 ori

36559356273_3820e6028d_c.jpg



36974530880_4ee45df84d_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.02 kb
 Vizualizat:  de 1198 ori

36974530880_4ee45df84d_c.jpg



36974552380_d627b08075_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.25 kb
 Vizualizat:  de 1198 ori

36974552380_d627b08075_c.jpg



37182200046_ac7a0fa362_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  160.71 kb
 Vizualizat:  de 1198 ori

37182200046_ac7a0fa362_c.jpg



37199931942_b7c009711f_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.04 kb
 Vizualizat:  de 1198 ori

37199931942_b7c009711f_c.jpg



37371905185_250dc46ba3_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.08 kb
 Vizualizat:  de 1196 ori

37371905185_250dc46ba3_c.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 1048
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 22 Sep 2017 08:43:39    Titlul subiectului: 191733

Sunt de parere ca traversarea giratiei cu o linie de troleibuz pe sens s-ar putea face, dar nicidecum si o intoarcere in giratie! Deci ori fac o intoarcere in zona Pasaj Mihai Bravu-Calea Vacaresti, ceea ce mi se pare futurist, ori mai degraba ramane intoarcerea la Fantana Florilor si ramane doar traseul 76 sa faca legatura cu Piata Sudului!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 169

MesajTrimis: Vin 22 Sep 2017 09:47:37    Titlul subiectului: 191734

Daca se poate face trecerea troleului trin rond... de ce nu s-a facut din start odata cu tramvaiul... De fapt ei asteapta sa uite lumea de troleu dupa care vor scoate subtil restul de retea dinspre Unirii s-o foloseasca la carpeli prin alte parti.
Eu mi-am exprimat opinia ca troleibuz la Unirii sa dubleze 313 si 381 e o tampenie. Au sansa sa faca un lucru bun si sa ia toata reteaua sa o mute pe Grigorescu pana la Splai, dat fiind ca pe acolo RATB nu are nici o linie inca, iar tramvaiul prevazut pe acolo este deja halucinatie. Ar fi un pas real spre cuplarea retelei de troleibuz din Berceni la reteaua metropolitana, ramanand bucata Hateganu-Turnu Magurele pentru viitor.
Si repet chiar si simplul tranzit al intersectiei cu troleul e cu probleme datorita dispunerii ramificatiilor catenarei tramvaiului. De aia am facut poze cu autobuze in rond sub catenara... ca sa se vada ce zig-zag acut trebuie sa faca reteaua de troleu acolo, asta insemnand o lentoare in deplasare care va implica tot, autobuze si autoturisme...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2017
Mesaje: 6132
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 22 Sep 2017 10:08:43    Titlul subiectului: 191735

133 313 a scris:
Daca se poate face trecerea troleului trin rond... de ce nu s-a facut din start odata cu tramvaiul... De fapt ei asteapta sa uite lumea de troleu dupa care vor scoate subtil restul de retea dinspre Unirii s-o foloseasca la carpeli prin alte parti.
Mi se pare ca faci niste speculatii fara nicio acoperire, ai vreo dovada in acest sens?
O eventuala legatura cu Piata Unirii mie mi s-ar parea logic sa se faca pe drumul cel mai scurt, care e actuala ruta a lui 76, nu pe trasee ocolitoare si care sa "evite" tocmai zonele aglomerate si generatoare de calatori.
Te plangi atat de tare de incrucisarea asta troleibuz/tramvai incat zici ca abia s-a inventat troleibuzul si noi trebuie sa inventam apa calda.
Sunt sigur ca solutii tehnice exista si se vor aplica, indiferent daca asta va implica inclusiv reconfigurarea retelei de alimentare a tramvaielor in zona incrucisarilor.
De altfel, argumentul uc "viteza" mi se pare aiurea, oricum in zona sensului giratoriu viteza va fi (mai) redusa, cel putin a troleibuzelor, deci cred ca nu vor fi probleme in abordarea incrucisarilor.
De fapt, ce anume te sperie atat de tare la incrucisarile din zona asta?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 22 Sep 2017 16:38:21    Titlul subiectului: 191741

Am fost astăzi pe acolo, sunt deja instalate cablurile de rezistență care vor susține intersecțiile tramvai - troleibuz. Așadar troleibuzul va traversa intersecția pe la suprafață. Unde va întoarce e altă problemă care mă depășește.
133 313 a scris:
... cat sa va faceti o idee cat de imposibila este montarea intersectiilor troleu-tramvai din cauza geometriei catenarei tramvaiului.

În București nu avem catenară decât pe linia lui 41 și în Balta Albă pe linia lui 27. În rest avem fir aerian de contact. Asta ca să fim corecți cu folosirea termenilor tehnici.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 1048
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 06 Noi 2017 01:00:16    Titlul subiectului: 192317

O lucrare frumoasa pe care am vazut-o astazi de dimineata! Intrebarea este de ce oare nu au traversat cu reteaua de troleibuz prin pasaj? Astfel puteau face suprateran o intoarcere: se sectionau si celelalte bifurcatii de tramvai in directia Piata Unirii, doar ca reteaua trebuia incadrata mai inspre centrul giratiei! Referitor la trasee, pe mine ma bucura ca s-au extins pana in Piata Unirii insa am vazut astazi ca circula mai goale unul dupa altul! Oare nu ar putea fi facut un orar astfel incat acestea sa circule des dar nu unul dupa altul? Nu am inteles de ce nu se comaseaza 73 si 74 cu un traseu circular. Nu sunt distante atat de mari si avand capete de linii relativ comune cred ca ar fi eliberat putin giratia de la Berceni! Adica un 73 Piata unirii-Racovita-Obregia-Unirii, 76 asa cum este acum si un 77 Resita-Racovita. In alta oridine de idei: cand s-au montat catenare in zona aceasta? Par ceva mai vechi decat pe Iuliu Maniu!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 06 Noi 2017 13:34:29    Titlul subiectului: 192328

1) Rețeaua de troleibuz din Berceni folosește pentru a aduna lumea din cartier la M Piața Sudului. Dacă ar fi trecut prin pasaj troleul ar fi ratat M Piața Sudului.
2) Nimeni care are treabă în oraș nu ia troleul până la Unirii, la Unirii ajungi cu metroul în circa 12 -15 minute. Sau mai departe la Universitate / Romană. A, dacă te plimbi te duci și cu troleul la Unirii, dar cam atât. Nu ajungi la Universitate cu el.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Noi 2017 22:34:30    Titlul subiectului: 192387

Cateva poze cu pasajul pietonal de la Piata Sudului.
Pozele sunt de pe albumul Angelei Vasilescu: https://photos.app.goo.gl/z4hNIifPLuw0YTVs1

La una din poze, comentariul este elocvent
Angela Vasilescu a scris:
am venit cu tramvaiul 1, ca asa s-a nimerit.. si am coborit in noul pasaj... unde toata lumea injura - trebuie sa cauti mult sa gasesti indicatii utile!



DSCN0531.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.49 kb
 Vizualizat:  de 479 ori

DSCN0531.JPG



DSCN0532.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.66 kb
 Vizualizat:  de 479 ori

DSCN0532.JPG



DSCN0533.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.73 kb
 Vizualizat:  de 479 ori

DSCN0533.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 1795
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 15 Noi 2017 15:17:27    Titlul subiectului: 192394

Trebuie să ai mintea în pioneze ca să nu te descurci acolo. Creier plat, fără pic de logică. Ce o fi așa de complicat ?
Dacă ești de la țară și nu le ai cu pasajele coboară nene cu o stație înainte, caută treceri de pietoni la nivel ( asta înseamnă și un ocol de 2 - 3 km ) și gata, ai rezolvat problema.
Prea ne-a învățat societatea modernă să nu mai gândim.
Ok, habar nu am și sunt căzut din lună. Mă orientez puțin în spațiu, ce
Evil or Very Mad , sunt om rațional. Vreau să ajung de exemplu la Mall, îl văd, știu unde este și mă orientez. În plus văd și pasajul rutier și văd cam câte scări cobor, deci e clar că pasajul pietonal e un pic paralel cu cel rutier. În plus sunt și indicații.
Consider că la ora actuală orișicine poate să scrie orice rebut pe net, nu mai există o autocenzură de obraz subțire.
Deci comentariu nu e elocvent, e comentariul unei persoane cu creier de maimuță sau care e axată numai pe comentarii negative.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community