Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuze romanesti la export
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 18/Dec/2017
Mesaje: 419
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 26 Apr 2016 12:58:59    Titlul subiectului: 184824

Doar 2 mai sunt in circulate, 3017 si 3021. Cateva poze cu ele de pe transphoto.ru.


_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 1199
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mar 26 Apr 2016 13:19:10    Titlul subiectului: 184825

Deci daca mai sunt numai 2, viata lunga din pacate nu cred ca vor mai avea.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Dec/2017
Mesaje: 6133
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 26 Apr 2016 15:39:11    Titlul subiectului: 184827

La cate au casat, nu au fost in stare sa recupereze si ei niste faruri originale pentru a pastra aspectul initial al troleibuzelor...
... ca sa nu mai spun ca si la astia se practica metoda "ca la tara" de afisare a rutelor, nu inteleg cat de "greu" poate fi sa afisezi traseele in locurile anume destinate acestui scop, adica deasupra parbrizului... Evil or Very Mad

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MaMuT



Data înscrierii: 03/Mar/2009
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 5
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 06 Dec 2016 00:37:44    Titlul subiectului: 187344

Am gasit o filmare in care apar Dac-urile din Bogota, masinile apar in minutul 1:13:31.

https://www.youtube.com/watch?v=Am0cDCJypcY
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Dec/2017
Mesaje: 659
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Mar 06 Dec 2016 02:03:06    Titlul subiectului: 187345

Woow, nu stiu cum ai gasit aceasta inregistrare. Link direct pt. cei lenesi car nu vor sa caute: https://www.youtube.com/watch?v=Am0cDCJypcY#t=1h13m31s

Interesant interiorul cu sistemul de acces, sunt curios daca asa au fost livrate sau au fost montat ulterior.



Screen Shot 2016-12-06 at 01.02.18.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  889.74 kb
 Vizualizat:  de 2962 ori

Screen Shot 2016-12-06 at 01.02.18.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Dec/2017
Mesaje: 659
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Mar 06 Dec 2016 02:39:04    Titlul subiectului: 187346

Aici gasiti mai multe poze cu troleibuzele DAC din Bogota: http://tramz.com/co/bg/b/be.html

Am gasit si fostul depou de troleibuze, pe imaginile vechi de pe Google Earth inca apar ceva troleibuze, insa din 2014 incep sa dispara iar din 2016 apare un parc.

Locatia este aici: https://www.google.ro/maps/place/4°39'46.8%22N+74°03'59.8%22W/@4.663,-74.0688047,787m/data=!3m2!1e3!4b1!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d4.663!4d-74.0666028



dac-bogota.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  269.01 kb
 Vizualizat:  de 2960 ori

dac-bogota.jpg



dac-bogota2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  210.42 kb
 Vizualizat:  de 2960 ori

dac-bogota2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 15/Dec/2017
Mesaje: 639
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 06 Dec 2016 11:28:54    Titlul subiectului: 187349

Nu stiu daca au plecat asa din tara. Barele si prinderile sunt de Dac, dar (cum ii spune la dracia ca la metrou lol) Aia pare sa fie facute de ei, sau lauta de la altceva. Par sa fie bare de inox.
_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MaMuT



Data înscrierii: 03/Mar/2009
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 5
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 06 Dec 2016 18:31:45    Titlul subiectului: 187357

Cred ca sistemul de acces a fost montat de operatorul din Bogota, ce am observat din filmare la o alta masina apare cam acelas sistem ca la Dac.


Copy of arbore.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.47 kb
 Vizualizat:  de 2902 ori

Copy of arbore.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 16/Mar/2017
Ultima vizita: 18/Dec/2017
Mesaje: 340
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 06 Iul 2017 02:54:59    Titlul subiectului: 190933

Da, si eu sunt de parere ca sistemul de acces a fost montat la fata locului, intrucat la uzina noastra nu tin minte sa fi avut asa ceva... nici macar pentru cele trimise la export in Ucraina, Bulgaria sau la autobuzele din SUA.

Ceea ce mie mi se pare foarte interesant este o modificare la geamul din spate al troleelor scurte, tip DAC 112E. Daca ne uitam mai atent, geamurile nu mai ating linia obisnuita de jos, de la care pornesc de obicei. Stim ca inaltimea ferestrelor laterale cam coincide cu inaltimea celei din spate, se afla la acelasi nivel.

Se vede muchia la care ar fi trebuit sa se termine geamul, ma gandesc sa nu fi fost vreo transformare locala, desi totusi tind sa cred ca asa au plecat din fabrica, de la Autobuzul.

Se mai observa si cele doua perechi de stopuri sau, mai bine spus, semnalizari, suplimentare, puse la inaltime. Asa sa le fi comandat ei? Si inginerii nostri sa se fi conformat acestor cerinte? Totusi, repet, nu cred ca s-au apucat ei acolo sa scurteze geamurile spate, nu ca ar fi fost imposibil, dar oricum, riscau sa le cam crape (sparga). Pana la urma, tot la fabrica ai garantia ca se executa cel mai bine si mai sigur, direct prin turnare.

Transformarea asta nu am vazut-o si la articulate.



19578061_1909098226037829_802718151_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.63 kb
 Vizualizat:  de 1998 ori

19578061_1909098226037829_802718151_n.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 15/Dec/2017
Mesaje: 639
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Vin 07 Iul 2017 12:11:59    Titlul subiectului: 190961

Despre bare, o parte din ele sunt facute in tara. Partea care se invarte este facut in Bogota, dar rama si barele de intarcare sunt autohtone. Se vede dupa prinderi ca sunt la fel ca restul barelor obisnuite.

Nu stiu sigur, dar multi producator nu monteaza echipamentele astea dar le trimit cu produsul, ambalate etc, ca apoi operatorul sa le monteze cum vor ei exact.

Cat despre luneta, este intr-adevat mult mai mic, mai mic decat o luneta de scund. Asa au fost facute din fabrica, inclusiv cele de la TIB. Doua a fost refuzate (din memorie), 7335 si unul in Timisoara. 7335 a fost refuzat tocmai pentru ca nu era cu luneta mica, si de cel din Timisoara nu stiu, insa parca avea numai 2 usi, dar poate si el tot cu luneta mare.

Luneta era mai mica, pentru ca avea cutia cu echipamente electrice in spate. Tot tinem minte 117E cu cutii, care erau mai inalte putin dacat geamurile (partea de jos). La fel si in spate, insa cei din Bogota nu au vrut asa ceva. Au vrut ca cutia sa nu aiba loc unde sa se adune gunoi, astfel geamul trebuie ridicat.

Nu vom sti exact ceriintele comenzii insa geamul e scurt sigur pentru cutie. In poze se vad cutiile care nu au locul acela intre cutie si geam. Dac 117E(217) nu au avut nevoie pentru ca erau mai lungi si aveau loc sa bage echipamente prin alte locuri. (Inca nu stiu sigur, si lucrez la re-ingineria lol).

Faptul ca au fost numai 8 articulate nu spune nimic vizaviz de produs. Soferii au vrut spor de lucru pentru articulate, regia nu a vrut sa o acorde, si eventual a iesit cu suspendarea troleibuzelor complet. Nu s-au mai facut comenzi la articulate, si cele 8 au fost retrase cu 10.000km la bord (cca).

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Dec/2017
Mesaje: 6133
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 07 Iul 2017 12:56:08    Titlul subiectului: 190964

Mie mi se pare că fie au montat o lunetă de autocar Rocar 111 RDT-M sau chiar direct un întreg spate de Rocar 111 RDT-M.


tr73gim_p102.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  368.94 kb
 Vizualizat:  de 1925 ori

tr73gim_p102.jpg



tr73gim_p102017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  415.39 kb
 Vizualizat:  de 1925 ori

tr73gim_p102017.jpg



captured_2000.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.24 kb
 Vizualizat:  de 1925 ori

captured_2000.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 15/Dec/2017
Mesaje: 639
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Vin 07 Iul 2017 16:10:13    Titlul subiectului: 190970

Semana, dar nu au legatura unul cu celalalt. Poate 111RDMul s-a inspirat de la 112EMul Bogotean(?).

Se vede deasupra lunetei de la 111 ca are un ornament perfect drept, pe cand luneta de la 112EM/UDM erau curbate.

Plus spatele in general al RDM este drept cu o raza relativ fixa la margini, pe cand Dacul are multe segmente de arc la sectiunea planara. De-asta zic ca semana, dar avand in vedere ca 111RDM este MULT mai nou, si mult mai simplu, probabil e inspirat dar doar atat.

Luneta de 112EM este practic aceiasi ca de 112UDM standard, dar "taiata" (nu physic, ci doar in proiectare, ca geamul e facut asa din nastere). Am sa caut ceva despre ele, ca acum parca imi aduc aminte niste emailuri despre lunete cu cineva (discutie de acum cativa ani...)

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 15/Dec/2017
Mesaje: 639
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Sâm 08 Iul 2017 05:04:11    Titlul subiectului: 190979

Am o intrebare se pare ca grea. Se stie exact numarul de 317ETr trimise in Bulgaria?

Din ce am gasit au fost exportate in Pernik 16 buc. in Kazanlak 4 buc. (care au fost vandute Pernikui) Varna (? buc) si Plovidv (? buc)

Nu stiu anii exacti, numere de exemplare, numere de parc, asa ca e o mare gaura (comparat cu Ukraina de exemplu unde avem informatii mult mai concrete).

Poate cineva sa se uite pe forumuri bulgaresti? Ca nu citesc bine ruseste, si mai putin bulgareste.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 16/Mar/2017
Ultima vizita: 18/Dec/2017
Mesaje: 340
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 20 Iul 2017 23:00:21    Titlul subiectului: 191214

M-am gândit mai bine și am ajuns la concluzia ca luneta este cam la fel ca pe modelele Rocar 312. Cred ca de aici s-au inspirat pentru modelele 312.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 15/Dec/2017
Mesaje: 639
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Dum 23 Iul 2017 22:41:03    Titlul subiectului: 191238

Nu stiu daca inspiratie e corect. E posibil sa fi fost exact la fel (ca daca ai proiectul deja facut, nu are rost sa redesenezi, nu?) Insa motivare pentru 312 era caseta inchisa, si nu deschisa cum era la 112 vechi. Plus inaltimea mai mare a plafonului facea mai usor sa se puna caseta de numar sus, si nu sub luneta.

Eventual cand am sa le fac pe autocad am sa compar proportiile, si formele celor doua, ca luneta este complex dpdv geometric.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 15/Dec/2017
Mesaje: 639
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Vin 22 Sep 2017 00:14:50    Titlul subiectului: 191729

Din poza de muzeu cu macheta 117E sunt poze in fundal. Am incercat cat am putut sa o curat putin, inse e foarte mica.

Totusi e inca o imagine cu 117E cu 3 usi din Bogota



1991 feria.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.12 kb
 Vizualizat:  de 892 ori

1991 feria.jpg



_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuze Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community