Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Diferentele mai putin sesizabile intre V3A si V2A

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 05 Sep 2011 13:03:08    Titlul subiectului: Diferentele mai putin sesizabile intre V3A si V2A 148270

In afara diferentelor vizibile, pe care le stim cu totii, legate de numarul de tronsoane, numarul de boghiuri motoare si purtatoare sau capacitatee de transport, iata ca din lucrarea "Tramvaiul V-3-A , Manualul conducatorului de tramvai" constatam ca mai exista si alte diferente, in cazul de fata o diferenta la caracteristica "Latimea maxims a caroseriei", 2390 mm la V3A si "doar" 2340 mm la V2A.

Daca diferenta intre V3A si V2A este data doar de lipsa tronsonului median, deci se pretinde ca s-au folosit aceleasi segmente de capat, ce anume cauzeaza aceasta diferenta de 50 mm (5 cm) ?!?

Oare tronsonul median al V3A-ului sa fie mai lat (cu cei 50 mm) decat tronsoanele de capat (A si B) ?!? Rolling Eyes



comp.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.46 kb
 Vizualizat:  de 6850 ori

comp.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Vin 22 Sep 2017 02:03:21    Titlul subiectului: 191730

Toti cred ca am remarcat ca V2Aurile erau mai INALTE decat V3Aurile. Cred ca e vorba de o greseala de tipar, ca am vorbit cu mai multi oameni care cunosc, printre care Dr Ing Bucsan, si toti spun ca intr-adevar sunt la fel ca gabarit.

Diferentele evitente le stiim ca usile, caseta de numar, si geamul coltar mai mic la V3A (din cauza usii mai late)

Insa o diferenta trecuta cu vederea era inaltimea celor originale de fabrica (nu gen cele scurtate la Braila sau Brasov). Ele aveau alt cadru pe care se monta boghiul din ce am inteles, si asta iarasi neconfirmat ca fiind de noi. Cert este ca la un moment dat au fost inlocuite cu aceste cadre noi, rezultand in acea inaltime mai mare.

Cei care urcau in statii fara refugiu stiu bine cat era de greu sa te sui in V2A! Very Happy

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community