Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Sâm 09 Sep 2017 00:12:25 Titlul subiectului: |
191580 |
|
NU e de gluma - 34 chiar va circula de la Banu Manta la Romprim (n-are legatura cu pasajul, dar va reveni si 19 pe traseul RATB Titan - CFR Progresul).
De unde scot ei tramvaie pentru liniile astea, hocus-pocus? Precis au tinut niste tramvaie pe bara (functionale) pentru vremuri mai bune, in felul in care, cu zeci de ani in urma STB se incapatana sa scoata autobuzele la traseu in timpul razboiului de teama ca se deterioreaza sau vor fi rechizitionate si nu mai are ce sa puna pe trasee. Pana la urma au ramas toate in garaj din lipsa de piese de schimb; tramvaiele erau la putere atunci insa si parcul acestora a suferit fluctuatii in anii 40.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Sâm 09 Sep 2017 01:43:56 Titlul subiectului: |
191581 |
|
Pridvorului (poza lui 133313 a avut ceva artefacte ce au dat diferenta de culoare)
Foto: Mihai Pacuretu
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
186.63 kb |
Vizualizat: |
de 14721 ori |
|
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Sâm 09 Sep 2017 08:27:08 Titlul subiectului: |
191582 |
|
De la troleibuze sa va cam luati adio, ca rondul n-au cum sa-l faca. Geometria catenarei tramvaiului si rondului in sine in sine face aproape imposibila montarea de intersectii cu troleul si stationarea la semafor in rond. In cel mai bun caz daca vor avea ceva minte vor duce troleibuzul pe la Aparatori-Hateganu-Grigorescu si vor lega reteaua din Berceni de vechiul 92 la Brancusi-Patrascanu. Cu ceva efort pentru cateva materiale suplimentare pe langa ce s-a recuperat de prin Drumul Taberei si se mai poate recupera de pe Vacaresti-Tineretului. Trebuiau sa reconditioneze din elementele ce s-au demontat de prin Drumul Taberei sper ca au si facut-o.
De notat ca pe Hateganu si Grigorescu nou nu exista stalpi, iluminat, semaforizare etc. Adica e virgin land numai bun de facut toate poftele... infrastructurale.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
189.93 kb |
Vizualizat: |
de 14708 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Sâm 09 Sep 2017 21:00:45 Titlul subiectului: |
191585 |
|
Artefacte, whatever, spuneti-le cum vreti...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.5 kb |
Vizualizat: |
de 14665 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
154.77 kb |
Vizualizat: |
de 14665 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
151.72 kb |
Vizualizat: |
de 14665 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 10 Sep 2017 00:36:07 Titlul subiectului: |
191588 |
|
Cu ocazia infiintarii acestor 2 linii puteau macar sa inlocuiasca indicatoarele - au avut noroc ca pe Sincai-Serban Voda trecea 1 asa ca au adaugat "parinteste" un 9.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 20 Sep 2017 07:50:55 Titlul subiectului: |
191704 |
|
De ceva timp s-a dat în funcțiune linia de tramvai spre Olteniței, linia 11 revenind pe traseul de bază și fiind re-înființată linia 34, cu traseul Olteniței - Banu Manta.
Ca părere personală, cred că s-a făcut o mare greșeală cu desființarea liniei/șinelor de pe Calea Griviței și se continuă cu prostia de a face un traseu de tramvai care merge doar până la Banu Manta, adică nicăieri, în loc să ajungă la Gara de Nord, așa cum mi se pare firesc.
Eu unul aș fi făcut o linie de tramvai pe strada Maltopol, e o distanță relativ scurtă, cu reconfigurarea intersecției și prioritizarea tramvaiului, în așa fel încât tramvaiele de pe Titulescu să poată ajunge direct la Gară.
Bun, revenind la poveste, iată câteva poze din noul pasaj pietonal care face legătura între stația de metrou Piața Sudului și stația de tramvai a liniilor 11 și 34 spre și dinspre Olteniței.
Arată destul de interesant și relativ modern, să vedem cât rezistă.
Oricum, ca la RRomânica, pasajul era "păzit" de un "nene" paznic plictisit, dar intrigat, totuși, de pozele pe care le făceam...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
225.72 kb |
Vizualizat: |
de 14409 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
217.11 kb |
Vizualizat: |
de 14409 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
221.89 kb |
Vizualizat: |
de 14409 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
236.99 kb |
Vizualizat: |
de 14409 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
552.24 kb |
Vizualizat: |
de 14409 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mie 20 Sep 2017 11:24:14 Titlul subiectului: |
191706 |
|
Dar de linia de troleibuz 76 se stie ceva?
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 20 Sep 2017 11:45:49 Titlul subiectului: |
191707 |
|
Momentan nu au pus la loc nici rețeaua pentru cel mai recent 76 prin noul sens giratoriu creat...
De asemenea, nu știu ce vor face cu fostele linii 73, 74 și 77(ex-76), care au fost scurtate la rondul de la Nițu Vasile și pentru care nu văd unde ar putea fi refăcută o buclă de întoarcere, cum era cea la BIG Berceni.
Actualmente partea aia din fosta buclă, unde era stația de debarcare/îmbarcare este transformată în bretea cu sens unic, dinspre Nițu Vasile spre Oltenței, deci nu mai poate fi folosită în forma precedentă.
M-am uitat prin zonă, nu am văzut nicăieri un alt potențial loc de întoarcere, mă gândesc că poate le vor face să întoarcă în mega-sensul giratoriu de la Piața Sudului, ceea ce mi se pare cam aiurea, zona oricum e foarte aglomerată.
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 20 Sep 2017 15:30:28 Titlul subiectului: |
191710 |
|
Cel mai probabil o să întoarcă la Dâmbovița. O variantă ar fi să întoarcă după intersecție la intrarea in Mall, există și semafor dedicat.
|
|
Sus |
|
|
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Mie 20 Sep 2017 20:07:46 Titlul subiectului: |
191713 |
|
Troleibuzele cand vor intoarce vor intoarce la Unirea, autobuzele pe traseul comun se vor imputina, trebuie infiintata linie pe Hateganu-Grigorescu nou cand se finalizeaza lucrarea acolo.
Problema nu este unde vor intoarce pentru ca un capat exista fara alte investitii. Problema curenta (pentru ca rondul ) nu a iesit ca in planuri... sunt intersectiile troleu-tramvai, care in configuratia actuala a catenarei tramvaiului sunt practic 95% imposibil de implementat fizic... O mica rusine nationala. Nu doar ca trolebuzele nu pot intoarce in rond la Sudului din cauza configuratiei liniilor de tramvai, nici macar nu pot tranzita rondul pe ruta implementata a lui 76 din cauza geometriei catenarei tramvaiului!!!!
Cat despre parcul de troleibuze nu vreau sa aud comenatarii. Municipalitatea nu prea mai are de ales decat sa investeasca in repararea vehiculelor pe care le are fizic dat fiind adevaratul boicot cu care se confrunta la licitatia de autobuze. Da, e un boicot si nu vor reusi sa-l musamalizeze la infinit.
Gasiti la mine in flickr destule poze de la Sudului cat sa va faceti o idee cat de imposibila este montarea intersectiilor troleu-tramvai din cauza geometriei catenarei tramvaiului.
|
|
Sus |
|
|
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Joi 21 Sep 2017 07:49:03 Titlul subiectului: |
191720 |
|
Iata o analiza pe cele 3 zone de traversare-stationare in rond pentru troleu, in 5 imagini edificatoare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
150.47 kb |
Vizualizat: |
de 14299 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
184.54 kb |
Vizualizat: |
de 14299 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.62 kb |
Vizualizat: |
de 14299 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.07 kb |
Vizualizat: |
de 14299 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.15 kb |
Vizualizat: |
de 14299 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.44 kb |
Vizualizat: |
de 14299 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
147.28 kb |
Vizualizat: |
de 14299 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.69 kb |
Vizualizat: |
de 14299 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Joi 21 Sep 2017 08:19:59 Titlul subiectului: |
191721 |
|
Am putea face o analiza "in paint" concludenta, cu catenara transpusa peste marcajele rutiere si locatiile semafoarelor.
O solutionare fizica nu ma indoiesc ca s-ar putea incropi. Dar ea va fi:
1. Pe comanda, adica costuri suplimentare nepermise la un proiect deja existent din eroarea executantului.
2. De cea mai proasta speta si calitate, ce va cauza tramvaie ramase pe separatoare in mijlocul drumului, cu nemiluita.
3. Cu probleme de avize pentru ca troleele si atuobuzele nu au loc fizic sa stationeze la semafor in rond, raman cu spatele in drum pe unele portiuni si incurca circulatia.
Per total ma indoiesc ca se va opta pentru refacere, mai repede le vor muta pe sos. Berceni pana la Aparatori cu intoarcere spre Turnu Magurele, sa dubleze 232.
Este destul de clar ca s-a stiut de multa vreme cum va iesi configuratia si de aceea s-a dus troleul la Unirii. Problema este ca le-a iesit chiar mai prost decat au planuit si au probleme cu traversarea in sine a rondului. Reteaua de pe Vacaresti-Unirii au putea s-o mute pe Grigorescu pana la Hateganu eventual, intr-un eventual 92.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.69 kb |
Vizualizat: |
de 14298 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.09 kb |
Vizualizat: |
de 14298 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.6 kb |
Vizualizat: |
de 14298 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.4 kb |
Vizualizat: |
de 14298 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
157.9 kb |
Vizualizat: |
de 14298 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.23 kb |
Vizualizat: |
de 14298 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.35 kb |
Vizualizat: |
de 14298 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
148.55 kb |
Vizualizat: |
de 14298 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Joi 21 Sep 2017 21:08:43 Titlul subiectului: |
191728 |
|
Cateva detalii suplimentare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.85 kb |
Vizualizat: |
de 14207 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
144.54 kb |
Vizualizat: |
de 14207 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.58 kb |
Vizualizat: |
de 14207 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.85 kb |
Vizualizat: |
de 14207 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
156.53 kb |
Vizualizat: |
de 14207 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.02 kb |
Vizualizat: |
de 14207 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.25 kb |
Vizualizat: |
de 14207 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
160.71 kb |
Vizualizat: |
de 14207 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
146.04 kb |
Vizualizat: |
de 14207 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.08 kb |
Vizualizat: |
de 14205 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Vin 22 Sep 2017 07:43:39 Titlul subiectului: |
191733 |
|
Sunt de parere ca traversarea giratiei cu o linie de troleibuz pe sens s-ar putea face, dar nicidecum si o intoarcere in giratie! Deci ori fac o intoarcere in zona Pasaj Mihai Bravu-Calea Vacaresti, ceea ce mi se pare futurist, ori mai degraba ramane intoarcerea la Fantana Florilor si ramane doar traseul 76 sa faca legatura cu Piata Sudului!
|
|
Sus |
|
|
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Vin 22 Sep 2017 08:47:37 Titlul subiectului: |
191734 |
|
Daca se poate face trecerea troleului trin rond... de ce nu s-a facut din start odata cu tramvaiul... De fapt ei asteapta sa uite lumea de troleu dupa care vor scoate subtil restul de retea dinspre Unirii s-o foloseasca la carpeli prin alte parti.
Eu mi-am exprimat opinia ca troleibuz la Unirii sa dubleze 313 si 381 e o tampenie. Au sansa sa faca un lucru bun si sa ia toata reteaua sa o mute pe Grigorescu pana la Splai, dat fiind ca pe acolo RATB nu are nici o linie inca, iar tramvaiul prevazut pe acolo este deja halucinatie. Ar fi un pas real spre cuplarea retelei de troleibuz din Berceni la reteaua metropolitana, ramanand bucata Hateganu-Turnu Magurele pentru viitor.
Si repet chiar si simplul tranzit al intersectiei cu troleul e cu probleme datorita dispunerii ramificatiilor catenarei tramvaiului. De aia am facut poze cu autobuze in rond sub catenara... ca sa se vada ce zig-zag acut trebuie sa faca reteaua de troleu acolo, asta insemnand o lentoare in deplasare care va implica tot, autobuze si autoturisme...
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 22 Sep 2017 09:08:43 Titlul subiectului: |
191735 |
|
133 313 a scris: | Daca se poate face trecerea troleului trin rond... de ce nu s-a facut din start odata cu tramvaiul... De fapt ei asteapta sa uite lumea de troleu dupa care vor scoate subtil restul de retea dinspre Unirii s-o foloseasca la carpeli prin alte parti. | Mi se pare ca faci niste speculatii fara nicio acoperire, ai vreo dovada in acest sens?
O eventuala legatura cu Piata Unirii mie mi s-ar parea logic sa se faca pe drumul cel mai scurt, care e actuala ruta a lui 76, nu pe trasee ocolitoare si care sa "evite" tocmai zonele aglomerate si generatoare de calatori.
Te plangi atat de tare de incrucisarea asta troleibuz/tramvai incat zici ca abia s-a inventat troleibuzul si noi trebuie sa inventam apa calda.
Sunt sigur ca solutii tehnice exista si se vor aplica, indiferent daca asta va implica inclusiv reconfigurarea retelei de alimentare a tramvaielor in zona incrucisarilor.
De altfel, argumentul uc "viteza" mi se pare aiurea, oricum in zona sensului giratoriu viteza va fi (mai) redusa, cel putin a troleibuzelor, deci cred ca nu vor fi probleme in abordarea incrucisarilor.
De fapt, ce anume te sperie atat de tare la incrucisarile din zona asta?
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 22 Sep 2017 15:38:21 Titlul subiectului: |
191741 |
|
Am fost astăzi pe acolo, sunt deja instalate cablurile de rezistență care vor susține intersecțiile tramvai - troleibuz. Așadar troleibuzul va traversa intersecția pe la suprafață. Unde va întoarce e altă problemă care mă depășește.
133 313 a scris: | ... cat sa va faceti o idee cat de imposibila este montarea intersectiilor troleu-tramvai din cauza geometriei catenarei tramvaiului. |
În București nu avem catenară decât pe linia lui 41 și în Balta Albă pe linia lui 27. În rest avem fir aerian de contact. Asta ca să fim corecți cu folosirea termenilor tehnici.
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 06 Noi 2017 00:00:16 Titlul subiectului: |
192317 |
|
O lucrare frumoasa pe care am vazut-o astazi de dimineata! Intrebarea este de ce oare nu au traversat cu reteaua de troleibuz prin pasaj? Astfel puteau face suprateran o intoarcere: se sectionau si celelalte bifurcatii de tramvai in directia Piata Unirii, doar ca reteaua trebuia incadrata mai inspre centrul giratiei! Referitor la trasee, pe mine ma bucura ca s-au extins pana in Piata Unirii insa am vazut astazi ca circula mai goale unul dupa altul! Oare nu ar putea fi facut un orar astfel incat acestea sa circule des dar nu unul dupa altul? Nu am inteles de ce nu se comaseaza 73 si 74 cu un traseu circular. Nu sunt distante atat de mari si avand capete de linii relativ comune cred ca ar fi eliberat putin giratia de la Berceni! Adica un 73 Piata unirii-Racovita-Obregia-Unirii, 76 asa cum este acum si un 77 Resita-Racovita. In alta oridine de idei: cand s-au montat catenare in zona aceasta? Par ceva mai vechi decat pe Iuliu Maniu!
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 06 Noi 2017 12:34:29 Titlul subiectului: |
192328 |
|
1) Rețeaua de troleibuz din Berceni folosește pentru a aduna lumea din cartier la M Piața Sudului. Dacă ar fi trecut prin pasaj troleul ar fi ratat M Piața Sudului.
2) Nimeni care are treabă în oraș nu ia troleul până la Unirii, la Unirii ajungi cu metroul în circa 12 -15 minute. Sau mai departe la Universitate / Romană. A, dacă te plimbi te duci și cu troleul la Unirii, dar cam atât. Nu ajungi la Universitate cu el.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 14 Noi 2017 21:34:30 Titlul subiectului: |
192387 |
|
Cateva poze cu pasajul pietonal de la Piata Sudului.
Pozele sunt de pe albumul Angelei Vasilescu: https://photos.app.goo.gl/z4hNIifPLuw0YTVs1
La una din poze, comentariul este elocvent
Angela Vasilescu a scris: | am venit cu tramvaiul 1, ca asa s-a nimerit.. si am coborit in noul pasaj... unde toata lumea injura - trebuie sa cauti mult sa gasesti indicatii utile! |
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.49 kb |
Vizualizat: |
de 13489 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.66 kb |
Vizualizat: |
de 13489 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.73 kb |
Vizualizat: |
de 13489 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 15 Noi 2017 14:17:27 Titlul subiectului: |
192394 |
|
Trebuie să ai mintea în pioneze ca să nu te descurci acolo. Creier plat, fără pic de logică. Ce o fi așa de complicat ?
Dacă ești de la țară și nu le ai cu pasajele coboară nene cu o stație înainte, caută treceri de pietoni la nivel ( asta înseamnă și un ocol de 2 - 3 km ) și gata, ai rezolvat problema.
Prea ne-a învățat societatea modernă să nu mai gândim.
Ok, habar nu am și sunt căzut din lună. Mă orientez puțin în spațiu, ce
, sunt om rațional. Vreau să ajung de exemplu la Mall, îl văd, știu unde este și mă orientez. În plus văd și pasajul rutier și văd cam câte scări cobor, deci e clar că pasajul pietonal e un pic paralel cu cel rutier. În plus sunt și indicații.
Consider că la ora actuală orișicine poate să scrie orice rebut pe net, nu mai există o autocenzură de obraz subțire.
Deci comentariu nu e elocvent, e comentariul unei persoane cu creier de maimuță sau care e axată numai pe comentarii negative.
|
|
Sus |
|
|
|