Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele Rocar 412E din Cluj
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 01 Oct 2008 02:29:41    Titlul subiectului: Troleibuzele Rocar 412E din Cluj 99024

Rocar 412E Cam scumpe la vedere. Dar le-am găsit prin depouri.

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
RazvanMarcel



Data înscrierii: 26/Feb/2009
Ultima vizita: 03/Aug/2018
Mesaje: 44
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 05 Feb 2014 19:43:55    Titlul subiectului: 170932

135 si 136


2013-11-14-856.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  694.53 kb
 Vizualizat:  de 24019 ori

2013-11-14-856.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 442
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 18 Aug 2016 01:05:01    Titlul subiectului: 186182

Cele două Rocar DeSimon U412E clujene, fotografiate începând cu ianuarie 2015.
După părerea mea, cele mai frumoase troleibuze fabricate până acum Very Happy



135_1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  228.46 kb
 Vizualizat:  de 22061 ori

135_1.jpg



135_2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  198.75 kb
 Vizualizat:  de 22061 ori

135_2.jpg



135_3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  219.43 kb
 Vizualizat:  de 22061 ori

135_3.jpg



135_4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  238.48 kb
 Vizualizat:  de 22061 ori

135_4.jpg



135_5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  236.29 kb
 Vizualizat:  de 22061 ori

135_5.jpg



136_1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  221.58 kb
 Vizualizat:  de 22061 ori

136_1.jpg



136_2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  176.72 kb
 Vizualizat:  de 22061 ori

136_2.jpg



136_3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  173.67 kb
 Vizualizat:  de 22061 ori

136_3.jpg



136_4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.06 kb
 Vizualizat:  de 22061 ori

136_4.jpg



136_5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  234.36 kb
 Vizualizat:  de 22061 ori

136_5.jpg



_________________
Galerie (FB)
Profil Phototrans
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 18 Aug 2016 07:31:29    Titlul subiectului: 186184

Păcat că în prezent nu le mai functioneaza afișajul electronic.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 442
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 20 Oct 2016 00:33:43    Titlul subiectului: 186857

O scurtă călătorie cu 136

https://www.youtube.com/watch?v=oKvAIns3OCE

_________________
Galerie (FB)
Profil Phototrans
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 22 Mar 2017 20:25:26    Titlul subiectului: 189167

De Simonul 136 pe linia 6 mergand sa intoarca in capatul de la Bucium.


136.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.95 MB
 Vizualizat:  de 20486 ori

136.JPG



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 442
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 14 Apr 2017 20:37:04    Titlul subiectului: 189660

135 și 136


135-4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  581.18 kb
 Vizualizat:  de 20340 ori

135-4.jpg



136-3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  562.09 kb
 Vizualizat:  de 20340 ori

136-3.jpg



_________________
Galerie (FB)
Profil Phototrans
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 442
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 18 Sep 2017 21:50:48    Titlul subiectului: 191697

135 azi


135-7.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  546.56 kb
 Vizualizat:  de 19522 ori

135-7.JPG



135-8.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  491.25 kb
 Vizualizat:  de 19522 ori

135-8.JPG



_________________
Galerie (FB)
Profil Phototrans
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 442
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 26 Sep 2017 04:04:27    Titlul subiectului: 191773

136 ieri


_DSC0544.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  463.56 kb
 Vizualizat:  de 19381 ori

_DSC0544.JPG



_DSC0595.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  471.92 kb
 Vizualizat:  de 19381 ori

_DSC0595.JPG



_________________
Galerie (FB)
Profil Phototrans
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1271
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 26 Sep 2017 11:33:33    Titlul subiectului: 191775

Interiorul este ca nou, nici nu se vad bare ruginite sau alte rupturi. Acum, fie vorba intre noi... Cumpara autobuze vechi din Paris, care au cam aceeași vechime ca De Simon-uri-le, chiar și mai vechi. Iar Renault-urile 312 au mai mult ca 412-le nostru. Si sunt autobuze, care poluează, nu troleibuze... Nu trebuiesc scoase De Simon-urile doar pentru ca sunt făcute la Rocar București, și pentru ca au 15 ani, ar putea sa o mai duca 2-3 ani măcar. Cu o buna întreținere, desigur!

Ar fi foarte bine primite pe linia 3, de exemplu, unde nu prea circula articulate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 442
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 26 Sep 2017 16:30:00    Titlul subiectului: 191785

Din fericire, Rocar-urile De Simon nu au îmbătrânit aproape deloc, deși sunt cu 2 ani mai vechi decât Agorele (și merită spus că unele Agore arată mai rău decât RDS-urile).
Totuși, se vede că italienii au asigurat o bună parte din componentele de la RDS-uri; spre deosebire de Rocar 212/217/312/512, RDS-urile au caroseria mult mai dreaptă, fără pic de rugină, iar interiorul nici nu se compară, atât din punct de vedere al confortului, cât și al calității materialelor.
De design (și italienii chiar sunt renumiți pentru asta) nici nu cred că mai are rost să vorbim... Cool

_________________
Galerie (FB)
Profil Phototrans
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 26 Sep 2017 19:17:12    Titlul subiectului: 191787

Nimeni nu a spus sau cel puțin eu nu am auzit că vor fi retrase. Cât timp nu vor avea o defecțiune capitală, vor funcționa zic eu.

Singurul lucru aș fi luat partea de afișaj de la autobuzele RDS, deja casate sau retrase definitiv și le-aș fi montat pe cele 2 troleibuze rămase.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 442
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 26 Sep 2017 20:44:58    Titlul subiectului: 191788

Ar fi frumos să primească afișaje de la autobuzele RDS retrase, e destul de trist cum umblă ambele cu plăcuțe în geam...
_________________
Galerie (FB)
Profil Phototrans
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1271
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 26 Sep 2017 23:07:41    Titlul subiectului: 191791

135 in stanga si 136 in dreapta.

Pe 136 se observa o antena radio, banuiesc.

Ce am incercuit pe 135 sunt niste mici defecte care m-au facut sa cred ca De Simon-urile sunt putin cam neglijate, dar nu le-am mai vazut in noile poze facute de andrei105. Dar chedarul lui 135 era desprins in august.

Ma intreb daca celalalte RDS-uri mai exista, sau mai bine zis, care dintre ele.



135 - 136.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  232.02 kb
 Vizualizat:  de 19227 ori

135 - 136.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 27 Sep 2017 19:23:16    Titlul subiectului: 191801

Pot să confirm că unul l-am văzut pe Plevnei, acum aproximativ 10 zile parcat cum intri în față, în linia autobuzelor retrase definitiv. Nu puteam să zăresc indicativul de la acea distanță.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 442
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 28 Sep 2017 03:12:11    Titlul subiectului: 191804

Din cele 6 autobuze, cred că doar unul sau două au rămas.
670 a fost și ultimul care a circulat (și probabil încă mai circulă pe curse speciale, la fel ca 289 pe care l-am văzut în 26.07 a.c.), și, pe lângă el, am mai văzut unul pe Plevnei, tot cu reclamă Ambient (667 probabil?), parcat lângă 659.
206 se găsea la un moment dat la un punct de colectare a fierului vechi, doar că era "feliat" (în "felii" destul de mari, ce-i drept)...

_________________
Galerie (FB)
Profil Phototrans
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 28 Sep 2017 18:58:02    Titlul subiectului: 191812

În ce an au fost aduse autobuzele?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1271
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 28 Sep 2017 22:18:35    Titlul subiectului: 191814

Știu ca în 2002. Si mai știu ca 670 a fost inițial troleu, numărul 078, dar a avut niște hibe din fabricație, și ca atare a fost trimis înapoi la fabrica și s-a întors ca autobuz.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 442
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 29 Sep 2017 05:16:13    Titlul subiectului: 191816

Troleibuzele sunt din 2002, dar autobuzele erau ceva mai vechi, din 1998, dacă nu mă înșel... Poate cu excepția lui 670.
Am auzit și eu povestea asta cu 078 <-> 670, sună interesant, dar sunt curios dacă chiar e reală sau nu.

_________________
Galerie (FB)
Profil Phototrans
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 29 Sep 2017 09:45:53    Titlul subiectului: 191819

Troleibuzele au trecut prin RK? Eu sincer zic că s-ar merita, fiindcă cu piesele de schimb de la autobuze și ce mai are Bucureștiul le poți duce în 20 de ani.

Le-ar mai trebui o vopsea sau o colantare pe albul obosit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1271
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 29 Sep 2017 09:54:56    Titlul subiectului: 191820

Cum ar fi sa le vopsească pe mov, ca și cele noi? Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Vin 29 Sep 2017 10:09:07    Titlul subiectului: 191821

Robert a scris:
Eu sincer zic că s-ar merita, fiindcă cu piesele de schimb de la autobuze și ce mai are Bucureștiul le poți duce în 20 de ani.


Plus ca mai sunt cele 10 Rocaruri RATC daca nu s-au casat intre timp. In august inca erau in autobaza RATC.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 29 Sep 2017 21:13:38    Titlul subiectului: 191827

Da ok, dar discutăm de niște troleibuze ce stau imobilizate de ani de zile. E una să îți optimizezi parcul tău și alta să aduci rebuturile altora.

Ar putea salva 2-3 bucăți pentru muzeu și piese, dar oricum costurile de mentenanță vor crește fiind doar 2 bucăți și la un moment dat nu se va mai merita. Mai ales că urmează să accesăm axa europeană pentru troleibuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ed



Data înscrierii: 01/Dec/2014
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 257
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 29 Sep 2017 21:55:28    Titlul subiectului: 191829

Ar putea sa ia 2-3 troleibuze Rocar de Simon din Constanta macar pentru piese. Cei din Piatra Neamt au luat 5 troleibuze de la Constanta in urma cu 2 sau 3 ani, singurele care mai erau functionale si au platit doar 6.000 de euro / bucata. Cred ca mai mult i-a costat transportul si cred ca a meritat. Informatia aparut mai demult chiar pe acest forum. Probabil ca CTP ar putea sa le ia si mai ieftin de atat pe cele ramase, doar pentru piese. Cu ocazia asta, cele doua Rocar de Simon care mai circula la Cluj ar putea primi si afisaj, iar piesele de schimb provenite de troleibuzele constantene le-ar putea prelungi viata cu inca 3-4 ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 442
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 30 Sep 2017 02:00:00    Titlul subiectului: 191831

Totuși, troleibuzele RDS din Cluj sunt diferite de cele din P. Neamț (ex-Constanța):
- Cele din P. Neamț sunt acționate reostatic, față de ale noastre care au chopper.
- La ale noastre, compresorul funcționează cu intermitență, iar la cele din P. Neamț, dacă bine îmi amintesc, funcționează încontinuu.
- Nu știu ce motor au ale noastre, dar motorul celor din P. Neamț sună identic cu cel de pe Rocar 212E.

PS: merită menționat că RDS-urile au carcasă fabricată în mare parte din aluminiu.
A se observa lipsa ruginei de pe carcasa oricărui RDS, inclusiv celor care putrezesc în Constanța (să nu mai zic de Inbus-urile 210 și 280 din Italia, care practic au aceeași carcasă cu cele produse de Rocar)

_________________
Galerie (FB)
Profil Phototrans
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
Pagina 1 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community