|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 318 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 11 Sep 2017 14:26:33 Titlul subiectului: |
191608 |
|
CTP se pregătește de extinderea în Gilău.
http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/incalcita-situatie-a-transportului-cluj---gilau-iau-problema-in-mana--163409.html
Încâlcita situație a transportului Cluj - Gilău. „Iau problema în mână"
Viceprimarul din Gilău crede că poate rezolva una dintre cele mai importante dorințe ale locuitorilor comunei.
Problema conectării comunei Gilău de Cluj-Napoca prin curse ale Companiei de Transport Public (CTP) Cluj se discută tot mai intens, mai ales că locuitorii din Gilău așteaptă demult acest lucru. „Gilău este următoarea localitate în care ne extindem", a spus Emil Boc, primarul Clujului, dar și președintele Asociației Metropolitane de Transport Public. Zilele trecute, viceprimarul din Gilău, Okos Karoly, a avut o întrevedere cu directorul CTP, Liviu Neag. Marea problemă nu ține însă de voința părților, ci de faptul că traseul face parte momentan din programul județean de transport și are un operator stabilit în urma unei licitații. Este vorba despre Sosim Trans SRL.
„De acum încolo iau problema în mână, că nu se mai poate. S-a spus că am fost primiți în Asociația Metropolitană de Transport, dar încă nu suntem acolo. Acesta este primul pas. Apoi, m-am oferit să merg la Sosim Trans SRL să negociez retragerea acestei firme din Gilău, însă informațiile pe care le-am primit sunt că nici într-un caz nu va renunța la traseu. Voi discuta oricum și voi lăsa și o solicitare scrisă la societate. Aș prefera să nu aleg calea războiului, pentru că eu sunt un om al înțelegerii", a declarat Okos Karoly.
Consiliul Local Gilău a solicitat, în primăvara anului trecut, prin votul majorității consilierilor, intrarea în Asociația Metropolitană de Transport Public. „Trebuie ca domnul primar să se ocupe să obțină și o hotărâre judecătorească pentru a putea să operăm ruta Cluj - Gilău", a explicat săptămâna trecută Liviu Neag.
21
de localități deservește CTP în prezent. Este vorba despre Cluj-Napoca, Feleacu, Vâlcele, sat Gheorgheni, Ciurila, Florești, Luna de Sus, Baciu, Feiurdeni, Satu Lung, Sânmartin, Chinteni, Apahida, Sînnicoara, Dezmir, Corpadea, Corușu, Săliștea Nouă, Mera, Suceag, Popești.
Sosim Trans SRL, firmă din cadrul grupului Alis, îi are ca asociați pe omul de afaceri Sorin Șipoș și pe soția sa, Simina, fost candidat pe lista PSD la alegerile parlamentare. Societatea a câștigat în aprilie anul trecut licitația pe grupa de trasee Cluj - Gilău - Huedin, iar licența de traseu este valabilă încă doi ani. În acest răstimp, legea prevede că societatea deține exclusivitate. În acest moment există doar trei scenarii posibile: (1) CTP așteaptă până în 2019, când expiră licența Sosim, (2) operatorul privat se retrage de bunăvoie, (3) operatorului i se retrage licența de către ARR, la solicitare Consiliului Județean Cluj, dar numai dacă se constată abateri grave de la lege.
|
|
Sus |
|
|
Carligu
Data înscrierii: 20/Ian/2015 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 162 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 19 Sep 2017 18:21:17 Titlul subiectului: |
191700 |
|
CTP Cluj-Napoca a semnat contractul cu nemții de la Mercedes.
https://www.ziardecluj.ro/ctp-cluj-napoca-semnat-contractul-cu-nemtii-de-la-mercedes-cate-autobuze-vor-fi-livrate
"Compania de Transport Public (CTP) Cluj-Napoca promite că anul viitor, în 1 martie, clujenii vor avea 15 autobuze noi articulate, cu dotări de ultimă generație. După o licitație anulată și un proces în instanță, nemții de la Mercedes au câștigat a doua licitație organizată de CTP și au semnat contractul.
În primăvara anului viitor, clujenii vor circula cu 15 autobuze mov noi, livrate de compania Mercedes, care vor avea dotări pentru persoane cu dizabilități, indicatoare de traseu exterioare, sistem automat de ticketing, computer de bord, sistem de climatizare, echipament electronic audio-video. CTP a încheiat în septembrie procedurile de licitație pentru achiziționarea celor 15 autobuze, cu 35 mai puține decât numărul promis de administrația locală în urmă cu câteva luni.
|
|
Sus |
|
|
Ed
Data înscrierii: 01/Dec/2014 Ultima vizita: 30/Noi/2017 Mesaje: 257 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 19 Sep 2017 20:23:59 Titlul subiectului: |
191701 |
|
Mie mi-a retinut atentia fraza asta: "Încă este în derulare și achiziția pentru 30 de autobuze scurte, de 12 metri. Mai multe nu vă pot spune acum”, a mai precizat Liviu Neag.
Sa inteleg ca nu se mai iau 60 de autobuze scurte, asa cum anuntase anterior directorul CTP Cluj? Sau e vorba despre un lot de 30 din cele 60, ori eo greseala la mijloc, facuta fie de ziarist, fie de Neag? Stie cineva cum se prezinta lucrurile in realitate?
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 20 Sep 2017 19:51:19 Titlul subiectului: |
191712 |
|
Articolul este scris in stilul Ziar de Cluj, cu informatii necomplete si eronate...
|
|
Sus |
|
|
Ed
Data înscrierii: 01/Dec/2014 Ultima vizita: 30/Noi/2017 Mesaje: 257 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 03 Oct 2017 17:34:55 Titlul subiectului: |
191894 |
|
Primaria a anuntat care sunt proiectele prioritare pentru atragerea fondurilor europene. Primele 3 tin de achizitionarea unor noi mijloace de transport electrice. Veste mai putin buna e ca autobuzele electrice au trecut pe primul loc in detrimentul tramvaielor si a troleibuzele. In plus, vor fi luate doar 10 troleibuze in loc de 20. E drept ca in cazul in care se vor obtine si alte fonduri nerambursabile au in plan sa ia inca 20 de troleibuze, dar asta s-ar putea intampla doar dupa 2020.
http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/care-este-prioritatea-zero-primaria-si-a-ierarhizat-proiectele-pe-fonduri-europene--164320.html
Care este PRIORITATEA ZERO. Primăria și-a ierarhizat proiectele pe fonduri europene
Primăria Cluj-Napoca a stabilit care sunt cele mai importante proiecte pentru care solicită bani europeni din actualul exercițiu financiar.
Municipalitatea clujeană are la dispoziție, din actualul exercițiu al Uniunii Europene (2014-2020), 45 de milioane de euro, nerambursabili. A pregătit însă proiecte de peste 100 de milioane de euro, în speranța că alte regiuni nu vor fi capabile să absoarbă toate fondurile care le sunt destinate și că va putea profita de slăbiciunile lor.
Recent, Autoritatea urbană a ierarhizat proiectele Clujului, care au fost împărțite în trei categorii:
- prioritizate 120%. Principalele proiecte, care însă exced suma de 45.000.000 de euro; acestea totalizează 47.730.000 de euro.
- rezervă - listă de supracontractare, până la 200%.
- excedentar - peste nivelul de 200%.
„Dacă nu reușim să le acoperim din actualul exercițiu financiar al Uniunii Europene, le vom reporta pentru următorul", explica primarul Clujului, Emil Boc.
Ordinea proiectelor are o surpriză chiar pe primul loc. În acest an s-a vorbit foarte mult despre nevoie de cumpărare a unor vehicule nepoluante pentru transportul în comun, iar municipalitatea și-a propus să achiziționeze tramvaie, troleibuze și, „dacă mai rămân bani", autobuze electrice. Ei bine, autobuzele electrice au urcat pe primul loc după analiza făcută de Autoritatea urbană.
Iată prioritățile din prima categorie, adică cele cu șanse mari de a fi implementate în actualul exercițiu financiar:
1. Achiziționarea de autobuze electrice (cost 11.720.000 de euro)*
2. Achiziționarea de tramvaie - etapa I (cost estimativ 17.640.000 de euro, circa 12 tramvaie)
3. Achiziționarea de troleibuze - etapa I (cost estimativ 4.410.000 de euro, circa 10 troleibuze)
4. Reabilitare Piața Lucian Blaga și străzile Napoca, Petru Maior, Emil Isac (cost estimativ 2.940.000 de euro)
5. Pietonalizare totală sau parțială strada Mihai Kogălniceanu (cost estimativ 2.940.000 de euro)
6. Reamanajare strada Tipografiei, cu spațiu partajat, pietonal și auto (730.000 de euro)
7. Amenajare benzi dedicate mijloace de transport în comun (cost estimativ 2.940.000 euro, prevede inclusiv regândirea Bulevardului 21 Decembrie, prin refacerea trotuarului și carosabilului)
8. Dezvoltarea sistemului de management integrat al traficului (cost estimativ 4.410.000 de euro, prevede introducerea de senzori în asfalt și transmiterea datelor colectate către semafoare).
*Singurul proiect în care costul nu este unul estimativ este cel privind achiziția de autobuze electrice. Există deja un contract-cadru semnat pentru 30 de autobuze electrice, încheiat de Primărie cu societatea poloneză Solaris. Primele 11 vehicule vor sosi la Cluj până în primăvara anului viitor și sunt finanțate, în proporție de 85%, de Guvernul Elveției. Celelalte 19 autobuze electrice ar urma să fie plătite din fonduri europene.
La capitolul „rezervă" este trecut inclusiv proiectul de revitalizare a malurilor Someșului, pentru care s-a făcut un concurs de soluții și avem, începând de luni, un câștigător (AICI). Tot aici mai sunt trecute cumpărarea altor opt tramvaie și a 20 de troleibuze, în două etape.
„Lucrăm cu experți și de la Universitatea Tehnică, pentru achiziția de tramvaie și troleibuze, noi am spus că pregătim toate proiectele și eu mă aștept să fie suplimentată această sumă pe care o putem accesa", a declarat, marți, la Realitatea FM, Ovidiu Cîmpean, director în cadrul Primăriei clujene.
Ultimele proiecte sunt la categoria „visuri". Probabil că nici dacă ar veni, prin absurd, suficienți bani, unele dintre acestea nu ar fi puse deocamdată în operă. Vorbim despre pietonalizarea laturii estice a Pieței Unirii, extinderea liniei de troleibuz în Zorilor, străzile Liviu Rebreanu și Mehedinți, respectiv pe Calea Florești. În schimb, poate că reabilitarea străzii Regele Ferdinand, prin extinderea spațiului pietonal și crearea de piste de biciclete, ar merita mai mult decât locul al 18-lea pe lista priorităților.
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 03 Oct 2017 20:24:59 Titlul subiectului: |
191903 |
|
Organizarea unei noi licitații în timp ce actualul contract este în derulare cred că a cântărit foarte mult în decizia de a lua autobuze electrice. Riscăm cu licitațiile, mai ales cum sunt organizate și contestate la Cluj să rămânem cu buza umflată. Mai bine mai luăm 19 autobuze electrice garantat, care în cel mai rău caz le transformăm în troleibuze. Totuși vorbim de niște autobuze de 500 de mii primite cadou în ghilimele, nu e rău....
Cea ce nu văd și mă frapează este că nu apare modernizarea infrastructurii pentru troleibuze.
|
|
Sus |
|
|
Ed
Data înscrierii: 01/Dec/2014 Ultima vizita: 30/Noi/2017 Mesaje: 257 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 03 Oct 2017 20:56:31 Titlul subiectului: |
191904 |
|
Initial anuntasera ca modernizarea liniilor de troleibuze reprezinta o prioritate, iar acelasi Ovidiu Cimpean vorbise chiar despre extinderea lor cu finantare europeana. Acum vad ca se concentreaza pe autobuze electrice. Plus ca nu mai au in proiect sa ia 20 de troleibuze pana in 2020, ci doar 10 cu posibilitatea de a se suplimenta numarul lor numai daca avem noroc si alte orase nu vor reusi sa acceseze toti banii europeni.
Nu stiu daca si cat a contat ca s-a facut atribuirea cu autobuzele electrice. Aminteste-ti ce s-a intamplat cu licitatia castigata de Pesa, cand desi - teoretic - ar fi trebuit sa ia 12 tramvaie, ei au luat doar 4. Daca s-ar razgandi din nou si ar decide ca troleibuzele reprezinta o prioritate in fata autobuzelor electrice ar putea foarte bine sa ia doar primul lot de autobuze electrice (11) si sa redirectioneze banii spre troleibuze pentru a suplimenta numarul lor. Dar sa vedem ce vor face in final. Daca s-au razgandit o data o mai pot face de cateva ori pana cand trimit proiectele pentru obtinerea finantarii... n-ar fi ceva nou
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 03 Oct 2017 21:11:32 Titlul subiectului: |
191906 |
|
Ai perfectă dreptate Ed și sunt perfect de acord cu tine că vor apărea modificări la modificări.
La Pesa, a fost o altă poveste deoarece nu erau finanțate din fonduri europene și probabil nu au mai avut bani.
Nu îmi fac griji cu o singură problemă: clar vor fi fonduri suplimentare, că nu toate orașele vor atrage fonduri europene, cu siguranță. Fiindcă incompetența unor edili este la nivel mult mai îanlt decât la Cluj spre fericirea noastră
|
|
Sus |
|
|
Carligu
Data înscrierii: 20/Ian/2015 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 162 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 18 Oct 2017 19:16:52 Titlul subiectului: |
192092 |
|
Inca o licitatie ratata ,
http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/la-loc-comanda-licitatie-anulata-la-ctp--164937.html
"CTP a anunțat că procedura de licitație pentru 10 minibuze a fost anulată. Depunerea ofertelor a fost programată luna aceasta. "Am organizat licitația pentru 10 minibuze, adică autobuze foarte scurte, de 9-10 m. Au cerut lămuriri și detalii trei societăți, Briaris, reprezentant Iveco, Scania și Anadolu, dar niciuna nu a depus ofertă financiară, așa că am anulat licitația. O vom lua de la capăt în cel mai scurt timp", a spus Liviu Neag, directorul CTP.
Noile minibuze ar urma să fie utilizate în zone cu public restrâns sau pe artere foarte înguste, un exemplu în acest sens fiind strada Edgar Quinet, din cartierul Mănăștur. Compania este într-un an foarte agitat, din punct de vedere al achizițiilor. Abia încheiat contractual pentru cumpărarea a 20 de troleibuze, la orizont au apărut licitațiile pentru 50 de autobuze nearticulate (12 m lungime), 15 articulate (18 m) și 10 minibuze. "
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 28 Oct 2017 19:41:26 Titlul subiectului: |
192215 |
|
Are cineva idee când vor ajunge primele autobuze electrice la Cluj? Prin stații nu am văzut să miște nimic în cea ce privește zonele de încărcare rapidă la capăt de linii.
|
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 29 Oct 2017 01:34:18 Titlul subiectului: |
192217 |
|
Prin martie, deci mai sunt 4 luni și ceva.
_________________ Galerie (FB)
Profil Phototrans |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 30 Oct 2017 09:27:44 Titlul subiectului: |
192219 |
|
Le-am scris celor de la Solaris in weekend. Mi-au raspuns ca in primavara anului 2018, deci probabil undeva pe acolo.
|
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 30 Oct 2017 16:52:08 Titlul subiectului: Bus |
192224 |
|
Oare pe ce linie o sa avem autobuze electrice? Unde ar fi mai OK?
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 30 Oct 2017 17:15:06 Titlul subiectului: |
192225 |
|
Probabil în prostia celor de la CTP vor pune pe 30 și alte linii aglomerate. Normal aici trebuiau comandate autobuze electrice articulate.
Eu aș pune pe 35 la orele mai puțin aglomerate și pe cartiere cu pantă, unde se descurcă mai bine decât autobuzele euro 2-3 care fumegă și se mișcă ca melcii.
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 07 Noi 2017 19:44:30 Titlul subiectului: |
192343 |
|
Suplimentare curselor incepand cu 6 noiembrie 2017
Citat: | Suplimentare curse incepand cu 6 noiembrie 2017
Pentru o mai buna deservire a publicului calator, Compania de Transport Public Cluj-Napoca va suplimenta, incepand cu 6 noiembrie 2017, numarul de curse pe liniile 24B (str. Unirii – Vivo Cluj), 28B (P-ta M. Viteazul – Vivo Cluj) si 32 (cart. Gheorgheni – P-ta M. Viteazul).
Programul liniei 24B va fi urmatorul:
Plecari str. Unirii:
05:30,06:10,06:25,06:40,07:15,07:40,08:02,08:40,09:00,09:11,09:22,09:33,09:44,09:55,10:06,
10:17,10:28,10:38,10:49,11:00,11:11,11:22,11:33,11:44,11:55,12:06,12:17,12:28,12:39,12:50,
13:01,13:12,13:23,13:34,13:45,13:56,14:05,14:13,14:24,14:35,14:46,14:57,15:08,15:19,15:28,
15:37,15:48,15:59,16:10,16:21,16:32,16:43,16:53,17:03,17:13,17:25,17:36,17:48,18:00,
18:12,18:24,18:36,18:48,19:00,19:12,19:24,19:36,19:48,20:00,20:12,20:24,20:36,20:48,21:00,21:12,
21:24,21:36,21:48,22:00,22:12;
Plecari Vivo Cluj:
06:05,06:40,07:01,07:15,07:51,08:20,08:40,09:20,09:40,09:50,10:00,10:11,10:22,10:33,10:44,10:55,
11:06,11:16,11:27,11:38,11:49,12:00,12:11,12:22,12:33,12:44,12:55,13:06,13:17,13:28,13:40,
13:52,14:03,14:14,14:25,14:35,14:45,14:55,15:05,15:15,15:26,15:37,15:48,15:59,16:10,16:21,
16:32,16:43,16:54,17:05,17:16,17:27,17:37,17:47,17:57,18:08,18:19,18:30,18:41,18:52,19:03,19:14,
19:25,19:36,19:48,20:00,20:12,20:24,20:36,20:48,21:00,21:12,21:24,21:36,21:48,22:00,22:10,22:20,22:30,22:42.
De asemenea, incepand cu 6 noiembrie 2017, se vor face ajustari la orarele liniilor 29 (str. Bucium – P-ta M. Viteazul), 36B (P-ta M. Viteazul – str. I.I. Brad) si 36L (P-ta M. Viteazul – Emerson).
Noile programe de circulatie pot fi consultate pe site-ul companiei:www.ctpcj.ro. |
|
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 09 Noi 2017 17:55:15 Titlul subiectului: 32 |
192358 |
|
Pe 32, nu prea se simte, ca au suplimentat autobuzele. Dimineata au acelasi program, plus, din cand in cand, e mai rapid pe jos, decat cu 32ul.
Singurul lucru nou e ca mai sunt si articulate pe linia 32B
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 10 Noi 2017 21:44:02 Titlul subiectului: |
192374 |
|
Abonamente legi speciale
Citat: | IN ATENTIA PERSOANELOR CARE BENEFICIAZA DE TRANSPORT URBAN GRATUIT PE BAZA L 118/1990, L 189/2000 si OUG 214/1999 SI A PERSOANELOR CU DIZABILITATI
1. Persoanele beneficiare ale L 118/1990, L 189/2000 si OUG 214/1999– stramutati, refugiati, deportati si detinuti politici - beneficiaza de gratuitate la transportul in comun pe toate liniile in cadrul Asociatiei Metropolitane de Transport Public Cluj (municipiul Cluj-Napoca, comunele Floresti, Apahida, Baciu, Chinteni, Feleacu si Ciurila). Comunicam persoanelor incadrate in categoriile mai sus mentionate ca eliberarea abonamentelor pentru anul 2018 se va desfasura in perioada 13.11.2017-15.01.2018, la urmatoarele puncte CTP Cluj-Napoca S.A.:
Cart. Marasti
SEDIU CTP – B-dul 21 Dec. 1918 nr.79A
MARASTI – B-dul 21 Dec. 1918
IRA – Str. A. Vlaicu
Cart. Gheorgheni
BISTRITEI – Str. N. Titulescu
BAISOARA – Al. Baisoara
Cart. Zorilor
ZORILOR – Str. Observatorului
Cart. Manastur
MINERVA – Str. Primaverii
CAMPULUI – Str. Cl. Manastur
FABRICA DE BERE – Str. Cl. Manastur
Cart. Grigorescu
1 DECEMBRIE 1918 – Str. Paul Ioan
Cart. D. Rotund, Iris
GARA – P-ta Garii
CLUJANA – P-ta 1 Mai
Centru
P-ta M.VITEAZUL – P-ta M.Viteazul
Beneficiarii L 118, L 189 si OUG 214 vor prezenta la biroul de abonamente:
Buletin / carte de identitate – in original;
Ultimul abonament – se va preda;
Fotografie ;
Decizia sau Hotararea de la Casa Judeteana de Pensii Cluj ;
Doua copii dupa ultimul cupon de pensii.
Persoanele care in anul 2017 nu au beneficiat de abonament se vor prezenta la biroul de abonamente SEDIU C.T.P. Cluj-Napoca S.A. - B-dul 21 Decembrie 1989 nr 79 A.
2. Persoanele cu dizabilitati sunt invitate, incepand cu data de 13.11.2017, sa se prezinte la biroul de abonamente OPERA - P-ta Stefan cel Mare nr.17-18 pentru ridicarea abonamentelor gratuite pentru anul 2018. Persoanele din aceasta categorie vor avea asupra lor urmatoarele documente:
Buletin/catre de identitate– in original;
Ultimul abonament – se va preda;
Fotografie. |
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 10 Noi 2017 21:45:02 Titlul subiectului: |
192375 |
|
Suplimentare curse pe liniile M11, M12 si M13
Citat: | Ca urmare a cresterii gradului de incarcare si a cererii formulate de Primaria Feleacu, Compania de Transport Public Cluj-Napoca SA vine in sprijinul calatorilor care utilizeaza liniile metropolitane, M11, M12 si M13, prin suplimentarea numarului de curse efectuate in zilele lucratoare si de repaus incepand cu data de 13.11.2017.
Programele de circulatie vor fi afisate in mijloacele de transport si pot fi consultate si pe site-ul companiei: http://ctpcj.ro/index.php/ro/orare-linii/linii-metropolitane |
Oare ce autobuze vor mai adauga pe aceste rute?
|
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 11 Noi 2017 21:34:40 Titlul subiectului: M13 |
192378 |
|
Azi am vazut un autobus Scania pe linia M13
|
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 31 Ian 2018 13:30:00 Titlul subiectului: |
193425 |
|
Ce aveti cu troleibuzele ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu
Ultima modificare efectuată de către guest la Mie 31 Ian 2018 23:37:15, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 31 Ian 2018 13:50:13 Titlul subiectului: |
193426 |
|
Eu nu am nimica cu troleibuze
De ala am intrebat, fiindca la 3 minute de strada Dorobantilor merg troleibuzele.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.8 kb |
Vizualizat: |
de 10214 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 31 Ian 2018 15:42:05 Titlul subiectului: |
193427 |
|
Dube va rog frumos, în niciun caz! Ar fi păcat de frumusețea acestui oraș...
De ce sa nu introducă troleul și pe acolo? Pana la urma, orice extindere a transportului electric este binevenita.
Chiar îmi place cum explica primarul ordinea fireasca a priorităților. Legat de introducerea tramvaiului pana la Floresti.
Și, ca tot pomenește și de crearea de benzi separate pentru tramvaie... Da, ar fi ok, insa ce ne facem cu străzile înguste și aglomerate? Dar, dacă se vor separa tramvaiele de restul traficului, sper sa aibă o frecventa mai mare, ca sa nu stea porțiunea aceea goala în majoritatea timpului.
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 31 Ian 2018 21:24:21 Titlul subiectului: |
193429 |
|
Eu nu sunt specialist în transport, dar încerc să gândesc logic.
De ce să introducem cum zicea colegul troleibuz pe Dorobanților, atât timp cât este pe 21 Decembrie. Practic am dubla un traseu. Ar fi stupid și ilogic oriunde ar merge acel troleleibuz nou ar putea folosi linia actuală și după aceia cu macaz pe Fabricii sau orice altă zonă. Tramvai altă poveste. Eu zic că Neag a dat din gură iarăși ca să apară și el la știri. Mai bine și-ar vedea de licitațiile întârziate și amânate. Eu cred că Dorobanților ia venit în minte și a scuipat-o pe gură
Nu ar fi prioritar troileibuz în Zorilor, Grigorescu, Centru, zone semicentrale și după metropolitan?!?! Nu cred că Dorobanților e primul pe listă
|
|
Sus |
|
|
bobcik
Data înscrierii: 19/Noi/2011 Ultima vizita: 19/Oct/2020 Mesaje: 130 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 25 Feb 2018 14:40:05 Titlul subiectului: |
193716 |
|
Cu pasi marunti ne miscam. Un pic absurd o lictiatie de autobuze o amana atata, sa nu mai zic de autobuzele electrice care de ceva ani tot le achizitioneaza.
Sursa: http://www.monitorulcj.ro/actualitate/62581-venituri-de-31-mil-euro-pentru-compania-de-transport-public-in-2018-cand-vin-noile-autobuze#sthash.frDE0doJ.dpbs
Ce investiții are în plan Compania pentru acest an
Conducerea CTP Cluj-Napoca spune că pentru anul 2018 s-au bugetat cheltuieli pentru investiții în sumă totală de 555,6 milioane lei. (120,6 milioane euro):
- 15 autobuze articulate Mercedes în valoare de 21,3 milioane lei. „A fost semnat cu câștigătorul licitației un acord cadru, precum și două acorduri subsecvente care prevăd livrarea celor 15 autobuze până în data de 9 martie. Sursa investiției este din creditul bancar contractat de CTP Cluj-Napoca”, transmite CTP.
- 60 autobuze nearticulate în valoare de 59,5 milioane lei. „Sursa investiției este din creditul bancar contractat de CTP Cluj-Napoca. S-a organizat licitația în 2017, aceasta a fost anulată, s-a reluat și momentan este în desfășurare. Se estimează sosirea autobuzelor spre sfârșitul anului”, mai spune conducerea CTP Cluj-Napoca.
- 12 autobuze articulate second-hand în valoare de 1,7 milioane lei din surse proprii și tot din surse proprii 6 autobuze nearticulate second-hand în valoare de 600.000 lei.
Pe lângă acestea, Primăria Cluj-Napoca a precizat deja că a demarat procedura de achiziție a 22 de tramvaie (227 milioane lei) și 50 de troleibuze (116 milioane lei) pe fonduri europene. Tot din fonduri europene ar urma să se achiziționeze și 19 autobuze electrice în valoare de 54 milioane lei.
Mai urmează stații autobuze electrice în valoare de 800.000 de lei care vor fi puse în funcțiune în luna aprilie, sursa fiind fonduri de la Guvernul Elvețian, la fel ca cele 11 autobuze electrice în valoare de 32 milioane lei, care ar trebui livrate tot în luna aprilie.
CTP are în vederea și modernizarea depoului de tramvaie Grigore Ignat, lucrări realizate tot din fonduri europene și care se ridică la suma de 23,9 milioane lei, dar și înlocuirea rețelei de contact pentru troleibuze în valoare de 9,4 milioane lei tot cu bani de la Uniunea Europeană.
_________________ trol-tram-bus |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|