Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 08 Aug 2016 19:03:25 Titlul subiectului: Autobuzele Isuzu Citiport |
186089 |
|
Pe 24 februarie 2016 municipalitatea ieseana a organizat o licitatie pentru achizitionarea a 4 autobuze urbane de 12 metri. Castigatoare a fost desemnata oferta firmei Anadolu Automobil Rom SRL Ilfov, reprezentanta pentru Romania, Ungaria si Moldova a producatorului turc Anadolu Isuzu Otomotiv Sanayi ve Ticaret A.Ș. Modelul de autobuz propus a fost Isuzu Citiport, pentru 2.813.622 lei, fara TVA. Semnarea contractului a fost posibila abia pe 30 iunie, dupa solutionarea a doua contestatii formulate de un contraofertant, iar autobuzele au fost livrate municipalitatii astazi, 8 august 2016.
Sa vedem, pe scurt, descrierea autobuzului Citiport de la Isuzu, preluand informatiile de pe pagina importatorului, Anadolu Automobil Rom (http://isuzu.com.ro):
Citat: | Isuzu Citiport – Este cel mai nou și cel mai titrat autobuz din gama produselor Anadolu Isuzu la acest moment. Autobuzul urban de 12 m este construit după cele mai înalte standarde de calitate și confort, iar designul său este unul de un înalt rafinament, care conferă un ambient plăcut și un spațiu foarte generos călătorilor săi. În 2015 a câștigat „Premiul pentru Ergonomie și Confort” acordat de Marele Juriu al Busworld 2015 Kotrijk.
24 locuri pe scaune + 79 locuri în picioare + 1 loc șofer (1 loc special pentru persoane cu dizabilități, rampă pentru accesul fotoliului rulant) – standard
28 locuri pe scaune + 72 locuri in picioare + 1 loc șofer (1 loc special pentru persoane cu dizabilități, rampă pentru accesul fotoliului rulant)
Dotări standard Isuzu CITIPORT:
– Motor Cummins Euro 6 / 283 CP / 6700 cmc
– Caroserie autoportantă
– Șasiu protejat anticoroziv (Cataforeză)
– Suspensie față/spate: pneumatică
– Sistem coborâre integrală a autobuzului ECAS
– Sistem de frânare față/spate: discuri / discuri
– Sistem auxiliare de frânare: Intarder acționat la pedală
– Capacitate rezervor motorină: 300 l
– Capac rezervor cu închidere cu cheie
– Capacitate rezervor AdBlue: 48 l
– Încălzitor rezervor AdBlue
– Aer condiționat Safkar 39 kw
– Panou indicatoare de traseu (LED) – față / lateral / spate
– Trapa evacuare și ventilație (2 buc) cu acționare electrică
– Radio & CD Player
– EBS, ABS, ASR
– Limitator viteză
– Rampă pentru persoane cu dizabilități
– Ușă față cu deschidere cu telecomandă
– Cabină șofer
– Scaun șofer pneumatic, reglabil și cu tetieră
– Geam șofer cu acționare electrică și degivrare
– Oglinzi reglabile electric și cu degivrare
– Compartiment acte șofer cu închidere
– Geamuri culisante
– Avertizor sonor mers cu spatele
– Scaun șofer pneumatic
– Lampă “STOP” pentru interior
– Echipament pentru umflarea anvelopelor
– Senzor incendiu în compartimentul motorului
– Cârlig pentru tractare (față)
– Scut protecție motor
Dotări opționale Isuzu CITIPORT:
– Preîncălzitor (Webasto 25 kw)
– Sistem de informare călători, computer de bord cu ecran LCD și comunicator GPS
– Vopsea metalizată
– DVD Player + Monitor LCD
– Parasolar cu acționare electrică
– Semicabină șofer
Detalii tehnice:
Dimensiuni (lungime/lățime/înălțime) L: 12030 mm / l: 2550 mm / h: 3136 mm
Ampatament: 5850 mm
Ecartament față/spate: 2152/1872 mm
Consola față/spate: 2700/3480 mm
Masa totală maximă autorizată: 17.900 kg
Masa proprie: 10.850 kg
Masa tehnic admisibilă pe axa față/spate: 6.300 kg / 11.600 kg
Motor (marcă/model, tip) Cummins ISB6.7E6 280B (Euro VI)
Nr. cilindri: 6 în linie
Capacitatea cilindrică: 6700 cmc
Puterea maximă: 283 cp/2100 rpm
Cuplu maxim: 1082 Nm/1200-1400 rpm
Norma de poluare: Euro 6
Cutie de viteze (marcă/tip): ZF 6 AP 1200B (Automată)
Raport final de transmisie: 5.74
Sistem de direcție: Hidraulic
Dimensiune anvelope: 275/70 R22.5
Raza minimă de întoarcere: 9110 mm
Suspensie față/spate: Pneumatică (2 perne aer) / pneumatică (4 perne aer)
Sistem de frânare față/spate: disc / disc
Caracteristici de frânare: sistem integral pneumatic cu ABS, circuit dublu și reglaj automat. Frâna de serviciu cu acțiune pe puntea spate.
Sistem auxiliar de frânare: Intarder acționat la pedală
Capacitate rezervor combustibil 300 l / plastic
Capacitate rezervor Adblue 48 l
Alternator 28V – 2 x 90A – Bosch
Acumulatori 24V 2Ś240 Ah |
Atasez un pliant de prezentare si o descriere pe larg a produsului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
212.76 kb |
Vizualizat: |
de 29141 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
173.38 kb |
Vizualizat: |
de 29141 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.22 kb |
Vizualizat: |
de 29141 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.19 kb |
Vizualizat: |
de 29141 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
146.71 kb |
Vizualizat: |
de 29141 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.78 kb |
Vizualizat: |
de 29141 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.42 kb |
Vizualizat: |
de 29141 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.44 kb |
Vizualizat: |
de 29141 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 08 Aug 2016 19:27:53 Titlul subiectului: |
186090 |
|
Cele 4 autobuze au fost aduse din Turcia la baza reprezentantei din Ciolpani (Ilfov), unde au fost echipate cu diverse sisteme necesare pentru informare, taxare, supraveghere, etc. (s-a ocupat de toate acestea firma Thoreb), si au pornit spre Iasi aseara, ajungand in garajul RATP din Tudor Vladimirescu aproape de miezul noptii. Firmele Thoreb si Wink au facut pregatirile necesare prezentarii publice care era planificata pentru ziua de astazi, la ora 12, in fata Palatului Culturii. Masinile au fost configurate vizual si audio complet pentru a putea rula demonstrativ pe traseele 28 si 46 (au fost alese acestea doar pentru a putea atinge si a se prezenta publicului in cat mai multe zone ale orasului, fara a fi vorba de vreo discriminare), urmand ca pentru restul traseelor sa fie facute configurarile necesare in zilele urmatoare (mai sunt de instalat si echipamentele de comunicatie si serverele necesare in autobaza, de facut instructajele specifice, deci diverse lucrari si operatiuni care mai retin cateva zile masinile in garaj). Ar mai fi de mentionat ca autobuzele Isuzu Citiport au primit numerele de parc 51, 52, 53 si 54, ordinea fiind data de seria VIN.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 08 Aug 2016 19:48:29 Titlul subiectului: |
186091 |
|
Asadar, ieri (duminica), in jurul orei 16:30, am pornit la drum spre Iasi din curtea Anadolu Automobil Rom (Ciolpani, Ilfov).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.17 kb |
Vizualizat: |
de 29114 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 08 Aug 2016 19:51:56 Titlul subiectului: |
186092 |
|
O scurta pauza cateva sute de metri mai incolo, pentru alimentare, dupa care drum intins spre Ploiesti, si mai departe, spre Iasi, prin Buzau, Tecuci, Vaslui.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.69 kb |
Vizualizat: |
de 29109 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.95 kb |
Vizualizat: |
de 29109 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.37 kb |
Vizualizat: |
de 29109 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 08 Aug 2016 20:00:24 Titlul subiectului: |
186093 |
|
Pe drum (E85)...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.17 kb |
Vizualizat: |
de 29105 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.34 kb |
Vizualizat: |
de 29105 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.1 kb |
Vizualizat: |
de 29105 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 08 Aug 2016 20:21:02 Titlul subiectului: |
186094 |
|
Pareri personale? Cum se prezinta interiorul, zgomotul la rulare, tinuta de drum?
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 08 Aug 2016 21:07:59 Titlul subiectului: |
186095 |
|
Popas intre Ramnicu Sarat si Focsani.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.03 kb |
Vizualizat: |
de 29080 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.45 kb |
Vizualizat: |
de 29080 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.38 kb |
Vizualizat: |
de 29080 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.13 kb |
Vizualizat: |
de 29080 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.07 kb |
Vizualizat: |
de 29080 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.84 kb |
Vizualizat: |
de 29080 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.47 kb |
Vizualizat: |
de 29080 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 08 Aug 2016 21:16:46 Titlul subiectului: |
186096 |
|
La miezul noptii, ajunse acasa...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.22 kb |
Vizualizat: |
de 29076 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 09 Aug 2016 19:41:27 Titlul subiectului: |
186106 |
|
Luni, 8 august, masinile au fost duse in fata Palatului Culturii, pentru a fi predate simbolic municipalitatii si prezentate presei si cetatenilor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.97 kb |
Vizualizat: |
de 28908 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.75 kb |
Vizualizat: |
de 28908 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.14 kb |
Vizualizat: |
de 28908 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.31 kb |
Vizualizat: |
de 28908 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.67 kb |
Vizualizat: |
de 28908 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.9 kb |
Vizualizat: |
de 28908 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.01 kb |
Vizualizat: |
de 28908 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.85 kb |
Vizualizat: |
de 28908 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 09 Aug 2016 20:05:07 Titlul subiectului: |
186107 |
|
Masina 53 a facut o cursa demonstrativa pana in Copou si inapoi la Palat pentru oficialitati si presa.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.66 kb |
Vizualizat: |
de 28903 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.54 kb |
Vizualizat: |
de 28903 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.12 kb |
Vizualizat: |
de 28903 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.94 kb |
Vizualizat: |
de 28903 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.07 kb |
Vizualizat: |
de 28903 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.54 kb |
Vizualizat: |
de 28903 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.79 kb |
Vizualizat: |
de 28903 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.97 kb |
Vizualizat: |
de 28903 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.85 kb |
Vizualizat: |
de 28903 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 09 Aug 2016 20:14:56 Titlul subiectului: |
186108 |
|
Celelalte autobuze au plecat cu calatori pe traseele setate, pana la capete de linie, dupa care au revenit si ele la Palat, unde au mai stat o vreme inainte de a fi duse la garaj.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.47 kb |
Vizualizat: |
de 28902 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.38 kb |
Vizualizat: |
de 28902 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.41 kb |
Vizualizat: |
de 28902 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.74 kb |
Vizualizat: |
de 28902 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.55 kb |
Vizualizat: |
de 28902 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.47 kb |
Vizualizat: |
de 28902 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
146.3 kb |
Vizualizat: |
de 28902 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Mar 16 Aug 2016 08:20:22 Titlul subiectului: |
186169 |
|
Desi produse (sau ansamblate) in Turcia, totusi acestea pot fi considerate autobuze japoneze ?
Intreb asta, deoarece din cate stiu firma Isuzu Motors este japoneza!
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 16 Aug 2016 18:41:37 Titlul subiectului: |
186175 |
|
E perfect normal.
E la fel ca la electronice. "Japonezii" de la Sony, Pioneer, Onkyo, Toshiba fac aproape toata productia in China. "Coreenii" de la Samsung si LG au peste 90% din productie in China si Asia de sud-est.
Si la sectorul auto exista exemple nenumarate. Renault cu fabrici in Africa, India si America de sud (nemaipunand romanii cu "sub" firma Dacia la socoteala) ,Chevrolet, la fel cu fabrici in toata lumea. Plus nenumarate exemple care nu-mi vin acum in minte.
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Mar 16 Aug 2016 23:52:57 Titlul subiectului: |
186178 |
|
Depinde ce intelegi prin termenul de autobuz japonez:
- daca te referi la producator: da
- daca te referi la calitate: nu stiu
- daca te referi la model, (daca acest model de autobuz circula si in Japonia) atunci nu. Acest model este conceput dupa cerintele europene. Daca cauti un pic o sa vezi ca Isuzu are total alte modele in India sau in Japonia.
|
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 17 Aug 2016 15:47:53 Titlul subiectului: |
186181 |
|
In plus, piesele sunt luate de la diversi producatori: motorul e Cummins (USA), cutia de viteze, suspensia, franele sunt luate de la producatori germani, samd. Nu cred ca are legatura cu Isuzu Japonia decat cu numele.
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
Lineus
Data înscrierii: 11/Iun/2014 Ultima vizita: 12/Mar/2024 Mesaje: 26 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 04 Sep 2016 17:15:59 Titlul subiectului: |
186338 |
|
Astăzi în teste, autobuzul cu nr. de parc 54
Poze realizate în Copou.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 04 Sep 2016 17:50:41 Titlul subiectului: |
186340 |
|
Fotografii si de la oamenii cu probele (nu sunt artistice precum cele de mai sus, ci mai mult axate pe detalii)...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.48 kb |
Vizualizat: |
de 27370 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.64 kb |
Vizualizat: |
de 27370 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.81 kb |
Vizualizat: |
de 27370 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.43 kb |
Vizualizat: |
de 27370 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 07 Sep 2016 18:34:16 Titlul subiectului: |
186394 |
|
Astazi a fost prima zi in regim de exploatare normala pentru autobuzele Isuzu Citiport si Euro Bus Diamond. Deocamdata inlocuiesc tramvaiele de pe traseul 9 pe perioada desfasurarii Cotnari Rally 2016, insa ca "dumb buses", fara a oferi informatii dinamice. Cand vor intra pe traseele normale se vor dezvalui complet publicului.
Sa vedem primele fotografii cu cele 4 autobuze Isuzu Citiport din Iasi, pe traseul 9 (din pacate, masina 54 a fost deja accidentata de soferul unui autoturism):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.28 kb |
Vizualizat: |
de 27054 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.88 kb |
Vizualizat: |
de 27054 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.73 kb |
Vizualizat: |
de 27054 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.35 kb |
Vizualizat: |
de 27054 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.26 kb |
Vizualizat: |
de 27054 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.48 kb |
Vizualizat: |
de 27054 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 12 Sep 2016 19:31:54 Titlul subiectului: |
186469 |
|
De astazi, pe diverse trasee...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.72 kb |
Vizualizat: |
de 26826 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.54 kb |
Vizualizat: |
de 26826 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Dum 08 Oct 2017 17:38:50 Titlul subiectului: |
191961 |
|
Acestea au primit numere de forma „10xx”, unde „xx”=numărul original?
|
|
Sus |
|
|
nightglobe
Data înscrierii: 11/Sep/2013 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 643 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 08 Oct 2017 17:49:19 Titlul subiectului: |
191962 |
|
Da. În decembrie 2016 (la sfârșit) sau ianuarie 2017 s-au pus numerele de forma 10xx, unde: xx - numărul original - 51, 52, 53, 54.
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 09 Oct 2017 10:38:05 Titlul subiectului: |
191972 |
|
Si banuiesc ca se vor schimba numerele de parc? Ca am inteles ca le vor numerota pe toate 100 pentru sarbatorirea centenarului...
|
|
Sus |
|
|
Silviu T-S
Data înscrierii: 03/Noi/2007 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 1336 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 10 Oct 2017 16:34:41 Titlul subiectului: |
191991 |
|
Cele 100 de autobuze nou cumpărate (4 Isuzu Citiport în 2016, 8 Eurobus Diamond în 2016 și 88 Isuzu Citiport în 2017-2018 ) vor primi numere de parc de la 1918 la 2018 pentru a marca împlinirea unui veac de la Marea Unire.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
286.11 kb |
Vizualizat: |
de 23237 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
228.74 kb |
Vizualizat: |
de 23237 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
263.27 kb |
Vizualizat: |
de 23237 ori |
|
_________________ ASOCIAȚIA PASIONAȚILOR DE TRANSPORT PUBLIC TRAMCLUB IAȘI |
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 11 Oct 2017 15:56:34 Titlul subiectului: |
191999 |
|
Si la cele 4 Isuzu-uri din 2016 si la Eurobus Diamond le vor schimba numerele de parc,nu?
|
|
Sus |
|
|
Silviu T-S
Data înscrierii: 03/Noi/2007 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 1336 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 11 Oct 2017 19:09:46 Titlul subiectului: |
192000 |
|
Da, inclusiv celor 12 autobuze achiziționate anul trecut (4 Isuzu Citiport și 8 Eurobus Diamond).
_________________ ASOCIAȚIA PASIONAȚILOR DE TRANSPORT PUBLIC TRAMCLUB IAȘI |
|
Sus |
|
|
|