Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M4: Gara de Nord - 1 Mai - Laminorului - Straulesti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 28, 29, 30
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 7027
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 09 Iul 2017 18:49:00    Titlul subiectului: 191000

Cea mai noua magistrala, cele mai "vechi" trenuri. Am o nelamurire. De ce este mecanic si la posul de comanda din spatele trenului. metroul era la Basarab, sens spre Straulesti, abia plecase in traseu de la Gara de Nord II.


Tramclub, 9 iulie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.9 kb
 Vizualizat:  de 3488 ori

Tramclub, 9 iulie 002.jpg



Tramclub, 9 iulie 003 (zoom).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.63 kb
 Vizualizat:  de 3488 ori

Tramclub, 9 iulie 003 (zoom).jpg



Tramclub, 9 iulie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.36 kb
 Vizualizat:  de 3488 ori

Tramclub, 9 iulie 003.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 14/Dec/2018
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Mie 12 Iul 2017 11:09:06    Titlul subiectului: 191054

Legat de magistra M4 de metrou cateva intrebari:

1. Când se estimeaza a fi dat in functiune depoul de metrou Straulesti ?

-Astazi ramele de metrou IVA care circula pe M4 de ce depou apartin, si cum se face ducerea si aducerea acestora la/de la depoul de care apartin ?
-Dupa darea in exploadare a M6 (1 Mai- Aeroport Otopeni), aceasta va fi deservita tot de depoul Straulesti ?
-In conditiile in care posibilitatile de remizare a ramelor la capatul de la Gara de Nord 2 sunt limitate, cum se va reusi efectuarea rebrusarilor si remizarilor ramelor la capatul de la Gara de Nord 2, dupa ce va fi data in functiune si M6? Banuiesc ca atunci va fi cam aglomeratie si dificultati in rebrusarea ramelor de metrou, atat de pe M4 cat si de pe M6, la capatul de la Gara de Nord 2!

2. In viitor se are in vedere eliminarea sistemului de semnalizare Dimetronic de pe M4 si dotarea si a M4 cu sistem ATP/ATO (ca pe celelalte magistrale), pentru ca si pe m4 sa poata circula tot trenurile de metrou Bombardier si CAF ?

3. Mai este de actualitate si se mai are in vedere in viitor prelungirea M4 inspre sud, de la Gara de Nord 2 la Gara Bucuresti-Progresul ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 15/Dec/2018
Mesaje: 1824
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Iul 2017 20:37:53    Titlul subiectului: 191069

Citat:
Când se estimeaza a fi dat in functiune depoul de metrou Straulesti ?

Până ce nu ajunge M 6 la Otopeni nici o grabă.
Citat:
-Astazi ramele de metrou IVA care circula pe M4 de ce depou apartin, si cum se face ducerea si aducerea acestora la/de la depoul de care apartin ?

Ciurel. Prin GdN 1.
Citat:
-Dupa darea in exploadare a M6 (1 Mai- Aeroport Otopeni), aceasta va fi deservita tot de depoul Straulesti ?
Depoul Straulesti + parcarile de la Aeroportul Otopeni si Gara Progresu sunt proiectate sa sa faca fata intregii flotile de pe M 6.
Citat:
-In conditiile in care posibilitatile de remizare a ramelor la capatul de la Gara de Nord 2 sunt limitate, cum se va reusi efectuarea rebrusarilor si remizarilor ramelor la capatul de la Gara de Nord 2, dupa ce va fi data in functiune si M6? Banuiesc ca atunci va fi cam aglomeratie si dificultati in rebrusarea ramelor de metrou, atat de pe M4 cat si de pe M6, la capatul de la Gara de Nord 2!

Ti-am raspuns mai sus, M 6 ( Otopeni - Progresu + 1 Mai - Straulesti ) nu mai are nevoie de remiza de la GdN 1. GdN 2 nu are decat o linie de remiza pentru o rama de 4 vagoane.
Citat:
In viitor se are in vedere eliminarea sistemului de semnalizare Dimetronic

Da, dar va fi cu totul alt sistem, mai performant. M 1 / M 2 / M 3 / M 5 va fi adus la standardul lui M 4 si nu invers. Vorbim cand se va inaugura M 6 la Otopeni.
Citat:
3. Mai este de actualitate si se mai are in vedere in viitor prelungirea M4 inspre sud ?

Da, prelungirea spre Sud este capitala pentru ca M 2 sa fuctioneze in parametrii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Dec/2018
Mesaje: 6198
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 10 Oct 2017 08:15:12    Titlul subiectului: 191983

Stația Străulești.
De la stradă mergi pe o "potecă" improvizată și apoi mergi de te plictisești prin tunelul subteran până ajungi la zona porților de acces... Rolling Eyes



IMG_20171006_170148.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.57 kb
 Vizualizat:  de 3135 ori

IMG_20171006_170148.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
riciu



Data înscrierii: 05/Feb/2011
Ultima vizita: 25/Mai/2018
Mesaje: 32
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 03 Ian 2018 12:39:03    Titlul subiectului: 193080

Exista vreun orizont de timp pentru ca sa circule metrourile de la 1 Mai pana la Straulesti pe linia lor si sa nu mai tot schimbe sensul la 1 Mai, dandu-se peste cap toata circulatia? Adica sa fim seriosi sa mearga metroul 4 statii inainte si 4 inapoi, inseamna un timp de succedare al trenurilor de aproape 15 minute. Nu mai zic ca ... niciodata nu stii in ce sens pleaca metroul...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 15/Dec/2018
Mesaje: 1824
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 03 Ian 2018 21:15:14    Titlul subiectului: 193083

Cătălin, stația Unirii 1 e în aceeași situație, și un acces la stația Unirii 2 idem.
Acele accese nu le mai critici. Oricum pui problema fals. Dacă nu ești locatar al caselor de acolo, dacă accesul ar fi fost mai aproape de stația respectivă ai fi mers mai mult pe la suprafață, așa mergi prin subteran, vorba aia, nu te ninge, nu te plouă.
Lăsând la o parte că nu aveau unde să construiască accesul mai aproape, ar fi trebuit să demoleze o casă / două...
Riciu, din sursele mele cel târziu în 31 Martie se dă drumul la Dimetronic. Deci mai e puțin. Mult a fost, puțin a rămas.
Am spus eu 31 Martie, dar va fi mai curând.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
riciu



Data înscrierii: 05/Feb/2011
Ultima vizita: 25/Mai/2018
Mesaje: 32
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Ian 2018 13:42:59    Titlul subiectului: 193088

Eu folosesc M4 de la Basarab (uneori si Gara de Nord 2 -depinde pe unde vin) pana la Jiului... si nu e tocmai placut sa mai stai aproape 15 min pentru urmatorul metrou. Plus ca de la Jiului, daca metroul e deja in statie nu stiu in ce directie merge...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 15/Dec/2018
Mesaje: 1824
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 05 Ian 2018 23:43:14    Titlul subiectului: 193110

Mai e puțin și se intră în normal.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
riciu



Data înscrierii: 05/Feb/2011
Ultima vizita: 25/Mai/2018
Mesaje: 32
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Feb 2018 11:38:42    Titlul subiectului: 193639

Sunt ceva noutati cu privire la circulatia normala pe M4?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
riciu



Data înscrierii: 05/Feb/2011
Ultima vizita: 25/Mai/2018
Mesaje: 32
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Mar 2018 10:45:11    Titlul subiectului: 193835

Comunicat Metrorex:

01 Martie 2018
Metrorex va circula la un interval mai mic pe Magistrala 4, intre Gara de Nord si Straulesti.
Incepand cu 1 mai 2018, intre statiile Gara de Nord si Straulesti, trenurile de metrou vor circula la un interval de maximum 8 minute, fata de intervalul actual de 12 minute.
In acest sens, in perioada 1 martie - 30 aprilie a.c., se vor desfasura ultimele lucrari pentru montarea echipamentelor de automatizare a traficului pe Magistrala 4, tronsonul Straulesti - Parc Bazilescu.
In perioada lucrarilor circulatia se va desfasura astfel:
- 1 - 31 martie 2018, pe distanta Straulesti - Jiului - Straulesti, firul 1, circulatia se va desfasura in sistem pendula, la un interval de 15 minute iar pe distanta Gara de Nord - Jiului - Gara de Nord, la un interval de 10 minute.
- 1 - 30 aprilie 2018, pe distanta Straulesti - Jiului - Straulesti firul 2, circulatia se va desfasura in sistem pendula, la un interval de 15 minute iar pe distanta Gara de Nord 2 - Jiului - Gara de Nord 2, la un interval de 10 minute.
Pentru continuarea calatoriei spre statiile de metrou Straulesti sau Gara de Nord 2, pasagerii vor schimba trenul in statia Jiului, de la cealalta linie.
Odata cu finalizarea lucrarilor, circulatia trenurilor de metrou, se va relua in conditii normale in ambele directii, cu interval de succedare a trenurilor mai mic cu cel putin 4 minute, fata de intervalul actual de circulatie. Metrorex multumeste calatorilor pentru intelegere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 03/Dec/2018
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Apr 2018 13:50:35    Titlul subiectului: 194260

In loc de 01.04 circulatia a fost mutata pe celalalt fir abia in 03.04.
Foarte multe persoane parasaesc statia Jiului spre Straulesti deoarece trenurile nu sunt sincronizate absolut deloc, preferand transportul de suprafata. De exemplu daca te afli la Parc Bazilescu si ai pierdut trenul de Jiului, vei astepta 12-13 minute in aceasta statie, dupa care mai astepti 12-13 minute la Jiului pentru a merge spre Gara de Nord 2. Rezulta cel putin 20 de minute de nervi si asteptare aiurea.

_________________
R.I.P. 20
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 15/Dec/2018
Mesaje: 131
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Apr 2018 18:07:48    Titlul subiectului: 194263

Foarte corecta observatia, organizare in stil pur romanesc as adauga eu
_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
riciu



Data înscrierii: 05/Feb/2011
Ultima vizita: 25/Mai/2018
Mesaje: 32
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 03 Mai 2018 13:40:25    Titlul subiectului: 194652

Din pacate a trecut 1 mai (data) si tot in sistem pendula se circula pe bucata (1 Mai (statie) - Straulesti). Evident ca se circula la fel de prost, ca pana face metroul 4 statii inainte si inapoi, dureaza...

M-am saturat de promisiuni nerespectate.

Mai bine ar fi zis ca niciodata nu o sa mai circule bine, si... ma impacam cu ideea poate mai usor...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 7027
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Noi 2018 08:13:53    Titlul subiectului: 197009

Parcarea intermodala de la Straulesti este gata din luna iulie, dar nici pana in ziua de astazi nu s-a facut receptia lucrarilor. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Prima parcare din Capitală cu acces direct la metrou. Cât timp economisesc șoferii

Bucureștiul - unul din cele mai aglomerate orașe din Europa - are, în sfârșit, prima parcare de tip Park & Ride, lângă stația de metrou Străulești din nordul Capitalei.

Aflată la nici 100 de metri de stația de metrou Străulești, parcarea de tip Park & Ride este terminată și va fi livrată la cheie companiei Metrorex după ce vor fi montate aparatele de taxat.

Clienții vor avea la dispoziție 3 etaje unde pot să își lase în siguranță autoturismele. Cei care intră în București dinspre partea de Nord vor avea posibilitatea să-și lase mașina în această parcare intermodala uriașă, care are peste 650 de locuri. După ce vor parcă șoferii vor merge direct la liftul care duce în subteran, iar de acolo, la metrou. Este vorba de stația de metrou Străulești.

La 5 metri sub pământ, șoferii deveniți pietoni vor avea la dispoziție o bandă mobilă prin tunelul de 85 de metri. Din Straulesti până în Gara de Nord, de exemplu, cu metroul ajungeți în 12 minute în orice anotimp și în orice moment al zilei. În schimb, cu mașina ați avea nevoie de cel puțin 30 de minute într-o zi obișnuită.

În parcarea de tip Park & Ride vor putea fi lăsate inclusiv motociclete și biciclete. Tot aici vor putea trage 20 de autobuze care vin din afară Bucureștiului.

Cei de la Metrorex cred că șoferii care vor intra în București pe DN1, DN1 A, DN7 până și pe A1 vor folosi parcarea. Mai însă de așteptat cel puțin două luni.

Constantin Mustățea, reprezentant Metrorex: “Vom definitiva procedura de recepție, după ce vor fi obținute autorizațiile de funcționare pentru că nu poți funcționa cu acest terminal fără autorizație, probabil că în jurul, jumătatea lunii octombrie. În momentul de față se realizează politica tarifară.”

Șoferii ar putea beneficia însă de reducere la abonamentul de la metrou, spune ministrul transporturilor.

Amenajarea parcării de 23 de mii de metri pătrați a început în 2016 și este prima de acest fel din România, spune constructorul. Suprinzător, dar acesta a livrat clădirea la timp, pe 18 iulie, fără nicio zi de întârziere. Parcarea a costat 35 de milioane de euro.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 7027
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Noi 2018 14:26:23    Titlul subiectului: 197155

S-a dat drumul, in sfarsit, la parcarea de la Straulesti. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Metrorex a pus în funcțiune primul terminal multimodal din București. Cât costă parcarea

Metrorex anunță că, luni, au fost puse în funcțiune Depoul și Terminalul Multimodal Străulești, după o investiție de peste 360 de milioane de lei. Autovehiculele ce intră în București vor putea utiliza parcarea, pasagerii având acces direct și rapid la transportul public subteran și suprateran, dar și la cel interurban pentru destinațiile din afara Capitalei. Taxa de parcare este de 1 leu pe oră.

Metrorex anunță punerea în funcțiune a Depoului și Terminalului Multimodal Străulești, din cadrul proiectului Magistrala 4. Racord 2. Sectiunea Parc Bazilescu (PS Zarea) – Străulești.

"Scopul construcției primului Terminal Multimodal din București a fost acela de a îmbunătăți condițiile de mediu prin reducerea poluării și decongestionarea traficului din capitală. Astfel, autovehiculele ce intră în Capitală vor putea utiliza parcarea, pasagerii având acces direct și rapid la transportul public orășenesc (subteran și suprateran) și interurban pentru destinatiile din afara capitalei. Taxa de parcare este de 1 leu pe oră", anunță Metrorex.

ADVERTISING

inRead invented by Teads
Potrivit companiei, construcția Depoului și Terminalului Multimodal Străulești a fost finanțată de la bugetul de stat și a costat aproximativ 363 mililioane de lei cu TVA, inclusiv amenajările de suprafață.

Terminalul multimodal are un regim de înălțime P+3 etaje și are în alcătuirea sa un parcaj pentru 660 de autovehicule, sală de așteptare pentru călătorii transportului public orășenesc și interurban și autogară cu 11 locuri de parcare. Terminalul este dotat cu lifturi de acces în parcajul suprateran precum și cu acces direct către stația de metrou Străulești prin intermediul unei galerii subterane dotate cu trotuare mobile și luminatoare ce oferă lumină naturală.

Depoul Străulești are o suprafață de 11.000 mp și 13 linii, unde pot fi garate sau reparate în același timp 7 trenuri. În cadrul aceluiași proiect au fost amenajate spații verzi adiacente drumurilor de acces dar și un teren de sport.

În cadrul depoului au fost prevăzute spațiile necesare atelierelor de întreținere a materialului rulant, dormitoare pentru mecanici cu lumină naturală, precum și dotările și echipamentele tehnice necesare (strung, vinciuri, poduri rulante, canale de revizie, stație de spălare, etc.)
Galeria de legătură cuprinde zona de schimbătoare de cale care fac posibile diverse manevre de acces către fiecare linie a depoului, cum sunt manevrele de intrare și ieșire de la liniile de parcare, manevra pentru operația de spălare sau manevra pentru operația de strunjire a roților.

Extinderea ariei metropolitane a Municipiului Bucuresti prin intermediul Liniei de metrou Magistrala 4. Racordul 2. Sectiunea Parc Bazilescu (PS Zarea) – Straulesti și implicit a Terminalului Multimodal va ajuta la fluidizarea transportului de suprafață preluat din localitățile învecinate (Mogoșoaia, Buftea), unde se constată o creștere semnificativă a populației.

Metrorex anunță punerea în funcțiune a Depoului și Terminalului Multimodal Străulești, din cadrul proiectului Magistrala 4. Racord 2. Sectiunea Parc Bazilescu (PS Zarea) – Străulești.

"Scopul construcției primului Terminal Multimodal din București a fost acela de a îmbunătăți condițiile de mediu prin reducerea poluării și decongestionarea traficului din capitală. Astfel, autovehiculele ce intră în Capitală vor putea utiliza parcarea, pasagerii având acces direct și rapid la transportul public orășenesc (subteran și suprateran) și interurban pentru destinatiile din afara capitalei. Taxa de parcare este de 1 leu pe oră", anunță Metrorex.

Potrivit companiei, construcția Depoului și Terminalului Multimodal Străulești a fost finanțată de la bugetul de stat și a costat aproximativ 363 mililioane de lei cu TVA, inclusiv amenajările de suprafață.

Terminalul multimodal are un regim de înălțime P+3 etaje și are în alcătuirea sa un parcaj pentru 660 de autovehicule, sală de așteptare pentru călătorii transportului public orășenesc și interurban și autogară cu 11 locuri de parcare. Terminalul este dotat cu lifturi de acces în parcajul suprateran precum și cu acces direct către stația de metrou Străulești prin intermediul unei galerii subterane dotate cu trotuare mobile și luminatoare ce oferă lumină naturală.

Depoul Străulești are o suprafață de 11.000 mp și 13 linii, unde pot fi garate sau reparate în același timp 7 trenuri. În cadrul aceluiași proiect au fost amenajate spații verzi adiacente drumurilor de acces dar și un teren de sport.

În cadrul depoului au fost prevăzute spațiile necesare atelierelor de întreținere a materialului rulant, dormitoare pentru mecanici cu lumină naturală, precum și dotările și echipamentele tehnice necesare (strung, vinciuri, poduri rulante, canale de revizie, stație de spălare, etc.)
Galeria de legătură cuprinde zona de schimbătoare de cale care fac posibile diverse manevre de acces către fiecare linie a depoului, cum sunt manevrele de intrare și ieșire de la liniile de parcare, manevra pentru operația de spălare sau manevra pentru operația de strunjire a roților.

Extinderea ariei metropolitane a Municipiului Bucuresti prin intermediul Liniei de metrou Magistrala 4. Racordul 2. Sectiunea Parc Bazilescu (PS Zarea) – Straulesti și implicit a Terminalului Multimodal va ajuta la fluidizarea transportului de suprafață preluat din localitățile învecinate (Mogoșoaia, Buftea), unde se constată o creștere semnificativă a populației.

La cate masini intra zi de zi, terminalul este ca o picatura intr-un ocean. Dar este si asta un inceput.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 28, 29, 30
Pagina 30 din 30

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community