Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M4: Gara de Nord - 1 Mai - Laminorului - Straulesti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 28, 29, 30
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Oct/2017
Mesaje: 6455
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 09 Iul 2017 19:49:00    Titlul subiectului: 191000

Cea mai noua magistrala, cele mai "vechi" trenuri. Am o nelamurire. De ce este mecanic si la posul de comanda din spatele trenului. metroul era la Basarab, sens spre Straulesti, abia plecase in traseu de la Gara de Nord II.


Tramclub, 9 iulie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.9 kb
 Vizualizat:  de 469 ori

Tramclub, 9 iulie 002.jpg



Tramclub, 9 iulie 003 (zoom).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.63 kb
 Vizualizat:  de 469 ori

Tramclub, 9 iulie 003 (zoom).jpg



Tramclub, 9 iulie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.36 kb
 Vizualizat:  de 469 ori

Tramclub, 9 iulie 003.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 20/Oct/2017
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Mie 12 Iul 2017 12:09:06    Titlul subiectului: 191054

Legat de magistra M4 de metrou cateva intrebari:

1. Când se estimeaza a fi dat in functiune depoul de metrou Straulesti ?

-Astazi ramele de metrou IVA care circula pe M4 de ce depou apartin, si cum se face ducerea si aducerea acestora la/de la depoul de care apartin ?
-Dupa darea in exploadare a M6 (1 Mai- Aeroport Otopeni), aceasta va fi deservita tot de depoul Straulesti ?
-In conditiile in care posibilitatile de remizare a ramelor la capatul de la Gara de Nord 2 sunt limitate, cum se va reusi efectuarea rebrusarilor si remizarilor ramelor la capatul de la Gara de Nord 2, dupa ce va fi data in functiune si M6? Banuiesc ca atunci va fi cam aglomeratie si dificultati in rebrusarea ramelor de metrou, atat de pe M4 cat si de pe M6, la capatul de la Gara de Nord 2!

2. In viitor se are in vedere eliminarea sistemului de semnalizare Dimetronic de pe M4 si dotarea si a M4 cu sistem ATP/ATO (ca pe celelalte magistrale), pentru ca si pe m4 sa poata circula tot trenurile de metrou Bombardier si CAF ?

3. Mai este de actualitate si se mai are in vedere in viitor prelungirea M4 inspre sud, de la Gara de Nord 2 la Gara Bucuresti-Progresul ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 17/Oct/2017
Mesaje: 1787
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Iul 2017 21:37:53    Titlul subiectului: 191069

Citat:
Când se estimeaza a fi dat in functiune depoul de metrou Straulesti ?

Până ce nu ajunge M 6 la Otopeni nici o grabă.
Citat:
-Astazi ramele de metrou IVA care circula pe M4 de ce depou apartin, si cum se face ducerea si aducerea acestora la/de la depoul de care apartin ?

Ciurel. Prin GdN 1.
Citat:
-Dupa darea in exploadare a M6 (1 Mai- Aeroport Otopeni), aceasta va fi deservita tot de depoul Straulesti ?
Depoul Straulesti + parcarile de la Aeroportul Otopeni si Gara Progresu sunt proiectate sa sa faca fata intregii flotile de pe M 6.
Citat:
-In conditiile in care posibilitatile de remizare a ramelor la capatul de la Gara de Nord 2 sunt limitate, cum se va reusi efectuarea rebrusarilor si remizarilor ramelor la capatul de la Gara de Nord 2, dupa ce va fi data in functiune si M6? Banuiesc ca atunci va fi cam aglomeratie si dificultati in rebrusarea ramelor de metrou, atat de pe M4 cat si de pe M6, la capatul de la Gara de Nord 2!

Ti-am raspuns mai sus, M 6 ( Otopeni - Progresu + 1 Mai - Straulesti ) nu mai are nevoie de remiza de la GdN 1. GdN 2 nu are decat o linie de remiza pentru o rama de 4 vagoane.
Citat:
In viitor se are in vedere eliminarea sistemului de semnalizare Dimetronic

Da, dar va fi cu totul alt sistem, mai performant. M 1 / M 2 / M 3 / M 5 va fi adus la standardul lui M 4 si nu invers. Vorbim cand se va inaugura M 6 la Otopeni.
Citat:
3. Mai este de actualitate si se mai are in vedere in viitor prelungirea M4 inspre sud ?

Da, prelungirea spre Sud este capitala pentru ca M 2 sa fuctioneze in parametrii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 10 Oct 2017 09:15:12    Titlul subiectului: 191983

Stația Străulești.
De la stradă mergi pe o "potecă" improvizată și apoi mergi de te plictisești prin tunelul subteran până ajungi la zona porților de acces... Rolling Eyes



IMG_20171006_170148.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.57 kb
 Vizualizat:  de 118 ori

IMG_20171006_170148.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 28, 29, 30
Pagina 30 din 30

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community